Kan best, maar er zitten gewoon wat spelers tussen die toch op hun retour zijn. Ook Ronaldo heeft geen geweldig seizoen achter de rug.quote:
Over Ronaldho zeggen ze dat al 5 jaar.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:06 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Kan best, maar er zitten gewoon wat spelers tussen die toch op hun retour zijn. Ook Ronaldo heeft geen geweldig seizoen achter de rug.
quote:Op maandag 15 mei 2006 17:47 schreef dvdfreak het volgende:
Geen plek voor Gomes in Braziliaanse selectie
SAO PAULO Maandag 15 Mei 2006 17:57 uur
Bondscoach Carlos Alberto Parreira (foto) van Brazilië doet ondanks de blessure van keeper Marcos geen beroep op PSV-doelman Heurelho da Silva Gomes voor het WK in Duitsland. In plaats van Gomes werd Rogerio Ceni opgeroepen. De sluitpost en aanvoerder van Sao Paulo scoorde in zijn loopbaan al meer dan vijftig goals uit vrije trappen en strafschoppen.
Brazilië komt op het mondiale eindtoernooi uit in groep F samen met Kroatië, Australië en Japan.
Braziliaanse selectie:
Doel:Dida (AC Milan), Julio Cesar (Inter Milan), Rogerio Ceni (Sao Paulo)
Verdediging: Cafu (AC Milan), Cicinho (Real Madrid), Lucio (Bayern Munich), Juan (Bayer Leverkusen), Roberto Carlos (Real Madrid), Gilberto (Hertha Berlin), Cris (Olympique Lyon), Luisao (Benfica)
Middenveld: Edmilson (Barcelona), Juninho Pernambucano (Olympique Lyon), Emerson (Juventus), Ze Roberto (Bayern Munich), Gilberto Silva (Arsenal), Kaka (AC Milan), Ricardinho (Corinthians)
Aanval: Ronaldo (Real Madrid), Robinho (Real Madrid), Ronaldinho (Barcelona), Adriano (Inter Milan), Fred (Olympique Lyon)
Waarom? Ricardinho is één van de betere spelers uit die selectie. Zeker in nationaal verband. Geweldige voorzetten en vrije trappen.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:41 schreef Radegast het volgende:
Ik had in plaats van Ricardinho Daniel Carvalho meegenomen.
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik bijna niets weet van die Ricardinho, behalve dat het een linkermiddenvelder is (?) maar het lijkt mij dat de vrije trappen straks een prooi zullen zijn voor Ronaldinho, Juninho of Roberto Carlos.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarom? Ricardinho is één van de betere spelers uit die selectie. Zeker in nationaal verband. Geweldige voorzetten en vrije trappen.
Ricardinho is in eigen land een held. Speelt gewoon erg goed bij Corinthians en is daar éen van de sterren. Corinthians is één van de grootste clubs ter wereld.quote:Op maandag 15 mei 2006 20:04 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik bijna niets weet van die Ricardinho, behalve dat het een linkermiddenvelder is (?) maar het lijkt mij dat de vrije trappen straks een prooi zullen zijn voor Ronaldinho, Juninho of Roberto Carlos.
vertel ons dan maar welke statistieken je gezien hebtquote:Op maandag 1 mei 2006 03:38 schreef mcyodogg het volgende:
Statistisch kan het gewoon niet dat Brazilie wereldkampioen wordt. En daarmee basta.
Landquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:09 schreef Jo0Lz het volgende:
He, jammer.
Dacht dat het over Brazilie als land ging ,niet als voetbal club.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |