Dat wou ik nou net zeggenquote:Op maandag 1 mei 2006 14:02 schreef Sjeen het volgende:
Ow ja, cool... JJ (Jeroen Junior) en dan ook nog uitspreken als Djeej Djeej![]()
Jouw 3 koters staan ook niet in de lijstjes vandaar...quote:
Van mij mag je ze er tussen frutten hoorquote:Op maandag 1 mei 2006 14:11 schreef Lois het volgende:
[..]
Jouw 3 koters staan ook niet in de lijstjes vandaar...
Same here.quote:Op maandag 1 mei 2006 14:29 schreef Abonides het volgende:
Mocht ik ooit kinderen krijgen, dan vind ik de volgende namen heel erg mooi...
Meisje
Lillian.
quote:Op maandag 1 mei 2006 14:29 schreef Abonides het volgende:
Mocht ik ooit kinderen krijgen, dan vind ik de volgende namen heel erg mooi...
(of Sven)
Vreemd genoeg ken ik niemand in mijn omgeving die zo heet.
Ik ken zelfs een Lillyanquote:
Ik gok op Jan Junior (ik vind Jan namelijk geweldig passen bij Piet, alleen dat Junior...)quote:Op maandag 1 mei 2006 15:13 schreef bixister het volgende:
bij ons was een jongen ook een JJ geworden.
ET, ik zit hier nog steeds met kippenvel, goed zeg!
De eerste i moet je uitspreken als een i en niet als een ie. Of je het dan met 1 of 2 ll hoort te schrijven is met niet echt duidelijk. Het blijft iig een mooie naam.quote:
neeeh geen junior!quote:Op maandag 1 mei 2006 15:16 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik gok op Jan Junior (ik vind Jan namelijk geweldig passen bij Piet, alleen dat Junior...)
Eén van de dames die bij mij op zwangerschapsgym zat heeft haar zoon Swen genoemd. En dat is nog maar een maand of 9 geledenquote:Op maandag 1 mei 2006 14:59 schreef E.T. het volgende:
oud collega van me ooit heette trouwens Swen (ja, met een w). Volgens mij wisten zijn ouders ook niet hoe je 't nou eigenlijk moest schrijven..(zal zo'n 40 jaar geleden ofzo geweest zijn dat hij die naam kreeg en was toen dus nog best bijzonder)
Bij de tandarts vorige week vroegen ze bij het inschrijven of Sven met een v of een w geschreven werdquote:Op maandag 1 mei 2006 15:56 schreef Igraine het volgende:
[..]
Eén van de dames die bij mij op zwangerschapsgym zat heeft haar zoon Swen genoemd. En dat is nog maar een maand of 9 geleden
daar zou 't ook een vernoeming naar zijn. hij schreef 't zelf ook als Jheronimus nl, anderen als (o.a.) Hieronymus.quote:Op maandag 1 mei 2006 15:45 schreef livelink het volgende:
Nee, daar was ik nooit opgekomen. Ik ken de naam alleen van Jheronimus Bosch.
Ik ken iemand die de boeken 'Saskia en Aardappel' noemde...quote:Op maandag 1 mei 2006 15:29 schreef Yoni het volgende:
Ik heb dus een vriendinnetje die Saskia heet en haar broer Jeroen....
Volgens haar is het niet gebaseerd op de boekjes, maar toch...
Ik heb een achterneefje die heet Jeronimoquote:Op maandag 1 mei 2006 15:43 schreef bixister het volgende:pfff zal ik 't maar gewoon zeggen dan: Jheronimus. een moeilijke variant van jeroen dus.
Neh... Dat zijn van de vergane glorie, o-zo-populaire-jaren-80 namen (imo)quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:29 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Bij Saskia denk ik aan Cindy,Nancy, Kevin, Dave...
Oei door de mand, hier een Cindy (bouwjaar 1971)quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:56 schreef E.T. het volgende:
[..]
Neh... Dat zijn van de vergane glorie, o-zo-populaire-jaren-80 namen (imo)
Als iedereen tussen de 25 en 35 nou eens zijn eigen naam post en de namen van alle klasgenootjes?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |