Ik kende iemand die Miloe heette, en die vertelde mij dat het Tsjechisch is voor condoomquote:
Ken Miloe alleen als Milou als in mijn dochterquote:Op donderdag 27 april 2006 09:08 schreef Bar_en_Mar het volgende:
MiloeO+
Jee, wat een vindingrijkheid zegquote:Op zondag 30 april 2006 14:17 schreef m@x het volgende:
- Charlie (en haar broertje heet Morris)
Zo heet mijn buurmeisje.quote:Op maandag 1 mei 2006 10:13 schreef cloarie het volgende:
Sommige ouders noemen hun kind trouwens Destiny. Dat vind ik op zich al wonderlijk omdat destiny o.a. noodlot betekent. Maar wat doen ze vervolgens: ze stoppen er leuk een lettertje bij, ze maken er bijv. Destiney van of Desteny. Arm kind.![]()
Zou ik zwanger zijn? Zeker weten! oh mooi we hebben gelijk een naamquote:Op maandag 1 mei 2006 11:07 schreef Brighteyes het volgende:
OMG... nee toch...
Ik vind Destiny al niks, maar 'zeker (weten)' slaat werkelijk alles als naam!![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 11:22 schreef Lois het volgende:
Zou ik zwanger zijn? Zeker weten! oh mooi we hebben gelijk een naam![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 11:17 schreef livelink het volgende:
Ik hoorde laatst in de H&M in Utrecht een moeder in plat Utrechts Mahoney roepen naar haar dochter. Geen idee natuurlijk of het kind naar het hout is genoemd (in navolging van Ebony) of dat ze haar My Honey hebben willen noemen.
OMGquote:Op maandag 1 mei 2006 11:29 schreef Jonnetje het volgende:
Jaiks!
Dan denk ik dat Mahoney nog een betere optie zou zijn als My Honey.. Maar vind ze allebei
Hoorde er ook weer één.. (hier in het durrep..) :
Bauwlino...![]()
Begrijp ik die laatste zin nu goed... Of lees ik wat ik graag zou willen lezenquote:Op maandag 1 mei 2006 12:49 schreef E.T. het volgende:
Wat doen sommige mensen hun kinderen toch aan
maar goed, wij mogen ook weer wat gaan verzinnen. Gelukkig hebben we nog even
'Jeroen' zal wel afvallen denk ikquote:Op maandag 1 mei 2006 13:22 schreef Sjeen het volgende:
Nou, kijk da's mooiDus nu wel op zoek naar een hele mooie bij 'Saskia' passen naam
![]()
Ik vond 't zo'n mega inkopper dat ik het eigenlijk niet durfde te postenquote:
quote:Op maandag 1 mei 2006 13:49 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik vond 't zo'n mega inkopper dat ik het eigenlijk niet durfde te posten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |