Dat is een Koreaanse verkleed als Braziliaanse tijdens het WK in Korea/Japan.quote:Op maandag 1 mei 2006 03:32 schreef MrSASO het volgende:
Voor die vrouwelijke supporters zou ik al naar Duitsland willen rijden.![]()
Ik? Moet m'n voorkeur voor Brazilië volledig onderbouwd zijn of mag ik ook gewoon fan zijn?quote:Op maandag 1 mei 2006 03:59 schreef OFfSprngr het volgende:
Heb je ook een eigen mening, of volg je blindelings die van anderen?
Speciaal voor jou? Nou, neequote:Op maandag 1 mei 2006 04:19 schreef OFfSprngr het volgende:
Onderbouw.
Naam?quote:Op maandag 1 mei 2006 12:49 schreef jojomen4 het volgende:
die nieuwe film van Canal+
Iets van Canal+, het braziliaanse team.quote:
Dat moet een grap zijn, toch?quote:Op maandag 1 mei 2006 12:51 schreef renz0r het volgende:
ordem e progresso
Wat betekend dat? Staat in de vlag.
/editquote:Op maandag 1 mei 2006 12:51 schreef renz0r het volgende:
ordem e progresso
Wat betekend dat? Staat in de vlag.
Heb je die film in Spanje gezien ofzo?quote:Op maandag 1 mei 2006 12:54 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Iets van Canal+, het braziliaanse team.
Het is beetje hetzelfde formaat als die film die C+ over het Franse elftal maakte. Hij moet echt gruwelijk zijn om te zien. Ik zag ook stukjes van hoe die gasten zich voorbereiden op de wedstrijden.. en hoe ze hun buikspieren en alles trainen.. er was er 1tje die ik van gezicht niet herkende.. man die zag er opgepompt uit alsof die ging boksen.Echt die armen vol met adrenaline. In Spanje komt de film deze week uit op C+.
Het reclame stukje zag ik in een voetbalprogramma. Gister in de rust van een wedstrijd zag ik reclame dat hij (dacht woensdag) om 20.00 op C+ hier wordt afgespreeld.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:59 schreef jna het volgende:
[..]
Heb je die film in Spanje gezien ofzo?
Hier heet C+ namelijk anders nu.
Het is wel hetzelfde bedrijf maar waarschijnlijk is de programmering heel anders.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:02 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Het reclame stukje zag ik in een voetbalprogramma. Gister in de rust van een wedstrijd zag ik reclame dat hij (dacht woensdag) om 20.00 op C+ hier wordt afgespreeld.
C+ heet anders in Nederland maar is nog steeds hetzelfde bedrijf. Als iemand Frans begrijpt kan die misschien ff op de Franse website kijken.
Geweldigquote:Op maandag 1 mei 2006 13:08 schreef jojomen4 het volgende:
Op deze site http://www.plus.es/codigo/television/recupera_ficha_nube.asp?cod_ee=540724&Canales=CP
kun je hem volgens mij een stukje DL, er staan 2 files (beetje rechts boven).
Wat zag je? Ik kan da nie afspelen.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:11 schreef jna het volgende:
[..]
Geweldig, Die nieuwe nike reclame is dus eigenlijk gewoon echt.
Beetje muziek maken, beetje met een bal kloten, beetje in het bubbelbad zitten en vooral veel lachen.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:15 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Wat zag je? Ik kan da nie afspelen.
Die ene minuut is volgens mij de promotie filmZe nemen een uur in de gids om het af te spelen. Kan me niet voorstellen dat het 60x herhaald wordt
quote:Op maandag 1 mei 2006 12:49 schreef jojomen4 het volgende:
Heeft iemand al die nieuwe film van Canal+ gezien waarin ze het braziliaanse elftal volgen tot zelfs in de kleedkamer? Ik heb een klein stukje gezien van 1 minuut waarin ze samen gaan bidden voor de wedstrijd en waarin aanvoerder Cafu een verhaal verteld om iedereen te bedanken en waarin die aan god vraagd om er voor te zorgen dat niemand aan braziliaanse kant geblesseerd raakt en ook niet aan de kant van de tegenstander..
Als je dat stukje ziet..Echt zo onwijs mooi..
![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 17:28 schreef pfaf het volgende:
Ik walg van dat exhibitionistische gepronk met het geloof
Dan is Alex van PSV beter waarschijnlijk. Best vreemd dat die er (net als Gomes) niet bij zal zitten.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:49 schreef jojomen4 het volgende:
Is Lucio van Bayern trouwens basis speler? Real wilt hem misschien inlijven? Vind hem wel ok maar zie het niet echt als een topper.
Weet je zeker dat van Gomes? Ik dacht dat ie bijna Dida van z'n troon had gestoten. Dat ie er nu dan niet bij zou zitten zou wel heel vreemd zijn ja!quote:Op maandag 1 mei 2006 17:58 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Dan is Alex van PSV beter waarschijnlijk. Best vreemd dat die er (net als Gomes) niet bij zal zitten.
Dat is toch wel de kracht van Brazilie, ervaren krachten met jonge speelse jongens. Dat Gomes niet de eerste man is vind ik wel raar. En Alex moet ook gewoon mee.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:58 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Dan is Alex van PSV beter waarschijnlijk. Best vreemd dat die er (net als Gomes) niet bij zal zitten.
Vergeet niet de afgekeurde goal van Wilmots tegen Brazilië in 2002.quote:Op maandag 1 mei 2006 18:29 schreef OFfSprngr het volgende:
Geen enkel land heeft zo vaak onverdiend gewonnen op een WK als Brazilië, '98 en '94 iemand?.. pcies ik heb een tiefushekel aan Brazilië.
Commercieel gezien overleefd Brazilie de 1e ronde makkelijk. De FIFA geilt op Brazilië en ze hebben ook altijd een makkelijke loting net als het gastland. Maarja het warme en koude balletjes-verhaal is natuurlijk een fabeltje. En die schijnheilige Pele, met zijn 1000 doelpuntenquote:Op maandag 1 mei 2006 16:52 schreef pfaf het volgende:
[..]![]()
Niet gezien, maar zulke dingen versterken m'n afkeer voor Brazil alleen maar. Dat ze er maar in de eerste ronde uitliggen.
Gomes moet volgens mij strijden om de plek voor 3de keeperquote:Op maandag 1 mei 2006 18:31 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat van Gomes? Ik dacht dat ie bijna Dida van z'n troon had gestoten. Dat ie er nu dan niet bij zou zitten zou wel heel vreemd zijn ja!
Ik vrees voor het scenario van 1966. De verwachtingen zijn enorm hoog, en ik denk dat het wel eens tegen kan gaan vallen.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:53 schreef sportfreak het volgende:
Ik vrees bij Brazilie een beetje voor het scenario van 1998. Waar ze de favorietenrol ook niet waar konden maken. Met Ronaldinho in de rol van de Ronaldo van Toen.
Ok, thnx for the memoryquote:Op maandag 1 mei 2006 22:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Enorm verdedigend is een groot woord, het accent lag wel wat naar achter. Tegen de Schotten scoorde Cesar Sampaio twee keer uit een corner, dat dan weer wel...
Gilbertoquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:58 schreef methodmich het volgende:
Zé Roberto vind ik opmerkelijk, ik had nog een tweede breker naast Emerson verwacht.
Verbaast me niks verbazen als ie gewoon weer topscorer zou worden.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:07 schreef 9christensen het volgende:
Dat Ronaldo nog steeds in de basis staat
Omdat zij verstand van voetbal heeft en jij niet?quote:Op maandag 8 mei 2006 16:11 schreef Markman het volgende:
mn vriendin (braziliaans) wil me maar niet geloven dat Nederland de finale tegen Brazilie wint... why????
Ja ik had al een beetje rond gekeken op bittorrent maar kan niks vindenquote:Op maandag 8 mei 2006 16:07 schreef The_Gunman het volgende:
zou mooi zijn als die film van canal plus ergens te downl zou zijn vindt het wel gaaf om te zien vooral als ze een bal zien
ze worden duidelijk wereldkampioen
quote:Op zondag 14 mei 2006 18:34 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Is de definitieve selectie van de toekomstig wereldkampioen al bekend?
Ze zíjn al wereldkampioen.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:56 schreef Entonie het volgende:
kun je wel dom gaan lachen, maar de kans daarop is zeer reeel
Hier sta je alleen in vermoed ik zo.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:56 schreef NY_Giant het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat Brazilië het niet gaat maken. Aanvallend zijn ze natuurlijk geweldig, maar een aantal van die spelers (Ronaldinho, Ronaldo) hebben er toch een handje van dat ze niet meeverdedigen. De verdediging zelf is ook niet zo geweldig meer. Cafú en Roberto Carlos zijn toch wel een beetje over de top en Lucio vind ik ook altijd wat log.
Kan best, maar er zitten gewoon wat spelers tussen die toch op hun retour zijn. Ook Ronaldo heeft geen geweldig seizoen achter de rug.quote:
Over Ronaldho zeggen ze dat al 5 jaar.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:06 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Kan best, maar er zitten gewoon wat spelers tussen die toch op hun retour zijn. Ook Ronaldo heeft geen geweldig seizoen achter de rug.
quote:Op maandag 15 mei 2006 17:47 schreef dvdfreak het volgende:
Geen plek voor Gomes in Braziliaanse selectie
SAO PAULO Maandag 15 Mei 2006 17:57 uur
Bondscoach Carlos Alberto Parreira (foto) van Brazilië doet ondanks de blessure van keeper Marcos geen beroep op PSV-doelman Heurelho da Silva Gomes voor het WK in Duitsland. In plaats van Gomes werd Rogerio Ceni opgeroepen. De sluitpost en aanvoerder van Sao Paulo scoorde in zijn loopbaan al meer dan vijftig goals uit vrije trappen en strafschoppen.
Brazilië komt op het mondiale eindtoernooi uit in groep F samen met Kroatië, Australië en Japan.
Braziliaanse selectie:
Doel:Dida (AC Milan), Julio Cesar (Inter Milan), Rogerio Ceni (Sao Paulo)
Verdediging: Cafu (AC Milan), Cicinho (Real Madrid), Lucio (Bayern Munich), Juan (Bayer Leverkusen), Roberto Carlos (Real Madrid), Gilberto (Hertha Berlin), Cris (Olympique Lyon), Luisao (Benfica)
Middenveld: Edmilson (Barcelona), Juninho Pernambucano (Olympique Lyon), Emerson (Juventus), Ze Roberto (Bayern Munich), Gilberto Silva (Arsenal), Kaka (AC Milan), Ricardinho (Corinthians)
Aanval: Ronaldo (Real Madrid), Robinho (Real Madrid), Ronaldinho (Barcelona), Adriano (Inter Milan), Fred (Olympique Lyon)
Waarom? Ricardinho is één van de betere spelers uit die selectie. Zeker in nationaal verband. Geweldige voorzetten en vrije trappen.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:41 schreef Radegast het volgende:
Ik had in plaats van Ricardinho Daniel Carvalho meegenomen.
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik bijna niets weet van die Ricardinho, behalve dat het een linkermiddenvelder is (?) maar het lijkt mij dat de vrije trappen straks een prooi zullen zijn voor Ronaldinho, Juninho of Roberto Carlos.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarom? Ricardinho is één van de betere spelers uit die selectie. Zeker in nationaal verband. Geweldige voorzetten en vrije trappen.
Ricardinho is in eigen land een held. Speelt gewoon erg goed bij Corinthians en is daar éen van de sterren. Corinthians is één van de grootste clubs ter wereld.quote:Op maandag 15 mei 2006 20:04 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik bijna niets weet van die Ricardinho, behalve dat het een linkermiddenvelder is (?) maar het lijkt mij dat de vrije trappen straks een prooi zullen zijn voor Ronaldinho, Juninho of Roberto Carlos.
vertel ons dan maar welke statistieken je gezien hebtquote:Op maandag 1 mei 2006 03:38 schreef mcyodogg het volgende:
Statistisch kan het gewoon niet dat Brazilie wereldkampioen wordt. En daarmee basta.
Landquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:09 schreef Jo0Lz het volgende:
He, jammer.
Dacht dat het over Brazilie als land ging ,niet als voetbal club.
Dat er in de WK-historie nog nooit een land een in Europa gehouden WK won dat niet uit Europa kwam.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:40 schreef Stiles het volgende:
[..]
vertel ons dan maar welke statistieken je gezien hebt
Dan wint Italië of Oekraïnequote:Op woensdag 17 mei 2006 17:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat er in de WK-historie nog nooit een land een in Europa gehouden WK won dat niet uit Europa kwam.
Het slaat nergens op en het klopt ook nog geeneens.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat er in de WK-historie nog nooit een land een in Europa gehouden WK won dat niet uit Europa kwam.
Dacht het wel.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:50 schreef Julien het volgende:
[..]
Het slaat nergens op en het klopt ook nog geeneens.
haha Precies!quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:50 schreef Bos81 het volgende:
Klopt inderdaad niet. In 1958 werd Brazilie wereldkampioen in Zweden
Kijk nou eens TWEE posts boven je.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:24 schreef cultheld het volgende:
Waarom zijn ze topfavoriet? Brazilië heeft nog nooit in Europa een WK gewonnen.
Kost me teveel moeitequote:
Ik denk dat ze net teveel eenheidsworsten hebben. Sowieso zie ik maar één absolute topper en dat is Shevchenko. De keepers zijn redelijk, de defensie bevat geen echte uitblinkers en het middenveld ook niet echt.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:02 schreef cultheld het volgende:
Waarom Portugal meer dan Oekraïne? Oekraïne heeft in iedere linie een absolute topper en verder harde werkers er omheen. Echt een team. Doet een beetje aan het Tsjechisch elftal van 2004 denken.
En met twee Ronaldho'squote:Op donderdag 25 mei 2006 15:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je raakt nogal eens in de war he, met al dat kopiëren en plakken.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:03 schreef wolfrolf het volgende:
Fred?![]()
Wiesdat?
Fredjuhhhhh![]()
Ronaldo, Dinho, Binho, Adriano...
Allemaal kansloos, want wij hebben John Heitinga
Een geestquote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:11 schreef jojomen4 het volgende:
Hey! Zien jullie op de linkerarm van Ronaldinho ook iets licht afgedrukt? Of ben ik nou gek?
Is een watermark..quote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:11 schreef jojomen4 het volgende:
Hey! Zien jullie op de linkerarm van Ronaldinho ook iets licht afgedrukt? Of ben ik nou gek?
Dat kunnen alleen modjes/ (F)A'squote:
quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:18 schreef pannaking_ het volgende:
Woensdag 28 juni(tussen de 8e en kwartfinales in) is er vanaf 21.35 uur bij de NOS een documentaire over Ronaldinho te zien...ga ik zeker weten checken![]()
Dit geldt niet alleen voor banken, maar voor zo ongeveer alles (behalve bars).quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:12 schreef dvdfreak het volgende:
Braziliaanse banken werken tijdens WK op aangepaste tijden
De banken en andere financiële instanties in Brazilië werken tijdens de wedstrijddagen van het Braziliaanse nationale elftal met een aangepast schema, zodat de werknemers de WK-duels rechtstreeks op televisie kunnen volgen.
De instanties moeten op een wedstrijddag van Brazilië minimaal vier uur open zijn, maar zijn volstrekt vrij in het invullen van de uren. Normalitér zijn de banken minimaal vijf uur per dag open, inclusief de uren tussen 12.00 en 15.00 uur.
Je post het zelf alquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:43 schreef jojomen4 het volgende:
Edmilson doet dit WK dus niet mee!
Ben benieuwd wie ze oproepen, misschien Baptista (die veel aanvallender is).
quote:bron: http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=80137/sc=74f2e2
Braziliaan Edmílson moet het WK missen
31/5/2006 19:02
-knip -
Op de training in Zwitserland, waar de Brazilianen hun kamp hebben opgeslagen, ging het mis met Edmílson. De verdedigende middenvelder beschadigde zijn meniscus en zal volgens de medische staf het WK niet meer halen. Er is al een vervanger opgeroepen voor Edmílson: Mineiro van São Paulo.
-knip
quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:42 schreef methodmich het volgende:
Wie is Mineiro??
Daar heeft ie laatste 2 jaar wel heel weinig gespeeld. Ik zou hem meenemen omdat het gewoon een toffe peer is, hij bij de mooiste club van de wereld speelt en een goed seizoen heeft gedraaid!quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:46 schreef cultheld het volgende:
Ik had voor Baptista gekozen, die kan ook controleren.
Er gaan echter ook geruchten van hommeles, maar dat kon met het vertrek van Edmilson weleens over zijn, omdat hij er een centrale rol in gespeeld zou hebben.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:52 schreef pinkplatinum het volgende:
Ziet er naar uit dat het team zich best vermaakt in Zwitserland..![]()
http://worldcup.blogs.nytimes.com/?p=110#more-110quote:Brazil Team Fighting?
Was it really Edmílson’s knee, or was it his fist, that caused him to be be dropped from the Brazilian squad yesterday? That was the question being addressed this morning on The Guardian’s World Cup podcast, by Fernando Duarte, who is himself blogging the event from London for the Brazilian daily O Globo. Duarte tried to scotch rumors that the influential Brazilian midfielder was in fact excluded from the team because of a training-ground fight earlier this week with his star teammate, the striker Adriano.
While Duarte stressed that Edmílson had been playing through knee pain even as he represented Barcelona in the Champions League final last month, the “Disputa entre Adriano e Edmílson” made the headlines of his own publication last Monday. That report said that tensions betweeen the two exploded when Adriano stepped on Edmílson’s foot during training and Edmílson responded with a blow of some sort to the face of a key member of Brazil’s four-man “quarteto mágico” attacking force. Adriano, the report said, then retaliated with a kick that sent Edmílson to the ground and, possibly, on his way back to Brazil.
Adding to the speculation, yesterday Edmílson told reporters waiting for him at the airport in Sao Paulo, “I would have kept on playing… with the pain” for Brazil as he had for Barcelona, if given the chance. — R.M.
Het voorstukje was erg veelbelovend.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:51 schreef jna het volgende:
Maandag 21.00 uur de documentaire over Brasil in de kleedkamer op ned 2!!
Zoals Tong al zei, het voorstukje was veelbelovend.quote:21.00-21.50 uur,Ned.2: WK VOETBAL
In de kleedkamer van Brazilië
Documentaire over de nationale ploeg
van Brazilië.De 5-voudig wereldkampioen
is gefilmd op plekken waar normaal
gesproken geen camera's komen.Dit
levert unieke,nog nooit vertoonde
beelden op van de regerend
wereldkampioen voetbal.
Over een paar minuutjes dus...quote:Op maandag 5 juni 2006 14:13 schreef jna het volgende:
Vanavond om 21.00 dus die documentaire op ned 2
Idd geweldig!!quote:Op maandag 5 juni 2006 22:04 schreef Vitalogy het volgende:
Wat een energie hebben die gasten...pfff
Jammer dat het geen streaker wasquote:
Bronquote:Brazil to keep faith with Ronaldo
Brazil coach Carlos Alberto Parreira insists he will keep faith with Ronaldo and his side's attacking style against Australia on Sunday.
The reigning champions were less than convincing despite a winning start to the defence of their trophy with a 1-0 triumph over Croatia, but Ronaldo in particular was virtually static.
Parreira said: "Ronaldo has not been playing for the last two months and has had only two friendlies so it was natural he felt a bit heavy as it was very hot, but I'm sure he will improve as the tournament goes on.
"Ronaldo will start against Australia because he needs to gain pace, and he is a decisive player.
"Australia are physically strong with three or four very good players from the European leagues - (Harry) Kewell, (Marco) Bresciano and (Tim) Cahill especially.
"Our business is to put the ball on the pitch and use our technical capabilities - we are not going to fight it out.
"That game is decisive for whoever wins it has qualified for the last 16 and that's our initial objective."
Victory was achieved courtesy of a brilliant goal by Kaka but the South Americans only played well in flashes.
Kaka said: "It was essential to win our first match but we all have to improve and that includes myself.
"We have to improve our movement, to be more creative and to mark better. I'm sure the next game will be better as we will not feel under so much pressure."
Kaka admitted that 29-year-old Ronaldo's lack of mobility is something the Real Madrid player will need to change.
He added: "Ronaldo has said he has not reached his ideal level of fitness so let's wait until he improves his performance and is the Ronaldo that we know and like, but yes a little more movement from him would be ideal."
Croatia's coach Zlatko Kranjcar claimed his side had outplayed Brazil for much of the game and in particular praised Rangers striker Dado Prso whose physical presence was a constant threat.
Kranjcar said: "I didn't think we deserved to lose because for most of the time we were the better team and it's a pity we didn't make better use of our opportunity.
"If you make only one mistake against Brazil you will usually lose but it show that we are well prepared for the next two matches.
"Prso played very well in attack and he had some chances to score. We showed our strength and I'm convinced we will use that in the games to come."
Influential skipper Niko Kovac went off with bruised ribs and Croatia will have to wait and see whether he will be ready to play the remaining group games.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:18 schreef dvdfreak het volgende:
hopen dat ze er snel uit gaan
Wat is er toch met die gast?? Epilepsie, hoofdpijnen.. nog een wonder dat hij nog steeds in het professionele voetbal is te vinden eigenlijkquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:02 schreef borisz het volgende:
ronaldo is gisteravond opgenmomen in het ziekenhius met duizeligheid en hevige hoofdpijn, hij is inmiddels terug in het trainingskamp
Duidelijk heel verschillende typen. Lastig te vergelijken. Kaka zal echter zelden echt slecht spelen, terwijl Ronaldinho dat wel kan.quote:Op zondag 18 juni 2006 19:58 schreef placebeau het volgende:
Ik hoop dat het nu voor iedereen duidelijk is dat Kaka een beter voetballer is dan Ronaldinho.
Ik die die andere landen ook niet echt overtuigenquote:Op zondag 18 juni 2006 20:09 schreef placebeau het volgende:
[..]
Waarom? ze winnen twee keer. Lijkt me meer dan genoeg.
Ja voor jou als fan van Italië. Maar vergeet één ding niet.Het WK-82 wordt herinnerd als het WK van Brazilië en niet dat van Italië.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:09 schreef placebeau het volgende:
[..]
Waarom? ze winnen twee keer. Lijkt me meer dan genoeg.
Die 1e pot was anders wel extreem slecht. Hij stond daar maar beetje te puffenquote:Op zondag 18 juni 2006 20:27 schreef mitt het volgende:
Dat gezeik op Ronaldo begint nu wel irritante trekjes te vertonen, uiteraard speelt/speelde hij niet goed, maar god zeg, alsof de rest van het Braziliaanse ploeg lekker speelt.
De media zoekt duidelijk een zondebok en dat wordt dus (zoals wel vaker) Ronaldo
Gewoon Robinho en Fred in de aanval gooien i.p.v. Adriano en Ronaldo.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:20 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik denk dat wanneer ze Robinho ipv Ronaldo erin zetten het al stukken beter gaat..
Die zou ik idd in de punt laten staan, Fred ben ik voorlopig nog niet zo'n fan anquote:Op zondag 18 juni 2006 20:39 schreef placebeau het volgende:
Adriano is niet slecht, een goede werkende spits. Daar heb je wat aan, zelfs al scoort hij niet.
Portugal is ook armoedig. Nog geen echte tegenstand gehad om er wat van te zeggen.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:43 schreef Ixnay het volgende:
Ik denk dat ze nog steeds favoriet nr 1 zijn.
Tsjechië is sinds gisteren ook in waarde gedaald.
Ik denk dat Brazilië samen met Portugal, Spanje, Nederland en Argentinië de enigen zijn die nog echt kans maken.
Indedaad in 82 en 86 was het net andersom met Braziliéquote:Op maandag 19 juni 2006 01:32 schreef michiel_merk het volgende:
vanavond nog in studio sportzomer piet ' in de eerste ronde spelen ze 70 % daarna 80 en uiteindelijk spelen ze 100 ' dat doen de meeste zuid amerikaanse ploegen
ik geloof er niks van
Dan heeft Argentinië zeker even niet opgeletquote:Op maandag 19 juni 2006 01:32 schreef michiel_merk het volgende:
vanavond nog in studio sportzomer piet ' in de eerste ronde spelen ze 70 % daarna 80 en uiteindelijk spelen ze 100 ' dat doen de meeste zuid amerikaanse ploegen
ik geloof er niks van
Of Argentinië kan nog veeeeeeeeel beterquote:Op maandag 19 juni 2006 01:38 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Dan heeft Argentinië zeker even niet opgelet
Eerst 70% slecht,dan 80% en vanavond was 't gewoon helemaal niksquote:Op maandag 19 juni 2006 01:32 schreef michiel_merk het volgende:
ik geloof er niks van
Alsof dat na dit WK nog gedurfd genoemd mag worden.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:16 schreef Martijn_fijn het volgende:
Tijd dat een Brazilië een nieuwe bondscoach neemt. Eentje die het durft om de oude garde te vervangen door de nieuwe lichting.
Zegt een Argentina-fanquote:Op zondag 2 juli 2006 17:50 schreef dvdfreak het volgende:
Wat zijn de Brazillianen stil
Wat zijn de Brazillianen stil
Wat zijn de Brazillanen stil
Wat heeft die kerel vier wedstrijden lang gedaan dan? Vrijwel onmogelijk om als verdediger geen enkele overtreding te maken.quote:Op zondag 2 juli 2006 17:41 schreef dndiek het volgende:
Ook Lucio heeft een record te pakken:
Hij maakte pas na 386 minuten zijn eerste overtreding dit WK. Dit record stond op naam van Gamarra met 383 minuten
Zegt misschien meer over de tegenstand die hij gehad heeft dan over hem.quote:Op zondag 2 juli 2006 19:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wat heeft die kerel vier wedstrijden lang gedaan dan? Vrijwel onmogelijk om als verdediger geen enkele overtreding te maken.
Zolang dat maar niet bestraft wordt kan dat toch ook primaquote:Op zondag 2 juli 2006 20:14 schreef methodmich het volgende:
Is ook niet uit te sluiten, maar ik blijf het raar vinden. Als verdediger heb je zo een klein duwtje gegeven of ben je net te laat zodat iemand struikelt.
Snap inderdaad niet waarom Alex er niet bijzat, wat mij betreft kon ie makkelijk in de basis.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:17 schreef cultheld het volgende:
Zijn er nog steeds mensen die Juan beter vinden dan Alex? Wat een clown is die Juan zeg.
Klopt, maar vier duels lang? Nou ja, het zal wel. Weer een record in ieder geval. Geslaagd toernooi!quote:Op zondag 2 juli 2006 20:19 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Zolang dat maar niet bestraft wordt kan dat toch ook prima![]()
http://globoesporte.globo.com/ESP/0,,AG32062-6093,00.htmlquote:Brazilian newspapers and TV stations have repeatedly shown Thierry Henry's 57th-minute goal in Saturday's match, highlighting the fact that Roberto Carlos seemed to crouch in the area rather than accompany the France striker as he ran to get to Zinedine Zidane's cross.
"Much has been spoken about that goal and images shown, but my position was correct. It was what I had to do, but because of a technical fault by us it did not work," Roberto Carlos said. "It was not only because of this that we left the World Cup. There were 90 minutes in which things did not go well."
Bron
hehe, het is toch duidelijk te zien dat hij gewoon staat te slapen bij dit doelpunt...ach ja, hij zal wel moe zijn geweest na die ene sprint tot de middelllijn...quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:14 schreef pinkplatinum het volgende:
Ronaldo in ieder geval niet..
Roberto Carlos:
[..]
http://globoesporte.globo.com/ESP/0,,AG32062-6093,00.html
Hoe kan hij dit goed praten![]()
![]()
Stonden wij niet 3e op die lijst ?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:21 schreef vitessezuid113 het volgende:
ze blijven als alles klopt wel op nummer 1 op de fifa ranglijst
Kun je nagaan hoe slecht "we" hebben gepresteerd.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
Stonden wij niet 3e op die lijst ?Kun je nagaan wat dat nou helemaal voorstelt.
Ronaldoquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:14 schreef pinkplatinum het volgende:
Ronaldo in ieder geval niet..
Roberto Carlos:
[..]
http://globoesporte.globo.com/ESP/0,,AG32062-6093,00.html
Hoe kan hij dit goed praten![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |