je kan ze gewoon uit het spel zelf trekken, er zijn allerlei tools beschikbaar, zie planetcnc.comquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:01 schreef Het_Biertje het volgende:
waar vallen die cutscenes van C&C1 te downloaden? of kan ik ze uit het spel zelf rippen?
er was wel een nieuw interview verschenen op ign vlak voor de E3, maar echt veel nieuwe informatie stond er niet in. Alleen dat NOD de missle afvuurt naar het ruimtestation van de GDI ( dit was al bekend) maar op dat moment zijn alle hoge leiders van GDI en politieke leiders aanwezig in dat ruimte station, waardoor jij de hoogste bevelhebber wordt.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:21 schreef MrFl0ppY het volgende:
Ja idd waar blijft die E3 informatie over C&C! Who cares about xbox360, wii en ps3?
dus dan lukt er nooit meer iemand tegen je zovan je moet dit doen, je mag dan doen en laten wat je wilt ???quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:23 schreef DooD het volgende:
[..]
er was wel een nieuw interview verschenen op ign vlak voor de E3, maar echt veel nieuwe informatie stond er niet in. Alleen dat NOD de missle afvuurt naar het ruimtestation van de GDI ( dit was al bekend) maar op dat moment zijn alle hoge leiders van GDI en politieke leiders aanwezig in dat ruimte station, waardoor jij de hoogste bevelhebber wordt.
Ken je dat computer programma niet dan van GDI? die helpt je wel denk ik.. Daar kreeg je ook altijd orders vanquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:38 schreef DooD het volgende:
mjah dit was de vraag die bij mij ook opkwam. Wie geeft jou dan orders van " NOD is on the rise in this sector and we need to stop them, because if we lose this sector they will have a way open to our heavy base in the next sector. It's up to you to stop them commander good hunting". Aan de andere kant zou ik me er ook weer niet al te druk om maken, aangezien er altijd een generaal of kolonel aan de grond te vinden is.
wat zijn MODS?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:28 schreef Bombardier het volgende:
Nu we het toch over C&C hebben,
Wie weet er nog leuke, realistische MODS voor Zero Hour?
ik vond cncholland wel grappig..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:28 schreef Bombardier het volgende:
Nu we het toch over C&C hebben,
Wie weet er nog leuke, realistische MODS voor Zero Hour?
klopt maar die orders werden van hogerhand in gegevenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:23 schreef Killaht het volgende:
[..]
Ken je dat computer programma niet dan van GDI? die helpt je wel denk ik.. Daar kreeg je ook altijd orders van
quote:Are the Aliens - 3rd side? Yes! Collector's edition of C&C 3 with the Special Bible? Maybe! Community summit? Yes, this summer !
If you uncertain at my words then read this Command And Conquer 3 Impressions from Firingsquad:
We first saw a trailer that described the history of the classic C&C universe (how tiberium was discovered, how the two main sides of the C&C universe were formed, etc) and also gave a rather big hint that the third playable side of C&C 3 (besides the GDI and the Brotherhood of Nod) is an alien invasion.
[...]
Indeed we were showed a huge document on the history of the C&C series that served as the game's bible, along with a paper created with the help of MIT professors that describes tiberium as if it were a real element (some of this back story might show up as part of a special collector's edition of C&C 3 when it is released.
[...]
It was mentioned that EA plans to hold a press event sometime this summer that will have more about C&C 3 revealed.
And as Apoc said, "Mike Verdu, Executive Producer on Command & Conquer 3 Tiberium Wars, will be making a LIVE appearance on GameSpot’s E3 stage Friday, May 12th at 1:20pm PST. He will debut an amazing trailer video, so don’t miss it!"
Read Command And Conquer 3 Impressions !
PS: Banana time
Zat dat computerprogramma niet in dat spacestation wat ze hebben opgeblazenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:23 schreef Killaht het volgende:
[..]
Ken je dat computer programma niet dan van GDI? die helpt je wel denk ik.. Daar kreeg je ook altijd orders van
EVA werkt gewoonquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:45 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zat dat computerprogramma niet in dat spacestation wat ze hebben opgeblazen
De GLA style vond ik ook wel iets hebben. Die factie leent zich er ook helemaal voor. Bij China en de VS vond ik het wat minder. Daar maakte het ook niet zoveel uit.quote:Op maandag 15 mei 2006 10:23 schreef Fir3fly het volgende:
Ik hoop toch echt dat het 'builder' principe zoals in Generals aanhouden.....
Je kunt wel de camera draaien, als je dat bedoelt. Gewoon met Num4 en Num6.quote:Op maandag 15 mei 2006 10:30 schreef Gi1337 het volgende:
Hmm, generals engine...
Ik hoopte eigenlijk dat er een keer een nieuwe engine zou komen, die wat meer overzicht heeft. Dat vindt ik echt het grootste probleem van generals. Je kunt niet ver genoeg uitzoomen, en je kunt de hoek niet veranderen. Ben ik de enige dit dit zo iritant vind?
Denk dat 'ie bedoelt dat je niet meer/minder topdown-view kunt doen..quote:Op maandag 15 mei 2006 10:48 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je kunt wel de camera draaien, als je dat bedoelt. Gewoon met Num4 en Num6.
Ah ok.quote:Op maandag 15 mei 2006 10:54 schreef Gi1337 het volgende:
Je kunt wel draaien, maar nit de hoe veranderen. dus je kunt niet bevoorbeeld de kijkhoek kleinermaken zodat je verderweg kunt kijken, en dus meer overzicht hebt.
RapidSharequote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:17 schreef Equinix het volgende:
Op gamespot is een ander filmpje te downloaden van CC3 duurt 64 seconden ( 52Mb )
Je moet alleen wel lid zijn van GS om hem te downloaden.
http://www.gamespot.com/pc/strategy/commandconquer3/media.html?sid=6151173&autoplay=6151173
Mocht iemand ergens ruimte hebben waar ik het kan uploaden wil ik dit best doen.
Thanks!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:15 schreef Equinix het volgende:
okay hij staat erop,.
http://rapidshare.de/file(...)c_051206_hd.zip.html
argh mot 26 min. wachten omdat ik al meer heb gedownload deze weekquote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:15 schreef Equinix het volgende:
okay hij staat erop,.
Hmmm hij is hetzelfde als de trailer volgens mijquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:17 schreef Equinix het volgende:
Op gamespot is een ander filmpje te downloaden van CC3 duurt 64 seconden ( 52Mb )
Je moet alleen wel lid zijn van GS om hem te downloaden.
http://www.gamespot.com/pc/strategy/commandconquer3/media.html?sid=6151173&autoplay=6151173
Mocht iemand ergens ruimte hebben waar ik het kan uploaden wil ik dit best doen.
Als je naar http://www.ea.com/theater.jsp gaat en dan E3 Lineup - Hi-res bekijkt zit daar toch echt een andere trailer in.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:35 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Hmmm hij is hetzelfde als de trailer volgens mij![]()
Jedi Knight IIquote:
Ja daar zit ik ook al een tijdje aan te denken, dat je een RTS en first persoon shooter in 1 krijgtquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:34 schreef Prowl het volgende:
Zou wel leuk zijn als er een Colonel Burton/Renegade functie in het spel zat
Battlefield Command& Conquer 2067quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja daar zit ik ook al een tijdje aan te denken, dat je een RTS en first persoon shooter in 1 krijgt
Leuk filmpje, maar laat he-le-maal niets van de game zien eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:15 schreef Equinix het volgende:
okay hij staat erop,.
quote:
Aan de trailer te zien zie ik de construction yard weer (dat gebouw met grijper voorop). Gelukkigquote:Op maandag 15 mei 2006 10:23 schreef Fir3fly het volgende:
Ik hoop toch echt dat het 'builder' principe zoals in Generals aanhouden.....
Toch hoop ik dat het makkelijker wordt om ergens anders een basis op te zetten. Of simpelweg een defence kampje zoals bij generals. Dat werkte zo fijn in combinatie met bijvoorbeeld die tunnels van GLAquote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Aan de trailer te zien zie ik de construction yard weer (dat gebouw met grijper voorop). Gelukkig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |