Gamer.nlquote:Het magazine PC Gamer heeft in hun nieuwste uitgave de nieuwe Command & Conquer-game onthuld. Het gaat om het derde deel in de Tiberium-saga, luisterend naar de naam Command & Conquer 3: Tiberium Wars. Slechterik Kane is weer terug in deze game, evenals de goeie oude FMV's waar we in de oude games zo aan gewend waren geraakt. Deze zijn ze momenteel nog aan het opnemen. Grafisch is de game te omschrijven als een verbeterde C&C: Generals met natuurlijk ook een andere setting. We mogen ook een nieuw ras/factie verwelkomen en het verhaal is weer nauw verbonden met de missies. De release van de game staat voor volgend jaar gepland.
Gamed.nlquote:De Command and Conquer serie is één van de meest succesvolle Real Time Strategieseries op de markt. Met de constante kwaliteit en lange speelbaarheid heeft de serie veel fans gekregen.
In deel drie staan de GDI en de NOD weer tegen over elkaar en vechten om het goedje Tiberium. De GDI wil de wereld vrijmaken van Tiberium terwijl de NOD er veel geld in ziet. Geld is de voornaamste oorzaak van de meeste oorlogen dus ook hier zal weer hard gevochten worden.
Frank Klepacki!quote:Op zondag 30 april 2006 21:30 schreef NJ het volgende:
Kane!
quote:
Ik vond tiberian sun juist vet, ik denk dat het derde ras gewoon de shiners worden. Je zal denk ik wel inplaats van tanks die gemuteerde levensvormen besturen.quote:Op zondag 30 april 2006 21:54 schreef Merovingian het volgende:
Ik vond tiberian sun maar niets... Heb echter nog goede hoop dat deze beter wordt! Zeker als er nog een derde ras/factie bij komt.
Ik vind TS persoonlijk juist de leukstequote:Op zondag 30 april 2006 21:54 schreef Merovingian het volgende:
Ik vond tiberian sun maar niets... Heb echter nog goede hoop dat deze beter wordt! Zeker als er nog een derde ras/factie bij komt.
Nee hoor, ik vind em ook leukquote:Op maandag 1 mei 2006 01:49 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
Ik vind TS persoonlijk juist de leukste
maar ik heb zo het gevoel dat ik de enige ben![]()
quote:I AM was an alternative rock band heavily influenced by the likes of Tool and Soundgarden. After the Las Vegas band Shatterbone broke up, the rhythm section stuck together to form I AM and recruited Frank as their drummer. I AM only released one album, There's a Home, in 1995. This was the first full length album to feature Frank's drumming on it. I AM broke up in 1995. I AM's track 'Time' was included as the end theme for Nod in Tiberian Dawn, it is listed as track 23 as the Soundtrack of Command and Conquer on many russian mp3 sites.
Wanneer wordt ie verwacht dan ?quote:
hebben ze nog mooi even de tijd om alles te optimaliseren en er een heerlijke game van te maken.quote:
hebben ze nog mooi even de tijd om alles te optimaliseren en er een heerlijke game van te maken.quote:
Het zou best wel eens kunnen. De opvolger van TA is er ook één om in de gaten te houden. Wat mij hier echt opvalt is hoe relaxed mensen blijven, als je dat vergelijkt met de officiële forums waar nu al moord en brand wordt geschreeuwd door de community. Wat mensen niet begrijpen is dat als de game alleen maar blijft hypen hij alleen maar meer kan tegenvallen. Verwacht geen revolutie van deze game, want dan kom je bedrogen uitquote:Op maandag 1 mei 2006 11:26 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
hebben ze nog mooi even de tijd om alles te optimaliseren en er een heerlijke game van te maken.
in tussentijd komt joint strike force nog uit, en dat wordt denk ik ook een topper.![]()
Van mij mag ie er net zo uitzien en spelen als Tiberium Sun, maar dan met meer verschillende units, grotere maps, en iets meer details.quote:Op maandag 1 mei 2006 11:33 schreef DooD het volgende:
Verwacht geen revolutie van deze game, want dan kom je bedrogen uit![]()
RA2 is toch echt het beste deel heur.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:21 schreef Scepsis het volgende:
C&C eerste deel en Red Alert Aftermath heb ik volledig stuk gespeeld.
Die Tiberain Sun, RA2, Generals, etc. vond ik 10 keer NIKS.
ga uw mond spoelen, gij stuck katholieck gespuisquote:Op maandag 1 mei 2006 12:50 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
Ik OWN in dit soort spellen.
Vooral Jan uit grunn kan dat niet hebben![]()
![]()
Is hier al meer over bekent hoe en wat?quote:Op maandag 1 mei 2006 13:17 schreef Gershom het volgende:
Yup, komt een nieuw ras
ik vind de hele c&c reeks goedquote:Op maandag 1 mei 2006 11:37 schreef S1nn3rz het volgende:
als het een beetje in de lijn ligt met generals ben ik al wel tevreden. prachtige game was en is dat, speel hem nog steeds af en toe.
wat ik echt hoop is dat ze dit soort games niet uitbrengen op consoles, dat pakt voor een pc versie vaak niet goed uit.
12?quote:Op maandag 1 mei 2006 13:27 schreef Gershom het volgende:
Zero Hour was idd te unbalanced.. Opzich wel leuk met zoveel verschillende army's zodat er ook veel verschillende tactics waren.. Maar als EA nou gewoon had gesteund.. Maar 3 army's vind ik al wel genoeg.. Niet 12 zoals in ZH
3 landen, en elk land had 3 generaals duzz in totaal 9.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:39 schreef mschol het volgende:
[..]
12?
als je die generals bedoeld..?
dat kan je niet als army rekenen, imho
idd na een maand zou ik ook in slaap zijn gevallenquote:Op maandag 1 mei 2006 14:32 schreef DooD het volgende:
Zero Hour was zeker unbalanced. Ik begrijp af en toe nog steeds niet hoe ik als USA air force general een demolition general van de gla verslagen heb online. Alles is mogelijk maar je moest het in de eerste 8 min beslissen, anders kon je je beter overgeven. In het begin ging het nog wel, maar na een maandje was je sowieso verloren in een 1vs1 met deze generaal.
ik vind em anders redelijk gebalanced, oke je moet wel prcies weten wat je hoe moet bouwen maar helemaal unbalenced was /is ie niet imhoquote:Op maandag 1 mei 2006 14:32 schreef DooD het volgende:
Zero Hour was zeker unbalanced. Ik begrijp af en toe nog steeds niet hoe ik als USA air force general een demolition general van de gla verslagen heb online. Alles is mogelijk maar je moest het in de eerste 8 min beslissen, anders kon je je beter overgeven. In het begin ging het nog wel, maar na een maandje was je sowieso verloren in een 1vs1 met deze generaal.
quote:Op maandag 1 mei 2006 14:39 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind em anders redelijk gebalanced, oke je moet wel prcies weten wat je hoe moet bouwen maar helemaal unbalenced was /is ie niet imho
En heb ik nog tijd om een nieuwe pc bij elkaar te sparen.quote:Op maandag 1 mei 2006 11:26 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
hebben ze nog mooi even de tijd om alles te optimaliseren en er een heerlijke game van te maken.
in tussentijd komt joint task force nog uit, en dat wordt denk ik ook een topper.![]()
Hopelijk maken ze een uitzondering. Ik denk persoonlijk dat het hen meer geld opleverd als ze dmv tiberian wars een wat betere naam krijgen en zo de hardcore gamers ook weer een beetje vertrouwen krijgen in EA. Iets wat ze denk ik zeker nodig hebben, al maken ze natuurlijk nog steeds dikke winstquote:Op woensdag 3 mei 2006 07:18 schreef Haijo het volgende:
EA weet alleen wat winst maken is. Ik probeer ruimdenkend te zijn, maar na alle vuilinisbakken stront die uit het achterwerk van EA - ook wel "gamestudio" genoemd- is gescheten, zie ik het toch echt somber in.![]()
Dude waar heb je al deze info over de units vandaan. Btw ben ik het niet helemaal met je eens aangezien we nog niks over NOD weten en al helemaal niks over het derde leger wat zijn intrede zal maken. Iets wat wel vernieuwend is binnen de C&C Tiberian reeks.quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:14 schreef DooD het volgende:
Het is maar net wat je verwacht van deze game. Apoc de community manager voor C+C 3 heeft eigenlijk al aangegeven dat deze game geen revolutie zal brengen. En aan zijn worden te zien gaat EA telkens voor een lichte evolutie van het RTS genre. Over de graphics hoef je je geen zorgen te maken dat heeft EA wel onder de knie, maar of ze de game goed weten te balanceren dat is een andere en of ze grote gameplay vernieuwingen doorvoeren dat wordt helemaal een raadsel.
Laten we eens op een rijtje zetten wat we tot nu toe weten van C+C 3 en de eenheden van de GDI; rifleman, grenadiers, rocketmen, zonetrooper en medic. Een mech of meerdere. Een verbeterde MLRS, een buggy, een mobile repair unit (the ridge genaamd), een orca, een firehawk, een apc met schietgaten voor passagiers, een enkelloops mammoettank, een dubbelloops mammoettank, een commando. Verder hebben ze het ion canon en waarschijnlijk iets om ion stormen mee te controleren. En de 3 verschillende guard towers. Al met al niks nieuws behalve de firehawk en zo inspiratieloos als het maar kan zijn. De GDI zone trooper kan je gewoon wolverine mark 2 noemen in princiepe. Ik hoop dat het verhaal een mee zuigende werking zal krijgen, want kwa creativiteit ben ik tot nu toe helemaal niet onder de indruk.
* mschol moet C&C, RA1 en renegade nog eff uitspelen...quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:37 schreef Frollo het volgende:
Mooi, dan heb ik nog wel een paar maanden om alle vorige titels spelen, want ik heb pas The First Decade aangeschaft.
Ik dus ook, alsmede Tiberian Sun, RA2 en Generals...quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:45 schreef mschol het volgende:
[..]
* mschol moet C&C, RA1 en renegade nog eff uitspelen...
Ik heb ze allemaal uitgespeeld behalve tiberium sun!, ga m vanavond installen en gamen maar!quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:45 schreef mschol het volgende:
[..]
* mschol moet C&C, RA1 en renegade nog eff uitspelen...
nah die andere heb ik al uitgespeeeld...quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:47 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik dus ook, alsmede Tiberian Sun, RA2 en Generals...
Tja, het komt er dus eigenlijk op neer dat ik nog nooit een C&C titel heb gespeeld.Ik was destijds veel te druk met Doom.
Maar nu ga ik alles inhalen met The First Decade.
Wauw. EA heeft er zijn eigen spin aan gegeven. Woo-hoo. Woo-fucking-hoo.quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:29 schreef Killaht het volgende:
Its official!
Nieuws: Command & Conquer 3 officieel aangekondigd
Nadat gisteren het bestaan van Command & Conquer 3: Tiberium Wars al aan het licht kwam via een artikel in het magazine PC Gamer, heeft EA vandaag middels een persbericht het spel officieel aangekondigd. Command & Conquer 3: Tiberium Wars zal in 2007 voor de PC verschijnen.
In Tiberium Wars draait het opnieuw om de strijd tussen de GDI en de NOD. Het spel situeert zich in het jaar 2047 op een aarde die is geinfecteerd door een radioactief goedje, Tiberium genaamd. Kane, de leider van de NOD, wil het Tiberium gebruiken om de mensheid te transforeren in zijn verdraaide toekomstvisie. EA belooft enkele unieke innovaties binnen het RTS-genre, waaronder een geheel nieuwe manier om het verhaal te vertellen. In Tiberium Wars zul je beloond worden voor je speelstijl tijdens de singleplayercampagne. Nieuw is de mogelijkheid een mobiele basis te bouwen en eenheden met elkaar te combineren zodat je je leger geheel naar je hand kunt zetten.
Ook aan de multiplayer is gedacht met ondersteuning voor Voice-Over-IP en de mogelijkheid het spel van andere spelers live te volgen in de Spectator-mode. Screenshots zijn helaas nog niet beschikbaar.
De wereld is in oorlog en jij bent de generaal die de oorlog gaat leiden.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:00 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
C&C!!!
Ik snap alleen dat hele verhaal niet meer. Wie kan dat even uitleggen?
Ik ben 27quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:51 schreef Bombardier het volgende:
Ik ben zo gek op deze reeks hè. Misschien wel mijn favo games ever.
Ben godverdomme 26 jaar oud, maar zo blij als een kind als ik hoor dat er een nieuwe C&C verschijnt.![]()
ik ben slechts 20 en vind het ook altijd er leuk ook te horen dat er weer een c&c uitkomt, alleen moet ik toe geven dat ik tegen de nieuwere c&C's wat sceptisch ben, dit komt doordat het allemaal weer 3d moet..quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:51 schreef Bombardier het volgende:
Ik ben zo gek op deze reeks hè. Misschien wel mijn favo games ever.
Ben godverdomme 26 jaar oud, maar zo blij als een kind als ik hoor dat er een nieuwe C&C verschijnt.![]()
Je bent 1 plaatje vergeten.quote:
Het spel komt pas eind 2007 uit. Tegen die tijd zullen dit normale graphics zijn voor deze game. Bovendien zijn we dan met hardware ook een 1,5 jaar verder. Over de gameplay valt nog niks te zeggen omdat niemand er nog aangezeten heeft.quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:20 schreef mschol het volgende:
erg mooi enzo maar wat willen ze da je pc wordt.. een render engine?
doe mij een niet zo mooi spel maar wel goeie gameplay(want ik gok dat het niet veel soeps wordt)
Waar haal je dat vandaan?quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:25 schreef DooD het volgende:
Het spel komt pas eind 2007 uit.
Stond in de PC gameplay, in een intervieuwquote:
je kan ze gewoon uit het spel zelf trekken, er zijn allerlei tools beschikbaar, zie planetcnc.comquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:01 schreef Het_Biertje het volgende:
waar vallen die cutscenes van C&C1 te downloaden? of kan ik ze uit het spel zelf rippen?
er was wel een nieuw interview verschenen op ign vlak voor de E3, maar echt veel nieuwe informatie stond er niet in. Alleen dat NOD de missle afvuurt naar het ruimtestation van de GDI ( dit was al bekend) maar op dat moment zijn alle hoge leiders van GDI en politieke leiders aanwezig in dat ruimte station, waardoor jij de hoogste bevelhebber wordt.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:21 schreef MrFl0ppY het volgende:
Ja idd waar blijft die E3 informatie over C&C! Who cares about xbox360, wii en ps3?
dus dan lukt er nooit meer iemand tegen je zovan je moet dit doen, je mag dan doen en laten wat je wilt ???quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:23 schreef DooD het volgende:
[..]
er was wel een nieuw interview verschenen op ign vlak voor de E3, maar echt veel nieuwe informatie stond er niet in. Alleen dat NOD de missle afvuurt naar het ruimtestation van de GDI ( dit was al bekend) maar op dat moment zijn alle hoge leiders van GDI en politieke leiders aanwezig in dat ruimte station, waardoor jij de hoogste bevelhebber wordt.
Ken je dat computer programma niet dan van GDI? die helpt je wel denk ik.. Daar kreeg je ook altijd orders vanquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:38 schreef DooD het volgende:
mjah dit was de vraag die bij mij ook opkwam. Wie geeft jou dan orders van " NOD is on the rise in this sector and we need to stop them, because if we lose this sector they will have a way open to our heavy base in the next sector. It's up to you to stop them commander good hunting". Aan de andere kant zou ik me er ook weer niet al te druk om maken, aangezien er altijd een generaal of kolonel aan de grond te vinden is.
wat zijn MODS?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:28 schreef Bombardier het volgende:
Nu we het toch over C&C hebben,
Wie weet er nog leuke, realistische MODS voor Zero Hour?
ik vond cncholland wel grappig..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:28 schreef Bombardier het volgende:
Nu we het toch over C&C hebben,
Wie weet er nog leuke, realistische MODS voor Zero Hour?
klopt maar die orders werden van hogerhand in gegevenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:23 schreef Killaht het volgende:
[..]
Ken je dat computer programma niet dan van GDI? die helpt je wel denk ik.. Daar kreeg je ook altijd orders van
quote:Are the Aliens - 3rd side? Yes! Collector's edition of C&C 3 with the Special Bible? Maybe! Community summit? Yes, this summer !
If you uncertain at my words then read this Command And Conquer 3 Impressions from Firingsquad:
QUOTE
We first saw a trailer that described the history of the classic C&C universe (how tiberium was discovered, how the two main sides of the C&C universe were formed, etc) and also gave a rather big hint that the third playable side of C&C 3 (besides the GDI and the Brotherhood of Nod) is an alien invasion.
[...]
Indeed we were showed a huge document on the history of the C&C series that served as the game's bible, along with a paper created with the help of MIT professors that describes tiberium as if it were a real element (some of this back story might show up as part of a special collector's edition of C&C 3 when it is released.
[...]
It was mentioned that EA plans to hold a press event sometime this summer that will have more about C&C 3 revealed.
And as Apoc said, "Mike Verdu, Executive Producer on Command & Conquer 3 Tiberium Wars, will be making a LIVE appearance on GameSpot’s E3 stage Friday, May 12th at 1:20pm PST. He will debut an amazing trailer video, so don’t miss it!"
Read Command And Conquer 3 Impressions !
PS: Banana time
Zat dat computerprogramma niet in dat spacestation wat ze hebben opgeblazenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:23 schreef Killaht het volgende:
[..]
Ken je dat computer programma niet dan van GDI? die helpt je wel denk ik.. Daar kreeg je ook altijd orders van
EVA werkt gewoonquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:45 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zat dat computerprogramma niet in dat spacestation wat ze hebben opgeblazen
De GLA style vond ik ook wel iets hebben. Die factie leent zich er ook helemaal voor. Bij China en de VS vond ik het wat minder. Daar maakte het ook niet zoveel uit.quote:Op maandag 15 mei 2006 10:23 schreef Fir3fly het volgende:
Ik hoop toch echt dat het 'builder' principe zoals in Generals aanhouden.....
Je kunt wel de camera draaien, als je dat bedoelt. Gewoon met Num4 en Num6.quote:Op maandag 15 mei 2006 10:30 schreef Gi1337 het volgende:
Hmm, generals engine...
Ik hoopte eigenlijk dat er een keer een nieuwe engine zou komen, die wat meer overzicht heeft. Dat vindt ik echt het grootste probleem van generals. Je kunt niet ver genoeg uitzoomen, en je kunt de hoek niet veranderen. Ben ik de enige dit dit zo iritant vind?
Denk dat 'ie bedoelt dat je niet meer/minder topdown-view kunt doen..quote:Op maandag 15 mei 2006 10:48 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je kunt wel de camera draaien, als je dat bedoelt. Gewoon met Num4 en Num6.
Ah ok.quote:Op maandag 15 mei 2006 10:54 schreef Gi1337 het volgende:
Je kunt wel draaien, maar nit de hoe veranderen. dus je kunt niet bevoorbeeld de kijkhoek kleinermaken zodat je verderweg kunt kijken, en dus meer overzicht hebt.
RapidSharequote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:17 schreef Equinix het volgende:
Op gamespot is een ander filmpje te downloaden van CC3 duurt 64 seconden ( 52Mb )
Je moet alleen wel lid zijn van GS om hem te downloaden.
http://www.gamespot.com/pc/strategy/commandconquer3/media.html?sid=6151173&autoplay=6151173
Mocht iemand ergens ruimte hebben waar ik het kan uploaden wil ik dit best doen.
Thanks!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:15 schreef Equinix het volgende:
okay hij staat erop,.
http://rapidshare.de/file(...)c_051206_hd.zip.html
argh mot 26 min. wachten omdat ik al meer heb gedownload deze weekquote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:15 schreef Equinix het volgende:
okay hij staat erop,.
http://rapidshare.de/file(...)c_051206_hd.zip.html
Hmmm hij is hetzelfde als de trailer volgens mijquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:17 schreef Equinix het volgende:
Op gamespot is een ander filmpje te downloaden van CC3 duurt 64 seconden ( 52Mb )
Je moet alleen wel lid zijn van GS om hem te downloaden.
http://www.gamespot.com/pc/strategy/commandconquer3/media.html?sid=6151173&autoplay=6151173
Mocht iemand ergens ruimte hebben waar ik het kan uploaden wil ik dit best doen.
Als je naar http://www.ea.com/theater.jsp gaat en dan E3 Lineup - Hi-res bekijkt zit daar toch echt een andere trailer in.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:35 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Hmmm hij is hetzelfde als de trailer volgens mij![]()
Jedi Knight IIquote:
Ja daar zit ik ook al een tijdje aan te denken, dat je een RTS en first persoon shooter in 1 krijgtquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:34 schreef Prowl het volgende:
Zou wel leuk zijn als er een Colonel Burton/Renegade functie in het spel zat
Battlefield Command& Conquer 2067quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja daar zit ik ook al een tijdje aan te denken, dat je een RTS en first persoon shooter in 1 krijgt
Leuk filmpje, maar laat he-le-maal niets van de game zien eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:15 schreef Equinix het volgende:
okay hij staat erop,.
http://rapidshare.de/file(...)c_051206_hd.zip.html
quote:
Aan de trailer te zien zie ik de construction yard weer (dat gebouw met grijper voorop). Gelukkigquote:Op maandag 15 mei 2006 10:23 schreef Fir3fly het volgende:
Ik hoop toch echt dat het 'builder' principe zoals in Generals aanhouden.....
Toch hoop ik dat het makkelijker wordt om ergens anders een basis op te zetten. Of simpelweg een defence kampje zoals bij generals. Dat werkte zo fijn in combinatie met bijvoorbeeld die tunnels van GLAquote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Aan de trailer te zien zie ik de construction yard weer (dat gebouw met grijper voorop). Gelukkig![]()
Ik heb zojuist een 11 min e3 filmpje van Supreme Commander gekeken en ik hoop dat C&C toch goed naar de concurrentie kijkt, aangezien ik toch wel een beetje stil werd van dat filmpje. Er zaten zoveel tactische mogelijkheden in die game met enkelt een uitleg van de gameplay dat er toch een lach op mijn gezicht verscheen. Nu is het moeilijk om C&C te vergelijken met Supreme Commander, omdat C&C nog in de vroege fase zit maar ze moeten toch maar eens kijken naar bv de uitzoomfunctie van Supreme commander. Een ander ding wat ik eigenlijk eis van de nieuwe C&C is dat je in C&C nu eindelijk je fighters in een Cap rond/boven je base kan laten vliegen, want die ziellige rondjes die ze draaide in generals was ronduit lachwekkend.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:50 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Toch hoop ik dat het makkelijker wordt om ergens anders een basis op te zetten. Of simpelweg een defence kampje zoals bij generals. Dat werkte zo fijn in combinatie met bijvoorbeeld die tunnels van GLA
Download de Camera Zoom mod maar eens, werkt perfectquote:Op maandag 15 mei 2006 10:30 schreef Gi1337 het volgende:
Hmm, generals engine...
Ik hoopte eigenlijk dat er een keer een nieuwe engine zou komen, die wat meer overzicht heeft. Dat vindt ik echt het grootste probleem van generals. Je kunt niet ver genoeg uitzoomen, en je kunt de hoek niet veranderen. Ben ik de enige dit dit zo iritant vind?
ik vond 'm niet zo grappig.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:07 schreef wipes66 het volgende:
Flash filmpje: Command & Conquer Tiberium Catastrophe![]()
http://newgrounds.com/portal/view/312927 (klik op WATCH THIS MOVIE!)
Gewoon een mvc bouwen, heel veel makkelijker werd het niet in C&C. Ik wil een waardige afsluiting van de serie, niet een of andere crappy spel dat gebaseerd op een naam op hoge verkopen hooptquote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:50 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Toch hoop ik dat het makkelijker wordt om ergens anders een basis op te zetten. Of simpelweg een defence kampje zoals bij generals. Dat werkte zo fijn in combinatie met bijvoorbeeld die tunnels van GLA
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:07 schreef wipes66 het volgende:
Flash filmpje: Command & Conquer Tiberium Catastrophe![]()
http://newgrounds.com/portal/view/312927 (klik op WATCH THIS MOVIE!)
Humorquote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:07 schreef wipes66 het volgende:
Flash filmpje: Command & Conquer Tiberium Catastrophe![]()
http://newgrounds.com/portal/view/312927 (klik op WATCH THIS MOVIE!)
De lijdenswegquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:23 schreef DooD het volgende:
Je hebt nog tijd zat Kerst 2007 is nog ver weg.
Dat is ook een beetje waar ik me aan vast houquote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
De lijdenswegwaarom nog zo lang...
Wel mooi, kan ik nog ff sparen voor een uberPC
Amen. volgend jaar is vista er met directx10 en directx10 videokaarten. Plus de oorlog in processorland zal dan een nieuw hoogtepunt bereiken. Met Amd die met zijn Kl8 komt en Intel die dat stevig beconcurreerd met zijn core 2 duo.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:01 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje waar ik me aan vast hou
Als hij komt moet je een uberpc hebben en die heb ik dan liever volgend jaar dan nu
Jep, moet geil wordenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:46 schreef DooD het volgende:
[..]
Amen. volgend jaar is vista er met directx10 en directx10 videokaarten. Plus de oorlog in processorland zal dan een nieuw hoogtepunt bereiken. Met Amd die met zijn Kl8 komt en Intel die dat stevig beconcurreerd met zijn core 2 duo.![]()
Fight, win, prevail!!quote:Op maandag 1 mei 2006 06:51 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Industrial.![]()
Godsamme, wat was die soundtrack van C&C vet zeg.
Nee, hij werkt inmiddels voor een ander bedrijf aan een ander project. EA zegt dat ze de muziek van de afgelopen tien jaar bestuderen of zoiets om ervoor te zorgen dat er vergelijkbare muziek zal zijn.quote:
quote:
Tiberian dawn was de eerste in de reeks, daar leren we tiberium kennen. En kane natuurlijk. Op het einde van dat verhaal wordt hij verpletterd of geionroosterd. Lag aan je actie mollen of ioncanon dat je op zijn temple als genadeslag deed.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:07 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Wel leuk dat er toch een vervolg komt op de Tiberian Sun reeks.Werd al heel lang over gespeculeerd, alleen is toen Westwood Studio's destijds door EA overgenomen als ik me niet vergis, en is dat hele project stil komen te liggen.
Ik vond Renegade weer niets eigenlijk, maar C&C Generals deed het weer een stuk beter
Wel verwarrend trouwens, het heet nu Tiberium Wars, terwijl de voorloper Tiberian Sun heette. En volgens mij hebben beiden het over dat zelfde groene goedje. En de verhaallijn is ook weer lekker wazig. Nu leeft Kane weerEn we mogen Firestorm niet vergeten, het vervolg op Tiberian Sun (een patch) waarbij je het moest opnemen tegen Cabal. Een soort van doorgedraaide computer van NOD. Als je Firestorm uit hebt gespeeld onder de NOD mode, zie je Kane ook weer tot leven komen. Die gast komt telkens terug
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze moet ik spelen, ik ben er toe in staat er 1 a 2 weken voor vrij te nemen van mijn werk
Toch mijn baas lief aankijken voor de hardware
Only time will tell, sooner or later, time will tell
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op maandag 19 juni 2006 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Deze moet ik spelen, ik ben er toe in staat er 1 a 2 weken voor vrij te nemen van mijn werk
Toch mijn baas lief aankijken voor de hardware
Only time will tell, sooner or later, time will tell![]()
quote:Op maandag 19 juni 2006 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tiberian dawn was de eerste in de reeks, daar leren we tiberium kennen. En kane natuurlijk. Op het einde van dat verhaal wordt hij verpletterd of geionroosterd. Lag aan je actie mollen of ioncanon dat je op zijn temple als genadeslag deed.
In tiberian sun kwam hij terug, en in de uitbreiding firestorm bleek dat hij gekloond werd en dat de kloon gebruikt werd om goedgelovigen nodaanhangers te leiden. Ook kregen we te maken met nieuwe alien levensvormen. In (ik denk) de nieuwe en laatste uit de reeks zullen we leren wat de aliens met de aarde echt van plan zijn.
Het is iig al bekend datKloon?!?! Sorry hoor, maar uit Tiberium Sun bleek dat kane de aanslag wel had overleeft, maar dat hij beeldapparatuur gebruikte om het te doen voorkomen alsof hij geen schade had opgelopen terwijl in werkelijkheid zijn halve gezicht was vernield.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze moet ik spelen, ik ben er toe in staat er 1 a 2 weken voor vrij te nemen van mijn werk
Toch mijn baas lief aankijken voor de hardware
Only time will tell, sooner or later, time will tell![]()
De kane wat je ziet in Spicy K's afbeelding is weldegelijk de echte Kane, in Cabal's Handen. Je hoort dan Cabal ook zeggen 'We have to re-align our objectives' of zoiets.
De eerste Command & Conwuer had eigenlijk geenv erdere naam, Tiberium Dawn kwam er pas later bij, ook was de eerste C&C origineel alleen voor DOS bedoeld, was het een dik twee-cd doosje (in tegenstelling tot de huidige dunne doosjes of DVD dozen) en had het een klein boekje erbij zitten waar enkele typfouten in zaten. Sommige filmpjes zijn nooit gebruikt in de eerste C&C, net als sommige units. met behulp van Mixman en editors kun je deze alsnog benaderen. Ook zat er origineel een fout in waardoor je een level kon missen.
Een leuke missie is de missie waarbij je met de Commando (later bekend als Havoc) een gebouw moet opblazen waarbij je denkt dat het de Comm. Tower moet zijn, maar het eigenlijk de Airstrip is, als je toch de Airstrip opblaast hoef je een bepaalde missie niet te doen. (dit is dus niet die fout)
Een leuke van de Nod-eindmissies is dat er een enkele eindmissie is waarbij je twee MCV's krijgt. Covert Operations geeft overigens aan dat Kane nog leeft als je de secret van C&C Funpark weet te ontrafelen. Er moet worden aangenomen dat hij daar ookal 'image-enhacers gebruikt. leuk detail is dat kane schijnbaar op een filmset is.I mean no harm
Uit het einde van firestorm kun je dat er wel uit halen jaquote:
Goed we zullen er niet over bakkelijen dan. Alleen nog ter zijnoot dat de andere mensen in de pod niet specifiek op kane lijken en de Kane in de pod die wel definitief op Kane lijkt waarschijnlijk de echte is die door Cabal is gevangen\gevonden gezien de beschdigingen aan zijn gezicht.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uit het einde van firestorm kun je dat er wel uit halen ja
Maar goed, laten we niet gaan rzuieen over wat waarschijnlijk in Wars uitgelegd gaat worden, dan weten we het hopelijk zeker. En ik had de DOS versse, later herdoopt in svga voor windows met de subtitel tiberian dawn. Ooit op mijn pc de dosversie nog opgestart, die harvesters zijn dan opeens zo lekker groot
mijn broer(tje) heeft dat decade pack ook gekocht, ik had yuri's revenge nog niet gespeeld, dus die heb ik maar even geleend.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:48 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een enkele CD van de originele DOS versie liggen (De Nod Disk), het was mijn eerste gekopieerde CD. Het origineel was van een vriend van mij, de kopie stamt uit de tijd dat vier speed CD-branders een extreem duur hobbie-apparaat was. het origineel is gekocht in eht jaar dat het uitkwam en ik speelde het voor het eerst in de lente, wat er tot op de dag van vandaag voor zorgt dat ik op een vroege zonnige lentedag nogsteeds zin heb om C&C 1 te spelen op mijn PC. De overige C&C versies heb ik allemaal legaal en los (dus nog niet de decade pack), met uitzondering van Aftermath en Counterstrike expansies plus de Yuri's revenge expansie. De eerste twee zijn niet echt meer te kopen in de winkel de de laatste los iig niet. Ik denkd at ik alsnog de decade pack koop omdat er een DVD bij zit vol met extra's inclusief een interview met de makers geloof ik.
Die Decade DVD moet ik ook nog eens gaan halen ja. Kan ik de collectie eens gaan aanvullen.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:48 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
met uitzondering van Aftermath en Counterstrike expansies. De eerste twee zijn niet echt meer te kopen in de winkel de de laatste los iig niet. Ik denk dat ik alsnog de decade pack koop omdat er een DVD bij zit vol met extra's inclusief een interview met de makers geloof ik.
ik heb ts niet meteen gekocht, daar dat in de warez scene al eerder verkrijgbaar was. Nadat firestorm uitkwam heb ik de ts pack gekocht, maar ik moest ts gewoon spelen toen. Begrijp me dan, ik moest!quote:Op maandag 19 juni 2006 23:03 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Die Decade DVD moet ik ook nog eens gaan halen ja. Kan ik de collectie eens gaan aanvullen.
Ik heb The Aftermath en Counterstrike (Red Alert) hier origineel in doosEn daar bovenop nog eens origineel de Worldwide Warfare (C&C and The covert operations mission disc, en daar weer de Red Alert plus de mission discs Counterstrike and The Aftermath). Is weer zo'n hele grote doos dus waar alles inzit, naast de losse (normale) dozen van C&C.
![]()
Alles origineel dus, en het was zijn geld dubbel en dwars waard
Ik snap hetquote:Op maandag 19 juni 2006 23:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik heb ts niet meteen gekocht, daar dat in de warez scene al eerder verkrijgbaar was. Nadat firestorm uitkwam heb ik de ts pack gekocht, maar ik moest ts gewoon spelen toen. Begrijp me dan, ik moest!
wat de hell?quote:Op maandag 19 juni 2006 22:07 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Wel leuk dat er toch een vervolg komt op de Tiberian Sun reeks.Werd al heel lang over gespeculeerd, alleen is toen Westwood Studio's destijds door EA overgenomen als ik me niet vergis, en is dat hele project stil komen te liggen.
Ik vond Renegade weer niets eigenlijk, maar C&C Generals deed het weer een stuk beter
Wel verwarrend trouwens, het heet nu Tiberium Wars, terwijl de voorloper Tiberian Sun heette. En volgens mij hebben beiden het over dat zelfde groene goedje. En de verhaallijn is ook weer lekker wazig. Nu leeft Kane weerEn we mogen Firestorm niet vergeten, het vervolg op Tiberian Sun (een patch) waarbij je het moest opnemen tegen Cabal. Een soort van doorgedraaide computer van NOD. Als je Firestorm uit hebt gespeeld onder de NOD mode, zie je Kane ook weer tot leven komen. Die gast komt telkens terug
![]()
Hier 2 screenshots van dat eindfilmpje met Kane die je te zien krijgt als je onder NOD bij Tiberian Sun Firestorm alles uit had gespeeld:
[afbeelding]
[afbeelding]
En hier de laatste level, Core of the problem in Firestorm (NOD):
[afbeelding]
(daar gingen aardig wat uurtjes inzitten trouwens, om Cabal te verslaan)
Dat is uit Firestorm, expansionpack voor Tiberian Sunquote:Op maandag 19 juni 2006 23:35 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
wat de hell?dat heb ik nog nooit eerder gezien.
Ik dacht dat ik tot Generals alle spellen en uitbreidingen van C&C had... ff checken
Ja hoor. Je hebt van die C&C collecties in de winkel waar alle spellen tot & met GZH inzitten.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:22 schreef X-fi het volgende:
Ik kan mijn TS+FS niet meer vindenIs het nog ergens te verkrijgen?
Yup, die CD's ben ik dus kwijtquote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:26 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Ja hoor. Je hebt van die C&C collecties in de winkel waar alle spellen tot & met GZH inzitten.
heb trouwens wel de CD's van Firestorm hier liggen.Ff opnieuw installeren. misschien dat ik gewoon ben vergeten het ooit met NOD uit te spelen.
Is er maar eentje hoorquote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:26 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
heb trouwens wel de CD's van Firestorm hier liggen.![]()
andere is een documentation CD. ik heb dus al een paar jaar Firestorm hier liggen, maar kom er nu achter dat ik die NOG NOOIT gespeeld heb.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:39 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Is er maar eentje hoor(althans de originele expansion cd wel, zit zowel GDI als NOD op 1 cd)
volgens mij zich vastplakken aan de vijandige unit om zo wat van de kaart duidelijk te maken als dat ding zou terugrijden richting hun basis. Maar ik kan me vergissen, ts firestorm is een tijdje geledenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:47 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
andere is een documentation CD. ik heb dus al een paar jaar Firestorm hier liggen, maar kom er nu achter dat ik die NOG NOOIT gespeeld heb.![]()
allemaal units die ik nog nooit gezien heb. wtf doet een limpet drone?![]()
100% correctquote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
volgens mij zich vastplakken aan de vijandige unit om zo wat van de kaart duidelijk te maken als dat ding zou terugrijden richting hun basis. Maar ik kan me vergissen, ts firestorm is een tijdje geleden
DiabloII LoD. Eigenlijk alle expansies van Blizzard, maar eenzaam aan de top LoDquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:58 schreef pomtiedom het volgende:
De Expensionset Firestorm is gewoonweg de beste expensionset in gamesland ooit. Daar valt niet over te discussieren.
Ik wel NOD, niet GDI...ben nu een half jaar geleden begonnen om GDI alsnog uit te spelen, maar ik heb nooit meer zo'n zin om het te spelenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:49 schreef appelsientje het volgende:
Ik moet bekenen dat ik Tiberium Sun nooit heb uitgespeeld.. wel met GDI maar niet met NOD
Dus ik ga hem nu installeren
Idd, diablo LOD staat ook nogsteeds op mn pc en ben 2 maanden geleden weer begonnen, en vollop aan het spelen..heeel verslavend!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
DiabloII LoD. Eigenlijk alle expansies van Blizzard, maar eenzaam aan de top LoD
Ik heb het eergisteren weer opgestart, het heeft mij hd nooit verlaten![]()
Ik heb m ook nog nooit uitgespeeld, en waarom... gare gameplay en moeilijk..je kan niet overal bouwen etc..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:08 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik wel NOD, niet GDI...ben nu een half jaar geleden begonnen om GDI alsnog uit te spelen, maar ik heb nooit meer zo'n zin om het te spelen
Ja dat valt me ook opquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:52 schreef Killaht het volgende:
[..]
Ik heb m ook nog nooit uitgespeeld, en waarom... gare gameplay en moeilijk..je kan niet overal bouwen etc..
Ik heb m ook onlangs geprobeerd, maar de graphics zijn btje sloeber geworden
TS normaal heb ik helemaal uitgespeeld, FS nog niet..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:52 schreef Killaht het volgende:
[..]
Ik heb m ook nog nooit uitgespeeld, en waarom... gare gameplay en moeilijk..je kan niet overal bouwen etc..
Ik heb m ook onlangs geprobeerd, maar de graphics zijn btje sloeber geworden
Ik heb TS ook nooit met de NOD uitgespeeld.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:49 schreef appelsientje het volgende:
Ik moet bekenen dat ik Tiberium Sun nooit heb uitgespeeld.. wel met GDI maar niet met NOD
Dus ik ga hem nu installeren
NOD had bij TS van die kick-ass artillery waarbij je eerst een halve basis kon plat leggen, om dan vervolgens te gaan flanken met stealth tanks en van die ondergrondse subsquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:36 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb TS ook nooit met de NOD uitgespeeld.Kwam telkens niet voorbij een bepaalde missie en toen heb ik het maar opgegeven.
Die artillery iddquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:37 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
NOD had bij TS van die kick-ass artillery waarbij je eerst een halve basis kon plat leggen, om dan vervolgens te gaan flanken met stealth tanks en van die ondergrondse subs![]()
of wat dacht je van disruptors i.c.m de MMK2 ??quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:17 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Die artillery idd
[afbeelding]
Dat was een erg sterk wapen. Je had maar een paar nodig om je vijanden van je weg te houden, en de boel echt voor een groot deel plat te leggen. Maarja, GDI had weer die orca bombers en titans(de juggernaut was overigens ook een erg sterk wapen)
Jaquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:20 schreef mschol het volgende:
[..]
of wat dacht je van disruptors i.c.m de MMK2 ??
ook een erg leuke combi
+ 1 MMK2 (uiteraard ook vanuit de lucht...)quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:36 schreef X-fi het volgende:
Die Disrupters moet je in de lucht laten vervoeren en in de basis van je tegenstander droppen (afstandje).
Niemand kan er meer aan doen :
als ze het niet doen zijn ze gek. De geruchten zijn sterk iig. Maar daar is een ander topic al voorquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:50 schreef Killaht het volgende:
[..]
Idd, diablo LOD staat ook nogsteeds op mn pc en ben 2 maanden geleden weer begonnen, en vollop aan het spelen..heeel verslavend!
Weet iemand of Blizzard een Diablo 3 gaat maken>!
Heerlijkquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:29 schreef mschol het volgende:
[..]
+ 1 MMK2 (uiteraard ook vanuit de lucht...)
werkt grandioos
Ja daar loop ik nu ook tegen aan...quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:41 schreef Killaht het volgende:
maar wat ik ook een minpunt vond was het geld, dit ging echt bagger sloom eer dat je bijv je basis had opgebouwd en eer dat je lekker kon aanvallen of een mammoeth had
dat heb ik met tijsmissiesquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:41 schreef Killaht het volgende:
maar wat ik ook een minpunt vond was het geld, dit ging echt bagger sloom eer dat je bijv je basis had opgebouwd en eer dat je lekker kon aanvallen of een mammoeth had
waarom verhoog je de gamespeed dan niet?quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:41 schreef Killaht het volgende:
maar wat ik ook een minpunt vond was het geld, dit ging echt bagger sloom eer dat je bijv je basis had opgebouwd en eer dat je lekker kon aanvallen of een mammoeth had
Ik zette de gamespeed ook altijd op z'n hoogst, of 1 na hoogst. Want als je na een tijdje een volledige base had gebouwd werd het spel ontzettend traag. En helemaal als je die MMk2 erbij nam. Je kon echt merken dat het spel er moeite mee had. Naarmate het spel vorderde en je veel objecten van je tegenstander kapotschoot, werd het spel weer sneller. Dit vond ik een nadeeltje van het spel.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:21 schreef DooD het volgende:
[..]
waarom verhoog je de gamespeed dan niet?
Goh, jij ook al? Zie hierquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:27 schreef wipes66 het volgende:
eff een vraagje tussendoor; waarom heet het tiberium wars en niet tiberian wars![]()
goede vraag, geen antwoord. Ik kan alleen maar bedenken dat EA niet echt heeft opgelet bij de voorgeschiedenis . Mijn enige angst voor dit spel is dna ook dat ze het volledig verkloten op de een of andere manier. Zie de decade pack, er zijn toch best trieste fouten te vinden van files die op cd blijven staan, crashes naar desktop etc etc. Haastige spoed.....quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:27 schreef wipes66 het volgende:
eff een vraagje tussendoor; waarom heet het tiberium wars en niet tiberian wars![]()
idd ja, ik had ook meer verwacht van the First Decade. Volgens mij zijn de mensen bij EA ook niet echt fan van C&C, kijk alleen al naar "c&c" generals.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
goede vraag, geen antwoord. Ik kan alleen maar bedenken dat EA niet echt heeft opgelet bij de voorgeschiedenis . Mijn enige angst voor dit spel is dna ook dat ze het volledig verkloten op de een of andere manier. Zie de decade pack, er zijn toch best trieste fouten te vinden van files die op cd blijven staan, crashes naar desktop etc etc. Haastige spoed.....
dat zeggen ze ja, maar ik hoop toch stiekem dat het eind dit jaar, voor kerst bv uitkomt. Maar dat is waarschijnlijk wishful thinkingquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:40 schreef X-fi het volgende:
In 2007 komt ie uit toch?
Laat het maar even duren. Des te beter hij isquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:42 schreef wipes66 het volgende:
[..]
dat zeggen ze ja, maar ik hoop toch stiekem dat het eind dit jaar, voor kerst bv uitkomt. Maar dat is waarschijnlijk wishful thinking![]()
Dan moet the Duke himself wel heeeeeeeeeeeeeeeel goed zijnquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:42 schreef X-fi het volgende:
[..]
Laat het maar even duren. Des te beter hij is
quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet the Duke himself wel heeeeeeeeeeeeeeeel goed zijn
quote:Hey guys,
I've explained this before in a previous thread, but I shall do it again, hence the name of "Tiberium Wars"
Tiberium: Mysterious substance discovered in 1995 near the Tiber River in Italy.
Tiberian: Of or relating to the substance Tiberium, its molecular makeup, effects on the surrounding environment or history
In Tiberian Sun they did not fight over the sun. It was a descriptor of the new stage of Tiberium growth and progress. In Tiberium Wars this is actually the name of the war. Not to get too deep just yet but Tiberium Wars is actually the 3rd Tiberium War if you didn't put 2&2 together yet...Wait that equals 4, but you get my lingo)
So, hopefully that will make logical sense. GDI and Nod are not fighting over "Tiberian", they are fighting over "Tiberium", hence the name "Tiberium Wars".
The title of the game grows on you once you think about it and understand the logical sense, and I think we save face by holding to our choice here. We don't want to keep back pedaling. You don't need to always be cliche in a title and have continuity in the sub-title. The continuity is in the franchise name "Command & Conquer". Tiberium Wars is a continuation of a story in the C& C universe in the "Tiberian Storyline". I know it gets confusing, but think about the literal meaning of the title and it makes sense.
We fully understand what some of the intended titles were back in the day, but now that we are officially announced, the offiical title is Tiberium Wars)
Remember, continuity comes in the actual story and the franchise name Command & Conquer. And there is plenty of continuity because this is the 3rd Tiberium War.
I'll admit myself that Tiberian Twilight is a very cool name, but it doesn't conotate the story of C&C 3 well, of which you guys will learn a lot about in the coming months and when you actually play the game of course.
We're building a next generation C&C game that is true to the spiriti of this classic franchise, universe, and story.
It will all make sense guys...
Message was edited by:
EA Apoc (EA.com)
http://forums.ea.com/mboards/thread.jspa?sls=2&tstart=0&threadID=73319
volgens mij mag het geen twilight heten omdat dat het einde van de serie zou betekenen (dawn, sun, twilight). Ea kennende kunnen we dus nog wat sequels verwachtenquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:54 schreef wipes66 het volgende:
het verschil tussen tiberian en tiberium (??):
[..]
Precies, was dit maar uitbesteed aan the good old Westwood Studio's voordat EA ze overnam.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
volgens mij mag het geen twilight heten omdat dat het einde van de serie zou betekenen (dawn, sun, twilight). Ea kennende kunnen we dus nog wat sequels verwachten
wel de nieuwste updates enz enz?quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:53 schreef Prowl het volgende:
Weet iemand waarom bij mijn The First Decade Tiberian Sun/Firestorm er altijd midden in een spel mee stopt?
"Tiberian Sun has encountered an internal error and is no longer to continue normally....."![]()
Lijkt mij dat die bij The First Decade DVD er toch in gebakken zit?quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
wel de nieuwste updates enz enz?
Kijken kan nooit kwaadquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:41 schreef Prowl het volgende:
[..]
Lijkt mij dat die bij The First Decade DVD er toch in gebakken zit?
Ik vind het eigenlijk best wel op Ground Control II lijken in die screenshots..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:03 schreef TheGeneral het volgende:
Nieuwe screens:
http://www.gamer.nl/doc/33791
Ziet er tof uit!
De proporties vind ik niet echt mooi.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:03 schreef TheGeneral het volgende:
Nieuwe screens:
http://www.gamer.nl/doc/33791
Ziet er tof uit!
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:03 schreef TheGeneral het volgende:
Nieuwe screens:
http://www.gamer.nl/doc/33791
Ziet er tof uit!
Wat zijn dat?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:44 schreef l3laster het volgende:
FD-NL, chgrue, -MOON- , RAP-1, Sharks, Deuce. , MIRAGE
Do i need to say more about TS ?
hopelijk word tiberian wars ook weer gruwelijk \0/
Hi Gershom, Wmm hier. Je kent me nog wel hoop ikquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:07 schreef Gershom het volgende:
Speel je nog steeds Generals ja online? Ben er al een jaartje mee gestopt, maar speelde het eerst ook 24/7.. Eerst altijd op www.generals.nl .. Toen verhuist als het ware naar www.clanwars.cc / www.cncreplays.com en www.gamereplays.org/ccg <-- daar ook nog lange tijd Senior Replay Reviewer geweest, met de beste reviews.. Haha :p Maar toen uiteindelijk gestoptZijn er nog mensen online dan? Quasis, VeDz, Apostle etc?
Hey Wmm.. Tuurlijkken ik je nog welquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:59 schreef Nietmachine2 het volgende:
[..]
Hi Gershom, Wmm hier. Je kent me nog wel hoop ik.
Geen idee of die mensen nog spelen, Vedz post iig nog wel op cncreps.
erg mooi, ik hoop dat er weer een old skool command bar komt a la red alert /tiberians sun/red akert 2quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:42 schreef TheGeneral het volgende:
Nieuw plaatje, erg mooi.
En ook mooi, een goede hoogte. Niet zo dicht op de grond.
[afbeelding]
Kom terug dan op Gen.nl, je kunt altijd nog posten op het forumquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:46 schreef Gershom het volgende:
[..]
Hey Wmm.. Tuurlijkken ik je nog welSpeel jij nog dan? Met mij gaat het super op school, en met sporten en met andere dingen.. Ik mis het eigenlijk niet zo erg, weet zelfs niet eens of ik wel ga beginnen aan CNC3
Maja, dat zie ik dan wel.. Groetjes op Gen.NL.. Die gezeliigheid daar mis ik trouwens wel, GR.org niet, maar Gen.NL wel.. Me beste tijd had ik daar
hehe..
Die komt er...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:20 schreef mschol het volgende:
[..]
erg mooi, ik hoop dat er weer een old skool command bar komt a la red alert /tiberians sun/red akert 2
Ik ken FDNL vooral van Red Alert 2. Al heb ik ze ook weleens bij TS gezien. In RA2 won ik met een aantal vrienden van mij nog weleens van FDNL.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:00 schreef NrSiX het volgende:
idd, ik heb na ts nog een tijdje in FDNL gezeten (cod1).. wel een leuke clan voor de rest.
Mooi.quote:
mooii idd..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:05 schreef ElmarO het volgende:
Mooi.
Ben overigens wel benieuwd hoe C&C zich gaat verhouden tot de concurrentie, zoals Supreme Commander.
Ja, de Sage engine wordt wederom gebruikt. Maar die is na Generals wel al 2x opgepoetst voor BFME en BFME2 en wordt voor CNC3 weer verder opgepoetst. Dus betere graphics ivm Generals zulen er sowieso uitkomen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:00 schreef X-fi het volgende:
Wordt C&C3 gebouwd op de engine van Generals?
Nee, maar neem de systeemeisen van BFME2 en doe daar iets bij op en je zult wel in de buurt komen van de eisen voor CNC3 denk ik.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:33 schreef andre347 het volgende:
Zijn de systeemeisen al bekend?
BFME2 draaide wel aardig, zal wel een nieuwe PC nodig hebben om dit spelletje werkend te krijgenquote:Nee, maar neem de systeemeisen van BFME2 en doe daar iets bij op en je zult wel in de buurt komen van de eisen voor CNC3 denk ik.
Ik ben een grote C&C fan speel immers ZH nog iedere dag online, maar ik vrees en hoop dat Supreme Commander een klasse apart gaat worden. Bovendien is en blijft het EA he. Units die niet goed reageren online in ZH en EA wat gewoon geen support meer levert. Bovendien is Supreme Commander geen steen, schaar en papier gamequote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:05 schreef ElmarO het volgende:
Ben overigens wel benieuwd hoe C&C zich gaat verhouden tot de concurrentie, zoals Supreme Commander.
Misschien ben ik een zeikerd, maar dit plaatje vind ik baggerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:42 schreef TheGeneral het volgende:
Nieuw plaatje, erg mooi.
En ook mooi, een goede hoogte. Niet zo dicht op de grond.
[afbeelding]
URL van Filmpje Gameplay Trailer,.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:24 schreef DooD het volgende:
Op gametrailers is een gameplay filmpje verschenen. De sfeer is super vooral het welcome back commander gaf mij een warm gevoel. Verder ziet het er bewegend veel beter uit als op de screenshots. Grafisch zit het dus wel goed, maar hoe goed is dat grafische aspect eind 2007 nog?
Met het verhaal zal het ook wel goed komen. Het enigste waar ik een groot vraagteken bij zet en dat doe ik nu meer dan nooit is dat ik geen vernieuwing heb gezien. Als op het moment dat die bombers overvliegen een reël beeld geeft van het ingame camera standpunt dan is dat al het eerste minpunt. Veel Verder kunnen uitzoomen wordt toch wel een pre.
Ik weet dat ze nog geen NOD hebben laten zien of andere GDI units, maar met die mammoet tank en die orca heb ik het nu toch wel gehad. Wees eens creatief EA. Aan de andere kant kan het ook zo zijn dat ik te hoge verwachtingen heb voor deze game, omdat ik hem vergelijk met bijvoorbeeld Supreme Commander en ook Company of Heroes. Aan de andere kant mogen wij als trouwe C&C spelers niets minder eisen dan het allerbeste. Met C&C en Red Alert was de Command & Conquer franchise de franchise to beat. Ik kan toch niet anders concluderen dat de nasmaak van het filmpje een beetje zuur was. Ze hadden sfeertechnisch beter tot aan het begin van de gameplay kunnen vrijgeven.![]()
Ik kan me goed vinden in je standpunten. Het filmpje heeft mijn sceptische blik, helaas, nog niet weg kunnen nemen. Jammer.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:24 schreef DooD het volgende:
[..]
Pff, echt eh. Dat gezeur over die camera. Denk je nu echt dat je ook maar iets uit het filmpje kunt halen dat voor 100% vast staat? Sowieso is dit filmpje echt alleen maar om coole dingen te laten zien, en die laat je van dichtbij zien en niet van 100 meter hoogte waar je net een stipje ziet dat een tank moet voorstellen. Ik ben het wel met je eens dat als dit het maximale zoomlevel was het te laag was, maar ik weet wel zeker dat dit niet de max was.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:24 schreef DooD het volgende:
Op gametrailers is een gameplay filmpje verschenen. De sfeer is super vooral het welcome back commander gaf mij een warm gevoel. Verder ziet het er bewegend veel beter uit als op de screenshots. Grafisch zit het dus wel goed, maar hoe goed is dat grafische aspect eind 2007 nog?
Met het verhaal zal het ook wel goed komen. Het enigste waar ik een groot vraagteken bij zet en dat doe ik nu meer dan nooit is dat ik geen vernieuwing heb gezien. Als op het moment dat die bombers overvliegen een reël beeld geeft van het ingame camera standpunt dan is dat al het eerste minpunt. Veel Verder kunnen uitzoomen wordt toch wel een pre.
Ik weet dat ze nog geen NOD hebben laten zien of andere GDI units, maar met die mammoet tank en die orca heb ik het nu toch wel gehad. Wees eens creatief EA. Aan de andere kant kan het ook zo zijn dat ik te hoge verwachtingen heb voor deze game, omdat ik hem vergelijk met bijvoorbeeld Supreme Commander en ook Company of Heroes. Aan de andere kant mogen wij als trouwe C&C spelers niets minder eisen dan het allerbeste. Met C&C en Red Alert was de Command & Conquer franchise de franchise to beat. Ik kan toch niet anders concluderen dat de nasmaak van het filmpje een beetje zuur was. Ze hadden sfeertechnisch beter tot aan het begin van de gameplay kunnen vrijgeven.![]()
Als dit filmpje gemaakt is om coole dingen te laten zien, dan moet ik zeggen dat in de echte gameplay beelden niets cool heb kunnen ontdekken en natuurlijk moeten wij realistisch blijven, omdat EA nog dik een jaar heeft. Ik verwacht trouwens eind 2007 de release en dit zuig ik niet uit mijn dikke duim maar dit is meerdere malen door EA bevestigd. Begin 2007 lanceren zou denk ik geen slim idee zijn, omdat de concurrentie dan vrij hevig is.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:29 schreef Nietmachine2 het volgende:
[..]
Pff, echt eh. Dat gezeur over die camera. Denk je nu echt dat je ook maar iets uit het filmpje kunt halen dat voor 100% vast staat? Sowieso is dit filmpje echt alleen maar om coole dingen te laten zien, en die laat je van dichtbij zien en niet van 100 meter hoogte waar je net een stipje ziet dat een tank moet voorstellen. Ik ben het wel met je eens dat als dit het maximale zoomlevel was het te laag was, maar ik weet wel zeker dat dit niet de max was.
We mogen idd niets minder dan het beste verwachten, maar het moet maar blijken of we het beste krijgen. Het is EA ... Wat bedoel je trouwens met eind 2007 in je post, verwacht je dan de release?
Op 2.09 van het filmpje zie je voor een paar seconden rechts in beeld iets wat heel erg lijkt op scorpion tanks uit CCG.
In het pcgameplay artikel kan ik me voor de geest halen dat ze zeiden we aimen op een eind 2007 release.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:20 schreef Nietmachine2 het volgende:
Dit kun je toch nauwelijks gameplay beelden noemen? Het enige wat je ziet zijn wat tanks en heli's die op gebouwen schieten die weer net iets mooier in elkaar storten dan in Generals. Je ziet niet eens of de brokstukken effect hebben op de omgeving oid. Voor de rest hebben we screenshots gezien, nou daar valt ook niet iets bijzonders aan te zien. Dus welke echte gameplay beelden bedoel jij? En tja, je hoort Eva weer kwebbelen, leuk, maar we hadden niets anders verwacht dan dat zij terug zou komen.
Zou je een bron kunnen geven van die release eind 2007 bevestigd door EA? Want bij mijn weten heeft EA nog nooit wat gezegd over de release.
Hmkay, vind ik nog behoorlijk laat eigenlijk. Vlak voor de E3 werden er geruchten de wereld in geholpen van een release in het eerste kwartaal 2007 maar dat is nooit bevestigd.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:16 schreef DooD het volgende:
[..]
In het pcgameplay artikel kan ik me voor de geest halen dat ze zeiden we aimen op een eind 2007 release.
Yep kreeg net de newsletter the messiah can't be killed. Dit stemt me toch wel positief omdat Joe zich heel erg negatief had uitgelaten over EA. Ach ja hij zal er wel een grote bak met geld voor krijgenquote:
quote:
Helaas hoorde ik bij het filmpje 'In Come The Mammoths' weer "Silos needed".quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
Echte in game Game play beelden zijn op IGN te vinden. Compleet met bouwen en aansturen van units. Op zich is er niet zo heel veel veranderd, het ziet er iig weer vertrouwd uit..
IGN in game gameplay beelden
Waarom, ben je anders gewend dan? Harvesten hoort er toch bij?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:13 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Helaas hoorde ik bij het filmpje 'In Come The Mammoths' weer "Silos needed".Dat hadden ze van mij wel weg mogen laten.
Ik werd er altijd gek van om silo's te bouwen. Vooral als de geldstroom hard ging. Ik was juist blij dat ze geen silo's meer hadden in RA2.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Waarom, ben je anders gewend dan? Harvesten hoort er toch bij?
Dit zijn andere filmpjesquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:25 schreef S1nn3rz het volgende:
ik heb het filmpje een paar dagen geleden ook bekeken. op het welcome back comander na werd ik niet echt vrolijk.![]()
het was het allemaal net niet, zo geforceerd allemaal.![]()
![]()
James (Darth Vader) Earl Jones..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:01 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
Is er al bekend wie de leider van GDI wordt ?
Solomonquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
James (Darth Vader) Earl Jones..
1 vs. 1 met Kane, wie zou winnen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
James (Darth Vader) Earl Jones..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |