hoezo dat?!quote:
Kan ookquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:20 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Overigens wat raad jij me aan als mooie aanvulling op mijn kitlens 18-55 van mijn 350D. Ik wil het liefst gewoon een allrounder.
Neem dan die verdomde nieuwe lens van Nikon! 18-200mm VR!!!!!!!!!!!!!! damn wat wil je nog meerquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:22 schreef Daklem het volgende:
[..]
wauw, dat is echt een mooi plaatje!!! *jaloers*
Daar ben ik nog niet helemaal over uit! Ik wil eerst eens goed gaan vergelijken zodra het tijd is
Sigma of Nikkor iniedergeval.
Zeker wow!!!!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:29 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
WOW.
De vaagheid van FOK! is niet goed voor de FP. Heb 200 views in een kwartier. Normaal 2000
lukt het niet?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:43 schreef --Christiaan-- het volgende:
Op volgt als ik de wiki op kom
Nopequote:
ik probeer ook wel ff, maar hier schiet het ook nog niet opquote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Kan ook![]()
Canon EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM (ø77mm) ¤ 695,-
Canon EF 24-105mm f/4L IS USM (ø77mm) ¤ 985,-
Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6L IS USM (ø77mm) ¤ 1469,-
Canon EF 500mm f/4L IS USM (ø52mm insteek) ¤ 5579,-
Canon EF 600mm f/4L IS USM (ø52mm insteek filter)
Jij bent klaar meneertje
[..]
Neem dan die verdomde nieuwe lens van Nikon! 18-200mm VR!!!!!!!!!!!!!! damn wat wil je nog meer!!!!
[afbeelding]
[..]
Zeker wow!!!!
Nee, ik was laatstequote:
Vriending van Messenga. Die mailde deze tekst naar Rene en die vond dat heel PUB het mocht wetenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:47 schreef the_legend_killer het volgende:
wies Lieke nou weer
Over je sig, weet je nog dat Pomme beloofde hier te blijven postenquote:
¤ 675,-quote:
Wat is een vergelijkbare Canon lens?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
¤ 675,-
Die wil ik straks ook gaan aanschaffen
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:50 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Vriending van Messenga. Die mailde deze tekst naar Rene en die vond dat heel PUB het mocht weten
| 1 |
Standaard afgesproken 300ste post opent nieuw topic he.quote:
Daarmee wordt laatste bedoeldquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:56 schreef VASND het volgende:
[..]
Standaard afgesproken 300ste post opent nieuw topic he.
Jaquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:52 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Over je sig, weet je nog dat Pomme beloofde hier te blijven posten
Hoer.quote:
ik? Omdat Christiaan niet in de Wiki kon komen, en er nu nog geen OP wasquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:57 schreef 14.gif het volgende:
waarom post je dat?
Ja, Marlyquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:56 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Daarmee wordt laatste bedoeld.
quote:
Nee, die discussie heb ik al minstens 10x meegemaakt met meerdere modjes erbij.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:56 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Daarmee wordt laatste bedoeld.
Daar wou ik antwoord opquote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:59 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ja, Marlyen niet degene die toevallig ff roept, hey ik open de volgende
![]()
Avondquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:01 schreef Ayaxola het volgende:
Goedenavond
Marlii, verwijder je bericht anders ff, dan is de lay-out weer normaalEn hij is al zo verneukt vandaag
![]()
Heb ik allang gedaanquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:01 schreef Ayaxola het volgende:
Goedenavond
Marlii, verwijder je bericht anders ff, dan is de lay-out weer normaalEn hij is al zo verneukt vandaag
![]()
Ja weet ik :'0quote:
Canon EF 28-200mm f/3.5-5.6 USM (ø72mm)quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:54 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Wat is een vergelijkbare Canon lens?
Wat voor bedrijf?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
ahja. Ik quote ff.
jaja
Maar goed. eigen bedrijf dus
Prijs?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Canon EF 28-200mm f/3.5-5.6 USM (ø72mm)
Verder komt canon niet
http://www.muziekagenda.nlquote:
Waar maak je je druk omquote:
Ben jij daar baas van?quote:
Aaah, doelde je daar opquote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zeg waar zijn die kut mods?
Ach noem het baas.quote:
Hoe dat zo geworden?quote:
klopt, maar dat zag ik pas nadat mijn post geplaatst was, duurt zo lang. Fok is veel te traagquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:02 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik had ook allang gezet dat ik er te laat mee was![]()
![]()
Ik wil ze ff lekker knuffellenquote:
Ondernemend zijn.quote:
Zit je daar op te wachten danquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zeg waar zijn die kut mods?
welke steen?quote:
ff lekker aaien.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:05 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Zit je daar op te wachten dan
Waar heb je ze voor nodig dan?
Keisjiekesteen no.2quote:
Ik wist het echt nietquote:
Welkom. stel je voorquote:
Ja speciaal voor jou hequote:
Hihi kutcomputerquote:
Koopjequote:
lol is het zo lang geledenquote:
Ik ken je iig niet.quote:
Eerlijk gezegd lijkt me die Tamron toffer dan die Canon, of klopt dat niet?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Koopje
¤ 399,-
[afbeelding]
Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 DC (ø62mm) ¤ 307,-
[afbeelding]
Tamron 18-200mm f/3.5-6.3 XR Di IF II (ø62mm) ¤ 338,-
[afbeelding]
hihiquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ondernemend zijn.
Ohja, en het geld
Dan ben ik ook kansloosquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik ken je iig niet.
Maar goed kan ook aan mijn kansloosheid liggen.
Beetje depri?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik ken je iig niet.
Maar goed kan ook aan mijn kansloosheid liggen.
En als je er niks mee verdiende, dan kon je gratis naar festivalsquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
hihi
tuurlijk niet
D'r is geen cent mee te verdienen.
Ja, al de hele middag.quote:
Ik en depriquote:
Mag ik je 1 top geven, oke de sigma en tamron zijn 18-200quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd lijkt me die Tamron toffer dan die Canon, of klopt dat niet?
Klinkt vreemd. Maar zal welquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:10 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
En als je er niks mee verdiende, dan kon je gratis naar festivals
Heb je dat tuig hoorquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:10 schreef Boeman het volgende:
Hoi!
Ik ga dus niet op het uiterlijk af, maar op dat de Canon 28 en die andere 18 hebbenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mag ik je 1 top geven, oke de sigma en tamron zijn 18-200die heeft de canon dus niet maar goed daar praten we niet over
![]()
NEVER NOOIT OP HET UITERLIJK VAN DE LENS AF GAAN! dit zal je erg teleurstellenkijk naar de kwaliteit
Welke mensen die ik ws. wel ken heb je geïnterviewd?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Klinkt vreemd. Maar zal wel
Ik ga wel gewoon naar festivals (gratis) interview wat kansloze artiesten enzo
Ohja en ook nog geld.
Je weet.quote:
Gaat alles nog goed met jequote:
Dat zou een goeie titel zijn voor een tv progammaquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wie is Canisfire?
Okequote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:12 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik ga dus niet op het uiterlijk af, maar op dat de Canon 28 en die andere 18 hebben.
Maar jij lijkt nogal te kijken naar de specs en niet zozeer de kwaliteit van de optiek?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mag ik je 1 top geven, oke de sigma en tamron zijn 18-200die heeft de canon dus niet maar goed daar praten we niet over
![]()
NEVER NOOIT OP HET UITERLIJK VAN DE LENS AF GAAN! dit zal je erg teleurstellenkijk naar de kwaliteit
Hee lekkerdingquote:
Nowayquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:17 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Maar jij lijkt nogal te kijken naar de specs en niet zozeer de kwaliteit van de optiek?
jaaaquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:20 schreef the_legend_killer het volgende:
fok is fucking traag
wat je zegtquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:20 schreef the_legend_killer het volgende:
fok is fucking traag
Dat wordt de sigmaquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nowayik kijk meestal naar de reviews en foto's
Foto's
tamron 18-200
Sigma 18-200
Dan zit er bij jou wel een probleemquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:24 schreef Ayaxola het volgende:
Hey, zo lang heb ik er dus over gedaan deze pagina te laden![]()
Vertelquote:
misschien is dat juist de reden welquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Waarom moet fok zo traag zijn als ik erop ben
Foto's vind ik mooierquote:
En waar baseer je dat opquote:
ga je na de kapperquote:
De foto's die je net liet zienquote:
Je moet wel naar de kleuren kijken enzo hoorquote:
dan, ga je nietquote:
quote:
NO WAIquote:
De belgische.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Michael Jackson bij Jensen !
Ik heb het denk ik nog niet.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:46 schreef Ayaxola het volgende:
Zo lijkt het dan![]()
Bijna 100 posts vandaagMijn leven
![]()
De echte !!!111 one one !!!1quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
De belgische.
Maar het is al weer voorbij
Ik heb er 500 ofzoquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:46 schreef Ayaxola het volgende:
Zo lijkt het dan![]()
Bijna 100 posts vandaagMijn leven
![]()
Wat ga jij doen met die fotosquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:33 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Niet echt
Vandaag de hele dag in Scheveningen rondgelopenHeerlijk weertje en een hoop mooie foto's
Ik ga een langere tijd nog ff door.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:37 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik vereer pub met mijn 12400ste post en ga nu slapen
geen ideequote:
Waar dat? op internet.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:41 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
geen idee
Op de computer bewaren en ook nog wel wat op internet neerzettenNet zoals met mijn andere foto's
Nou, zo laat ga ik ook weer niet.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:40 schreef Daklem het volgende:
ik ook!
we gaan nog niet slapen, nog lange niet nog lange niet..
Was al een beetje begonnen ikquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:42 schreef Daklem het volgende:
Ik ga een eigen site fabriceren voor mijn foto hobbie.
Leuke hobbie
Hier op fok enzoquote:
quote:
Dat zekerquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:42 schreef Daklem het volgende:
Ik ga een eigen site fabriceren voor mijn foto hobbie.
Leuke hobbie
Ik hoop voor de zomer toch wat meer spullen te hebben om goed te kunnen fotograferen.quote:
Ik heb morgen geen tijd om uit te slapen, dat valt dus tegen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:44 schreef Daklem het volgende:
[..]
moet je zelf weten joh! maar je wilt niet weten wat je mist zo midden in de nacht
![]()
Inderdaad, dan komt PUB pas tot levenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:44 schreef Daklem het volgende:
[..]
moet je zelf weten joh! maar je wilt niet weten wat je mist zo midden in de nacht
![]()
Ik heb alleen een camera.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:44 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ik hoop voor de zomer toch wat meer spullen te hebben om goed te kunnen fotograferen.
Dan zal ik je morgen wel ff bijpratenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb morgen geen tijd om uit te slapen, dat valt dus tegen.
Ik ook, en dat blijft voorlopig ook nog wel zo. Mischien nog een keer een statiefquote:
me 2quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:48 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ook, en dat blijft voorlopig ook nog wel zo. Mischien nog een keer een statief
slaapzakquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ga maar eens slapen, ben moe![]()
Reizen is heel vermoeiend
Zeurpiet.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ga maar eens slapen, ben moe![]()
Reizen is heel vermoeiend
nee nee neeeeee niet weer fotografie als onderwerpquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:02 schreef Daklem het volgende:
Ik wil binnenkort een nieuwe lens erbij kopen. Het liefst een zoomlens.
Een statief vraag ik voor mijn verjaardag. Dan wil ik een Manfrotto. Direct wel het goede uit de fotografiewereld
aafquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:03 schreef VASND het volgende:
goeienaaf.
Dat gaat niet lukkenquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:03 schreef Daklem het volgende:
[..]
Zeurpiet., En dat wil dan op nummer 1 komen qua posten..
![]()
Is wel tof toch?quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:04 schreef VASND het volgende:
[..]
nee nee neeeeee niet weer fotografie als onderwerp.
Ik ga jou eerst bannenquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:05 schreef Daklem het volgende:
[..]
hoezo, ga je hem een ban geven? werd anderd eens tijd![]()
quote:
Niet voor iedereen.quote:[09:16:56 PM] Angelus [uk]: JA GODVER
[09:16:59 PM] Angelus [uk]: kom is naar de sc
[09:17:03 PM] Angelus [uk]: verveel me de tering
[09:17:07 PM] Angelus [uk]: alleen maar gezever over camera's
[09:17:09 PM] Angelus [uk]: ff baggeren
[09:18:29 PM] Angelus [uk]: hihi
Leuke monoloog. getuigt nog steeds dat je in de minderheid bent.quote:
ik dacht dat je verdwaald wasquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:18 schreef Renesite het volgende:
zoooo, slaapstand geinstaleerd (laptop in bed
euuuj spenkyquote:
Neehoor.quote:
vrij veel radiostations hebben niet mijn goedkeuring kwa muziekselectie.quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:26 schreef Renesite het volgende:
3FM zuigt.
En eindeloze kutgezwamquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:29 schreef VASND het volgende:
[..]
vrij veel radiostations hebben niet mijn goedkeuring kwa muziekselectie.
Dit sloeg alles toennetquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:29 schreef VASND het volgende:
[..]
vrij veel radiostations hebben niet mijn goedkeuring kwa muziekselectie.
http://www.bestel.nl/cata(...)ine-stuks-p-454.htmlquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:29 schreef Daklem het volgende:
woohoo, zat net perongeluk op ebay te kijken. 2 batterijen voor mijn D50 gekocht voor 10 pond inclusief verzendkosten
die passen dr dus niet in, dwaas, en btw, die batterijen kun je na 10 fotos maken weggooien.quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:31 schreef VASND het volgende:
[..]
http://www.bestel.nl/cata(...)ine-stuks-p-454.html
Valt dan weer mee.quote:
PI mn vrind.quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:33 schreef Daklem het volgende:
[..]
die passen dr dus niet in, dwaas, en btw, die batterijen kun je na 10 fotos maken weggooien.![]()
Ik voornamelijk smorgensquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:33 schreef VASND het volgende:
[..]
Valt dan weer mee.
Ik luister eigenlijk amper radio meer.
Ik word lekker wakker met : *BEEP* *BEEP* *BEEP* *BEEP*quote:
Giel beelen is wel tofquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:39 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik word lekker wakker met : *BEEP* *BEEP* *BEEP* *BEEP*
ben gewoon te lui om een wekkerradio te kopen.
Ik zet mijn telefoon altijd op de wekker, kan ik me nooit verslapenquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:39 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik word lekker wakker met : *BEEP* *BEEP* *BEEP* *BEEP*
ben gewoon te lui om een wekkerradio te kopen.
Ik welquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:41 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ik zet mijn telefoon altijd op de wekker, kan ik me nooit verslapen![]()
![]()
Hoe vaakquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:45 schreef Daklem het volgende:
[..]
zeg ik ook altijd als ik Giel tegen kom![]()
quote:
Laatste tijd komt ie minder vaak op de koffie, maar dat komt omdat ik nog knikkers van hem krijg. Laatste keer had ie geleend bij me, en dik verloren met potje knikkeren.quote:
Ga lekker flippoënquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:54 schreef Daklem het volgende:
[..]
Laatste tijd komt ie minder vaak op de koffie, maar dat komt omdat ik nog knikkers van hem krijg. Laatste keer had ie geleend bij me, en dik verloren met potje knikkeren.![]()
Dat vond Giel niks. Hij houd liever van knikkeren.quote:
Klopt maar nu doe ik daar niet meer aan, ik post gewoon rustig, ik denk dat ik niet eens verder kom dan 100 posten op een dagquote:
Nogmaals: 18-200 van nikon, geen gezeik meer met lenzen wisselenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:40 schreef Daklem het volgende:
ik ook!
we gaan nog niet slapen, nog lange niet nog lange niet..
Er leeft iemand op dit tijdstipquote:
Ik welquote:
Niks grappigs aanquote:
ik moet gewoon naar schoolquote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 08:22 schreef saaw het volgende:
[..]
ik moet gewoon naar school
ben het er echt ontzettend mee oneens dat ik geen vakantie heb en de rest van nederland wel![]()
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:47 schreef the_legend_killer het volgende:
wies Lieke nou weer
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:50 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Vriending van Messenga. Die mailde deze tekst naar Rene en die vond dat heel PUB het mocht weten
Ja iddquote:Op woensdag 3 mei 2006 10:01 schreef spenky het volgende:
Goeie Smorgens..
Anders is het even lekker weer
quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:04 schreef spenky het volgende:
ik word net gebelt door een iets..
Ik had in de maand december meegedaan voor de grap om een mini te winnen..
Nu werd ik gebelt dat ik in de laatste ronde zit om kans te maken op die auto..
Dus over 2 weken hoor ik of ik die auto heb gewonnen
tuurlijk... 25 graden en jij gaat skieënquote:Op woensdag 3 mei 2006 10:10 schreef spenky het volgende:
Ik ga even douchen en vanmiddag skieen in Snoworld.. Zoetermeer..
Skieënquote:Op woensdag 3 mei 2006 10:10 schreef spenky het volgende:
Ik ga even douchen en vanmiddag skieen in Snoworld.. Zoetermeer..
Skieën is CHILL!quote:
Thomas, knaap, hoe staat het leven.quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:13 schreef B_BOY het volgende:
goedemorgen.
Omdat ik ziek ben, voetballen kut is en ik zo weg gaquote:Op woensdag 3 mei 2006 10:15 schreef B_BOY het volgende:
christiaan ik snap jou echt niet man. het is vakantie en goed weer en jij post hier zoveel. waarom zit je niet met vrienden op het terras of ga je lekker een beetje voetballe buiten op een veldje.
goed zat en gelukkigquote:Op woensdag 3 mei 2006 10:15 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Thomas, knaap, hoe staat het leven.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:15 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Omdat ik geen vrienden ende geen leven heb...
waar ga je heen?quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:15 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Omdat ik ziek ben, voetballen kut is en ik zo weg ga.
De gekstequote:
Hij was te verwachten en zulks.quote:
Ebolakliniek.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |