Volgens mij was het onze oud nummer 9, en ik snap het allemaal niet, onder Advocaat zat iedereen te zeuren dat hij teveel voetbalde met de oude garde, en nu v Basten het 11-tal verjongd is het weer niet goed, en ik geloof dat hij in het begin ook heeft gezegd dat het grote doel was om EK te worden in 2008, en dat plaatsing voor het WK een bonus zou zijn, en aan de hand daarvan is ie goed onderweg.quote:Aan het begin van zijn bondscoachschap bralde onze oud nummer 10 nog hoog van de daken dat voor hem aanvallend en mooi voetbal het belangrijkste was voor de speelstijl van Oranje.
Hier kan ik me wel in vinden alhoewel ik nog steeds denk dat Nederland gewoon geen bondscoach nodig heeft.quote:Op maandag 1 mei 2006 09:14 schreef Gabberhead het volgende:
Het is ook nooit goed he?
Al jaren wordt er geroepen dat spelers als Seedorf en Kluivert hun paspoort moeten inleveren en nooit meer voor Oranje mogen uitkomen. Door diverse mensen werden het pek en de veren al klaar gezet en de opmerkingen over nekschoten waren niet van de lucht.
Nou is er eindelijk een bondscoach die ze eruit geschopt heeft, is het WEER niet goed. Stelletje zeikerds
Stelletje? ik zie er hier maar een hoor... en die heeft de OP geschreven...quote:
Eensch.quote:Op maandag 1 mei 2006 09:18 schreef kodro het volgende:
[..]
Volgens mij was het onze oud nummer 9, en ik snap het allemaal niet, onder Advocaat zat iedereen te zeuren dat hij teveel voetbalde met de oude garde, en nu v Basten het 11-tal verjongd is het weer niet goed, en ik geloof dat hij in het begin ook heeft gezegd dat het grote doel was om EK te worden in 2008, en dat plaatsing voor het WK een bonus zou zijn, en aan de hand daarvan is ie goed onderweg.
ik vind dat een WK draait om top spelers van DIT moment, daarom graag ook de zogenaamde oudjes.quote:Op maandag 1 mei 2006 09:24 schreef Ultralaser het volgende:
Klopt Kodro dat heeft hij inderdaad gezegt. Hij wilde eerst een team creeeren wat voetbalde en voor het land speelde. Je kan wel heel de tijd de "oudjes" oproepen maar er komt een tijd dat er toch echt jong nieuw bloed moet komen opdeze manier creeer je een elftal voor de komende paar jaar wat goed mee kan draaien en niet weer steeds in de kwartfinales eruit ga of halve finale. Marco heeft mijn steun in iedergeval.
U is duidelijk de draad kwijt.quote:Op maandag 1 mei 2006 09:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat is nou qua resultaten en spel het verschil tussen Van B. en Advocaat?? Niets toch? En die presentatie zal me een worst wezen. Als Advocaat weg moest, dan moet Van B. nu ook weg!!
Wat ik niet begrijp is dat anderhalf jaar geleden half Nederland liep te zeiken dat Seedorf eruit moest en nu opeens bijgedraaid is, Seedorf is echt niet beter/slechter geworden hoor.quote:Op maandag 1 mei 2006 09:50 schreef mroijjoijoi het volgende:
Wat ik echt niet begrijp is dat hij SEEDORF thuislaat. Goede speler MET ervaring die erg verandert is en volgens mij perfect past in Oranje.. En zo zijn er nog enkele keuzes voor spelers....
Maar misschien is hij al aan het denken aan, 'stel over 4 jaar....'
Verder ben ik benieuwd wat ie doet op het WK
dat begrijp ik juist heel goed! maar ga daar niet weer een hele discussie over beginnen. Als je het nu nog niet begrijpt waarom meneer Seedorf thuis mag blijven heeft die discussie namelijk helemaal geen nut meerquote:Op maandag 1 mei 2006 09:50 schreef mroijjoijoi het volgende:
Wat ik echt niet begrijp is dat hij SEEDORF thuislaat.
Ahum je boedoelt die man die als een klein kind liep te zeiken dat het niet eerlijk was dat FC Groningen in twee wedstrijden volgens Championsleague regels heeft gewonnen en zodoende door mag naar de finale voor Championsleague voorrondes.quote:
die bedoel ik ja........ das er zo 1 die zichzelf een topruiter vind!quote:Op maandag 1 mei 2006 09:55 schreef Deetch het volgende:
[..]
Ahum je boedoelt die man die als een klein kind liep te zeiken dat het niet eerlijk was dat FC Groningen in twee wedstrijden volgens Championsleague regels heeft gewonnen en zodoende door mag naar de finale voor Championsleague voorrondes.
Boehoeboehoe zij speelden gemeen, er was maar een club die voetbalde, waar is mijn knufeelbeer dan kan ik gaan duimen en mij door mijn mammie laten troosten.![]()
![]()
"Zijn jullie nou zo gemeen of ben ik een loser"
Van Hanegem is heel OK, maar niet als assistent van ene gefrustreerde Dick Advocaatquote:Op maandag 1 mei 2006 10:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Neh van Hanegem is okéDie had bondscoach moeten zijn tijdens Euro 2004.
Nummer 9 idd.quote:Op maandag 1 mei 2006 09:18 schreef kodro het volgende:
[..]
Volgens mij was het onze oud nummer 9, en ik snap het allemaal niet, onder Advocaat zat iedereen te zeuren dat hij teveel voetbalde met de oude garde, en nu v Basten het 11-tal verjongd is het weer niet goed, en ik geloof dat hij in het begin ook heeft gezegd dat het grote doel was om EK te worden in 2008, en dat plaatsing voor het WK een bonus zou zijn, en aan de hand daarvan is ie goed onderweg.
Dan moet hij Kuijt niet rechtsbuiten zetten.quote:Op maandag 1 mei 2006 11:04 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Nummer 9 idd.
Klopt ook dat MvB heeft gezegd dat hij zich richt op het EK 2008, maar tot die tijd heeft hij mooi aanvallend voetbal beloofd, en dat is nu net het enige wat hij zijn ploeg niet heeft kunnen laten uitdragen.
Komt bij dat hij niet bijster intelligent is (in een interview beweerde hij desgevraagd ooit eens dat de gemiddelde Nederlander een TON per jaar verdiende) en ook in de omgang is hij maar een rare snuiter is: hooghartig en kil. Hij gaat problemen uit de weg in plaats ze aan te pakken en is nog nooit te bespeuren geweest op enige vorm van consequentie. "Bij mij spelen de spelers op de positie waar ze zich van nature het lekkerst voelen". En dan Babel slecteren
Maar goed, we merken het vanzelf op het WK.
quote:Op maandag 1 mei 2006 09:49 schreef kodro het volgende:
Roberto Carlos heeft van dichtbij op de paal geschoten en de bal terugontvangen op z'n kop.
Volgens mij heeft Nederland zich nog nooit zo makkelijk geplaatst voor het WK
Graagquote:(correct me if i'm wrong)
Inderdaad ja, bovendien EK 2008 je doelstelling maken is gewoon schandalig.quote:Op maandag 1 mei 2006 09:43 schreef Apekoek het volgende:
[..]
ik vind dat een WK draait om top spelers van DIT moment, daarom graag ook de zogenaamde oudjes.
Nu je het zegt idd! Greene speelde echt erg goed bij Feyenoord. En ook precies in de manier van spelen zoals onze Marco het wil zien, verdedigend sterk, maar ook cker aanvallende impulsen. Raar dat ie er niet bij zit, iig toch bij de eerste selectie.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:28 schreef Canisfire het volgende:
Hij neemt Greene niet mee he.
Dus als we niet winnen weet iedereen waar het aan ligt.
ooit in je opgekomen dat er wellicht 2 kampen zijn? eentje die tevreden is met het huidige beleid en een ander dat liever wat meer ervaring in Oranje zietquote:Op maandag 1 mei 2006 09:18 schreef kodro het volgende:
[..]
Bronquote:Het zestal vernam gisteren dat op hun aanwezigheid tijdens de trainingsstage die het Nederlands elftal van 9 tot en met 12 mei in Noordwijk afwerkt geen prijs wordt gesteld. Hun kansen op deelname aan het WK zijn daardoor geminimaliseerd.
Van Basten heeft Ajacied John Heitinga, die geen deel uitmaakte van de voorlopige selectie, wel opgeroepen. Evenals Wesley Sneijder, die pas sinds enkele dagen volledig is hersteld van een blessure en Ajax woensdag naar de voorronde van de Champions League schoot. Hij stond overigens wel op de voorlopige lijst.
Dacht ik ook ja.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:46 schreef Cyclopssss het volgende:
Davids had wel handig geweest ja. Als er gebuffeld moet worden.
Euh....quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:38 schreef De_Bierkoerier het volgende:
-knip-
ja....goeie....quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:38 schreef De_Bierkoerier het volgende:
-knip-
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:09 schreef Ixnay het volgende:
Goed dat hij Davids niet meeneemt, "Ajax '95-spelers" hebben hun tijd gehad.
Was dat niet voordat hij er zeven doorliet?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:39 schreef daaaaan het volgende:wat een hufter! Lodewijks eerst hoop geven om alsnog 1 WK te spelen en hem dan laten vallen.
Opzouten, ik hoop dat Nederland er snel uitvliegt
Doei.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:13 schreef Eddy_Huntington het volgende:
VAN BASTEN ROT OP. Loop ik me acht jaar te verheugen op het WK, gaat die klootzak het feestje even verpesten met z'n belachelijke selectiebeleid.
Ik ga in ieder geval niet kijken naar al die heikneuters uit Alkmaar.
dus jij haalt de kick van een WK uit het selectiebeleid van de trainer?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:13 schreef Eddy_Huntington het volgende:
VAN BASTEN ROT OP. Loop ik me acht jaar te verheugen op het WK, gaat die klootzak het feestje even verpesten met z'n belachelijke selectiebeleid.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:13 schreef Eddy_Huntington het volgende:
1 goeie passquote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:55 schreef Hathor het volgende:
Valt mee dat ik hier nog niemand heb horen zeuren om Clarence Seedorf trouwens. Hij heeft tenslotte 1 goede pass gegeven tegen Barcelona, waardoor ie namens de Nederlandse sportpers alweer onmisbaar voor het Nederlands elftal zou zijn.![]()
Ik vind dat Seedorf erbij had moeten zitten, en zelfs een basisplaats moeten hebben op links of centraal. Seedorf speelt al heel lang op het hoogste niveau en weet hoe hij met de druk om moet gaan. Geef Seedorf zijn positie en je zal je echt niet ergeren aan hem, integendeel zelfs.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 01:05 schreef Hathor het volgende:
![]()
Ik dik het express een beetje aan, ik stoor me namelijk mateloos aan dat eeuwige gezeik over Clarence Seedorf, elke keer als ie in beeld is lopen ze weer te roepen dat ie al voor de zesde keer in een halve finale van de CL staat, alsof die teams waarbij dat gebeurde het niet zonder hem gered zouden hebben, alsof hij de spil was waar alles om draaide, om je te beschijten gewoon.
We hebben de hele kwalificatiereeks zonder Seedorf gespeeld, en we hebben hem dacht ik niet echt gemist, of vind jij soms van wel ? En trouwens, als ie wel speelt, loopt heel Nederland op hem te kankeren, want eerlijk is eerlijk, zoals ie bij zijn clubs speelt, zo heeft ie nog nooit in oranje gespeeld, daar was ie meestal zwaar ondermaats. Een typisch voorbeeld van een nuttige clubvoetballer, maar een waardeloze international.
Ik denk dat de tijd van experimenteren wel voorbij moet zijn.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:37 schreef Hathor het volgende:
Ik denk dat Heitinga ook nog wel afvalt, die hoort er dus echt helemaal niet in thuis, maar ik heb het idee dat Marco nog wat wil experimenteren of zo.
Heitinga.....ik word al moe van de intelectuele oogopslag van die jongen, er straalt zo enorm veel werklust uit.![]()
Davids, degene die gele en rode kaarten pakt. Daar heb je wat aan.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:24 schreef PsyCha het volgende:
.... is dat ook.davids niet selecteren omdat ie te weinig gespeeld zou hebben. Terwijl die eikel van een nistelrooy er wel telkens tussen zit en die speelde amper. ....... Ik hoop dat Nederland vet op d'r bek gaat.
![]()
Nee, Maduro daar heb je wat aan.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Davids, degene die gele en rode kaarten pakt. Daar heb je wat aan.
nee, ik denk niet dat ik dat doe.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:22 schreef De_Bierkoerier het volgende:
Hathor. Hou het bij korfbal makker.
Da's lekker makkelijk, achteraf l*llenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:56 schreef Fukjoeman het volgende:
We zien wel wat het wordt, daarna mag je hem afkraken.
Gelukkig werd Hiddink niet ontslagen na de nederlaag tegen de Wit-Russen in 1995. Anders had Oranje vast niet zo'n mooi WK gespeeld in '98.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:57 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Da's lekker makkelijk, achter l*llen![]()
Bovendien: zo goed was het voetbal nou ook weer niet (maar da's vaker opgemerkt denk ik...)
Wat er nu gaande is:quote:
Alsof dat nu nog niet geval is.quote:Op zondag 7 mei 2006 01:57 schreef Hathor het volgende:
Goed idee, kunnen ze een duo vormen, net als Rijkaard en ten cate. 1 trainer kan trouwens sowieso niet meer tegenwoordig, het moet een team van trainers zijn, dus er kunnen er nog wel een stuk of 2 bij.
O, dus het Wk laten we schieten? Probleem is dat Van B. doet alsof ie op de korte termijn bezig is. Als ie nou gewoon zegt dat ie Davids, Seedorf etc niet wil omdat ze te oud zijn...quote:Op zondag 7 mei 2006 01:57 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Wat er nu gaande is:
Van Basten ---> team + lange termijn
Niet per definitie. Ik zie Oranje natuurlijk ook graag schitteren op het WK, de crčme de la crčme van alle toernooien. En natuurlijk wil Van Basten voor het hoogst haalbare gaan.quote:Op zondag 7 mei 2006 09:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
O, dus het Wk laten we schieten? Probleem is dat Van B. doet alsof ie op de korte termijn bezig is. Als ie nou gewoon zegt dat ie Davids, Seedorf etc niet wil omdat ze te oud zijn...
Hopelijk legt hij het allemaal nog beter uit dan ik.quote:Trouwens Van B. komt vanavond in Studio Voetbal om 22.00 uur, dus daar gaat ie het vast allemaal uitleggen![]()
Thanks.quote:Je hebt wel een mooie avatar, dat wel
Als we de meerderheid van de coaches mogen geloven van de desbetreffende teams, wel. Ik weet niet waar jij jouw wijsheid vandaan haalt ik geloof uit je dikke duim.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 01:05 schreef Hathor het volgende:
![]()
Ik dik het express een beetje aan, ik stoor me namelijk mateloos aan dat eeuwige gezeik over Clarence Seedorf, elke keer als ie in beeld is lopen ze weer te roepen dat ie al voor de zesde keer in een halve finale van de CL staat, alsof die teams waarbij dat gebeurde het niet zonder hem gered zouden hebben, alsof hij de spil was waar alles om draaide, om je te beschijten gewoon.
Nee, uit het feit dat ie voor NL nog nooit goed heeft gespeeld, en eigenlijk alleen maar in de weg liep. Als je alle posts gelezen had, had je gezien dat ik inderdaad vind dat ie het bij clubs altijd goed doet, maar als international gewoon altijd teleurstelt.quote:Op zondag 7 mei 2006 18:17 schreef vruitig het volgende:
[..]
Als we de meerderheid van de coaches mogen geloven van de desbetreffende teams, wel. Ik weet niet waar jij jouw wijsheid vandaan haalt ik geloof uit je dikke duim.
Huntelaar in Oranje een probleem, voel je je wel helemaal lekker?quote:Op zondag 7 mei 2006 20:23 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik vrees dat van basten huntelaar mee neemt. Dan krijgen we echt een probleem. Heb dan nog liever intikker RVN met veel meer ervaring of een hardwerkende kuyt ipv huntelaar (de knutselaar)
Ik vind dat dan toch een luxe probleem.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:48 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Huntelaar in Oranje een probleem, voel je je wel helemaal lekker?![]()
Bedankt voor de tip, maar dat had ik al gemeld. Trouwens het is Van B.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:46 schreef Evertjan het volgende:
Vanavond om 22.10 Marco B. bij Studio Voetbal
Waarom zou Greene mee moeten dan?quote:Op zondag 7 mei 2006 22:48 schreef Canisfire het volgende:
Waarom heeft niemand het over Greene bij studio voetbal.
Omdat ie het hele seizoen als een beest loopt te voetballen! Maar ja, is geen ajacied en Babel en Heijtinga wel...quote:
Ik zeg toch ook niet dat Heitinga en Babel mee moeten?quote:Op maandag 8 mei 2006 08:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Omdat ie het hele seizoen als een beest loopt te voetballen! Maar ja, is geen ajacied en Babel en Heijtinga wel...![]()
Maar goed het was zowiezo een heel kritisch interview van Van Gelder en co.
Wat weet Marco Borsato nou van voetbal?quote:Op zondag 7 mei 2006 21:46 schreef Evertjan het volgende:
Vanavond om 22.10 Marco B. bij Studio Voetbal
Ja, het ontzettend vreemde is natuurlijk wel dat Van Basten nooit de moeite heeft genomen om hem uit te nodigen en hem te vertellen wat er eventueel precies van hem verlangd wordt. Als argument daarvoor droeg hij gister aan dat Seedorf in al de jaren dat hij in Oranje heeft gespeeld niet goed was. Een manco van hem zou zijn dat hij niet snel genoeg is in de balcirculatie. Andere spelers zouden die taken beter invullen.quote:Op maandag 8 mei 2006 11:59 schreef VirtualPOM het volgende:
Helemaal met de topic eens. Zonder Seedorf en Huntelaar in de basis neem ik zijn selectiebeleid totaal niet serieus. ik heb al eerder een lange post in een -Seedorf moet mee naar het WK- topic gepost waarin ik duidelijk maakte dat er geen enkele reden is hem niet mee te nemen. hij had nooit coach moeten worden, want mijn mening over hem als speler is zeker niet dezelfde als die over zijn coachcapaciteiten. Guus Hiddink zou het 10X beter doen, daar ik ben ik van overtuigd...
Ik snap echt niet waarom die 3 meegaan en waarom bijv Opdam niet. Opdam heeft als een beest staan voetballen en nu wordt gewoon gedumpt omdat de laatste paar wedstrijden niet goed waren??quote:Op zondag 14 mei 2006 15:28 schreef Bauhaus het volgende:
Optiefen met die Van B. !
GElukkig gaat dat Kalou monster niet mee, als wraak selecteert de heer Van B Babel, Maduro en Schneider
Marco, tief ff lekker op naar Italie ofzo
Heitinga loopt goed te voetballen de laatste tijd hoor, kan ik me wel in vinden... Maar Jaliens en De Clerquote:Op zondag 14 mei 2006 16:07 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom die 3 meegaan en waarom bijv Opdam niet. Opdam heeft als een beest staan voetballen en nu wordt gewoon gedumpt omdat de laatste paar wedstrijden niet goed waren??
Trouwens wat te denken van de selectie van Heijtinga?????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat nou de Clerquote:Op zondag 14 mei 2006 16:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Heitinga loopt goed te voetballen de laatste tijd hoor, kan ik me wel in vinden... Maar Jaliens en De Cler![]()
Dat kan best (heb ik niet zo heel erg gevolgd), maar andere afvallers toch ook? En de eerste 10 maanden van het seizoen van Heijtinga waren slecht of hij speelde niet.quote:Op zondag 14 mei 2006 16:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Heitinga loopt goed te voetballen de laatste tijd hoor, kan ik me wel in vinden... Maar Jaliens en De Cler![]()
Huntelaar is meer van hetzelfdequote:Op zondag 14 mei 2006 18:02 schreef X-fi het volgende:
Wat the fuck? Vennegoor mee en Huntelaar thuis?
Das nog zacht uitgedrukt. Begrijp geen tierelier meer van die vent.quote:Op zondag 14 mei 2006 16:41 schreef Jay-Z het volgende:
Van Basten is whack man..
De een noemt het lef, de ander naief en domquote:Op zondag 14 mei 2006 19:33 schreef the_legend_killer het volgende:
Marco heeft wel lef.
Aan wat Cruijff zegt is meestal ook geen touw vast te knopen, maar wat hij zegt is niet per definitie slecht.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:24 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Das nog zacht uitgedrukt. Begrijp geen tierelier meer van die vent.
quote:Op zondag 14 mei 2006 19:42 schreef Entonie het volgende:
[..]
De een noemt het lef, de ander naief en dom
en ik snap niet dat iedereen zo loopt te tiefen op dit team; is het eindelijk wat opgeschoond dan is het weer niet goedquote:Op zondag 14 mei 2006 19:24 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Das nog zacht uitgedrukt. Begrijp geen tierelier meer van die vent.
Ik denk dat Brazilië wel in aanmerking komt.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:29 schreef pluis2111 het volgende:
Als je geslaagd bent voor je examen, ga je dan ook zeiken over het feit dat het met 6 en 7 tjes is gebeurt? Kwalificatie dient een hoger doel nl: het WK. Hier moet het gebeuren. Noem een wk-deelnemer waarbij je elke wedstrijd van je stoel flikkert omdat ze zo wonderschoon voetballen?
Maar van de Brazilianen weet je dat ze weer gaan knallen op het WK.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:38 schreef pluis2111 het volgende:
Ook Brazilie had in de voorronden 6 gelijke spelen en 1x verlies! Zet dat eens af tegen de resultaten van het Ned. elftal.
Waarom in de voorrondes niet dan? Je kan 6 x gelijk met topspelers moeilijk goed noemen? Laten we nou maar afwachten. ORANJE!!!!!!!!!!!!! NEDERLAND!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:46 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Maar van de Brazilianen weet je dat ze weer gaan knallen op het WK.
Ze hebben alleen maar topspelers integenstelling tot Nederland, waar we het met Eredivisie spelers moeten doen.
Ik geloof gewoon niet in een goed verloop van het WK, van Basten heeft het goed aangepakt, met deze selectie kan hij nooit gezichtsverlies lijden als hij de 1e ronde eruit ligt.
Omdat Brazilië nou eenmaal geen anti-voetbal speelt.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:28 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Waarom in de voorrondes niet dan? Je kan 6 x gelijk met topspelers moeilijk goed noemen? Laten we nou maar afwachten. ORANJE!!!!!!!!!!!!! NEDERLAND!!!!!!!!!!!![]()
Ziet er naar uit dat onze Marco dan met de lange termijn bezig is en daarom jonge spelers uit de eredivisie pakt waar hij talent in ziet en daar een team van te smeden dat uitgroeit naar mooie hoogtesquote:Op maandag 1 mei 2006 09:18 schreef kodro het volgende:
[..]
Het ziet er niet alleen zo uit, het is gewoon zo. Ik hoop echt dat ze ver komen op het WK, maar op het EK zal er echt geoogst (moeten) worden. Zou wel mooi zijn, twintig jaar na '88.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:56 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ziet er naar uit dat onze Marco dan met de lange termijn bezig is en daarom jonge spelers uit de eredivisie pakt waar hij talent in ziet en daar een team van te smeden dat uitgroeit naar mooie hoogtes
Vind je dat niet vreemd?? Je gaat toch naar een WK met de beste spelers, toch niet met wat aankomende talenten waar een paar van een kutseizoen achter de rug hebben gehad??quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:56 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ziet er naar uit dat onze Marco dan met de lange termijn bezig is en daarom jonge spelers uit de eredivisie pakt waar hij talent in ziet en daar een team van te smeden dat uitgroeit naar mooie hoogtes
Ja want het is niet zo dat we jarenlang met een elftal hebben gespeeld dat met de grootste namen uit de voetbalwereld vol zat, liep voor tientallen miljoenen aan salaris op het veld.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:46 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ze hebben alleen maar topspelers integenstelling tot Nederland, waar we het met Eredivisie spelers moeten doen.
Marco van Basten heeft een belofte gedaan en die had hij moeten houden, nu vind ik het een beetje goedkoop om deels de Advocaat manier over te nemen terwijl hij mooi aanvallend voetbal wou zien.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:13 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ja want het is niet zo dat we jarenlang met een elftal hebben gespeeld dat met de grootste namen uit de voetbalwereld vol zat, liep voor tientallen miljoenen aan salaris op het veld.
Maar mijn herinnering van nederlands elftal in jaren 90 is dat we vaak beter voetbal lieten zien dan de tegenstander, veruit meeste balbezit, maar dat het van scoren niet kwam en we vaak gecountered werden.. ik had de meeste hekel aan italie als tegenstander.
En tja dan maar geen wereldnamen, dan maar geen meeste balbezit en mooiste voetbal.. als we dit jaar een manier vinden om tegen elk team een goed resultaat neer te kunnen zetten komen we ver, en met een beetje geluk misschien wel heel ver.
Helaas kunnen we er niks meer aan doen, maar ik hoop dat de mensen wakker worden en eisen van van Basten dat hij vertrekt.quote:De gemiddelde leeftijd op het veld is iets van 10 jaar omlaag gegaan, en ja er zitten wat vreemde keuzes bij, maar heeft geen zin meer om te zeiken nu, hij blijft coach gedurende het wk, en de selectie is gekozen... nu gewoon hopen op het beste en allemaal hup holland roepen ipv 'weg met van basten'
er is nog geen enkele WK-wedstrijd gespeeld, en toch al zeggen dat VB weg MOET gaan...wat een kneus johquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:17 schreef MrSASO het volgende:
Helaas kunnen we er niks meer aan doen, maar ik hoop dat de mensen wakker worden en eisen van van Basten dat hij vertrekt.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:17 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Marco van Basten heeft een belofte gedaan en die had hij moeten houden, nu vind ik het een beetje goedkoop om deels de Advocaat manier over te nemen terwijl hij mooi aanvallend voetbal wou zien.
[..]
Helaas kunnen we er niks meer aan doen, maar ik hoop dat de mensen wakker worden en eisen van van Basten dat hij vertrekt.
Wat een onzin, juist Cruijff liet Van B. op zijn 17e in het 1e van Ajax debuteren. En beiden waren zo'n fan van wat-goed-is-komt-snel....quote:Op maandag 15 mei 2006 08:18 schreef Robar het volgende:
Prima selectie op 1 na, dat lijkt me Jaliens, verder lijkt het me prima, jammer voor Huntelaar, maar dit WK komt gewoon te vroeg voor hem.
Weg met Van Basten!!!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:13 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
nu gewoon hopen op het beste en allemaal hup holland roepen ipv 'weg met van basten'
Ik eis het niet, ik vind alleen dat het Nederlands publiek even kritisch moet zijn net als tegenover Advocaat.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:07 schreef Version1 het volgende:
[..]
Huilie. Eisen dat Van Basten vertrekt
![]()
Ja maar dat was niet de belofte en het streven van van Basten, dat zijn meer Advocaat zijn ideën over voetbal.quote:Nederland heeft 1 keer verloren onder Van Basten. Prima resultaat. Liever winnen met kutvoetbal dan verliezen met prachtig, oogstrelend,-voetbal. Het resultaat is heilig.
belofte en streven zijn twee verschillende dingen, en volgens mij heeft hij alleen streven gezegd. Dat Advocaat meer kritiek kreeg was omdat hij een slechtere kwalificatie reeks neerzette en omdat als Marco van Basten kritiek krijgt hij het snel wegwuifd met een goed antwoord, iets wat Advocaat niet kon.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 04:28 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik eis het niet, ik vind alleen dat het Nederlands publiek even kritisch moet zijn net als tegenover Advocaat.
[..]
Ja maar dat was niet de belofte en het streven van van Basten, dat zijn meer Advocaat zijn ideën over voetbal.
Wat heeft dat met voetballen te maken?????quote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:37 schreef start_finish het volgende:
[..]
Marco van Basten kritiek krijgt hij het snel wegwuifd met een goed antwoord, iets wat Advocaat niet kon.
Ik vind zijn antwoorden anders vaak nogal wat te wensen over laten, hoor.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:37 schreef start_finish het volgende:
[..]
Dat Advocaat meer kritiek kreeg was omdat hij een slechtere kwalificatie reeks neerzette en omdat als Marco van Basten kritiek krijgt hij het snel wegwuifd met een goed antwoord, iets wat Advocaat niet kon.
Ik weet wat je bedoelt, bovendien qua presentatie: hoe ie er bij zit: in elkaar gedoken, pak past niet, haar is altijd een zooitje...... Daarnaast af en toe een beetje smalend lachen....quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:52 schreef Noorman het volgende:
[..]
Ik vind zijn antwoorden anders vaak nogal wat te wensen over laten, hoor.![]()
Wie boeit het er nou hoe een coach er uitziet?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt, bovendien qua presentatie: hoe ie er bij zit: in elkaar gedoken, pak past niet, haar is altijd een zooitje...... Daarnaast af en toe een beetje smalend lachen....
Zoveel verschil is er nou ook weer niet met Dick.
Ben ik helemaal met je eens, maar iemand hier begon over die goeie antwoorden (en dus presentatie) van Van B. en dat viel nog wel mee.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:52 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Wie boeit het er nou hoe een coach er uitziet?
Heb je Beenhakker al eens bekeken? Zo lang een coach maar presteert is het goed.
Dat is misschien waar, maar hij krijgt ook vaak totáál geen weerwoord van de aanwezige pers. En dat hij er dan als 'winnaar' uitkomt, tja, da's niet zo verwonderlijk.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:11 schreef start_finish het volgende:
ik zei niet dat hij altijd goede antwoorde heeft maar meestal wel antwoorden dat de pers niet veel meer heeft terug te zegen, Advocaat voelde zich meteen aangevallen en begint te janken, bij een beetje kritiek.
Maar hoe je tegenover de pers staat heeft wel met voetbal te maken, als je de pers al niet aan kan dan heb je ook niet veel gezag over je spelersgroep..
Hij had het wel degelijk beloofd.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:37 schreef start_finish het volgende:
[..]
belofte en streven zijn twee verschillende dingen, en volgens mij heeft hij alleen streven gezegd.
Een goed antwoord?? Die vent geeft eigenlijk helemaal geen antwoord op de vragen, het lijkt wel een politicus. Bovendien is de pers lang niet zo kritisch tegen Marco van Basten als tegen Advocaat.quote:Dat Advocaat meer kritiek kreeg was omdat hij een slechtere kwalificatie reeks neerzette en omdat als Marco van Basten kritiek krijgt hij het snel wegwuifd met een goed antwoord, iets wat Advocaat niet kon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |