Dat wou ik nou net zeggenquote:Op maandag 1 mei 2006 14:02 schreef Sjeen het volgende:
Ow ja, cool... JJ (Jeroen Junior) en dan ook nog uitspreken als Djeej Djeej![]()
Jouw 3 koters staan ook niet in de lijstjes vandaar...quote:
Van mij mag je ze er tussen frutten hoorquote:Op maandag 1 mei 2006 14:11 schreef Lois het volgende:
[..]
Jouw 3 koters staan ook niet in de lijstjes vandaar...
Same here.quote:Op maandag 1 mei 2006 14:29 schreef Abonides het volgende:
Mocht ik ooit kinderen krijgen, dan vind ik de volgende namen heel erg mooi...
Meisje
Lillian.
quote:Op maandag 1 mei 2006 14:29 schreef Abonides het volgende:
Mocht ik ooit kinderen krijgen, dan vind ik de volgende namen heel erg mooi...
(of Sven)
Vreemd genoeg ken ik niemand in mijn omgeving die zo heet.
Ik ken zelfs een Lillyanquote:
Ik gok op Jan Junior (ik vind Jan namelijk geweldig passen bij Piet, alleen dat Junior...)quote:Op maandag 1 mei 2006 15:13 schreef bixister het volgende:
bij ons was een jongen ook een JJ geworden.
ET, ik zit hier nog steeds met kippenvel, goed zeg!
De eerste i moet je uitspreken als een i en niet als een ie. Of je het dan met 1 of 2 ll hoort te schrijven is met niet echt duidelijk. Het blijft iig een mooie naam.quote:
neeeh geen junior!quote:Op maandag 1 mei 2006 15:16 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik gok op Jan Junior (ik vind Jan namelijk geweldig passen bij Piet, alleen dat Junior...)
Eén van de dames die bij mij op zwangerschapsgym zat heeft haar zoon Swen genoemd. En dat is nog maar een maand of 9 geledenquote:Op maandag 1 mei 2006 14:59 schreef E.T. het volgende:
oud collega van me ooit heette trouwens Swen (ja, met een w). Volgens mij wisten zijn ouders ook niet hoe je 't nou eigenlijk moest schrijven..(zal zo'n 40 jaar geleden ofzo geweest zijn dat hij die naam kreeg en was toen dus nog best bijzonder)
Bij de tandarts vorige week vroegen ze bij het inschrijven of Sven met een v of een w geschreven werdquote:Op maandag 1 mei 2006 15:56 schreef Igraine het volgende:
[..]
Eén van de dames die bij mij op zwangerschapsgym zat heeft haar zoon Swen genoemd. En dat is nog maar een maand of 9 geleden
daar zou 't ook een vernoeming naar zijn. hij schreef 't zelf ook als Jheronimus nl, anderen als (o.a.) Hieronymus.quote:Op maandag 1 mei 2006 15:45 schreef livelink het volgende:
Nee, daar was ik nooit opgekomen. Ik ken de naam alleen van Jheronimus Bosch.
Ik ken iemand die de boeken 'Saskia en Aardappel' noemde...quote:Op maandag 1 mei 2006 15:29 schreef Yoni het volgende:
Ik heb dus een vriendinnetje die Saskia heet en haar broer Jeroen....
Volgens haar is het niet gebaseerd op de boekjes, maar toch...
Ik heb een achterneefje die heet Jeronimoquote:Op maandag 1 mei 2006 15:43 schreef bixister het volgende:pfff zal ik 't maar gewoon zeggen dan: Jheronimus. een moeilijke variant van jeroen dus.
Neh... Dat zijn van de vergane glorie, o-zo-populaire-jaren-80 namen (imo)quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:29 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Bij Saskia denk ik aan Cindy,Nancy, Kevin, Dave...
Oei door de mand, hier een Cindy (bouwjaar 1971)quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:56 schreef E.T. het volgende:
[..]
Neh... Dat zijn van de vergane glorie, o-zo-populaire-jaren-80 namen (imo)
Als iedereen tussen de 25 en 35 nou eens zijn eigen naam post en de namen van alle klasgenootjes?![]()
Dat blijft maar een jaar hangen hier en dan ben je er van afquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
De namen van mijn kinderen staan er ook niet bij. En ik ga ze niet noemen anders krijg ik weer een bak bagger over me heen.
noem ze maar !we zijn toch nieuwsgierig ( kan nooit erger zijn dan: aagje,korneel,huib jan,diederik en klazienquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
De namen van mijn kinderen staan er ook niet bij. En ik ga ze niet noemen anders krijg ik weer een bak bagger over me heen.
Die weten we nog wel hoorquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zoek maar even. Er zijn nogal wat bytes aan gespendeerd...quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:20 schreef Belana het volgende:
en daarom post je dat even daffo?![]()
je maakt ons wel nieuwsgierig
quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:56 schreef E.T. het volgende:
Als iedereen tussen de 25 en 35 nou eens zijn eigen naam post en de namen van alle klasgenootjes?![]()
en nu moet ik allerlei topics gaan doorspitten? Nee, sorry... zoveel interesseert het me niet. Het zijn vast hele mooie namenquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Zoek maar even. Er zijn nogal wat bytes aan gespendeerd...
Ze waren alledrie behoorlijk apartquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:38 schreef jessie het volgende:
Ik herinner me er iets van ja. Volgens mij was de naam erg ehhh appart
[verveel-modus]quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:46 schreef jessie het volgende:
Ja het zijn geen namen die blijven hangen in ieder geval
Over een uurtje lig ik te slapenquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik zal over een uurtje terugkomen. Als je dan nog nieuwsgierig bent zal ik ze wel posten.
Als ik 't niet vergeet; tenslotte ben ik al hoogbejaard.
Ik ook!quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:47 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
[verveel-modus]
Ik weet ze
[/verveel-modus]
Is dit een jongens- of een meisjesnaam?quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:52 schreef Igraine het volgende:
Jurith
Eh, hij staat bij de meisjesnamen hè.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:53 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Is dit een jongens- of een meisjesnaam?
Dit is toch wel een grapje hè?quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:55 schreef jessie het volgende:
Ja sugar ja en had dat niet iets met een film te maken ofzo?
quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:55 schreef jessie het volgende:
Ja sugar ja en had dat niet iets met een film te maken ofzo?
Nee jessie, je bent niet serieus? "frodo komt me bekend voor" "had iets met film te maken"quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:58 schreef jessie het volgende:
Ik bedoel die naam Frodo Sugar!, Die had iets met een film te maken ofzo. Ik weet t ook niet meer precies. Maar Frodo komt me bekend voor.
In geheugen spitten gaat...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat was je derde volgens mij....
Je eerste is dacht ik...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de middelsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch![]()
![]()
Ja maar ik denk ik noem gewoon de naam uit LOTR die begint met Ara hè.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:01 schreef Sugar het volgende:
Ja, die. dat ik maar iets roep, is duidelijk?
Arwen komt ook uit LOTR, maar die zat er niet bij toch?-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!![]()
![]()
![]()
Dat meen je nietOops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥![]()
Dus ze heten Frodo, Daphne en Falco?
Nou, ik heb raardere namen hier voorbij zien komen hoor-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!![]()
Bij namen 1 en 2 uit de spoilers weet ik de tweede en derde naam niet meer, maar de rest klopt sowieso.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik weet het niet zeker hoor, Chris, maar zoiets stond me nog bij...![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
In geheugen spitten gaat...
Eentje was er sowieso...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat was je derde volgens mij....
Je eerste is dacht ik...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de middelsteBravo. Toch nog iemand die een beetje oplet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch
Je hebt gewonnen:
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !![]()
De ophef ging destijds vooral over de combinaties van de drie namen per kind.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:05 schreef Igraine het volgende:
Dus ze heten Frodo, Daphne en Falco?
Nou, ik heb raardere namen hier voorbij zien komen hoor
Het is wel wat apart, maar niet idioot.![]()
Als dat inderdaad de roepnamen zijn valt het eigenlijk inderdaad wel mee, maar als bij mij een geboortekaartje met de volledige naam 1 en 3 in de bus zou vallen dan denk ik dat ik toch even hard moet lachen. Frodo vind ik eigenlijk helemaal niet zo stom.Oops! Did I just roll my eyes out loud?
Oja, die, die herinner ik me nog. Ik vind ze trouwens wel apart maar niet heel erg lelijk (ok, op die F.A.J. na) en zeker de roepnamen niet.
Ik zou ze alleen zelf nooit zo geven, omdat je gewoon weet dat ze er altijd vragen over zullen krijgen.![]()
Whaaaa.. nooit gedacht dat jullie echt namen van klasgenoten zouden gaan posten![]()
Maar wel goed!(al zijn er al twee namen afgeschoten)..
Ik denk dat ik mijn zoek maar even ga uitbreiden "iedereen tussen de 25 en 40 de namen van klasgenoten posten"
Ow, Belana.. namen van voorgezet onderwijs hoef jij niet te posten hoor
(Don, Duncan en Frank kon ik me zelf ook herrinneren)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Frodo ik vind dat geen naam. Ik vind dat een "iets" alleen een "iets"dat nog uitgevonden moet worden dan. En die andere moeilijke 2 namen die erbij horen vind ik ook raar.
Daphne is er het best vanaf gekomen vind ik.
Maar gelukkig smaken verschillen. En zoals je ziet zijn er ook mensen die het mooi vinden.De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!![]()
Ojaaa Daphne had toch expres de 3 voornamen zodat er DAF staat? Ik weet weer dat toen er een foto van Frodo in het fototopic kwam er toen ook zo flauw gereageerd werd. Ik vind alle 3 de roepnamen zeker niet raar. Het is niet mijn smaak maar rare namen vind ik het niet.Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen![]()
de oom en tante van een vriend van mij hebben hun kind Tof genoemd en nee dit is geen grapje....
stel je voor je gaat je ff voorstellen aan anderen:
"Hoi ik ben Tof...."![]()
![]()
Mooiquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:52 schreef Igraine het volgende:
Monique, Mirelle, Martine, Marleen
Maar als ik dat tegen mister_d zeg dan zegt ie 'ben blij dat we de namen al afgesproken hebben'... die vindt het dus echt helemaal niets![]()
![]()
![]()
Ik snap echt niet dat mensen Frodo geen gekke naam vinden. En als die fim nou niet bestond. Vonden jullie het dan nog steeds een leuke naam, of vonden jullie het dan ook een iets?De jan lul van het geheel.
Er waren ook Mohammed en Marcel enne Steve en Patrickquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:10 schreef E.T. het volgende:
Ow, Belana.. namen van voorgezet onderwijs hoef jij niet te posten hoor
(Don, Duncan en Frank kon ik me zelf ook herrinneren)
Don... Donniede persoon en de naam alle 2
stormy waters...
sailin'![]()
Dan vond ik het nog geen ''iets'', ik vind Frodo beter klinken dan bijv. Bickelquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:13 schreef jessie het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen Frodo geen gekke naam vinden. En als die fim nou niet bestond. Vonden jullie het dan nog steeds een leuke naam, of vonden jullie het dan ook een iets?Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen![]()
Als ik moest kiezen tussen Frodo en Tof wist ik het wel hoorquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:13 schreef jessie het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen Frodo geen gekke naam vinden. En als die fim nou niet bestond. Vonden jullie het dan nog steeds een leuke naam, of vonden jullie het dan ook een iets?![]()
![]()
Nou ik kan frodo ook niet mooi vinden, maar ik vind namen gewoon iets persoonlijks, wat ik mooi vind kan een ander spuug lelijk vinden.stormy waters...
sailin'![]()
Als de films er niet waren geweest had ik Frodo misschien zelf ook wel overwogen. Ik weet zeker dat ik meneerm@x er niet in had meegekregen maar ik vind de naam iets liefs en stoers hebben. Nee, ik vind het zeker geen iets.Oops! Did I just roll my eyes out loud?
Hoe kom je aan de naam Lenka?quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:06 schreef MartiniRosso het volgende:
De namen van mijn ooit toekomstige kits:
Meisje: Lenka
Jongen: Christianijs_beer fan!![]()
Ik vind Frodo ook stukker beter dan sommige hippe namen. En zeker mooier dan iets als Bickel of Tof.![]()
Film? Wie heeft het over een film?quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:13 schreef jessie het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen Frodo geen gekke naam vinden. En als die fim nou niet bestond. Vonden jullie het dan nog steeds een leuke naam, of vonden jullie het dan ook een iets?
Iets mis met ouderwets degelijk een boek lezen?Haha, U schakelt nog. Test een DAF !![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
Film? Wie heeft het over een film?
Iets mis met ouderwets degelijk een boek lezen?![]()
![]()
Nee hoor. Maar ik denk dat de meeste mensen de naam kennen van de film. En misschienw el van het boek. Die hele lord of the rings is niet aan mij besteeds dus het zeg me allemaal niks.
Ik wacht nog op iemand die zijn kindje potter gaat noemen
De jan lul van het geheel.
Mwa...quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:19 schreef jessie het volgende:
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !![]()
http://tools.oxygen.com/babynamer/TypeASearch.cfm?Gender=B&Unique=1&TellMeAbout=potterquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:19 schreef jessie het volgende:
Ik wacht nog op iemand die zijn kindje potter gaat noemenHet betekent overigens Pottenbakkerquote:This boy's name is used in English. It is based on the common English word.
The name did not rank among the top 1000 names in popularity for males of all ages in a sample of 2000-2003 Social Security Administration statistics or among the roughly 6,000 names reported in the 1990 US Census.![]()
![]()
Ja ik bedoel maar. Die naam hoorde je toch ook nooitquote:
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
Ik vind Frodo ook zo gek nog niet. Bloem, vlinder, Apple enzo vind ikveel gekker, dat vind ik dingen en geen namen.![]()
M@x wat is nou weer een hobbit? Ik wil t niet weten ook
Bloem en vlinder vind ik dan weer wel leuk. Maar ik kan me voorstellen dat veel mensen dat dat weer niks vinden.De jan lul van het geheel.
Een figuur uit LOTRquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:22 schreef jessie het volgende:
M@x wat is nou weer een hobbit? Ik wil t niet weten ookHobbits zijn halfwezens (ong. de helft van de grootte van een mens) met grote harige voeten die je goed ziet omdat ze blootvoets lopen.
En Frodo is een hobbit en toevallig één van de hoofdrolspelers uit LOTR. Meriadoc en Peregrin zijn overigens Hobbitvriendjes.![]()
Tja, als je nou het boek had gelezen...........
Ik vind Bloem en Vlinder ook leuk. Ben inmiddels zelfs een beetje aan Apple gewend geraakt. Maar om mijn kind nou zo te noemen
bijna!quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:19 schreef jessie het volgende:
Ik sprak laatst een oud klasgenoot van me, zijn zoon draagt de naam Pjotter.
Het voelt goed hè?
A je to!![]()
Ik vind het wel bij je passen
Pjotr is een lieve naam. Een vriendin van mijn moeder heeft drie zoons: Bjorn, Sven en Pjotr.Oops! Did I just roll my eyes out loud?
Pjotr is idd heel lief!
Net als ik helemaal maf was van Boris ooit, maar aangezien stinkies hond Boris heette valt die naam ook af.***![]()
Ja en als zijn eerste woordjes dan Keep the soul alive zijn, noupfff poeh
Potr. spreek je dat ook uit als pjotr? Of als pjotter? rare naam ook
Bij mij is Boris na Idols van het lijstje afgedonderd. Eigenlijk ben ik Idols wel dankbaar. Stel je voor dat ik nu met een kereltje had gezeten waarvan de eerste woordjes "Keep the soul alive" waren
Jessie![]()
Hahahahahaha M@x Hahahahahahahahaha
![]()
Stelletje mutsen!
Ja idd. Dat had ik ook wel een beetje hoor. Boris was ook van mij en m'n ex dus was er sowieso niet ingekomen hier denk ik hoor.***![]()
Bouwjaar: 1975
Schooljaar 1983
Diny, Esther, Rilana, Gilbert, Driva, Samira, Francis, Astrid, Kees, Natasja, Cindy, Gerrie, Miranda, Abbezak, Sandy, Erwin, Edwin, Ragnar, Maikel, Debbie, Nilgün, Johnnie, Bianca, Danny, Miranda (ik), Wilma, Michael, Wendy, Petra.
Schooljaar: 1985
Abbezak, Maikel, Elif, Debbie, Sandy, Miranda (ik), Miranda, Roswitha, Louise, Pascal, Michael, Gerrie, Sabine, Peter, Diny, Wilma, Nilgün, Peter, Ragnar, Marian.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
Sja.... ut schijnt een veel voorkomende naam te zijn in de marokkaanse cultuur..Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
rond bouwjaar 1980 (meerdere klassen)
Marloes, Michiel, Maarten (3x), Rianne, Helma, Mirjam (2x), Matthijs (2x), Mark, Rob, Jarno, Peter, Gerald, Annet, Henrike, Hendrike, Henrieke, Klaas, Willemien, Agnes, Marianne, Talitha, Wouter, Martijn, Frederik, Jan, Henk, Lilian, Jolte (j), Dorine, ................... tot zover![]()
![]()
Ik ben geboren in 1979
Namen van mijn klasgenootjes op de basisschool:
Celica, Kim, Gwendolyn, Patty, Suzanne, Monique, Martine, Lilian, Marjon, Marije( zo heet ik)
Steven, Remco, Roel, Mirco, Zadok, Siebe, Martijn, Niels, Warner, Jeroen, Maarten![]()
Oh, in dat gevalquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:10 schreef E.T. het volgende:
.
Ik denk dat ik mijn zoek maar even ga uitbreiden "iedereen tussen de 25 en 40 de namen van klasgenoten posten"![]()
Ina, Erica, Christine (ik), Geke, Alie, Alinda, Mieke, Helma, Jeanette, Joke, Erik, Jan, Richard, Frans, Johan, Jolanda, Klaasje, Bastiaan, Monique, Jikke, Klaas.
Heuh, daar schiet je dus niets mee op
Variety is the spice of life
Forum Opties Forumhop: Hop naar: