ik heb ts niet meteen gekocht, daar dat in de warez scene al eerder verkrijgbaar was. Nadat firestorm uitkwam heb ik de ts pack gekocht, maar ik moest ts gewoon spelen toen. Begrijp me dan, ik moest!quote:Op maandag 19 juni 2006 23:03 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Die Decade DVD moet ik ook nog eens gaan halen ja. Kan ik de collectie eens gaan aanvullen.
Ik heb The Aftermath en Counterstrike (Red Alert) hier origineel in doosEn daar bovenop nog eens origineel de Worldwide Warfare (C&C and The covert operations mission disc, en daar weer de Red Alert plus de mission discs Counterstrike and The Aftermath). Is weer zo'n hele grote doos dus waar alles inzit, naast de losse (normale) dozen van C&C.
![]()
Alles origineel dus, en het was zijn geld dubbel en dwars waard
Ik snap hetquote:Op maandag 19 juni 2006 23:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik heb ts niet meteen gekocht, daar dat in de warez scene al eerder verkrijgbaar was. Nadat firestorm uitkwam heb ik de ts pack gekocht, maar ik moest ts gewoon spelen toen. Begrijp me dan, ik moest!
wat de hell?quote:Op maandag 19 juni 2006 22:07 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Wel leuk dat er toch een vervolg komt op de Tiberian Sun reeks.Werd al heel lang over gespeculeerd, alleen is toen Westwood Studio's destijds door EA overgenomen als ik me niet vergis, en is dat hele project stil komen te liggen.
Ik vond Renegade weer niets eigenlijk, maar C&C Generals deed het weer een stuk beter
Wel verwarrend trouwens, het heet nu Tiberium Wars, terwijl de voorloper Tiberian Sun heette. En volgens mij hebben beiden het over dat zelfde groene goedje. En de verhaallijn is ook weer lekker wazig. Nu leeft Kane weerEn we mogen Firestorm niet vergeten, het vervolg op Tiberian Sun (een patch) waarbij je het moest opnemen tegen Cabal. Een soort van doorgedraaide computer van NOD. Als je Firestorm uit hebt gespeeld onder de NOD mode, zie je Kane ook weer tot leven komen. Die gast komt telkens terug
![]()
Hier 2 screenshots van dat eindfilmpje met Kane die je te zien krijgt als je onder NOD bij Tiberian Sun Firestorm alles uit had gespeeld:
[afbeelding]
[afbeelding]
En hier de laatste level, Core of the problem in Firestorm (NOD):
[afbeelding]
(daar gingen aardig wat uurtjes inzitten trouwens, om Cabal te verslaan)
Dat is uit Firestorm, expansionpack voor Tiberian Sunquote:Op maandag 19 juni 2006 23:35 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
wat de hell?dat heb ik nog nooit eerder gezien.
Ik dacht dat ik tot Generals alle spellen en uitbreidingen van C&C had... ff checken
Ja hoor. Je hebt van die C&C collecties in de winkel waar alle spellen tot & met GZH inzitten.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:22 schreef X-fi het volgende:
Ik kan mijn TS+FS niet meer vindenIs het nog ergens te verkrijgen?
Yup, die CD's ben ik dus kwijtquote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:26 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Ja hoor. Je hebt van die C&C collecties in de winkel waar alle spellen tot & met GZH inzitten.
heb trouwens wel de CD's van Firestorm hier liggen.Ff opnieuw installeren. misschien dat ik gewoon ben vergeten het ooit met NOD uit te spelen.
Is er maar eentje hoorquote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:26 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
heb trouwens wel de CD's van Firestorm hier liggen.![]()
andere is een documentation CD. ik heb dus al een paar jaar Firestorm hier liggen, maar kom er nu achter dat ik die NOG NOOIT gespeeld heb.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:39 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Is er maar eentje hoor(althans de originele expansion cd wel, zit zowel GDI als NOD op 1 cd)
volgens mij zich vastplakken aan de vijandige unit om zo wat van de kaart duidelijk te maken als dat ding zou terugrijden richting hun basis. Maar ik kan me vergissen, ts firestorm is een tijdje geledenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:47 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
andere is een documentation CD. ik heb dus al een paar jaar Firestorm hier liggen, maar kom er nu achter dat ik die NOG NOOIT gespeeld heb.![]()
allemaal units die ik nog nooit gezien heb. wtf doet een limpet drone?![]()
100% correctquote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
volgens mij zich vastplakken aan de vijandige unit om zo wat van de kaart duidelijk te maken als dat ding zou terugrijden richting hun basis. Maar ik kan me vergissen, ts firestorm is een tijdje geleden
DiabloII LoD. Eigenlijk alle expansies van Blizzard, maar eenzaam aan de top LoDquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:58 schreef pomtiedom het volgende:
De Expensionset Firestorm is gewoonweg de beste expensionset in gamesland ooit. Daar valt niet over te discussieren.
Ik wel NOD, niet GDI...ben nu een half jaar geleden begonnen om GDI alsnog uit te spelen, maar ik heb nooit meer zo'n zin om het te spelenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:49 schreef appelsientje het volgende:
Ik moet bekenen dat ik Tiberium Sun nooit heb uitgespeeld.. wel met GDI maar niet met NOD
Dus ik ga hem nu installeren
Idd, diablo LOD staat ook nogsteeds op mn pc en ben 2 maanden geleden weer begonnen, en vollop aan het spelen..heeel verslavend!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
DiabloII LoD. Eigenlijk alle expansies van Blizzard, maar eenzaam aan de top LoD
Ik heb het eergisteren weer opgestart, het heeft mij hd nooit verlaten![]()
Ik heb m ook nog nooit uitgespeeld, en waarom... gare gameplay en moeilijk..je kan niet overal bouwen etc..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:08 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik wel NOD, niet GDI...ben nu een half jaar geleden begonnen om GDI alsnog uit te spelen, maar ik heb nooit meer zo'n zin om het te spelen
Ja dat valt me ook opquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:52 schreef Killaht het volgende:
[..]
Ik heb m ook nog nooit uitgespeeld, en waarom... gare gameplay en moeilijk..je kan niet overal bouwen etc..
Ik heb m ook onlangs geprobeerd, maar de graphics zijn btje sloeber geworden
TS normaal heb ik helemaal uitgespeeld, FS nog niet..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:52 schreef Killaht het volgende:
[..]
Ik heb m ook nog nooit uitgespeeld, en waarom... gare gameplay en moeilijk..je kan niet overal bouwen etc..
Ik heb m ook onlangs geprobeerd, maar de graphics zijn btje sloeber geworden
Ik heb TS ook nooit met de NOD uitgespeeld.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:49 schreef appelsientje het volgende:
Ik moet bekenen dat ik Tiberium Sun nooit heb uitgespeeld.. wel met GDI maar niet met NOD
Dus ik ga hem nu installeren
NOD had bij TS van die kick-ass artillery waarbij je eerst een halve basis kon plat leggen, om dan vervolgens te gaan flanken met stealth tanks en van die ondergrondse subsquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:36 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb TS ook nooit met de NOD uitgespeeld.Kwam telkens niet voorbij een bepaalde missie en toen heb ik het maar opgegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |