Dat is een Koreaanse verkleed als Braziliaanse tijdens het WK in Korea/Japan.quote:Op maandag 1 mei 2006 03:32 schreef MrSASO het volgende:
Voor die vrouwelijke supporters zou ik al naar Duitsland willen rijden.![]()
Ik? Moet m'n voorkeur voor Brazilië volledig onderbouwd zijn of mag ik ook gewoon fan zijn?quote:Op maandag 1 mei 2006 03:59 schreef OFfSprngr het volgende:
Heb je ook een eigen mening, of volg je blindelings die van anderen?
Speciaal voor jou? Nou, neequote:Op maandag 1 mei 2006 04:19 schreef OFfSprngr het volgende:
Onderbouw.
Naam?quote:Op maandag 1 mei 2006 12:49 schreef jojomen4 het volgende:
die nieuwe film van Canal+
Iets van Canal+, het braziliaanse team.quote:
Dat moet een grap zijn, toch?quote:Op maandag 1 mei 2006 12:51 schreef renz0r het volgende:
ordem e progresso
Wat betekend dat? Staat in de vlag.
/editquote:Op maandag 1 mei 2006 12:51 schreef renz0r het volgende:
ordem e progresso
Wat betekend dat? Staat in de vlag.
Heb je die film in Spanje gezien ofzo?quote:Op maandag 1 mei 2006 12:54 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Iets van Canal+, het braziliaanse team.
Het is beetje hetzelfde formaat als die film die C+ over het Franse elftal maakte. Hij moet echt gruwelijk zijn om te zien. Ik zag ook stukjes van hoe die gasten zich voorbereiden op de wedstrijden.. en hoe ze hun buikspieren en alles trainen.. er was er 1tje die ik van gezicht niet herkende.. man die zag er opgepompt uit alsof die ging boksen.Echt die armen vol met adrenaline. In Spanje komt de film deze week uit op C+.
Het reclame stukje zag ik in een voetbalprogramma. Gister in de rust van een wedstrijd zag ik reclame dat hij (dacht woensdag) om 20.00 op C+ hier wordt afgespreeld.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:59 schreef jna het volgende:
[..]
Heb je die film in Spanje gezien ofzo?
Hier heet C+ namelijk anders nu.
Het is wel hetzelfde bedrijf maar waarschijnlijk is de programmering heel anders.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:02 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Het reclame stukje zag ik in een voetbalprogramma. Gister in de rust van een wedstrijd zag ik reclame dat hij (dacht woensdag) om 20.00 op C+ hier wordt afgespreeld.
C+ heet anders in Nederland maar is nog steeds hetzelfde bedrijf. Als iemand Frans begrijpt kan die misschien ff op de Franse website kijken.
Geweldigquote:Op maandag 1 mei 2006 13:08 schreef jojomen4 het volgende:
Op deze site http://www.plus.es/codigo/television/recupera_ficha_nube.asp?cod_ee=540724&Canales=CP
kun je hem volgens mij een stukje DL, er staan 2 files (beetje rechts boven).
Wat zag je? Ik kan da nie afspelen.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:11 schreef jna het volgende:
[..]
Geweldig, Die nieuwe nike reclame is dus eigenlijk gewoon echt.
Beetje muziek maken, beetje met een bal kloten, beetje in het bubbelbad zitten en vooral veel lachen.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:15 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Wat zag je? Ik kan da nie afspelen.
Die ene minuut is volgens mij de promotie filmZe nemen een uur in de gids om het af te spelen. Kan me niet voorstellen dat het 60x herhaald wordt
quote:Op maandag 1 mei 2006 12:49 schreef jojomen4 het volgende:
Heeft iemand al die nieuwe film van Canal+ gezien waarin ze het braziliaanse elftal volgen tot zelfs in de kleedkamer? Ik heb een klein stukje gezien van 1 minuut waarin ze samen gaan bidden voor de wedstrijd en waarin aanvoerder Cafu een verhaal verteld om iedereen te bedanken en waarin die aan god vraagd om er voor te zorgen dat niemand aan braziliaanse kant geblesseerd raakt en ook niet aan de kant van de tegenstander..
Als je dat stukje ziet..Echt zo onwijs mooi..
![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 17:28 schreef pfaf het volgende:
Ik walg van dat exhibitionistische gepronk met het geloof
Dan is Alex van PSV beter waarschijnlijk. Best vreemd dat die er (net als Gomes) niet bij zal zitten.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:49 schreef jojomen4 het volgende:
Is Lucio van Bayern trouwens basis speler? Real wilt hem misschien inlijven? Vind hem wel ok maar zie het niet echt als een topper.
Weet je zeker dat van Gomes? Ik dacht dat ie bijna Dida van z'n troon had gestoten. Dat ie er nu dan niet bij zou zitten zou wel heel vreemd zijn ja!quote:Op maandag 1 mei 2006 17:58 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Dan is Alex van PSV beter waarschijnlijk. Best vreemd dat die er (net als Gomes) niet bij zal zitten.
Dat is toch wel de kracht van Brazilie, ervaren krachten met jonge speelse jongens. Dat Gomes niet de eerste man is vind ik wel raar. En Alex moet ook gewoon mee.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:58 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Dan is Alex van PSV beter waarschijnlijk. Best vreemd dat die er (net als Gomes) niet bij zal zitten.
Vergeet niet de afgekeurde goal van Wilmots tegen Brazilië in 2002.quote:Op maandag 1 mei 2006 18:29 schreef OFfSprngr het volgende:
Geen enkel land heeft zo vaak onverdiend gewonnen op een WK als Brazilië, '98 en '94 iemand?.. pcies ik heb een tiefushekel aan Brazilië.
Commercieel gezien overleefd Brazilie de 1e ronde makkelijk. De FIFA geilt op Brazilië en ze hebben ook altijd een makkelijke loting net als het gastland. Maarja het warme en koude balletjes-verhaal is natuurlijk een fabeltje. En die schijnheilige Pele, met zijn 1000 doelpuntenquote:Op maandag 1 mei 2006 16:52 schreef pfaf het volgende:
[..]![]()
Niet gezien, maar zulke dingen versterken m'n afkeer voor Brazil alleen maar. Dat ze er maar in de eerste ronde uitliggen.
Gomes moet volgens mij strijden om de plek voor 3de keeperquote:Op maandag 1 mei 2006 18:31 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat van Gomes? Ik dacht dat ie bijna Dida van z'n troon had gestoten. Dat ie er nu dan niet bij zou zitten zou wel heel vreemd zijn ja!
Ik vrees voor het scenario van 1966. De verwachtingen zijn enorm hoog, en ik denk dat het wel eens tegen kan gaan vallen.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:53 schreef sportfreak het volgende:
Ik vrees bij Brazilie een beetje voor het scenario van 1998. Waar ze de favorietenrol ook niet waar konden maken. Met Ronaldinho in de rol van de Ronaldo van Toen.
Ok, thnx for the memoryquote:Op maandag 1 mei 2006 22:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Enorm verdedigend is een groot woord, het accent lag wel wat naar achter. Tegen de Schotten scoorde Cesar Sampaio twee keer uit een corner, dat dan weer wel...
Gilbertoquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:58 schreef methodmich het volgende:
Zé Roberto vind ik opmerkelijk, ik had nog een tweede breker naast Emerson verwacht.
Verbaast me niks verbazen als ie gewoon weer topscorer zou worden.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:07 schreef 9christensen het volgende:
Dat Ronaldo nog steeds in de basis staat
Omdat zij verstand van voetbal heeft en jij niet?quote:Op maandag 8 mei 2006 16:11 schreef Markman het volgende:
mn vriendin (braziliaans) wil me maar niet geloven dat Nederland de finale tegen Brazilie wint... why????
Ja ik had al een beetje rond gekeken op bittorrent maar kan niks vindenquote:Op maandag 8 mei 2006 16:07 schreef The_Gunman het volgende:
zou mooi zijn als die film van canal plus ergens te downl zou zijn vindt het wel gaaf om te zien vooral als ze een bal zien
ze worden duidelijk wereldkampioen
quote:Op zondag 14 mei 2006 18:34 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Is de definitieve selectie van de toekomstig wereldkampioen al bekend?
Ze zíjn al wereldkampioen.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:56 schreef Entonie het volgende:
kun je wel dom gaan lachen, maar de kans daarop is zeer reeel
Hier sta je alleen in vermoed ik zo.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:56 schreef NY_Giant het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat Brazilië het niet gaat maken. Aanvallend zijn ze natuurlijk geweldig, maar een aantal van die spelers (Ronaldinho, Ronaldo) hebben er toch een handje van dat ze niet meeverdedigen. De verdediging zelf is ook niet zo geweldig meer. Cafú en Roberto Carlos zijn toch wel een beetje over de top en Lucio vind ik ook altijd wat log.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |