Kan best, maar er zitten gewoon wat spelers tussen die toch op hun retour zijn. Ook Ronaldo heeft geen geweldig seizoen achter de rug.quote:
Over Ronaldho zeggen ze dat al 5 jaar.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:06 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Kan best, maar er zitten gewoon wat spelers tussen die toch op hun retour zijn. Ook Ronaldo heeft geen geweldig seizoen achter de rug.
quote:Op maandag 15 mei 2006 17:47 schreef dvdfreak het volgende:
Geen plek voor Gomes in Braziliaanse selectie
SAO PAULO Maandag 15 Mei 2006 17:57 uur
Bondscoach Carlos Alberto Parreira (foto) van Brazilië doet ondanks de blessure van keeper Marcos geen beroep op PSV-doelman Heurelho da Silva Gomes voor het WK in Duitsland. In plaats van Gomes werd Rogerio Ceni opgeroepen. De sluitpost en aanvoerder van Sao Paulo scoorde in zijn loopbaan al meer dan vijftig goals uit vrije trappen en strafschoppen.
Brazilië komt op het mondiale eindtoernooi uit in groep F samen met Kroatië, Australië en Japan.
Braziliaanse selectie:
Doel:Dida (AC Milan), Julio Cesar (Inter Milan), Rogerio Ceni (Sao Paulo)
Verdediging: Cafu (AC Milan), Cicinho (Real Madrid), Lucio (Bayern Munich), Juan (Bayer Leverkusen), Roberto Carlos (Real Madrid), Gilberto (Hertha Berlin), Cris (Olympique Lyon), Luisao (Benfica)
Middenveld: Edmilson (Barcelona), Juninho Pernambucano (Olympique Lyon), Emerson (Juventus), Ze Roberto (Bayern Munich), Gilberto Silva (Arsenal), Kaka (AC Milan), Ricardinho (Corinthians)
Aanval: Ronaldo (Real Madrid), Robinho (Real Madrid), Ronaldinho (Barcelona), Adriano (Inter Milan), Fred (Olympique Lyon)
Waarom? Ricardinho is één van de betere spelers uit die selectie. Zeker in nationaal verband. Geweldige voorzetten en vrije trappen.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:41 schreef Radegast het volgende:
Ik had in plaats van Ricardinho Daniel Carvalho meegenomen.
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik bijna niets weet van die Ricardinho, behalve dat het een linkermiddenvelder is (?) maar het lijkt mij dat de vrije trappen straks een prooi zullen zijn voor Ronaldinho, Juninho of Roberto Carlos.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarom? Ricardinho is één van de betere spelers uit die selectie. Zeker in nationaal verband. Geweldige voorzetten en vrije trappen.
Ricardinho is in eigen land een held. Speelt gewoon erg goed bij Corinthians en is daar éen van de sterren. Corinthians is één van de grootste clubs ter wereld.quote:Op maandag 15 mei 2006 20:04 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik bijna niets weet van die Ricardinho, behalve dat het een linkermiddenvelder is (?) maar het lijkt mij dat de vrije trappen straks een prooi zullen zijn voor Ronaldinho, Juninho of Roberto Carlos.
vertel ons dan maar welke statistieken je gezien hebtquote:Op maandag 1 mei 2006 03:38 schreef mcyodogg het volgende:
Statistisch kan het gewoon niet dat Brazilie wereldkampioen wordt. En daarmee basta.
Landquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:09 schreef Jo0Lz het volgende:
He, jammer.
Dacht dat het over Brazilie als land ging ,niet als voetbal club.
Dat er in de WK-historie nog nooit een land een in Europa gehouden WK won dat niet uit Europa kwam.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:40 schreef Stiles het volgende:
[..]
vertel ons dan maar welke statistieken je gezien hebt
Dan wint Italië of Oekraïnequote:Op woensdag 17 mei 2006 17:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat er in de WK-historie nog nooit een land een in Europa gehouden WK won dat niet uit Europa kwam.
Het slaat nergens op en het klopt ook nog geeneens.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat er in de WK-historie nog nooit een land een in Europa gehouden WK won dat niet uit Europa kwam.
Dacht het wel.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:50 schreef Julien het volgende:
[..]
Het slaat nergens op en het klopt ook nog geeneens.
haha Precies!quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:50 schreef Bos81 het volgende:
Klopt inderdaad niet. In 1958 werd Brazilie wereldkampioen in Zweden
Kijk nou eens TWEE posts boven je.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:24 schreef cultheld het volgende:
Waarom zijn ze topfavoriet? Brazilië heeft nog nooit in Europa een WK gewonnen.
Kost me teveel moeitequote:
Ik denk dat ze net teveel eenheidsworsten hebben. Sowieso zie ik maar één absolute topper en dat is Shevchenko. De keepers zijn redelijk, de defensie bevat geen echte uitblinkers en het middenveld ook niet echt.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:02 schreef cultheld het volgende:
Waarom Portugal meer dan Oekraïne? Oekraïne heeft in iedere linie een absolute topper en verder harde werkers er omheen. Echt een team. Doet een beetje aan het Tsjechisch elftal van 2004 denken.
En met twee Ronaldho'squote:Op donderdag 25 mei 2006 15:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je raakt nogal eens in de war he, met al dat kopiëren en plakken.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:03 schreef wolfrolf het volgende:
Fred?![]()
Wiesdat?
Fredjuhhhhh![]()
Ronaldo, Dinho, Binho, Adriano...
Allemaal kansloos, want wij hebben John Heitinga
Een geestquote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:11 schreef jojomen4 het volgende:
Hey! Zien jullie op de linkerarm van Ronaldinho ook iets licht afgedrukt? Of ben ik nou gek?
Is een watermark..quote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:11 schreef jojomen4 het volgende:
Hey! Zien jullie op de linkerarm van Ronaldinho ook iets licht afgedrukt? Of ben ik nou gek?
Dat kunnen alleen modjes/ (F)A'squote:
quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:18 schreef pannaking_ het volgende:
Woensdag 28 juni(tussen de 8e en kwartfinales in) is er vanaf 21.35 uur bij de NOS een documentaire over Ronaldinho te zien...ga ik zeker weten checken![]()
Dit geldt niet alleen voor banken, maar voor zo ongeveer alles (behalve bars).quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:12 schreef dvdfreak het volgende:
Braziliaanse banken werken tijdens WK op aangepaste tijden
De banken en andere financiële instanties in Brazilië werken tijdens de wedstrijddagen van het Braziliaanse nationale elftal met een aangepast schema, zodat de werknemers de WK-duels rechtstreeks op televisie kunnen volgen.
De instanties moeten op een wedstrijddag van Brazilië minimaal vier uur open zijn, maar zijn volstrekt vrij in het invullen van de uren. Normalitér zijn de banken minimaal vijf uur per dag open, inclusief de uren tussen 12.00 en 15.00 uur.
Je post het zelf alquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:43 schreef jojomen4 het volgende:
Edmilson doet dit WK dus niet mee!
Ben benieuwd wie ze oproepen, misschien Baptista (die veel aanvallender is).
quote:bron: http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=80137/sc=74f2e2
Braziliaan Edmílson moet het WK missen
31/5/2006 19:02
-knip -
Op de training in Zwitserland, waar de Brazilianen hun kamp hebben opgeslagen, ging het mis met Edmílson. De verdedigende middenvelder beschadigde zijn meniscus en zal volgens de medische staf het WK niet meer halen. Er is al een vervanger opgeroepen voor Edmílson: Mineiro van São Paulo.
-knip
quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:42 schreef methodmich het volgende:
Wie is Mineiro??
Daar heeft ie laatste 2 jaar wel heel weinig gespeeld. Ik zou hem meenemen omdat het gewoon een toffe peer is, hij bij de mooiste club van de wereld speelt en een goed seizoen heeft gedraaid!quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:46 schreef cultheld het volgende:
Ik had voor Baptista gekozen, die kan ook controleren.
Er gaan echter ook geruchten van hommeles, maar dat kon met het vertrek van Edmilson weleens over zijn, omdat hij er een centrale rol in gespeeld zou hebben.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:52 schreef pinkplatinum het volgende:
Ziet er naar uit dat het team zich best vermaakt in Zwitserland..![]()
http://worldcup.blogs.nytimes.com/?p=110#more-110quote:Brazil Team Fighting?
Was it really Edmílson’s knee, or was it his fist, that caused him to be be dropped from the Brazilian squad yesterday? That was the question being addressed this morning on The Guardian’s World Cup podcast, by Fernando Duarte, who is himself blogging the event from London for the Brazilian daily O Globo. Duarte tried to scotch rumors that the influential Brazilian midfielder was in fact excluded from the team because of a training-ground fight earlier this week with his star teammate, the striker Adriano.
While Duarte stressed that Edmílson had been playing through knee pain even as he represented Barcelona in the Champions League final last month, the “Disputa entre Adriano e Edmílson” made the headlines of his own publication last Monday. That report said that tensions betweeen the two exploded when Adriano stepped on Edmílson’s foot during training and Edmílson responded with a blow of some sort to the face of a key member of Brazil’s four-man “quarteto mágico” attacking force. Adriano, the report said, then retaliated with a kick that sent Edmílson to the ground and, possibly, on his way back to Brazil.
Adding to the speculation, yesterday Edmílson told reporters waiting for him at the airport in Sao Paulo, “I would have kept on playing… with the pain” for Brazil as he had for Barcelona, if given the chance. — R.M.
Het voorstukje was erg veelbelovend.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:51 schreef jna het volgende:
Maandag 21.00 uur de documentaire over Brasil in de kleedkamer op ned 2!!
Zoals Tong al zei, het voorstukje was veelbelovend.quote:21.00-21.50 uur,Ned.2: WK VOETBAL
In de kleedkamer van Brazilië
Documentaire over de nationale ploeg
van Brazilië.De 5-voudig wereldkampioen
is gefilmd op plekken waar normaal
gesproken geen camera's komen.Dit
levert unieke,nog nooit vertoonde
beelden op van de regerend
wereldkampioen voetbal.
Over een paar minuutjes dus...quote:Op maandag 5 juni 2006 14:13 schreef jna het volgende:
Vanavond om 21.00 dus die documentaire op ned 2
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |