quote:Op maandag 1 mei 2006 15:11 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Sindsdien heeft Boukhari zichzelf terug geknokt en scoorde onlangs nog twee keer tegen Feyenoord.
18 mei dus!quote:Henk ten Cate zal op 18 mei duidelijkheid verschaffen over zijn toekomst. De assistent-coach van FC Barcelona staat in de belangstelling van Ajax, om daar Danny Blind op te volgen als hoofdtrainer.
Al ruim twee weken doen er dagelijks speculaties de ronde over Ten Cate en Ajax. Volgens diverse media zouden beide partijen reeds een akkoord hebben bereikt. Zowel Ten Cate als Ajax ontkennen dit, maar feit is wel dat de positie van huidig trainer Danny Blind nagenoeg onhoudbaar is. Volgens Studio Voetbal-presentator Jack van Gelder zouden Blind en technisch directeur Martin van Geel al enkele dagen niet meer communiceren en staat een vertrek vast.
Ten Cate heeft vooralsnog enkel laten weten niet in te gaan op het aanbod van PSV. De Amsterdammer zal op 18 mei laten weten of hij al dan niet blijft in Catalonië.
Zelfde verhaal als blind... De playoffs vind ik niet een goede maatstaf voor de rest van het seizoen...quote:Op maandag 1 mei 2006 15:17 schreef HeatWave het volgende:
Boukhari mag lekker blijven hoor. Ik heb geen last van hem
.
Ik vind zijn handelings snelheid wat te langzaam om een echte topper te worden. En voor d ehalf positie heeft ie niet genoeg snelheid. Hij komt het best tot zijn recht achter de spitsen maar die plek wil iedereen bij Ajax.quote:Op maandag 1 mei 2006 15:17 schreef HeatWave het volgende:
Boukhari mag lekker blijven hoor. Ik heb geen last van hem
.
Klopt, maar Boukhari kan gewoon op de bank als invallerquote:Op maandag 1 mei 2006 15:19 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Zelfde verhaal als blind... De playoffs vind ik niet een goede maatstaf voor de rest van het seizoen...
DB kan ook gewoon op de bank als invaller.quote:Op maandag 1 mei 2006 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, maar Boukhari kan gewoon op de bank als invaller.
Blind is wat lastiger.
We hadden er nog iets van kunnen leren (zoals iemand al eerder opmerkte, misschien een goede verdedigingstrainer)quote:Op maandag 1 mei 2006 15:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
DB kan ook gewoon op de bank als invaller.![]()
Koeman dus samen met Wouters, misschien kunnen ze Blind erbij nemenquote:Op maandag 1 mei 2006 15:06 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Heeft PSV toch iemand van ex-Ajax binnengehaald![]()
Geen VDV, de Jong, Pienaar of Trabelsi, maarrrrrr Koeman
Men ziet het gelukkig eindelijk in! Daarnaast doet hij nog regelmatig iets "Ajax" in zijn spel.quote:Op maandag 1 mei 2006 15:39 schreef Urquhart het volgende:
Boukhari is een nuttige kracht voor de breedte, gewoon houden dus
Hmm, jij krijgt nu wel opeens gelijk van veel mensen (ben er een van) zeg terwijl je een maand of twee terug ongeveer de enige was die achter Boukhari stond.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Men ziet het gelukkig eindelijk in! Daarnaast doet hij nog regelmatig iets "Ajax" in zijn spel.
Ach, de ene keer pakt vertrouwen houden in een speler nu eenmaal beter uit dan een andere keer. Hopelijk laat Ryan Babel volgend jaar ook weer mooie dingen zien.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:13 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Hmm, jij krijgt nu wel opeens gelijk van veel mensen (ben er een van) zeg terwijl je een maand of twee terug ongeveer de enige was die achter Boukhari stond.
![]()
Goed gedaan hé, van Danny!quote:Op maandag 1 mei 2006 17:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ach, de ene keer pakt vertrouwen houden in een speler nu eenmaal beter uit dan een andere keer. Hopelijk laat Ryan Babel volgend jaar ook weer mooie dingen zien.
Danny was nooit zo gecharmeerd van Nourdin, maar nog altijd meer dan Martin.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:23 schreef Radegast het volgende:
[..]
Goed gedaan hé, van Danny!![]()
Ik moet wel toegeven: Boukhari is (samen met Rosales) ernorm opgebloeid sinds de komst van Klaas.
Danny zei voor vorig jaar zomer al dat hij in Nourdin dé vervanger zag van VdV...quote:Op maandag 1 mei 2006 17:31 schreef methodmich het volgende:
[..]
Danny was nooit zo gecharmeerd van Nourdin, maar nog altijd meer dan Martin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |