Dat is een Koreaanse verkleed als Braziliaanse tijdens het WK in Korea/Japan.quote:Op maandag 1 mei 2006 03:32 schreef MrSASO het volgende:
Voor die vrouwelijke supporters zou ik al naar Duitsland willen rijden.![]()
Ik? Moet m'n voorkeur voor Brazilië volledig onderbouwd zijn of mag ik ook gewoon fan zijn?quote:Op maandag 1 mei 2006 03:59 schreef OFfSprngr het volgende:
Heb je ook een eigen mening, of volg je blindelings die van anderen?
Speciaal voor jou? Nou, neequote:Op maandag 1 mei 2006 04:19 schreef OFfSprngr het volgende:
Onderbouw.
Naam?quote:Op maandag 1 mei 2006 12:49 schreef jojomen4 het volgende:
die nieuwe film van Canal+
Iets van Canal+, het braziliaanse team.quote:
Dat moet een grap zijn, toch?quote:Op maandag 1 mei 2006 12:51 schreef renz0r het volgende:
ordem e progresso
Wat betekend dat? Staat in de vlag.
/editquote:Op maandag 1 mei 2006 12:51 schreef renz0r het volgende:
ordem e progresso
Wat betekend dat? Staat in de vlag.
Heb je die film in Spanje gezien ofzo?quote:Op maandag 1 mei 2006 12:54 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Iets van Canal+, het braziliaanse team.
Het is beetje hetzelfde formaat als die film die C+ over het Franse elftal maakte. Hij moet echt gruwelijk zijn om te zien. Ik zag ook stukjes van hoe die gasten zich voorbereiden op de wedstrijden.. en hoe ze hun buikspieren en alles trainen.. er was er 1tje die ik van gezicht niet herkende.. man die zag er opgepompt uit alsof die ging boksen.Echt die armen vol met adrenaline. In Spanje komt de film deze week uit op C+.
Het reclame stukje zag ik in een voetbalprogramma. Gister in de rust van een wedstrijd zag ik reclame dat hij (dacht woensdag) om 20.00 op C+ hier wordt afgespreeld.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:59 schreef jna het volgende:
[..]
Heb je die film in Spanje gezien ofzo?
Hier heet C+ namelijk anders nu.
Het is wel hetzelfde bedrijf maar waarschijnlijk is de programmering heel anders.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:02 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Het reclame stukje zag ik in een voetbalprogramma. Gister in de rust van een wedstrijd zag ik reclame dat hij (dacht woensdag) om 20.00 op C+ hier wordt afgespreeld.
C+ heet anders in Nederland maar is nog steeds hetzelfde bedrijf. Als iemand Frans begrijpt kan die misschien ff op de Franse website kijken.
Geweldigquote:Op maandag 1 mei 2006 13:08 schreef jojomen4 het volgende:
Op deze site http://www.plus.es/codigo/television/recupera_ficha_nube.asp?cod_ee=540724&Canales=CP
kun je hem volgens mij een stukje DL, er staan 2 files (beetje rechts boven).
Wat zag je? Ik kan da nie afspelen.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:11 schreef jna het volgende:
[..]
Geweldig, Die nieuwe nike reclame is dus eigenlijk gewoon echt.
Beetje muziek maken, beetje met een bal kloten, beetje in het bubbelbad zitten en vooral veel lachen.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:15 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Wat zag je? Ik kan da nie afspelen.
Die ene minuut is volgens mij de promotie filmZe nemen een uur in de gids om het af te spelen. Kan me niet voorstellen dat het 60x herhaald wordt
quote:Op maandag 1 mei 2006 12:49 schreef jojomen4 het volgende:
Heeft iemand al die nieuwe film van Canal+ gezien waarin ze het braziliaanse elftal volgen tot zelfs in de kleedkamer? Ik heb een klein stukje gezien van 1 minuut waarin ze samen gaan bidden voor de wedstrijd en waarin aanvoerder Cafu een verhaal verteld om iedereen te bedanken en waarin die aan god vraagd om er voor te zorgen dat niemand aan braziliaanse kant geblesseerd raakt en ook niet aan de kant van de tegenstander..
Als je dat stukje ziet..Echt zo onwijs mooi..
![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 17:28 schreef pfaf het volgende:
Ik walg van dat exhibitionistische gepronk met het geloof
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |