Dat er in de WK-historie nog nooit een land een in Europa gehouden WK won dat niet uit Europa kwam.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:40 schreef Stiles het volgende:
[..]
vertel ons dan maar welke statistieken je gezien hebt
Dan wint Italië of Oekraïnequote:Op woensdag 17 mei 2006 17:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat er in de WK-historie nog nooit een land een in Europa gehouden WK won dat niet uit Europa kwam.
Het slaat nergens op en het klopt ook nog geeneens.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat er in de WK-historie nog nooit een land een in Europa gehouden WK won dat niet uit Europa kwam.
Dacht het wel.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:50 schreef Julien het volgende:
[..]
Het slaat nergens op en het klopt ook nog geeneens.
haha Precies!quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:50 schreef Bos81 het volgende:
Klopt inderdaad niet. In 1958 werd Brazilie wereldkampioen in Zweden
Kijk nou eens TWEE posts boven je.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:24 schreef cultheld het volgende:
Waarom zijn ze topfavoriet? Brazilië heeft nog nooit in Europa een WK gewonnen.
Kost me teveel moeitequote:
Ik denk dat ze net teveel eenheidsworsten hebben. Sowieso zie ik maar één absolute topper en dat is Shevchenko. De keepers zijn redelijk, de defensie bevat geen echte uitblinkers en het middenveld ook niet echt.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:02 schreef cultheld het volgende:
Waarom Portugal meer dan Oekraïne? Oekraïne heeft in iedere linie een absolute topper en verder harde werkers er omheen. Echt een team. Doet een beetje aan het Tsjechisch elftal van 2004 denken.
En met twee Ronaldho'squote:Op donderdag 25 mei 2006 15:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je raakt nogal eens in de war he, met al dat kopiëren en plakken.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:03 schreef wolfrolf het volgende:
Fred?![]()
Wiesdat?
Fredjuhhhhh![]()
Ronaldo, Dinho, Binho, Adriano...
Allemaal kansloos, want wij hebben John Heitinga
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |