12?quote:Op maandag 1 mei 2006 13:27 schreef Gershom het volgende:
Zero Hour was idd te unbalanced.. Opzich wel leuk met zoveel verschillende army's zodat er ook veel verschillende tactics waren.. Maar als EA nou gewoon had gesteund.. Maar 3 army's vind ik al wel genoeg.. Niet 12 zoals in ZH
3 landen, en elk land had 3 generaals duzz in totaal 9.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:39 schreef mschol het volgende:
[..]
12?
als je die generals bedoeld..?
dat kan je niet als army rekenen, imho
idd na een maand zou ik ook in slaap zijn gevallenquote:Op maandag 1 mei 2006 14:32 schreef DooD het volgende:
Zero Hour was zeker unbalanced. Ik begrijp af en toe nog steeds niet hoe ik als USA air force general een demolition general van de gla verslagen heb online. Alles is mogelijk maar je moest het in de eerste 8 min beslissen, anders kon je je beter overgeven. In het begin ging het nog wel, maar na een maandje was je sowieso verloren in een 1vs1 met deze generaal.
ik vind em anders redelijk gebalanced, oke je moet wel prcies weten wat je hoe moet bouwen maar helemaal unbalenced was /is ie niet imhoquote:Op maandag 1 mei 2006 14:32 schreef DooD het volgende:
Zero Hour was zeker unbalanced. Ik begrijp af en toe nog steeds niet hoe ik als USA air force general een demolition general van de gla verslagen heb online. Alles is mogelijk maar je moest het in de eerste 8 min beslissen, anders kon je je beter overgeven. In het begin ging het nog wel, maar na een maandje was je sowieso verloren in een 1vs1 met deze generaal.
quote:Op maandag 1 mei 2006 14:39 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind em anders redelijk gebalanced, oke je moet wel prcies weten wat je hoe moet bouwen maar helemaal unbalenced was /is ie niet imho
En heb ik nog tijd om een nieuwe pc bij elkaar te sparen.quote:Op maandag 1 mei 2006 11:26 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
hebben ze nog mooi even de tijd om alles te optimaliseren en er een heerlijke game van te maken.
in tussentijd komt joint task force nog uit, en dat wordt denk ik ook een topper.![]()
Hopelijk maken ze een uitzondering. Ik denk persoonlijk dat het hen meer geld opleverd als ze dmv tiberian wars een wat betere naam krijgen en zo de hardcore gamers ook weer een beetje vertrouwen krijgen in EA. Iets wat ze denk ik zeker nodig hebben, al maken ze natuurlijk nog steeds dikke winstquote:Op woensdag 3 mei 2006 07:18 schreef Haijo het volgende:
EA weet alleen wat winst maken is. Ik probeer ruimdenkend te zijn, maar na alle vuilinisbakken stront die uit het achterwerk van EA - ook wel "gamestudio" genoemd- is gescheten, zie ik het toch echt somber in.![]()
Dude waar heb je al deze info over de units vandaan. Btw ben ik het niet helemaal met je eens aangezien we nog niks over NOD weten en al helemaal niks over het derde leger wat zijn intrede zal maken. Iets wat wel vernieuwend is binnen de C&C Tiberian reeks.quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:14 schreef DooD het volgende:
Het is maar net wat je verwacht van deze game. Apoc de community manager voor C+C 3 heeft eigenlijk al aangegeven dat deze game geen revolutie zal brengen. En aan zijn worden te zien gaat EA telkens voor een lichte evolutie van het RTS genre. Over de graphics hoef je je geen zorgen te maken dat heeft EA wel onder de knie, maar of ze de game goed weten te balanceren dat is een andere en of ze grote gameplay vernieuwingen doorvoeren dat wordt helemaal een raadsel.
Laten we eens op een rijtje zetten wat we tot nu toe weten van C+C 3 en de eenheden van de GDI; rifleman, grenadiers, rocketmen, zonetrooper en medic. Een mech of meerdere. Een verbeterde MLRS, een buggy, een mobile repair unit (the ridge genaamd), een orca, een firehawk, een apc met schietgaten voor passagiers, een enkelloops mammoettank, een dubbelloops mammoettank, een commando. Verder hebben ze het ion canon en waarschijnlijk iets om ion stormen mee te controleren. En de 3 verschillende guard towers. Al met al niks nieuws behalve de firehawk en zo inspiratieloos als het maar kan zijn. De GDI zone trooper kan je gewoon wolverine mark 2 noemen in princiepe. Ik hoop dat het verhaal een mee zuigende werking zal krijgen, want kwa creativiteit ben ik tot nu toe helemaal niet onder de indruk.
* mschol moet C&C, RA1 en renegade nog eff uitspelen...quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:37 schreef Frollo het volgende:
Mooi, dan heb ik nog wel een paar maanden om alle vorige titels spelen, want ik heb pas The First Decade aangeschaft.
Ik dus ook, alsmede Tiberian Sun, RA2 en Generals...quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:45 schreef mschol het volgende:
[..]
* mschol moet C&C, RA1 en renegade nog eff uitspelen...
Ik heb ze allemaal uitgespeeld behalve tiberium sun!, ga m vanavond installen en gamen maar!quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:45 schreef mschol het volgende:
[..]
* mschol moet C&C, RA1 en renegade nog eff uitspelen...
nah die andere heb ik al uitgespeeeld...quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:47 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik dus ook, alsmede Tiberian Sun, RA2 en Generals...
Tja, het komt er dus eigenlijk op neer dat ik nog nooit een C&C titel heb gespeeld.Ik was destijds veel te druk met Doom.
Maar nu ga ik alles inhalen met The First Decade.
Wauw. EA heeft er zijn eigen spin aan gegeven. Woo-hoo. Woo-fucking-hoo.quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:29 schreef Killaht het volgende:
Its official!
Nieuws: Command & Conquer 3 officieel aangekondigd
Nadat gisteren het bestaan van Command & Conquer 3: Tiberium Wars al aan het licht kwam via een artikel in het magazine PC Gamer, heeft EA vandaag middels een persbericht het spel officieel aangekondigd. Command & Conquer 3: Tiberium Wars zal in 2007 voor de PC verschijnen.
In Tiberium Wars draait het opnieuw om de strijd tussen de GDI en de NOD. Het spel situeert zich in het jaar 2047 op een aarde die is geinfecteerd door een radioactief goedje, Tiberium genaamd. Kane, de leider van de NOD, wil het Tiberium gebruiken om de mensheid te transforeren in zijn verdraaide toekomstvisie. EA belooft enkele unieke innovaties binnen het RTS-genre, waaronder een geheel nieuwe manier om het verhaal te vertellen. In Tiberium Wars zul je beloond worden voor je speelstijl tijdens de singleplayercampagne. Nieuw is de mogelijkheid een mobiele basis te bouwen en eenheden met elkaar te combineren zodat je je leger geheel naar je hand kunt zetten.
Ook aan de multiplayer is gedacht met ondersteuning voor Voice-Over-IP en de mogelijkheid het spel van andere spelers live te volgen in de Spectator-mode. Screenshots zijn helaas nog niet beschikbaar.
De wereld is in oorlog en jij bent de generaal die de oorlog gaat leiden.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:00 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
C&C!!!
Ik snap alleen dat hele verhaal niet meer. Wie kan dat even uitleggen?
Ik ben 27quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:51 schreef Bombardier het volgende:
Ik ben zo gek op deze reeks hè. Misschien wel mijn favo games ever.
Ben godverdomme 26 jaar oud, maar zo blij als een kind als ik hoor dat er een nieuwe C&C verschijnt.![]()
ik ben slechts 20 en vind het ook altijd er leuk ook te horen dat er weer een c&c uitkomt, alleen moet ik toe geven dat ik tegen de nieuwere c&C's wat sceptisch ben, dit komt doordat het allemaal weer 3d moet..quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:51 schreef Bombardier het volgende:
Ik ben zo gek op deze reeks hè. Misschien wel mijn favo games ever.
Ben godverdomme 26 jaar oud, maar zo blij als een kind als ik hoor dat er een nieuwe C&C verschijnt.![]()
Je bent 1 plaatje vergeten.quote:
Het spel komt pas eind 2007 uit. Tegen die tijd zullen dit normale graphics zijn voor deze game. Bovendien zijn we dan met hardware ook een 1,5 jaar verder. Over de gameplay valt nog niks te zeggen omdat niemand er nog aangezeten heeft.quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:20 schreef mschol het volgende:
erg mooi enzo maar wat willen ze da je pc wordt.. een render engine?
doe mij een niet zo mooi spel maar wel goeie gameplay(want ik gok dat het niet veel soeps wordt)
Waar haal je dat vandaan?quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:25 schreef DooD het volgende:
Het spel komt pas eind 2007 uit.
Stond in de PC gameplay, in een intervieuwquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |