Dat valt dus ook onder beheer van de RGV, en dan kom ik bij precies dezelfde mensen uit voor informatie over die vergunningquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:13 schreef RonaldV het volgende:
Als alternatief kun je ook 3KM verder gaan zitten, op Nulde.
ga dan ff centraal op de Uithof zittenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:20 schreef Subhuman het volgende:
Ik zeg: campus van de Universiteit Twente.
Het is maar goed dat ik mee-organiseerquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:20 schreef Subhuman het volgende:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:23 schreef Falanx het volgende:
tis dat ik op vakantie ben. anders had ik ook even rond komen stuiteren
he shit, kunnen we je wasbordje niet bewonderenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:23 schreef Falanx het volgende:
tis dat ik op vakantie ben. anders had ik ook even rond komen stuiteren
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
he shit, kunnen we je wasbordje niet bewonderen
Hey Yns, anders houden we toch gewoon een keer samen met Falanx een miniBBQmeetquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
he shit, kunnen we je wasbordje niet bewonderen
Ik zeg vet planquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:20 schreef Subhuman het volgende:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hey Yns, anders houden we toch gewoon een keer samen met Falanx een miniBBQmeetkunnen we samen uitgebreid z'n wasbordje bestuderen
.
ben je HEEEEL snel uitgekeken denk ikquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hey Yns, anders houden we toch gewoon een keer samen met Falanx een miniBBQmeetkunnen we samen uitgebreid z'n wasbordje bestuderen
.
Lijkt mij een ideale plek; niemand kijkt daar op van een stel barbecuende malloten!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:29 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik zeg vet planMaar denk niet dat iedereen daar blij mee gaat zijn
![]()
Geen muziek, waar moet ik dan stomme dansjes op doen nadat ik teveel rose gedronken hebquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:28 schreef RonaldV het volgende:
Voor 25 man, met 2 open "party-tenten" (die dingen die jij en ik in de tuin hebben) en geen muziek kost het ¤25,-
Minimaal 4 weken tevoren reserveren, met 1 malig de optie om 48 uur van te voren te verschuiven i.v.m het weer.
Je roept gewoon "ik wil een verjaardag vieren", dan zien ze geen nachtmerrie scenarios van grote massa's.
ringtonesquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Geen muziek, waar moet ik dan stomme dansjes op doen nadat ik teveel rose gedronken heb![]()
.
euhm charmequote:Maarrem, waarom weet jij dat wel en wilden ze het mij niet vertellen?
Nee dat klopt en er is genoeg gras om lekker op te liggen en vijver om in te zwemmen en eendjes om te eten voeren en bomen voor schaduwquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:30 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Lijkt mij een ideale plek; niemand kijkt daar op van een stel barbecuende malloten!
Muziek voorkomen ze toch niet, het halve strand heeft een ghetto-blaster bij zich.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Geen muziek, waar moet ik dan stomme dansjes op doen nadat ik teveel rose gedronken heb![]()
. Maarrem, waarom weet jij dat wel en wilden ze het mij niet vertellen?
Hihi, ik heb niet zoveel meetorganiseerervaringquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:32 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Muziek voorkomen ze toch niet, het halve strand heeft een ghetto-blaster bij zich.
Ik heb gewoon gezegd dat ik overweeg om mijn verjaardag te vieren met wat goede vrienden tijdens een barbeknoei. Totaal een man of 25. Ze was uiterst vriendelijk en begripvol.
Misschien heb jij gezegd dat je met mensen van een website een meet wilt houden of zo?
Die vijvers zou ik niet in gaan zwemmen hoor!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:32 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nee dat klopt en er is genoeg gras om lekker op te liggen en vijver om in te zwemmen en eendjes om te eten voeren en bomen voor schaduwEn bovenal voor mij op loopafstand dus kom maar op met dat bier
Ok dan gooien we je er wel zo inquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:34 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Die vijvers zou ik niet in gaan zwemmen hoor!
Ik kom ook (helpen)quote:
Het is heel simpel: voor kleine groepen, zoals bij een FOT-meet zeg je nooit dat je van één of andere organisatie bent, dat schrikt af, en ze krijgen ¤¤-tekens in hun ogen. Gewoon "een groepje vrienden" (eventueel met kinderen) werkt veel beter.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hihi, ik heb niet zoveel meetorganiseerervaring. Dank je wel lieve Ronald
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |