vrij veel radiostations hebben niet mijn goedkeuring kwa muziekselectie.quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:26 schreef Renesite het volgende:
3FM zuigt.
En eindeloze kutgezwamquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:29 schreef VASND het volgende:
[..]
vrij veel radiostations hebben niet mijn goedkeuring kwa muziekselectie.
Dit sloeg alles toennetquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:29 schreef VASND het volgende:
[..]
vrij veel radiostations hebben niet mijn goedkeuring kwa muziekselectie.
http://www.bestel.nl/cata(...)ine-stuks-p-454.htmlquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:29 schreef Daklem het volgende:
woohoo, zat net perongeluk op ebay te kijken. 2 batterijen voor mijn D50 gekocht voor 10 pond inclusief verzendkosten
die passen dr dus niet in, dwaas, en btw, die batterijen kun je na 10 fotos maken weggooien.quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:31 schreef VASND het volgende:
[..]
http://www.bestel.nl/cata(...)ine-stuks-p-454.html
Valt dan weer mee.quote:
PI mn vrind.quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:33 schreef Daklem het volgende:
[..]
die passen dr dus niet in, dwaas, en btw, die batterijen kun je na 10 fotos maken weggooien.![]()
Ik voornamelijk smorgensquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:33 schreef VASND het volgende:
[..]
Valt dan weer mee.
Ik luister eigenlijk amper radio meer.
Ik word lekker wakker met : *BEEP* *BEEP* *BEEP* *BEEP*quote:
Giel beelen is wel tofquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:39 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik word lekker wakker met : *BEEP* *BEEP* *BEEP* *BEEP*
ben gewoon te lui om een wekkerradio te kopen.
Ik zet mijn telefoon altijd op de wekker, kan ik me nooit verslapenquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:39 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik word lekker wakker met : *BEEP* *BEEP* *BEEP* *BEEP*
ben gewoon te lui om een wekkerradio te kopen.
Ik welquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:41 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ik zet mijn telefoon altijd op de wekker, kan ik me nooit verslapen![]()
![]()
Hoe vaakquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:45 schreef Daklem het volgende:
[..]
zeg ik ook altijd als ik Giel tegen kom![]()
quote:
Laatste tijd komt ie minder vaak op de koffie, maar dat komt omdat ik nog knikkers van hem krijg. Laatste keer had ie geleend bij me, en dik verloren met potje knikkeren.quote:
Ga lekker flippoënquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:54 schreef Daklem het volgende:
[..]
Laatste tijd komt ie minder vaak op de koffie, maar dat komt omdat ik nog knikkers van hem krijg. Laatste keer had ie geleend bij me, en dik verloren met potje knikkeren.![]()
Dat vond Giel niks. Hij houd liever van knikkeren.quote:
Klopt maar nu doe ik daar niet meer aan, ik post gewoon rustig, ik denk dat ik niet eens verder kom dan 100 posten op een dagquote:
Nogmaals: 18-200 van nikon, geen gezeik meer met lenzen wisselenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:40 schreef Daklem het volgende:
ik ook!
we gaan nog niet slapen, nog lange niet nog lange niet..
Er leeft iemand op dit tijdstipquote:
Ik welquote:
Niks grappigs aanquote:
ik moet gewoon naar schoolquote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 08:22 schreef saaw het volgende:
[..]
ik moet gewoon naar school
ben het er echt ontzettend mee oneens dat ik geen vakantie heb en de rest van nederland wel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |