Hoezo?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zeg waar zijn die kut mods?
Ach noem het baas.quote:
Hoe dat zo geworden?quote:
klopt, maar dat zag ik pas nadat mijn post geplaatst was, duurt zo lang. Fok is veel te traagquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:02 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik had ook allang gezet dat ik er te laat mee was![]()
![]()
Ik wil ze ff lekker knuffellenquote:
Ondernemend zijn.quote:
Zit je daar op te wachten danquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zeg waar zijn die kut mods?
welke steen?quote:
ff lekker aaien.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:05 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Zit je daar op te wachten dan
Waar heb je ze voor nodig dan?
Keisjiekesteen no.2quote:
Ik wist het echt nietquote:
Welkom. stel je voorquote:
Ja speciaal voor jou hequote:
Hihi kutcomputerquote:
Koopjequote:
lol is het zo lang geledenquote:
Ik ken je iig niet.quote:
Eerlijk gezegd lijkt me die Tamron toffer dan die Canon, of klopt dat niet?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Koopje
¤ 399,-
[afbeelding]
Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 DC (ø62mm) ¤ 307,-
[afbeelding]
Tamron 18-200mm f/3.5-6.3 XR Di IF II (ø62mm) ¤ 338,-
[afbeelding]
hihiquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ondernemend zijn.
Ohja, en het geld
Dan ben ik ook kansloosquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik ken je iig niet.
Maar goed kan ook aan mijn kansloosheid liggen.
Beetje depri?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik ken je iig niet.
Maar goed kan ook aan mijn kansloosheid liggen.
En als je er niks mee verdiende, dan kon je gratis naar festivalsquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
hihi
tuurlijk niet
D'r is geen cent mee te verdienen.
Ja, al de hele middag.quote:
Ik en depriquote:
Mag ik je 1 top geven, oke de sigma en tamron zijn 18-200quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd lijkt me die Tamron toffer dan die Canon, of klopt dat niet?
Klinkt vreemd. Maar zal welquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:10 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
En als je er niks mee verdiende, dan kon je gratis naar festivals
Heb je dat tuig hoorquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:10 schreef Boeman het volgende:
Hoi!
Ik ga dus niet op het uiterlijk af, maar op dat de Canon 28 en die andere 18 hebbenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mag ik je 1 top geven, oke de sigma en tamron zijn 18-200die heeft de canon dus niet maar goed daar praten we niet over
![]()
NEVER NOOIT OP HET UITERLIJK VAN DE LENS AF GAAN! dit zal je erg teleurstellenkijk naar de kwaliteit
Welke mensen die ik ws. wel ken heb je geïnterviewd?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Klinkt vreemd. Maar zal wel
Ik ga wel gewoon naar festivals (gratis) interview wat kansloze artiesten enzo
Ohja en ook nog geld.
Je weet.quote:
Gaat alles nog goed met jequote:
Dat zou een goeie titel zijn voor een tv progammaquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wie is Canisfire?
Okequote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:12 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik ga dus niet op het uiterlijk af, maar op dat de Canon 28 en die andere 18 hebben.
Maar jij lijkt nogal te kijken naar de specs en niet zozeer de kwaliteit van de optiek?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mag ik je 1 top geven, oke de sigma en tamron zijn 18-200die heeft de canon dus niet maar goed daar praten we niet over
![]()
NEVER NOOIT OP HET UITERLIJK VAN DE LENS AF GAAN! dit zal je erg teleurstellenkijk naar de kwaliteit
Hee lekkerdingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |