Wat ga jij doen met die fotosquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:33 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Niet echt
Vandaag de hele dag in Scheveningen rondgelopenHeerlijk weertje en een hoop mooie foto's
Ik ga een langere tijd nog ff door.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:37 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik vereer pub met mijn 12400ste post en ga nu slapen
geen ideequote:
Waar dat? op internet.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:41 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
geen idee
Op de computer bewaren en ook nog wel wat op internet neerzettenNet zoals met mijn andere foto's
Nou, zo laat ga ik ook weer niet.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:40 schreef Daklem het volgende:
ik ook!
we gaan nog niet slapen, nog lange niet nog lange niet..
Was al een beetje begonnen ikquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:42 schreef Daklem het volgende:
Ik ga een eigen site fabriceren voor mijn foto hobbie.
Leuke hobbie
Hier op fok enzoquote:
quote:
Dat zekerquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:42 schreef Daklem het volgende:
Ik ga een eigen site fabriceren voor mijn foto hobbie.
Leuke hobbie
Ik hoop voor de zomer toch wat meer spullen te hebben om goed te kunnen fotograferen.quote:
Ik heb morgen geen tijd om uit te slapen, dat valt dus tegen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:44 schreef Daklem het volgende:
[..]
moet je zelf weten joh! maar je wilt niet weten wat je mist zo midden in de nacht
![]()
Inderdaad, dan komt PUB pas tot levenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:44 schreef Daklem het volgende:
[..]
moet je zelf weten joh! maar je wilt niet weten wat je mist zo midden in de nacht
![]()
Ik heb alleen een camera.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:44 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ik hoop voor de zomer toch wat meer spullen te hebben om goed te kunnen fotograferen.
Dan zal ik je morgen wel ff bijpratenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb morgen geen tijd om uit te slapen, dat valt dus tegen.
Ik ook, en dat blijft voorlopig ook nog wel zo. Mischien nog een keer een statiefquote:
me 2quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:48 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ook, en dat blijft voorlopig ook nog wel zo. Mischien nog een keer een statief
slaapzakquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ga maar eens slapen, ben moe![]()
Reizen is heel vermoeiend
Zeurpiet.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ga maar eens slapen, ben moe![]()
Reizen is heel vermoeiend
nee nee neeeeee niet weer fotografie als onderwerpquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:02 schreef Daklem het volgende:
Ik wil binnenkort een nieuwe lens erbij kopen. Het liefst een zoomlens.
Een statief vraag ik voor mijn verjaardag. Dan wil ik een Manfrotto. Direct wel het goede uit de fotografiewereld
aafquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:03 schreef VASND het volgende:
goeienaaf.
Dat gaat niet lukkenquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:03 schreef Daklem het volgende:
[..]
Zeurpiet., En dat wil dan op nummer 1 komen qua posten..
![]()
Is wel tof toch?quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:04 schreef VASND het volgende:
[..]
nee nee neeeeee niet weer fotografie als onderwerp.
Ik ga jou eerst bannenquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:05 schreef Daklem het volgende:
[..]
hoezo, ga je hem een ban geven? werd anderd eens tijd![]()
quote:
Niet voor iedereen.quote:[09:16:56 PM] Angelus [uk]: JA GODVER
[09:16:59 PM] Angelus [uk]: kom is naar de sc
[09:17:03 PM] Angelus [uk]: verveel me de tering
[09:17:07 PM] Angelus [uk]: alleen maar gezever over camera's
[09:17:09 PM] Angelus [uk]: ff baggeren
[09:18:29 PM] Angelus [uk]: hihi
Leuke monoloog. getuigt nog steeds dat je in de minderheid bent.quote:
ik dacht dat je verdwaald wasquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:18 schreef Renesite het volgende:
zoooo, slaapstand geinstaleerd (laptop in bed
euuuj spenkyquote:
Neehoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |