Bij namen 1 en 2 uit de spoilers weet ik de tweede en derde naam niet meer, maar de rest klopt sowieso.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik weet het niet zeker hoor, Chris, maar zoiets stond me nog bij...
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
In geheugen spitten gaat...
Eentje was er sowieso...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat was je derde volgens mij....
Je eerste is dacht ik...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de middelsteBravo. Toch nog iemand die een beetje oplet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch
Je hebt gewonnen:
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !![]()
De ophef ging destijds vooral over de combinaties van de drie namen per kind.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:05 schreef Igraine het volgende:
Dus ze heten Frodo, Daphne en Falco?
Nou, ik heb raardere namen hier voorbij zien komen hoor
Het is wel wat apart, maar niet idioot.![]()
Als dat inderdaad de roepnamen zijn valt het eigenlijk inderdaad wel mee, maar als bij mij een geboortekaartje met de volledige naam 1 en 3 in de bus zou vallen dan denk ik dat ik toch even hard moet lachen. Frodo vind ik eigenlijk helemaal niet zo stom.Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥![]()
Oja, die, die herinner ik me nog. Ik vind ze trouwens wel apart maar niet heel erg lelijk (ok, op die F.A.J. na) en zeker de roepnamen niet.
Ik zou ze alleen zelf nooit zo geven, omdat je gewoon weet dat ze er altijd vragen over zullen krijgen.![]()
Whaaaa.. nooit gedacht dat jullie echt namen van klasgenoten zouden gaan posten![]()
Maar wel goed!(al zijn er al twee namen afgeschoten)..
Ik denk dat ik mijn zoek maar even ga uitbreiden "iedereen tussen de 25 en 40 de namen van klasgenoten posten"
Ow, Belana.. namen van voorgezet onderwijs hoef jij niet te posten hoor
(Don, Duncan en Frank kon ik me zelf ook herrinneren)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Frodo ik vind dat geen naam. Ik vind dat een "iets" alleen een "iets"dat nog uitgevonden moet worden dan. En die andere moeilijke 2 namen die erbij horen vind ik ook raar.
Daphne is er het best vanaf gekomen vind ik.
Maar gelukkig smaken verschillen. En zoals je ziet zijn er ook mensen die het mooi vinden.De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!![]()
Ojaaa Daphne had toch expres de 3 voornamen zodat er DAF staat? Ik weet weer dat toen er een foto van Frodo in het fototopic kwam er toen ook zo flauw gereageerd werd. Ik vind alle 3 de roepnamen zeker niet raar. Het is niet mijn smaak maar rare namen vind ik het niet.Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen![]()
de oom en tante van een vriend van mij hebben hun kind Tof genoemd en nee dit is geen grapje....
stel je voor je gaat je ff voorstellen aan anderen:
"Hoi ik ben Tof...."![]()
![]()
Mooiquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:52 schreef Igraine het volgende:
Monique, Mirelle, Martine, Marleen
Maar als ik dat tegen mister_d zeg dan zegt ie 'ben blij dat we de namen al afgesproken hebben'... die vindt het dus echt helemaal niets![]()
![]()
![]()
Ik snap echt niet dat mensen Frodo geen gekke naam vinden. En als die fim nou niet bestond. Vonden jullie het dan nog steeds een leuke naam, of vonden jullie het dan ook een iets?De jan lul van het geheel.
Er waren ook Mohammed en Marcel enne Steve en Patrickquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:10 schreef E.T. het volgende:
Ow, Belana.. namen van voorgezet onderwijs hoef jij niet te posten hoor
(Don, Duncan en Frank kon ik me zelf ook herrinneren)
Don... Donniede persoon en de naam alle 2
stormy waters...
sailin'![]()
Dan vond ik het nog geen ''iets'', ik vind Frodo beter klinken dan bijv. Bickelquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:13 schreef jessie het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen Frodo geen gekke naam vinden. En als die fim nou niet bestond. Vonden jullie het dan nog steeds een leuke naam, of vonden jullie het dan ook een iets?Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen![]()
Als ik moest kiezen tussen Frodo en Tof wist ik het wel hoorquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:13 schreef jessie het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen Frodo geen gekke naam vinden. En als die fim nou niet bestond. Vonden jullie het dan nog steeds een leuke naam, of vonden jullie het dan ook een iets?![]()
![]()
Nou ik kan frodo ook niet mooi vinden, maar ik vind namen gewoon iets persoonlijks, wat ik mooi vind kan een ander spuug lelijk vinden.stormy waters...
sailin'![]()
Als de films er niet waren geweest had ik Frodo misschien zelf ook wel overwogen. Ik weet zeker dat ik meneerm@x er niet in had meegekregen maar ik vind de naam iets liefs en stoers hebben. Nee, ik vind het zeker geen iets.Oops! Did I just roll my eyes out loud?
Hoe kom je aan de naam Lenka?quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:06 schreef MartiniRosso het volgende:
De namen van mijn ooit toekomstige kits:
Meisje: Lenka
Jongen: Christianijs_beer fan!![]()
Ik vind Frodo ook stukker beter dan sommige hippe namen. En zeker mooier dan iets als Bickel of Tof.![]()
Film? Wie heeft het over een film?quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:13 schreef jessie het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen Frodo geen gekke naam vinden. En als die fim nou niet bestond. Vonden jullie het dan nog steeds een leuke naam, of vonden jullie het dan ook een iets?
Iets mis met ouderwets degelijk een boek lezen?Haha, U schakelt nog. Test een DAF !![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
Film? Wie heeft het over een film?
Iets mis met ouderwets degelijk een boek lezen?![]()
![]()
Nee hoor. Maar ik denk dat de meeste mensen de naam kennen van de film. En misschienw el van het boek. Die hele lord of the rings is niet aan mij besteeds dus het zeg me allemaal niks.
Ik wacht nog op iemand die zijn kindje potter gaat noemen
De jan lul van het geheel.
Mwa...quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:19 schreef jessie het volgende:
http://tools.oxygen.com/babynamer/TypeASearch.cfm?Gender=B&Unique=1&TellMeAbout=potterquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:19 schreef jessie het volgende:
Ik wacht nog op iemand die zijn kindje potter gaat noemenHet betekent overigens Pottenbakkerquote:This boy's name is used in English. It is based on the common English word.
The name did not rank among the top 1000 names in popularity for males of all ages in a sample of 2000-2003 Social Security Administration statistics or among the roughly 6,000 names reported in the 1990 US Census.![]()
![]()
Ja ik bedoel maar. Die naam hoorde je toch ook nooitquote:
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
Ik vind Frodo ook zo gek nog niet. Bloem, vlinder, Apple enzo vind ikveel gekker, dat vind ik dingen en geen namen.![]()
M@x wat is nou weer een hobbit? Ik wil t niet weten ook
Bloem en vlinder vind ik dan weer wel leuk. Maar ik kan me voorstellen dat veel mensen dat dat weer niks vinden.De jan lul van het geheel.
Een figuur uit LOTRquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:22 schreef jessie het volgende:
M@x wat is nou weer een hobbit? Ik wil t niet weten ookHobbits zijn halfwezens (ong. de helft van de grootte van een mens) met grote harige voeten die je goed ziet omdat ze blootvoets lopen.
En Frodo is een hobbit en toevallig één van de hoofdrolspelers uit LOTR. Meriadoc en Peregrin zijn overigens Hobbitvriendjes.![]()
Tja, als je nou het boek had gelezen...........
Ik vind Bloem en Vlinder ook leuk. Ben inmiddels zelfs een beetje aan Apple gewend geraakt. Maar om mijn kind nou zo te noemen
bijna!quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:19 schreef jessie het volgende:
Ik sprak laatst een oud klasgenoot van me, zijn zoon draagt de naam Pjotter.
Het voelt goed hè?
A je to!![]()
Ik vind het wel bij je passen
Pjotr is een lieve naam. Een vriendin van mijn moeder heeft drie zoons: Bjorn, Sven en Pjotr.Oops! Did I just roll my eyes out loud?
Pjotr is idd heel lief!
Net als ik helemaal maf was van Boris ooit, maar aangezien stinkies hond Boris heette valt die naam ook af.***![]()
Ja en als zijn eerste woordjes dan Keep the soul alive zijn, noupfff poeh
Potr. spreek je dat ook uit als pjotr? Of als pjotter? rare naam ook
Bij mij is Boris na Idols van het lijstje afgedonderd. Eigenlijk ben ik Idols wel dankbaar. Stel je voor dat ik nu met een kereltje had gezeten waarvan de eerste woordjes "Keep the soul alive" waren
Jessie![]()
Hahahahahaha M@x Hahahahahahahahaha
![]()
Stelletje mutsen!
Ja idd. Dat had ik ook wel een beetje hoor. Boris was ook van mij en m'n ex dus was er sowieso niet ingekomen hier denk ik hoor.***![]()
Bouwjaar: 1975
Schooljaar 1983
Diny, Esther, Rilana, Gilbert, Driva, Samira, Francis, Astrid, Kees, Natasja, Cindy, Gerrie, Miranda, Abbezak, Sandy, Erwin, Edwin, Ragnar, Maikel, Debbie, Nilgün, Johnnie, Bianca, Danny, Miranda (ik), Wilma, Michael, Wendy, Petra.
Schooljaar: 1985
Abbezak, Maikel, Elif, Debbie, Sandy, Miranda (ik), Miranda, Roswitha, Louise, Pascal, Michael, Gerrie, Sabine, Peter, Diny, Wilma, Nilgün, Peter, Ragnar, Marian.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
Sja.... ut schijnt een veel voorkomende naam te zijn in de marokkaanse cultuur..Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
rond bouwjaar 1980 (meerdere klassen)
Marloes, Michiel, Maarten (3x), Rianne, Helma, Mirjam (2x), Matthijs (2x), Mark, Rob, Jarno, Peter, Gerald, Annet, Henrike, Hendrike, Henrieke, Klaas, Willemien, Agnes, Marianne, Talitha, Wouter, Martijn, Frederik, Jan, Henk, Lilian, Jolte (j), Dorine, ................... tot zover![]()
![]()
Ik ben geboren in 1979
Namen van mijn klasgenootjes op de basisschool:
Celica, Kim, Gwendolyn, Patty, Suzanne, Monique, Martine, Lilian, Marjon, Marije( zo heet ik)
Steven, Remco, Roel, Mirco, Zadok, Siebe, Martijn, Niels, Warner, Jeroen, Maarten![]()
Oh, in dat gevalquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:10 schreef E.T. het volgende:
.
Ik denk dat ik mijn zoek maar even ga uitbreiden "iedereen tussen de 25 en 40 de namen van klasgenoten posten"![]()
Ina, Erica, Christine (ik), Geke, Alie, Alinda, Mieke, Helma, Jeanette, Joke, Erik, Jan, Richard, Frans, Johan, Jolanda, Klaasje, Bastiaan, Monique, Jikke, Klaas.
Heuh, daar schiet je dus niets mee op
Variety is the spice of life![]()
Hé, ik ookquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:45 schreef JacMar het volgende:
Ik ben geboren in 1979
Namen van mijn klasgenootjes op de basisschool:
Marije( zo heet ik)
![]()
![]()
![]()
ik zou ze zo echt niet allemaal meer weten maar hier in ieder geval een deel van mijn klasgenotennamen:
Stephanie, Els, Mirjam, Loes, Astrid, Anita, Ilse, Monique, Kristel, Esther, Marieke, Gerda, Jozien, Edith, Jeanette, Erna, Jolande, Angela, Hedy, Marianne, Miranda, Gonnie, Annebeth, Cornelie (bijnaam Kneeltje.).
Ermin (ja met een m), Steven, Rob, Nico, René, Bert, Marcel, Boudewijn, Sander, Martin, Robert, Jeroen, Matthijs, Gertjan, Norbert, André, Frank, Erik, Henk, en vele andere maar die zijn niet blijven hangen...
[ Bericht 5% gewijzigd door bixister op 04-05-2006 11:19:15 ]![]()
een greep uit mijn basisschoolklas (bouwjaar '79) Marieke, Hanneke, Mieke(2x), Sanne, Judith, Wendy, Bart, Mark, Rolf, Rob, Ad, Peggy, Frank, Jaap, Nicky, Anneke, Alexander.Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?![]()
En ik ookquote:![]()
![]()
(geboren 1973)Oops! Did I just roll my eyes out loud?
Ik vind Nina een mooie naam, alleen dat vond mijn vriend niks.
Nu kwamen we laatst een naam tegen (in een boek) die we allebei mooi vinden.
Luna![]()
![]()
Ik ben geboren in 1980 en de namen van klasgenootjes van de basisschool waren:
Lieke, Martine, Friso, Robert-Jan, Annemieke, Renske, Isabel, Jeroen, Tjerk-Jan, Eric, Wendy, Michiel, Sabine, Johan, Hans, Catharina en Esther.De Madrid al cielo
'La luna, la culpable, la viajera,
la luna de una muerta primavera'.![]()
Ik vind Marieke leuk!![]()
maar is geen optie.. kind heeft al een "tante Marieke"I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
hihi ik dacht vanmiddag ook nog aan marieke, of mariken, of marika, als leuk bij saskia. maar helaas, geen optie dus.![]()
![]()
Mijn klasgenoten : Anita, Monique, Jaqueline, Rina, Petra, Indy, Roosje, Appie, Anneke, Jetske, Karin, Jenneke, Irmarie, Simone. En de mannetjes: 3 keer een René, Wijnand, Gerard, er waren veeeeel meer klasgenoten, maar ik ben een hoop vergeten!De boot is aan = de poppen zijn aan het dansen.![]()
*poesie album erbij pakt*
mijn klasgenoten ('bouwjaar' 76): anja, dianne, christien, lisette, elsbeth, daphne, hilstje, marina, annet, anoeska, janneke, regina, gerjanne, monique, esther, brenda, alette, ruth, talitha, hanjorine...Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard![]()
Over die naam hebben wij het hier ook gehad omdatquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:51 schreef Luchtbel het volgende:
Ik vind dat bij Saskia, een Ilse hoort.en ik mekaar ontmoet hebben dankzij de Ilse chat
![]()
![]()
ik vind Ilse eigenlijk niet zo. beetje te duits, en de L wordt dan of heel dun of heel dik, daar kan ik niet zo goed tegen (maar trek je niks aan van de eigenaardigheden van bix hoor). dezelfde letters maar dan gehusseld: Lies vind ik veel leuker! maar ja, dat is niet zo handig met een achternaam die met een S begint. maak je er Liesbeth van.
zo, opgelost.
![]()
![]()
Wij zijn hier eigenlijk wel uit de meisjesnaam. Eigenlijk was "de klik" er al lang geleden, (zwangerschap van Amber al) maar mijn moeder vind die naam echt verschrikkelijk. Daarom een andere naam gekozen, maar we vinden hem toch zooo leuk dat we hem er nu waarschijnlijk in houden
![]()
![]()
ja dat weet ik wel, maar ik wilde weten wat ze ervan vond en ik hechtte er toch meer waarde aan dan ik dacht. En het is echt helemaal geen rare naam ofzo![]()
![]()
Haha LadyS, daar moet je je echt niks van aantrekken, maar dat riep ik twee jaar geleden ook al
Rottdog ik ken ook andere mensen die hun dochter Ilse hebben genoemd door Ilse chat!![]()
ja, ik moest er meteen aan denken iddIk was toen echt van plan om haar zo te noemen, totdat we de naam Amber tegenkwamen. Vond ik wel een goed alternatief
Maar de naam past iig wel bij Amber, vind ik![]()
![]()
Liesje. Nog liever.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:13 schreef bixister het volgende:
ik vind Ilse eigenlijk niet zo. beetje te duits, en de L wordt dan of heel dun of heel dik, daar kan ik niet zo goed tegen (maar trek je niks aan van de eigenaardigheden van bix hoor). dezelfde letters maar dan gehusseld: Lies vind ik veel leuker! maar ja, dat is niet zo handig met een achternaam die met een S begint. maak je er Liesbeth van.
zo, opgelost.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?![]()
Ik zit met hetzelde probleemquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:15 schreef LadyS het volgende:
ja, dat zeggen ze idd
Maar we hebben nog geen jongensnaam![]()
Meisjes naam al 100% zeker, jongensnaam wil maar niet klikkenAmerican beer is just like making love in a canoe -- f**king close to water![]()
Hier ook bouwjaar 1980: Tim, Jeffrey, Mark, Koen, Gijs, Bastiaan, Erik, Sebastiaan, Francois, Tijn, Bart, Dennis, Inge, Eva, Yvonne, Imme, Yvette, Kim, Debbie, Charissa, Susanne, Suzan, Niké, Jennie, Natasja, Carry, Marlous, Maud. Wat me zo nog te binnenschiet tenminste. En Arwen, aldus ondergetekende!
Mensen beginnen nu ook steeds te informeren, weten jullie al een naam. Gaan jullie je zoon Frodo noemen! (echt waar! en ik geloof niet dat die mensen hier mee lezen)....maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....![]()
Gewoon doen. Je krijgt hooguit wat bagger van Fok!kers over je heen
Bj. 1976/1977:
Marion (2x), Marlous, Marianne, Marjan, Henriët, Karlien, Judith (2x), Mathilde, Esther (2x), Nora, Eline, Annemarie, Christien, Erica, Ninua, Ezra, Abigaël, Dorelie
Niek, Jelle, Mattijs, Patrick, William, Michel, Rinze, Jurgen, Mark, Thomas, Christiaan, Menno
Dit waren mijn klasgenoten door de jaren heen van de basisschool. Het valt me tegen dat ik niet meer namen (zo uit m'n hoofd) weet. De klas was altijd groot, op z'n grootst 48 kinderen (toen zijn we opgesplitst) en op z'n kleinst 30 kinderen. Dan zijn er nog een aantal weggegaan en bijgekomen, dus ik moet toch op z'n minst zo'n 50 namen weten..."Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]![]()
Ik vind Marlou ook heel goed passen bij Saskia
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!![]()
Tis momenteel wel een beetje de bad guy uit de Da Vinci Code.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:29 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik vind Silas een heel mooie jongensnaam. Zit er de laatste tijd zo vaak aan te denken dat het zo leuk zou zijn om nog een zoontje te hebben dat zo heet. Maar ja, ik denk niet dat dat nog gaat gebeuren![]()
Mijn man en ik zijn er redelijk uit. We hebben al hevige discussies gehad v.w.b het kiezen van een naam. Wat ik mooi vindt, vindt hij niets en andersom. Toen kwamen we op "marit" en ik ga het steeds leuker vinden en tevens mijn man. Mijn man heet Lars en een jongen willen we "Sven" noemen, zo blijven we een beetje in de scandinavische namen (niet dat we het daarom doen).
Bij Marit zie ik echt zo'n superblond kind voor me met blauwe kijkertjes. Dat het blond wordt is denk ik 99% zeker.
Kan ook zijn dat ik het over een paar maanden niet meer leuk vindt, maar dat zien we dan wel weer.![]()
Marit is leuk... Wij hadden deze ook heeeeeel hoog op het lijstje staan, maar (als het een meisje wordt), wordt het geen Marit... (wel bijna)...quote:Op maandag 8 mei 2006 08:00 schreef sweaty het volgende:
Mijn man en ik zijn er redelijk uit. We hebben al hevige discussies gehad v.w.b het kiezen van een naam. Wat ik mooi vindt, vindt hij niets en andersom. Toen kwamen we op "marit" en ik ga het steeds leuker vinden en tevens mijn man. Mijn man heet Lars en een jongen willen we "Sven" noemen, zo blijven we een beetje in de scandinavische namen (niet dat we het daarom doen).
Bij Marit zie ik echt zo'n superblond kind voor me met blauwe kijkertjes. Dat het blond wordt is denk ik 99% zeker.
Kan ook zijn dat ik het over een paar maanden niet meer leuk vindt, maar dat zien we dan wel weer.
We hebben voor allebei (jongens- en meisjesnaam) een dubbele naam.
Vb Jan Willem maar dan wel roepnaam Jan.
snappie?"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"![]()
Hoi,
Wij kregen jaren geleden een geboortekaarte met een aparte naam, Uk, en toen zijn we gaan praten over een mogelijk naam. Zo zijn we op Sebastiaan gekomen en is het altijd gebleven. Gelukkig werd het een jongetje en dus was het voor ons makkelijk!
Groetjes,
Dorien![]()
He das lachequote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:44 schreef Luchtbel het volgende:
Rottdog ik ken ook andere mensen die hun dochter Ilse hebben genoemd door Ilse chat!![]()
![]()
Afgelopen weekend hadden we een meisjesnaam die we allebei leuk vonden, dus wie weet
Jongensnaam wordt ook nog moeilijk..I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ik zal wel een van de weinigen zijn, maar ik heb het niet gelezen. Ik ken de naam van vroeger, van die Duitse serie met dat jongetje dat ontsnapt uit het circus.quote:Op zondag 7 mei 2006 00:55 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Tis momenteel wel een beetje de bad guy uit de Da Vinci Code.![]()
Die serie ken ik dan weer niet.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:24 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik zal wel een van de weinigen zijn, maar ik heb het niet gelezen. Ik ken de naam van vroeger, van die Duitse serie met dat jongetje dat ontsnapt uit het circus.
Maar Silas (overigens wel een leuke naam) is een Bijbels persoon die, naar ik meen, samen met Paulus in de gevangenis zat.
In de Da Vinci Code is hij één van de hoofdpersonen, genoemd naar de Bijbelse persoon, maar hij staat nogal aan de verkeerde kant.![]()
Moeilijk hoor, een naam bedenken. Je kind moet er maar zijn hele leven mee doen. Een goede vriendin heeft haar dochter Marieke genoemd, stond ook op ons lijstje, maar vast nu ws af. We hebben nu twee namen die we allebei wel leuk vinden, maar ik blijf twijfelen. Er ligt nu dus een namenlijstje naast ons bed waar we steeds namen bijzetten of doorstrepen. Ik hoop dat we over 3 maanden nog maar twee namen over hebben.
Je leeft maar 1 keer![]()
vind Tobias wel een leuke jongensnaam. en voor een meisje vind ik Robin leuk, denk alleen dat ze daar dan later mee gepest wordt, dus dan wordt het Lotte denk ik. Nou mijn vriend nog overstag krijgen, gheghe..
[ Bericht 0% gewijzigd door waterfly op 10-05-2006 23:41:56 ]![]()
Zag van de week in het ziekenhuis een kaartje met de naam Tum erop, voor een jongen!...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....![]()
Oooo... Silas vind ik leuuuuk! Is die man ook niet heilig verklaard? Helilige Silas is het eerste wat erin me op kwamAls je niet lacht, ben je dood.![]()
Doen Dutch, doen! Mooie naam!
Denk je echt dat een meisje met de naam Robin gepest zou worden Waterfly? Volgens mij valt dat wel mee hoor.
Tum, PM-Girl. Bijzonder.
Toen ik zwanger was noemden lief en ik mijn buik 'Onze Ban'. Dat klinkt heel grappig in combinatie met lief zijn achternaam. Uiteindelijk raakte ik daar zo aan gewend dat ik zomaar Ban zou kiezen voor een jongen. Hormonen! Hormonen!Dezelfde catagorie als Tum, had het toch moeten doen
.
Geluk zit in een klein Wolkje
quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:48 schreef Lishe het volgende:
Toen ik zwanger was noemden lief en ik mijn buik 'Onze Ban'. Dat klinkt heel grappig in combinatie met lief zijn achternaam.![]()
![]()
idd grappig
hihi, ik zit de laatste tijd ook vaak namen te bedenken die me wel leuk lijken. gelukkig houden vriendje en ik wel van hetzelfde soort namen, alleen jammer dat er dan namen afvallen omdat hij bijvoorbeeld een vervelende collega heeft die zo heet![]()
![]()
Waarom zou een meisje gepest worden met de naam Robin? Dat komt toch heel erg vaak voor dat een meisje zo heet?
Ban, hmmm, ik zou bijna zeggen gelukkig is Luuke een meisje
Tum, hmja heel apart.
Silas vind ik wel een leuke naam, maar doet mij idd te veel aan de DaVinci Code denken.-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |