Deze uitleg is Wikipedia waardigquote:Op maandag 1 mei 2006 12:47 schreef HeatWave het volgende:
Het is toch wel duidelijk nu?
Blind heeft bewezen het niet aan te kunnen. Jammer maar helaas.
Blind moet weg, dat vinden de meesten. Ook jammer maar helaas.
Ajax gaat alleen niet netjes OM met Blind, en dat pikken we nou ook weer niet... respect voor Danny als Ajacied..
sim-pel.
Maar niet met een stabiele selectie. Tuurlijk elk team heeft z'n makkes maar de ziekenboeg bij AJAX was vaak groter dan de selectie die overbleef ....quote:Op maandag 1 mei 2006 12:55 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hij heeft de selectie samengesteld met 42 verliespunten tot gevolg.
Daar heeft Ajax niet alleen dit jaar last van gehad hoor . . .quote:Op maandag 1 mei 2006 13:14 schreef bellingerII het volgende:
[..]
Maar niet met een stabiele selectie. Tuurlijk elk team heeft z'n makkes maar de ziekenboeg bij AJAX was vaak groter dan de selectie die overbleef ....
Mja, maar dan was de selectie blijkbaar niet breed genoeg en ook dat is zn eigen schuld, blessures heb je elk seizoen en daar was dit seizoen echt niet anders in. Bovendien hebben wij echt wel betere spelers op de bank dan pakweg Groningen en Roda in de basis. Ik vind die excuses allemaal maar een beetje slap.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:14 schreef bellingerII het volgende:
[..]
Maar niet met een stabiele selectie. Tuurlijk elk team heeft z'n makkes maar de ziekenboeg bij AJAX was vaak groter dan de selectie die overbleef ....
Maar de selectie van AJAX is zo groot dat je alsnog meer punten moet halen.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:14 schreef bellingerII het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 mei 2006 12:55 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hij heeft de selectie samengesteld met 42 verliespunten tot gevolg.
Nu opeens moest hij het stellen met de rommel van Koeman?quote:Op maandag 1 mei 2006 13:19 schreef vinnie06 het volgende:
[..]
![]()
Ja hij is verantwoordelijk en die verantwoordelijkheid neemt hij ook. Maar als ik jouw met een handzaag het bos in stuur en zeg dat het binnen een uur kaal moet zijn kom je ook huilend terug.
Hij heeft tevaak een elftal onder 20 moeten opstellen
Hij had met een slecht samengesteld elftal en rommel van koeman te maken
Hij had teveel spelers die uit vorm waren (door koeman) of weg zijn gegaan
Nu heeft hij zo'n beetje alle spelers die niet goed waren weg gedaan, goede spelers gehaald en begint nu steeds beter te spelen.
Overweinterd in europa ,met een goede europese wedstrijd
kans op de beker
kans op CL
Huntelaar is immers ook zijn verantwoordelijkheid, dus niet alleen de dingen die slecht gaan!!!
Dan ook nog eens zonder steun van de leiding![]()
Ik zeg geef hem nog een kans, met nieuw materiaal en een jaar ervaring op het hoogste niveau.![]()
Henk is erg leuk, maar moeten we ook maar zien of hij het red.![]()
blijkbaar niet, verkeerd in geschat dus, pas na huntelaar is het beter gaan lopen , kan niet alleen blinds fout zijnquote:Op maandag 1 mei 2006 13:21 schreef Robar het volgende:
[..]
Nu opeens moest hij het stellen met de rommel van Koeman?
Was in het begin van het seizoen niet heel Nederland erg optimistisch over de mogelijkheden van het toenmalige Ajax?
Dacht niet half Nederland dat Ajax kampioen zou worden?
En nu opeens is het materiaal eigenlijk niet goed genoeg?
Niet alleen maar wel grotendeels.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:23 schreef vinnie06 het volgende:
[..]
blijkbaar niet, verkeerd in geschat dus, pas na huntelaar is het beter gaan lopen , kan niet alleen blinds fout zijn
Zie PIquote:Op maandag 1 mei 2006 13:47 schreef devv05 het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van Lindenbergh, maakt mij teveel fouten.
2 weken uitgeschakeld aldus Sport Journaalquote:Op maandag 1 mei 2006 13:18 schreef StarGazer het volgende:
Hoop dat de blessure van Jaap niet al te ernstig is
Gelukkig.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
2 weken uitgeschakeld aldus Sport Journaal
ik denk sowieso niet alleen en ook niet grotendeels, wij kunnen dat niet eens beoordelen, dus het blijft speculatie. Zaak is dat hij alles behalve in een gespereid bedje tercht kwam en dus nog geen echt grote kans heeft gehad.quote:
nee laten we dat maar niet terzijde doenquote:Op maandag 1 mei 2006 13:53 schreef vinnie06 het volgende:
als we ervan uitgaan dat we CL voorrondes en beker winnen kan je niet spreken van een mislukt seizoen. (ajax hoort elk jaar de landstitel te winnen, maar dat terzijde)
Ja, laten we net als de f'noorders meer naar deprestaties van de "vijand" kijken naar onze eigen resultatenquote:Op maandag 1 mei 2006 13:53 schreef vinnie06 het volgende:
[..]
en vergeet niet: Helemaal niks in rotterdam![]()
wat lul je nou, van feyenoord winnen in zo'n seizoen is erug mooi en zeker het noemen waard, maar als je verder hebt gelezen haal ik het niet eens als argument aan, maar meer een knipoogquote:Op maandag 1 mei 2006 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, laten we net als de f'noorders meer naar deprestaties van de "vijand" kijken naar onze eigen resultaten.
Helemaal niets in rotterdam, en als grunn en psv een beetje los zijn ook niets in Amsterdam hoor (ok de JC schaal).
We draaien een BAGGER seizoen, en de laatste toetjes die nu verdeeld worden doen daar niets aan af.
Je hebt gelijk, maar dat helemaal niets in rotterdam blijft gewoon grappigquote:Op maandag 1 mei 2006 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, laten we net als de f'noorders meer naar deprestaties van de "vijand" kijken naar onze eigen resultaten.
Helemaal niets in rotterdam, en als grunn en psv een beetje los zijn ook niets in Amsterdam hoor (ok de JC schaal).
We draaien een BAGGER seizoen, en de laatste toetjes die nu verdeeld worden doen daar niets aan af.
Uiteraardquote:Op maandag 1 mei 2006 14:05 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar dat helemaal niets in rotterdam blijft gewoon grappig
want? wie zegt dat? Playoffs zijn de shit, nog nooit zo'n mooi en spannend eind van een competitie gezien. Het is een goede oefening voor eindrondes van grote tournooien.quote:Op maandag 1 mei 2006 14:00 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ajax moet niet beoordeelt worden op de Play offs, maar op de competitie, en daar hebben we het schandelijk in gedaan...
Klopt, het is verplichte kost om van ze te winnen.quote:Op maandag 1 mei 2006 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar het is GEEN prijs om van ze te winnen, komop zeg..
wie zegt dat dan, staat dat ergens? het is dan wel normaal, maar wel erg lekker normaalquote:Op maandag 1 mei 2006 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard.
Dat we elk jaar om Feyenoord kunnen lachen zit standaard in het pakket, dat is idd niet zo bijzonder.quote:Op maandag 1 mei 2006 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard.
Zo denken de spelers er gelukkig ook overquote:Op maandag 1 mei 2006 14:11 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Klopt, het is verplichte kost om van ze te winnen.
ZO arrogant wil ik het niet neerzetten, maar daar komt het wel op neer ja.quote:Op maandag 1 mei 2006 14:12 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Dat we elk jaar om Feyenoord kunnen lachen zit standaard in het pakket, dat is idd niet zo bijzonder.
NEE ik zeg dat het meespeelt. ik ontken niet dat het een kutseizoen is, maar het einde was bekend en ze doen het tot nu toe het beste, dan kan je wel blijven janken over dit seizoen, maar daar wordt ik een beetje moe van ik kijk liever vooruit.quote:Op maandag 1 mei 2006 14:12 schreef HeatWave het volgende:
Komop zeg! JIj beweert dat Ajax zich INGEHOUDEN heeft omdat de 5e plek voldoende was?.
Petje af? Echt, ik weet niet wat je geslikt hebt, maar petje AF voor dit vernederende KUT seizoen? Omdat ze NU toevallig 3 potjes redelijk spelen?
Het speelde helemaal niet mee, want zoveel scheelde het niet of we waren 6e geworden. dat zijn geen risico;s die je kan nemen..quote:Op maandag 1 mei 2006 14:14 schreef vinnie06 het volgende:
[..]
NEE ik zeg dat het meespeelt. ik ontken niet dat het een kutseizoen is, maar het einde was bekend en ze doen het tot nu toe het beste, dan kan je wel blijven janken over dit seizoen, maar daar wordt ik een beetje moe van ik kijk liever vooruit.
het speelt altijd mee en als je met MEDE gaat beginnen kan je heel ajax de laan uit sturen. Ik breng slechts wat nuances aan, want ik blijf het moeilijk vinden. Voor mijn gevoel moet BLind een tweede kans krijgen en het bestuur wroden opgeschoond, maar misschien is lbind echt niet zo goed of heeft nog niet genoeg ervaring dat een nieuwe trainer wonderen doet. Maar wie zegrt dat dat de oplossing is, elk jaar een nieuwe trainer is niet bevordelijk voor langere termijn planningenquote:Op maandag 1 mei 2006 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het speelde helemaal niet mee, want zoveel scheelde het niet of we waren 6e geworden. dat zijn geen risico;s die je kan nemen..
Ik kijk ook graag vooruit, maar dan dus zonder de trainer die MEDE verantwoordelijk was voor deze malaise..
az loert tegenwoordig op alles dat een beetje een balletje kan trappen.quote:Op maandag 1 mei 2006 14:42 schreef Nashje het volgende:
AZ loert op Luirink. Als Ajax 'm nog wil moeten ze snel zijn dus.
Als je de geruchten allemaal moet geloven, Ajax ook hoorquote:Op maandag 1 mei 2006 14:49 schreef StarGazer het volgende:
[..]
az loert tegenwoordig op alles dat een beetje een balletje kan trappen.
Dan doen ze het beter dan Ajax. Riga Mustaphaquote:Op maandag 1 mei 2006 14:49 schreef StarGazer het volgende:
[..]
az loert tegenwoordig op alles dat een beetje een balletje kan trappen.
Ja dat is wel treurig idd.quote:Op maandag 1 mei 2006 14:51 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dan doen ze het beter dan Ajax. Riga Mustapha.
Apart, aangezien een tijdje terug dit bericht in de media te vinden was:quote:Op maandag 1 mei 2006 11:31 schreef Mangoworks2002 het volgende:
laatste roddels en achterklap:Boukhari door Fontein en Keizer benaderd buiten Van Geel en Blind om
Lijkt me dus wederom een lulverhaalquote:BOUKHARI MAG TOCH BLIJVEN
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM, woensdag
Ajax wil toch verder met Nourdin Boukhari. Enkele maanden geleden kreeg de Marokkaan te horen dat hij na dit seizoen moest vertrekken, maar de clubleiding is op dat besluit teruggekomen.
„Nourdin is een goede voetballer die al een paar jaar op hetzelfde niveau zat. Daarom wilden we aanvankelijk verder kijken”, zegt technisch directeur Martin van Geel, die toegeeft dat de zoektocht naar een betaalbare middenvelder nog niets opleverde Van Geel: „Daar komt bij dat Nourdin ons de laatste maanden op het mentale vlak positief verrast heeft. Je moet je nooit te groot voelen om een beslissing terug te draaien. Maar ik zeg er eerlijk bij dat het de eerste keer in mijn carrière is.” Boukhari zal vanavond dan ook ontbreken bij de groep die in de laatste thuiswedstrijd afscheid neemt van het publiek: Hans Vonk, Hatem Trabelsi, Tomás Galásek, Yannis Anastasiou, Steven Pienaar en Juanfrán. Ajax lichtte de optie in het huurcontract van de Spanjaard niet. „Hij is te wisselvallig geweest”, aldus Van Geel.
Heeft PSV toch iemand van ex-Ajax binnengehaaldquote:Ronald Koeman nieuwe trainer PSV
01 mei 2006, 14:58
Door: Jelmer Geerds
EXCLUSIEF - Ronald Koeman wordt de nieuwe trainer van PSV, zo kan VoetbalPrimeur onthullen. De 43-jarige oefenmeester van Benfica wordt na het einde van de Portugese competitie gepresenteerd.
VoetbalPrimeur baseert zich op zeer betrouwbare bronnen binnen de organisatie van PSV, die melden dat de overgang voor 99% zeker is. Na het laatste duel van Benfica, uit bij Paços de Ferreira op 7 mei, zal Koeman officieel bevestigen dat hij aan de slag gaat in Eindhoven.
Hmm, gek:quote:Op maandag 1 mei 2006 14:54 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Apart, aangezien een tijdje terug dit bericht in de media te vinden was:
[..]
Lijkt me dus wederom een lulverhaal
quote:Nourdin Boukhari heeft van Ajax Directeur Maarten Fontein en Technisch Adviseur Piet Keizer, een voorstel tot contractverlenging ontvangen. Buiten medeweten van Trainer Danny Blind en Technisch Directeur Martin van Geel om,. Zo wist Henk Spaan te meldden in het programma Café de Sport. De Marokkaan zou naar verluidt een twee jarige verbintenis in Amsterdam kunnen signeren, dit lijkt maar op de zoveelste aanwijzing dat Danny Blind komende zomer moet vertrekken bij Ajax.
Boukhari kreeg een tijdje terug nog te horen dat zijn aflopende verbintenis niet verlengd zou worden, ook werd de Marokkaanse middenvelder uitgefloten door de Ajax aanhang. Sindsdien heeft Boukhari zichzelf terug geknokt en scoorde onlangs nog twee keer tegen Feyenoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |