Ik zeg toch ook niet dat Heitinga en Babel mee moeten?quote:Op maandag 8 mei 2006 08:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Omdat ie het hele seizoen als een beest loopt te voetballen! Maar ja, is geen ajacied en Babel en Heijtinga wel...![]()
Maar goed het was zowiezo een heel kritisch interview van Van Gelder en co.
Wat weet Marco Borsato nou van voetbal?quote:Op zondag 7 mei 2006 21:46 schreef Evertjan het volgende:
Vanavond om 22.10 Marco B. bij Studio Voetbal
Ja, het ontzettend vreemde is natuurlijk wel dat Van Basten nooit de moeite heeft genomen om hem uit te nodigen en hem te vertellen wat er eventueel precies van hem verlangd wordt. Als argument daarvoor droeg hij gister aan dat Seedorf in al de jaren dat hij in Oranje heeft gespeeld niet goed was. Een manco van hem zou zijn dat hij niet snel genoeg is in de balcirculatie. Andere spelers zouden die taken beter invullen.quote:Op maandag 8 mei 2006 11:59 schreef VirtualPOM het volgende:
Helemaal met de topic eens. Zonder Seedorf en Huntelaar in de basis neem ik zijn selectiebeleid totaal niet serieus. ik heb al eerder een lange post in een -Seedorf moet mee naar het WK- topic gepost waarin ik duidelijk maakte dat er geen enkele reden is hem niet mee te nemen. hij had nooit coach moeten worden, want mijn mening over hem als speler is zeker niet dezelfde als die over zijn coachcapaciteiten. Guus Hiddink zou het 10X beter doen, daar ik ben ik van overtuigd...
Ik snap echt niet waarom die 3 meegaan en waarom bijv Opdam niet. Opdam heeft als een beest staan voetballen en nu wordt gewoon gedumpt omdat de laatste paar wedstrijden niet goed waren??quote:Op zondag 14 mei 2006 15:28 schreef Bauhaus het volgende:
Optiefen met die Van B. !
GElukkig gaat dat Kalou monster niet mee, als wraak selecteert de heer Van B Babel, Maduro en Schneider
Marco, tief ff lekker op naar Italie ofzo
Heitinga loopt goed te voetballen de laatste tijd hoor, kan ik me wel in vinden... Maar Jaliens en De Clerquote:Op zondag 14 mei 2006 16:07 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom die 3 meegaan en waarom bijv Opdam niet. Opdam heeft als een beest staan voetballen en nu wordt gewoon gedumpt omdat de laatste paar wedstrijden niet goed waren??
Trouwens wat te denken van de selectie van Heijtinga?????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat nou de Clerquote:Op zondag 14 mei 2006 16:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Heitinga loopt goed te voetballen de laatste tijd hoor, kan ik me wel in vinden... Maar Jaliens en De Cler![]()
Dat kan best (heb ik niet zo heel erg gevolgd), maar andere afvallers toch ook? En de eerste 10 maanden van het seizoen van Heijtinga waren slecht of hij speelde niet.quote:Op zondag 14 mei 2006 16:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Heitinga loopt goed te voetballen de laatste tijd hoor, kan ik me wel in vinden... Maar Jaliens en De Cler![]()
Huntelaar is meer van hetzelfdequote:Op zondag 14 mei 2006 18:02 schreef X-fi het volgende:
Wat the fuck? Vennegoor mee en Huntelaar thuis?
Das nog zacht uitgedrukt. Begrijp geen tierelier meer van die vent.quote:Op zondag 14 mei 2006 16:41 schreef Jay-Z het volgende:
Van Basten is whack man..
De een noemt het lef, de ander naief en domquote:Op zondag 14 mei 2006 19:33 schreef the_legend_killer het volgende:
Marco heeft wel lef.
Aan wat Cruijff zegt is meestal ook geen touw vast te knopen, maar wat hij zegt is niet per definitie slecht.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:24 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Das nog zacht uitgedrukt. Begrijp geen tierelier meer van die vent.
quote:Op zondag 14 mei 2006 19:42 schreef Entonie het volgende:
[..]
De een noemt het lef, de ander naief en dom
en ik snap niet dat iedereen zo loopt te tiefen op dit team; is het eindelijk wat opgeschoond dan is het weer niet goedquote:Op zondag 14 mei 2006 19:24 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Das nog zacht uitgedrukt. Begrijp geen tierelier meer van die vent.
Ik denk dat Brazilië wel in aanmerking komt.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:29 schreef pluis2111 het volgende:
Als je geslaagd bent voor je examen, ga je dan ook zeiken over het feit dat het met 6 en 7 tjes is gebeurt? Kwalificatie dient een hoger doel nl: het WK. Hier moet het gebeuren. Noem een wk-deelnemer waarbij je elke wedstrijd van je stoel flikkert omdat ze zo wonderschoon voetballen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |