quote:
Was al heeeeeeel snel aangepast.quote:
ScofieldMan.quote:Op maandag 1 mei 2006 15:47 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Op de site van FOX staat een clip van 30 seconden uit Afl. 20 '' Tonight ''.![]()
Zo kom je iets meer te weten over het ontsnappingsplan![]()
Done thatquote:Op maandag 1 mei 2006 15:47 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Op de site van FOX staat een clip van 30 seconden uit Afl. 20 '' Tonight ''.![]()
Zo kom je een hele boel te weten over het ontsnappingsplan![]()
Gewoon downloaden mén.quote:Op maandag 1 mei 2006 15:58 schreef miss_bleu het volgende:
morgen maar eens zoeken weer. Baal er gewoon van dat ik eigenlijk die zenders niet gewoon kan ontvangen hier
1 2 3 | 21. 1-21 1AKJ20 8 May 06 Go 22. 1-22 1AKJ21 15 May 06 Flight |
Donequote:Op maandag 1 mei 2006 16:17 schreef Twisted_Logic het volgende:
Verander het uitzend schema even:
[ code verwijderd ]
Ik heb hem zelf niet gemaaktquote:Op maandag 1 mei 2006 16:31 schreef YoshiBignose het volgende:
maar die leuke matige grap.. er staat op het eind: die heb je toch gekocht? moet dat niet zijn, die heb je toch verkocht?
Die Terrance/Terrence is de broer van de vice president.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:33 schreef Agiath het volgende:
Alleen ik snap dat stukje met lincoln vader nog niet...
Dus zijn vader heeft zijn gezin in de steek gelaten voor die uber-baan.
Hij is gestopt, maar heeft zijn geheimen meegenomen, waaronder dus waarschijnlijk dat ecofield gebeuren, dat dat geld eigenlijk was voor de campange van de vice-president?
En nog wat? Die vice-president zei tegen terrence "The only reason that
you are still alive. is because I won'tlet them kill you."
Wie is them dan? Of krijgen we dit nog te weten?
Klopt!quote:Op maandag 1 mei 2006 16:47 schreef crossover het volgende:
[..]
Die Terrance/Terrence is de broer van de vice president.
Ja weet ik... maar dat beantwoord mijn vraag nog niet...quote:Op maandag 1 mei 2006 16:47 schreef crossover het volgende:
[..]
Die Terrance/Terrence is de broer van de vice president.
De vader maakte deel uit van The Company. Hij heeft gevoelige Ecofield informatie gelekt waardoor de The Company hem nu wilt terugpakken. Alleen ze doen het op een vrij onorthodoxe manier, via zijn zoon dus. Ze konden ook evengoed een sniper inhuren en dan de pa van Lincoln killen.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:33 schreef Agiath het volgende:
Alleen ik snap dat stukje met lincoln vader nog niet...
Dus zijn vader heeft zijn gezin in de steek gelaten voor die uber-baan.
Hij is gestopt, maar heeft zijn geheimen meegenomen, waaronder dus waarschijnlijk dat ecofield gebeuren, dat dat geld eigenlijk was voor de campange van de vice-president?
En nog wat? Die vice-president zei tegen terrence "The only reason that
you are still alive. is because I won'tlet them kill you."
Wie is them dan? Of krijgen we dit nog te weten?
Hij moet inderdaad voor zijn rol zo kijken en praten overigens vindt ik het merendeel van deze cast echt geweldig !! Trouwens wat zou de moeder van Robbert Knepper gedacht hebben toen hij opgroeidequote:Op maandag 1 mei 2006 18:11 schreef YoshiBignose het volgende:
idd nou je over de acteurs begint. die hoofdrolspeler scofield vind ik eigenlijk maar een slechte acteur. misschien moet hij in zijn rol zo spelen maar hij trekt altijd zijn standaard gezicht, af en toe ff een moeilijk frons, alsof hij nadenkt. en hij praat ook altijd monotoon, bijna fluisterend. als ik niet beter wist had zou je zo kunnen denken dat je "rain man" aan het kijken was![]()
gelukkig zitten er ook paar goeie acteurs tussenkvind abruzzi idd wel goed maar t-bag en haywire ook
Hoezo moet ie voor zijn rol zo kijken en praten danquote:Op maandag 1 mei 2006 19:05 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Hij moet inderdaad voor zijn rol zo kijken en praten overigens vindt ik het merendeel van deze cast echt geweldig !! Trouwens wat zou de moeder van Robbert Knepper gedacht hebben toen hij opgroeide
Ik bedoel hij heeft echt een eng gezicht !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |