Gamer.nlquote:Het magazine PC Gamer heeft in hun nieuwste uitgave de nieuwe Command & Conquer-game onthuld. Het gaat om het derde deel in de Tiberium-saga, luisterend naar de naam Command & Conquer 3: Tiberium Wars. Slechterik Kane is weer terug in deze game, evenals de goeie oude FMV's waar we in de oude games zo aan gewend waren geraakt. Deze zijn ze momenteel nog aan het opnemen. Grafisch is de game te omschrijven als een verbeterde C&C: Generals met natuurlijk ook een andere setting. We mogen ook een nieuw ras/factie verwelkomen en het verhaal is weer nauw verbonden met de missies. De release van de game staat voor volgend jaar gepland.
Gamed.nlquote:De Command and Conquer serie is één van de meest succesvolle Real Time Strategieseries op de markt. Met de constante kwaliteit en lange speelbaarheid heeft de serie veel fans gekregen.
In deel drie staan de GDI en de NOD weer tegen over elkaar en vechten om het goedje Tiberium. De GDI wil de wereld vrijmaken van Tiberium terwijl de NOD er veel geld in ziet. Geld is de voornaamste oorzaak van de meeste oorlogen dus ook hier zal weer hard gevochten worden.
Frank Klepacki!quote:Op zondag 30 april 2006 21:30 schreef NJ het volgende:
Kane!
quote:
Ik vond tiberian sun juist vet, ik denk dat het derde ras gewoon de shiners worden. Je zal denk ik wel inplaats van tanks die gemuteerde levensvormen besturen.quote:Op zondag 30 april 2006 21:54 schreef Merovingian het volgende:
Ik vond tiberian sun maar niets... Heb echter nog goede hoop dat deze beter wordt! Zeker als er nog een derde ras/factie bij komt.
Ik vind TS persoonlijk juist de leukstequote:Op zondag 30 april 2006 21:54 schreef Merovingian het volgende:
Ik vond tiberian sun maar niets... Heb echter nog goede hoop dat deze beter wordt! Zeker als er nog een derde ras/factie bij komt.
Nee hoor, ik vind em ook leukquote:Op maandag 1 mei 2006 01:49 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
Ik vind TS persoonlijk juist de leukste
maar ik heb zo het gevoel dat ik de enige ben![]()
quote:I AM was an alternative rock band heavily influenced by the likes of Tool and Soundgarden. After the Las Vegas band Shatterbone broke up, the rhythm section stuck together to form I AM and recruited Frank as their drummer. I AM only released one album, There's a Home, in 1995. This was the first full length album to feature Frank's drumming on it. I AM broke up in 1995. I AM's track 'Time' was included as the end theme for Nod in Tiberian Dawn, it is listed as track 23 as the Soundtrack of Command and Conquer on many russian mp3 sites.
Wanneer wordt ie verwacht dan ?quote:
hebben ze nog mooi even de tijd om alles te optimaliseren en er een heerlijke game van te maken.quote:
hebben ze nog mooi even de tijd om alles te optimaliseren en er een heerlijke game van te maken.quote:
Het zou best wel eens kunnen. De opvolger van TA is er ook één om in de gaten te houden. Wat mij hier echt opvalt is hoe relaxed mensen blijven, als je dat vergelijkt met de officiële forums waar nu al moord en brand wordt geschreeuwd door de community. Wat mensen niet begrijpen is dat als de game alleen maar blijft hypen hij alleen maar meer kan tegenvallen. Verwacht geen revolutie van deze game, want dan kom je bedrogen uitquote:Op maandag 1 mei 2006 11:26 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
hebben ze nog mooi even de tijd om alles te optimaliseren en er een heerlijke game van te maken.
in tussentijd komt joint strike force nog uit, en dat wordt denk ik ook een topper.![]()
Van mij mag ie er net zo uitzien en spelen als Tiberium Sun, maar dan met meer verschillende units, grotere maps, en iets meer details.quote:Op maandag 1 mei 2006 11:33 schreef DooD het volgende:
Verwacht geen revolutie van deze game, want dan kom je bedrogen uit![]()
RA2 is toch echt het beste deel heur.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:21 schreef Scepsis het volgende:
C&C eerste deel en Red Alert Aftermath heb ik volledig stuk gespeeld.
Die Tiberain Sun, RA2, Generals, etc. vond ik 10 keer NIKS.
ga uw mond spoelen, gij stuck katholieck gespuisquote:Op maandag 1 mei 2006 12:50 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
Ik OWN in dit soort spellen.
Vooral Jan uit grunn kan dat niet hebben![]()
![]()
Is hier al meer over bekent hoe en wat?quote:Op maandag 1 mei 2006 13:17 schreef Gershom het volgende:
Yup, komt een nieuw ras
ik vind de hele c&c reeks goedquote:Op maandag 1 mei 2006 11:37 schreef S1nn3rz het volgende:
als het een beetje in de lijn ligt met generals ben ik al wel tevreden. prachtige game was en is dat, speel hem nog steeds af en toe.
wat ik echt hoop is dat ze dit soort games niet uitbrengen op consoles, dat pakt voor een pc versie vaak niet goed uit.
12?quote:Op maandag 1 mei 2006 13:27 schreef Gershom het volgende:
Zero Hour was idd te unbalanced.. Opzich wel leuk met zoveel verschillende army's zodat er ook veel verschillende tactics waren.. Maar als EA nou gewoon had gesteund.. Maar 3 army's vind ik al wel genoeg.. Niet 12 zoals in ZH
3 landen, en elk land had 3 generaals duzz in totaal 9.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:39 schreef mschol het volgende:
[..]
12?
als je die generals bedoeld..?
dat kan je niet als army rekenen, imho
idd na een maand zou ik ook in slaap zijn gevallenquote:Op maandag 1 mei 2006 14:32 schreef DooD het volgende:
Zero Hour was zeker unbalanced. Ik begrijp af en toe nog steeds niet hoe ik als USA air force general een demolition general van de gla verslagen heb online. Alles is mogelijk maar je moest het in de eerste 8 min beslissen, anders kon je je beter overgeven. In het begin ging het nog wel, maar na een maandje was je sowieso verloren in een 1vs1 met deze generaal.
ik vind em anders redelijk gebalanced, oke je moet wel prcies weten wat je hoe moet bouwen maar helemaal unbalenced was /is ie niet imhoquote:Op maandag 1 mei 2006 14:32 schreef DooD het volgende:
Zero Hour was zeker unbalanced. Ik begrijp af en toe nog steeds niet hoe ik als USA air force general een demolition general van de gla verslagen heb online. Alles is mogelijk maar je moest het in de eerste 8 min beslissen, anders kon je je beter overgeven. In het begin ging het nog wel, maar na een maandje was je sowieso verloren in een 1vs1 met deze generaal.
quote:Op maandag 1 mei 2006 14:39 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind em anders redelijk gebalanced, oke je moet wel prcies weten wat je hoe moet bouwen maar helemaal unbalenced was /is ie niet imho
En heb ik nog tijd om een nieuwe pc bij elkaar te sparen.quote:Op maandag 1 mei 2006 11:26 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
hebben ze nog mooi even de tijd om alles te optimaliseren en er een heerlijke game van te maken.
in tussentijd komt joint task force nog uit, en dat wordt denk ik ook een topper.![]()
Hopelijk maken ze een uitzondering. Ik denk persoonlijk dat het hen meer geld opleverd als ze dmv tiberian wars een wat betere naam krijgen en zo de hardcore gamers ook weer een beetje vertrouwen krijgen in EA. Iets wat ze denk ik zeker nodig hebben, al maken ze natuurlijk nog steeds dikke winstquote:Op woensdag 3 mei 2006 07:18 schreef Haijo het volgende:
EA weet alleen wat winst maken is. Ik probeer ruimdenkend te zijn, maar na alle vuilinisbakken stront die uit het achterwerk van EA - ook wel "gamestudio" genoemd- is gescheten, zie ik het toch echt somber in.![]()
Dude waar heb je al deze info over de units vandaan. Btw ben ik het niet helemaal met je eens aangezien we nog niks over NOD weten en al helemaal niks over het derde leger wat zijn intrede zal maken. Iets wat wel vernieuwend is binnen de C&C Tiberian reeks.quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:14 schreef DooD het volgende:
Het is maar net wat je verwacht van deze game. Apoc de community manager voor C+C 3 heeft eigenlijk al aangegeven dat deze game geen revolutie zal brengen. En aan zijn worden te zien gaat EA telkens voor een lichte evolutie van het RTS genre. Over de graphics hoef je je geen zorgen te maken dat heeft EA wel onder de knie, maar of ze de game goed weten te balanceren dat is een andere en of ze grote gameplay vernieuwingen doorvoeren dat wordt helemaal een raadsel.
Laten we eens op een rijtje zetten wat we tot nu toe weten van C+C 3 en de eenheden van de GDI; rifleman, grenadiers, rocketmen, zonetrooper en medic. Een mech of meerdere. Een verbeterde MLRS, een buggy, een mobile repair unit (the ridge genaamd), een orca, een firehawk, een apc met schietgaten voor passagiers, een enkelloops mammoettank, een dubbelloops mammoettank, een commando. Verder hebben ze het ion canon en waarschijnlijk iets om ion stormen mee te controleren. En de 3 verschillende guard towers. Al met al niks nieuws behalve de firehawk en zo inspiratieloos als het maar kan zijn. De GDI zone trooper kan je gewoon wolverine mark 2 noemen in princiepe. Ik hoop dat het verhaal een mee zuigende werking zal krijgen, want kwa creativiteit ben ik tot nu toe helemaal niet onder de indruk.
* mschol moet C&C, RA1 en renegade nog eff uitspelen...quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:37 schreef Frollo het volgende:
Mooi, dan heb ik nog wel een paar maanden om alle vorige titels spelen, want ik heb pas The First Decade aangeschaft.
Ik dus ook, alsmede Tiberian Sun, RA2 en Generals...quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:45 schreef mschol het volgende:
[..]
* mschol moet C&C, RA1 en renegade nog eff uitspelen...
Ik heb ze allemaal uitgespeeld behalve tiberium sun!, ga m vanavond installen en gamen maar!quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:45 schreef mschol het volgende:
[..]
* mschol moet C&C, RA1 en renegade nog eff uitspelen...
nah die andere heb ik al uitgespeeeld...quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:47 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik dus ook, alsmede Tiberian Sun, RA2 en Generals...
Tja, het komt er dus eigenlijk op neer dat ik nog nooit een C&C titel heb gespeeld.Ik was destijds veel te druk met Doom.
Maar nu ga ik alles inhalen met The First Decade.
Wauw. EA heeft er zijn eigen spin aan gegeven. Woo-hoo. Woo-fucking-hoo.quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:29 schreef Killaht het volgende:
Its official!
Nieuws: Command & Conquer 3 officieel aangekondigd
Nadat gisteren het bestaan van Command & Conquer 3: Tiberium Wars al aan het licht kwam via een artikel in het magazine PC Gamer, heeft EA vandaag middels een persbericht het spel officieel aangekondigd. Command & Conquer 3: Tiberium Wars zal in 2007 voor de PC verschijnen.
In Tiberium Wars draait het opnieuw om de strijd tussen de GDI en de NOD. Het spel situeert zich in het jaar 2047 op een aarde die is geinfecteerd door een radioactief goedje, Tiberium genaamd. Kane, de leider van de NOD, wil het Tiberium gebruiken om de mensheid te transforeren in zijn verdraaide toekomstvisie. EA belooft enkele unieke innovaties binnen het RTS-genre, waaronder een geheel nieuwe manier om het verhaal te vertellen. In Tiberium Wars zul je beloond worden voor je speelstijl tijdens de singleplayercampagne. Nieuw is de mogelijkheid een mobiele basis te bouwen en eenheden met elkaar te combineren zodat je je leger geheel naar je hand kunt zetten.
Ook aan de multiplayer is gedacht met ondersteuning voor Voice-Over-IP en de mogelijkheid het spel van andere spelers live te volgen in de Spectator-mode. Screenshots zijn helaas nog niet beschikbaar.
De wereld is in oorlog en jij bent de generaal die de oorlog gaat leiden.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:00 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
C&C!!!
Ik snap alleen dat hele verhaal niet meer. Wie kan dat even uitleggen?
Ik ben 27quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:51 schreef Bombardier het volgende:
Ik ben zo gek op deze reeks hè. Misschien wel mijn favo games ever.
Ben godverdomme 26 jaar oud, maar zo blij als een kind als ik hoor dat er een nieuwe C&C verschijnt.![]()
ik ben slechts 20 en vind het ook altijd er leuk ook te horen dat er weer een c&c uitkomt, alleen moet ik toe geven dat ik tegen de nieuwere c&C's wat sceptisch ben, dit komt doordat het allemaal weer 3d moet..quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:51 schreef Bombardier het volgende:
Ik ben zo gek op deze reeks hè. Misschien wel mijn favo games ever.
Ben godverdomme 26 jaar oud, maar zo blij als een kind als ik hoor dat er een nieuwe C&C verschijnt.![]()
Je bent 1 plaatje vergeten.quote:
Het spel komt pas eind 2007 uit. Tegen die tijd zullen dit normale graphics zijn voor deze game. Bovendien zijn we dan met hardware ook een 1,5 jaar verder. Over de gameplay valt nog niks te zeggen omdat niemand er nog aangezeten heeft.quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:20 schreef mschol het volgende:
erg mooi enzo maar wat willen ze da je pc wordt.. een render engine?
doe mij een niet zo mooi spel maar wel goeie gameplay(want ik gok dat het niet veel soeps wordt)
Waar haal je dat vandaan?quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:25 schreef DooD het volgende:
Het spel komt pas eind 2007 uit.
Stond in de PC gameplay, in een intervieuwquote:
je kan ze gewoon uit het spel zelf trekken, er zijn allerlei tools beschikbaar, zie planetcnc.comquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:01 schreef Het_Biertje het volgende:
waar vallen die cutscenes van C&C1 te downloaden? of kan ik ze uit het spel zelf rippen?
er was wel een nieuw interview verschenen op ign vlak voor de E3, maar echt veel nieuwe informatie stond er niet in. Alleen dat NOD de missle afvuurt naar het ruimtestation van de GDI ( dit was al bekend) maar op dat moment zijn alle hoge leiders van GDI en politieke leiders aanwezig in dat ruimte station, waardoor jij de hoogste bevelhebber wordt.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:21 schreef MrFl0ppY het volgende:
Ja idd waar blijft die E3 informatie over C&C! Who cares about xbox360, wii en ps3?
dus dan lukt er nooit meer iemand tegen je zovan je moet dit doen, je mag dan doen en laten wat je wilt ???quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:23 schreef DooD het volgende:
[..]
er was wel een nieuw interview verschenen op ign vlak voor de E3, maar echt veel nieuwe informatie stond er niet in. Alleen dat NOD de missle afvuurt naar het ruimtestation van de GDI ( dit was al bekend) maar op dat moment zijn alle hoge leiders van GDI en politieke leiders aanwezig in dat ruimte station, waardoor jij de hoogste bevelhebber wordt.
Ken je dat computer programma niet dan van GDI? die helpt je wel denk ik.. Daar kreeg je ook altijd orders vanquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:38 schreef DooD het volgende:
mjah dit was de vraag die bij mij ook opkwam. Wie geeft jou dan orders van " NOD is on the rise in this sector and we need to stop them, because if we lose this sector they will have a way open to our heavy base in the next sector. It's up to you to stop them commander good hunting". Aan de andere kant zou ik me er ook weer niet al te druk om maken, aangezien er altijd een generaal of kolonel aan de grond te vinden is.
wat zijn MODS?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:28 schreef Bombardier het volgende:
Nu we het toch over C&C hebben,
Wie weet er nog leuke, realistische MODS voor Zero Hour?
ik vond cncholland wel grappig..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:28 schreef Bombardier het volgende:
Nu we het toch over C&C hebben,
Wie weet er nog leuke, realistische MODS voor Zero Hour?
klopt maar die orders werden van hogerhand in gegevenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:23 schreef Killaht het volgende:
[..]
Ken je dat computer programma niet dan van GDI? die helpt je wel denk ik.. Daar kreeg je ook altijd orders van
quote:Are the Aliens - 3rd side? Yes! Collector's edition of C&C 3 with the Special Bible? Maybe! Community summit? Yes, this summer !
If you uncertain at my words then read this Command And Conquer 3 Impressions from Firingsquad:
QUOTE
We first saw a trailer that described the history of the classic C&C universe (how tiberium was discovered, how the two main sides of the C&C universe were formed, etc) and also gave a rather big hint that the third playable side of C&C 3 (besides the GDI and the Brotherhood of Nod) is an alien invasion.
[...]
Indeed we were showed a huge document on the history of the C&C series that served as the game's bible, along with a paper created with the help of MIT professors that describes tiberium as if it were a real element (some of this back story might show up as part of a special collector's edition of C&C 3 when it is released.
[...]
It was mentioned that EA plans to hold a press event sometime this summer that will have more about C&C 3 revealed.
And as Apoc said, "Mike Verdu, Executive Producer on Command & Conquer 3 Tiberium Wars, will be making a LIVE appearance on GameSpot’s E3 stage Friday, May 12th at 1:20pm PST. He will debut an amazing trailer video, so don’t miss it!"
Read Command And Conquer 3 Impressions !
PS: Banana time
Zat dat computerprogramma niet in dat spacestation wat ze hebben opgeblazenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:23 schreef Killaht het volgende:
[..]
Ken je dat computer programma niet dan van GDI? die helpt je wel denk ik.. Daar kreeg je ook altijd orders van
EVA werkt gewoonquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:45 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zat dat computerprogramma niet in dat spacestation wat ze hebben opgeblazen
De GLA style vond ik ook wel iets hebben. Die factie leent zich er ook helemaal voor. Bij China en de VS vond ik het wat minder. Daar maakte het ook niet zoveel uit.quote:Op maandag 15 mei 2006 10:23 schreef Fir3fly het volgende:
Ik hoop toch echt dat het 'builder' principe zoals in Generals aanhouden.....
Je kunt wel de camera draaien, als je dat bedoelt. Gewoon met Num4 en Num6.quote:Op maandag 15 mei 2006 10:30 schreef Gi1337 het volgende:
Hmm, generals engine...
Ik hoopte eigenlijk dat er een keer een nieuwe engine zou komen, die wat meer overzicht heeft. Dat vindt ik echt het grootste probleem van generals. Je kunt niet ver genoeg uitzoomen, en je kunt de hoek niet veranderen. Ben ik de enige dit dit zo iritant vind?
Denk dat 'ie bedoelt dat je niet meer/minder topdown-view kunt doen..quote:Op maandag 15 mei 2006 10:48 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je kunt wel de camera draaien, als je dat bedoelt. Gewoon met Num4 en Num6.
Ah ok.quote:Op maandag 15 mei 2006 10:54 schreef Gi1337 het volgende:
Je kunt wel draaien, maar nit de hoe veranderen. dus je kunt niet bevoorbeeld de kijkhoek kleinermaken zodat je verderweg kunt kijken, en dus meer overzicht hebt.
RapidSharequote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:17 schreef Equinix het volgende:
Op gamespot is een ander filmpje te downloaden van CC3 duurt 64 seconden ( 52Mb )
Je moet alleen wel lid zijn van GS om hem te downloaden.
http://www.gamespot.com/pc/strategy/commandconquer3/media.html?sid=6151173&autoplay=6151173
Mocht iemand ergens ruimte hebben waar ik het kan uploaden wil ik dit best doen.
Thanks!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:15 schreef Equinix het volgende:
okay hij staat erop,.
http://rapidshare.de/file(...)c_051206_hd.zip.html
argh mot 26 min. wachten omdat ik al meer heb gedownload deze weekquote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:15 schreef Equinix het volgende:
okay hij staat erop,.
http://rapidshare.de/file(...)c_051206_hd.zip.html
Hmmm hij is hetzelfde als de trailer volgens mijquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:17 schreef Equinix het volgende:
Op gamespot is een ander filmpje te downloaden van CC3 duurt 64 seconden ( 52Mb )
Je moet alleen wel lid zijn van GS om hem te downloaden.
http://www.gamespot.com/pc/strategy/commandconquer3/media.html?sid=6151173&autoplay=6151173
Mocht iemand ergens ruimte hebben waar ik het kan uploaden wil ik dit best doen.
Als je naar http://www.ea.com/theater.jsp gaat en dan E3 Lineup - Hi-res bekijkt zit daar toch echt een andere trailer in.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:35 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Hmmm hij is hetzelfde als de trailer volgens mij![]()
Jedi Knight IIquote:
Ja daar zit ik ook al een tijdje aan te denken, dat je een RTS en first persoon shooter in 1 krijgtquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:34 schreef Prowl het volgende:
Zou wel leuk zijn als er een Colonel Burton/Renegade functie in het spel zat
Battlefield Command& Conquer 2067quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja daar zit ik ook al een tijdje aan te denken, dat je een RTS en first persoon shooter in 1 krijgt
Leuk filmpje, maar laat he-le-maal niets van de game zien eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:15 schreef Equinix het volgende:
okay hij staat erop,.
http://rapidshare.de/file(...)c_051206_hd.zip.html
quote:
Aan de trailer te zien zie ik de construction yard weer (dat gebouw met grijper voorop). Gelukkigquote:Op maandag 15 mei 2006 10:23 schreef Fir3fly het volgende:
Ik hoop toch echt dat het 'builder' principe zoals in Generals aanhouden.....
Toch hoop ik dat het makkelijker wordt om ergens anders een basis op te zetten. Of simpelweg een defence kampje zoals bij generals. Dat werkte zo fijn in combinatie met bijvoorbeeld die tunnels van GLAquote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Aan de trailer te zien zie ik de construction yard weer (dat gebouw met grijper voorop). Gelukkig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |