quote:120. (229) 00800 (0377) Brahimov
HIj gaat lekkerquote:026. (036) 0744 (0377) Brahimov
April was wel een goede SPT maandquote:014. (024) 0377 Brahimov
quote:Op maandag 1 mei 2006 22:54 schreef tong80 het volgende:
Gelukkiog een keertje niet eerste
Ik had zelf gedacht dat het Zwansen zou zijn met al die wielerklassiekers... Maar ja, playoffs en de NFL draft (2 dagen meer dan 12 uur coverage)quote:Op maandag 1 mei 2006 22:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
Gewoon, ik had m'n hand wel in het vuur durven steken dat jij het zou worden.
Dat heb je geheel zelf in de hand.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:56 schreef komrad het volgende:
ik durf het bijna niet te zeggen maar dit is wel post opkrikkend enzo
Het is wel een apart fenomeen. In HBB bijvoorbeeld zat een vaste kliek zeer fanatiek te SC'en. Toen HBB dicht ging hebben sommigen helemaal nooit weer gepost. Toch apart, want ze zouden het zo ergens anders voort kunnen zetten. Blijkbaar zorgt 't subforum zelf dan voor meer binding dan de mensen.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:14 schreef Bruce117 het volgende:
Ik ga SC zeker niet uit de stats halen. Dan kan ik namelijk bezig blijven met het weghalen van de voorbeelden zoals in de post boven die van jou aangegeven.
Als je een apart subforum maakt voor SC dan verwacht ik er een complete chaos van allerlei SC groepjes die dwars door elkaar gaan posten, waardoor het er niet duidelijker op wordt.
valt toch wel meequote:Op maandag 1 mei 2006 22:56 schreef komrad het volgende:
ik durf het bijna niet te zeggen maar dit is wel post opkrikkend enzo
Ha!quote:Op maandag 1 mei 2006 22:53 schreef pfaf het volgende:Wie hebben in april 2006 't vaakst in het Sport-forum gepost?
025. (038) 0258 SaintOfKillers
026. (028) 0237 mitt
(alle posts van april 2006 zijn meegenomen in deze lijst)
Uit de turntopics blijvenquote:
Ach sommige users komen elkaar gewoon bijna overal tegen, en gaan gewoon overal hun gang.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het is wel een apart fenomeen. In HBB bijvoorbeeld zat een vaste kliek zeer fanatiek te SC'en. Toen HBB dicht ging hebben sommigen helemaal nooit weer gepost. Toch apart, want ze zouden het zo ergens anders voort kunnen zetten. Blijkbaar zorgt 't subforum zelf dan voor meer binding dan de mensen.
True, da's weer 't andere uiterste.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:37 schreef Bruce117 het volgende:
Ach sommige users komen elkaar gewoon bijna overal tegen, en gaan gewoon overal hun gang.
Ik blijf langzaam omhoog pruttelenquote:Op maandag 1 mei 2006 22:52 schreef pfaf het volgende:Wie hebben 't vaakst in het Sport-forum gepost?
026. (028) 03140 (0317) Wombcat
Ook al heb ik die dingen nog nooit gebruikt, zal ik er toch eens een keer naar gaan kijken of ik voor SPT een lijstje met een PI-overzicht kan maken.quote:
In dit topic alleen heb je 'r al 4quote:
Die heb ik snel gekopieerd uit het andere topic.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
In dit topic alleen heb je 'r al 4.
Dan is het nog erger. Dan moest je zelf eigenlijk nauwelijks iets doen, alleen een PI toevoegen. Arme, arme mitt.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die heb ik snel gekopieerd uit het andere topic.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |