Gilbertoquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:58 schreef methodmich het volgende:
Zé Roberto vind ik opmerkelijk, ik had nog een tweede breker naast Emerson verwacht.
Verbaast me niks verbazen als ie gewoon weer topscorer zou worden.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:07 schreef 9christensen het volgende:
Dat Ronaldo nog steeds in de basis staat
Omdat zij verstand van voetbal heeft en jij niet?quote:Op maandag 8 mei 2006 16:11 schreef Markman het volgende:
mn vriendin (braziliaans) wil me maar niet geloven dat Nederland de finale tegen Brazilie wint... why????
Ja ik had al een beetje rond gekeken op bittorrent maar kan niks vindenquote:Op maandag 8 mei 2006 16:07 schreef The_Gunman het volgende:
zou mooi zijn als die film van canal plus ergens te downl zou zijn vindt het wel gaaf om te zien vooral als ze een bal zien
ze worden duidelijk wereldkampioen
quote:Op zondag 14 mei 2006 18:34 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Is de definitieve selectie van de toekomstig wereldkampioen al bekend?
Ze zíjn al wereldkampioen.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:56 schreef Entonie het volgende:
kun je wel dom gaan lachen, maar de kans daarop is zeer reeel
Hier sta je alleen in vermoed ik zo.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:56 schreef NY_Giant het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat Brazilië het niet gaat maken. Aanvallend zijn ze natuurlijk geweldig, maar een aantal van die spelers (Ronaldinho, Ronaldo) hebben er toch een handje van dat ze niet meeverdedigen. De verdediging zelf is ook niet zo geweldig meer. Cafú en Roberto Carlos zijn toch wel een beetje over de top en Lucio vind ik ook altijd wat log.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |