Dat blijft maar een jaar hangen hier en dan ben je er van afquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
De namen van mijn kinderen staan er ook niet bij. En ik ga ze niet noemen anders krijg ik weer een bak bagger over me heen.
noem ze maar !we zijn toch nieuwsgierig ( kan nooit erger zijn dan: aagje,korneel,huib jan,diederik en klazienquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
De namen van mijn kinderen staan er ook niet bij. En ik ga ze niet noemen anders krijg ik weer een bak bagger over me heen.
Die weten we nog wel hoorquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zoek maar even. Er zijn nogal wat bytes aan gespendeerd...quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:20 schreef Belana het volgende:
en daarom post je dat even daffo?![]()
je maakt ons wel nieuwsgierig
quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:56 schreef E.T. het volgende:
Als iedereen tussen de 25 en 35 nou eens zijn eigen naam post en de namen van alle klasgenootjes?![]()
en nu moet ik allerlei topics gaan doorspitten? Nee, sorry... zoveel interesseert het me niet. Het zijn vast hele mooie namenquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Zoek maar even. Er zijn nogal wat bytes aan gespendeerd...
Ze waren alledrie behoorlijk apartquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:38 schreef jessie het volgende:
Ik herinner me er iets van ja. Volgens mij was de naam erg ehhh appart
[verveel-modus]quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:46 schreef jessie het volgende:
Ja het zijn geen namen die blijven hangen in ieder geval
Over een uurtje lig ik te slapenquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik zal over een uurtje terugkomen. Als je dan nog nieuwsgierig bent zal ik ze wel posten.
Als ik 't niet vergeet; tenslotte ben ik al hoogbejaard.
Ik ook!quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:47 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
[verveel-modus]
Ik weet ze
[/verveel-modus]
Is dit een jongens- of een meisjesnaam?quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:52 schreef Igraine het volgende:
Jurith
Eh, hij staat bij de meisjesnamen hè.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:53 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Is dit een jongens- of een meisjesnaam?
Dit is toch wel een grapje hè?quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:55 schreef jessie het volgende:
Ja sugar ja en had dat niet iets met een film te maken ofzo?
quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:55 schreef jessie het volgende:
Ja sugar ja en had dat niet iets met een film te maken ofzo?
Nee jessie, je bent niet serieus? "frodo komt me bekend voor" "had iets met film te maken"quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:58 schreef jessie het volgende:
Ik bedoel die naam Frodo Sugar!, Die had iets met een film te maken ofzo. Ik weet t ook niet meer precies. Maar Frodo komt me bekend voor.
In geheugen spitten gaat...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat was je derde volgens mij....
Je eerste is dacht ik...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de middelsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch![]()
![]()
Ja maar ik denk ik noem gewoon de naam uit LOTR die begint met Ara hè.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:01 schreef Sugar het volgende:
Ja, die. dat ik maar iets roep, is duidelijk?
Arwen komt ook uit LOTR, maar die zat er niet bij toch?-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |