tis alweer bijna volgend weekenquote:Op zondag 30 april 2006 05:35 schreef cultheld het volgende:
Het mooiste deel van het weekend is alweer voorbij.
Doe eens niet zo positief, ik probeer mijn uiterst positief verlopen weekend nog even een negatieve wending te geven jaquote:
PSV wint pas volgend weekend weer een belangrijke wedstrijdquote:Op zondag 30 april 2006 05:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Doe eens niet zo positief, ik probeer mijn uiterst positief verlopen weekend nog even een negatieve wending te geven ja.
Oh ja, die schijnen de smaak te pakken te hebben gekregen na de oefenwedstrijd tegen Hallequote:Op zondag 30 april 2006 05:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
PSV wint pas volgend weekend weer een belangrijke wedstrijd
quote:Op zondag 30 april 2006 05:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Oh ja, die schijnen de smaak te pakken te hebben gekregen na de oefenwedstrijd tegen Halle.
Je TBS maatje Don Armani is dit weekend weer met verlof, dat moet je vrolijk maken.quote:Op zondag 30 april 2006 05:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Doe eens niet zo positief, ik probeer mijn uiterst positief verlopen weekend nog even een negatieve wending te geven ja.
zo kan iedereen het lint door blijven knippen natuurlijkquote:
Er is een meet de 13equote:Op zondag 30 april 2006 02:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Clauwtje, ik heb de oplader van mijn telefoon nog in Groningen liggen merk ik net, kom je die een keertje langsbrengen
Goed, dan ben ik ook pitten. Laters
En das ook het mooie d'r aan. Iedereen door het lintquote:Op zondag 30 april 2006 11:36 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zo kan iedereen het lint door blijven knippen natuurlijk![]()
Nope, en Decibel schijnt door al het gezeur van de refo's van vorig jaar ook niet hier te zijnquote:Op zondag 30 april 2006 12:29 schreef FrankyMcG het volgende:
Ga je naar Defqon MrD?
Refo's?quote:Op zondag 30 april 2006 12:33 schreef MrDoegewoon het volgende:
Nope, en Decibel schijnt door al het gezeur van de refo's van vorig jaar ook niet hier te zijn
Zwarte kousen kerk figuren... Zo mocht de organisatie NIET op zondag gaan afbreken...quote:
Aaah, op die fiets! Lekker dan als je zo een feestje in de buurt door de neus wordt geboord!quote:Op zondag 30 april 2006 12:35 schreef MrDoegewoon het volgende:
Zwarte kousen kerk figuren... Zo mocht de organisatie NIET op zondag gaan afbreken...
Ik ben er nog niet echt over uit of ik het nou wel of niet leuk vind.quote:Op zondag 30 april 2006 12:50 schreef clauwheee het volgende:
Het basketbal moet nog ff loskomen. Grappig dat Boerenland zich zo op de kaart zet op sportgebied dit jaar.
Jij hierquote:Op zondag 30 april 2006 13:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Mogguh Hools
Ik ben nog steeds unbanned
Zal zo es kijken of Finchy ook unbanned isquote:
Doorgaan met een kloon levert vaak verwiijderen van kloon opquote:Op zondag 30 april 2006 13:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Zal zo es kijken of Finchy ook unbanned is
*ping*quote:Op zondag 30 april 2006 13:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Worstenbroodjes in de oven gedaan
Dit is dus mijn timer om te weten wanneer ze eruit moeten
Hoeren, dat zijn hetquote:Op zondag 30 april 2006 13:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Doorgaan met een kloon levert vaak verwiijderen van kloon op
Nee, nee. 2 minuutjes nog.quote:Op zondag 30 april 2006 13:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
*ping*
[..]
Hoeren, dat zijn het
ton boot heeft ook een lintje gehad vrijdag voor zijn verdiensten voor de basketbalquote:
Kloptquote:Op zondag 30 april 2006 14:31 schreef borisz het volgende:
[..]
ton boot heeft ook een lintje gehad vrijdag voor zijn verdiensten voor de basketbal![]()
Volgens het nieuws ook twee Brabantse plaatsen, die wisten er een paar maanden geleden nog niets vanquote:Op zondag 30 april 2006 14:37 schreef FrankyMcG het volgende:
Overal in Nederland was het gisteren Koninginnedag, en in Weert moeten ze het weer vandaag vieren. Kut dorp!
Ach, goed excuus om wederom te gaan zuipen!
De markt moest persee doorgaanquote:Op zondag 30 april 2006 14:37 schreef FrankyMcG het volgende:
Overal in Nederland was het gisteren Koninginnedag, en in Weert moeten ze het weer vandaag vieren. Kut dorp!
Ach, goed excuus om wederom te gaan zuipen!
Klopt ja, hier in de buurt: Hoogerheide en Woensdrecht.quote:Op zondag 30 april 2006 15:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Volgens het nieuws ook twee Brabantse plaatsen, die wisten er een paar maanden geleden nog niets van
Ik meen dat ze nooit accounts verwijderen.quote:Op zondag 30 april 2006 13:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Doorgaan met een kloon levert vaak verwiijderen permban van kloon op
Hoogerheide!quote:Op zondag 30 april 2006 15:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Klopt ja, hier in de buurt: Hoogerheide en Woensdrecht.
weg is wegquote:Op zondag 30 april 2006 15:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik meen dat ze nooit accounts verwijderen.
Had je je uit moeten schrijven Mich.quote:Op zondag 30 april 2006 16:05 schreef methodmich het volgende:
Waarom ben ik verdorie nou nog Oranje??
En inmiddels valt er hier vocht naar beneden...quote:Op zondag 30 april 2006 16:24 schreef VoreG het volgende:
Hier lijkt het erop alsof het elk moment kan gaan regenen...
Yup hier ook.. Topweerquote:Op zondag 30 april 2006 16:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En inmiddels valt er hier vocht naar beneden...
* Da_Sandman is vrijquote:Op zondag 30 april 2006 16:48 schreef methodmich het volgende:
Sandman, Hoek lijkt p/d niet meer te kunnen ontlopen. Moet je Houtepen nog spreken vandaag?
SSV gaat het sowieso zwaar krijgen, elke promovendi krijgt dat natuurlijk...quote:Op zondag 30 april 2006 16:51 schreef methodmich het volgende:
Lekker! SSV '65 heeft enkele versterkingen gehaald. Daaronder Bram Plomp van ASWH. Als dat een indicatie voor het niveau is, krijgen ze het erg zwaar.
DOTO was bijna kampioen, GVVV wordt 3e, Excelsior '31 vorig seizoen direct kampioen.quote:Op zondag 30 april 2006 16:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
SSV gaat het sowieso zwaar krijgen, elke promovendi krijgt dat natuurlijk...
quote:Op zondag 30 april 2006 16:56 schreef methodmich het volgende:
[..]
Excelsior '31 vorig seizoen direct kampioen.
Okee, een kleine nuance.quote:Op zondag 30 april 2006 16:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Elke Zeeuwse promovendi krijgt het zwaar
quote:Op zondag 30 april 2006 17:09 schreef Spideyman het volgende:
AU!
11 oranje posts na elkaar. M'n ogen doen pijn
Ja, vast en zeker haalt CdS de hoogste kijkcijfers van het jaar.quote:Op zondag 30 april 2006 17:37 schreef methodmich het volgende:
Vanwege het maar één wedstrijd kunnen uitzenden door Genee?
Nachtpracht idd (zoals iedere week wel eigenlijk).quote:Op zondag 30 april 2006 12:21 schreef pascalheister het volgende:
[..]
toevallig ook de nachtpracht?
pff sinds tijden weer brak zeg
Vanavond kijk ik iig voor het eerst dit jaar even, gast is John Jaakke.quote:Op zondag 30 april 2006 17:38 schreef Ambrosius het volgende:
Ja, vast en zeker haalt CdS de hoogste kijkcijfers van het jaar.
ga dan naar Emporiumquote:Op zondag 30 april 2006 12:33 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Nope, en Decibel schijnt door al het gezeur van de refo's van vorig jaar ook niet hier te zijn
Mss dat ik volgend jaar weer naar Defqon ga ofzo
quote:Op zondag 30 april 2006 17:50 schreef cultheld het volgende:
Ik ga ook naar Emporium, redelijk dicht in de buurt en maar 30 euro.
liever de Mosquote:
Nope als B2S geen feest hier geeft, dan ga ik het wel doenquote:Op zondag 30 april 2006 17:49 schreef rubbereend het volgende:oi
het huis ziet eruit alsof er nooit een verjaardagsfeestje is geweest
[..]
ga dan naar Emporium
Wat de oranjeklant zei.quote:
Broer van een vriend van me doet eraan mee hoorde ik vrijdag.quote:Op zondag 30 april 2006 20:04 schreef VoreG het volgende:
Die nieuwe Talpa serie 7 plagen, elke 4 uur een striptease
Omdat ze 100 is geworden ?quote:Op zondag 30 april 2006 20:41 schreef Dylan Dog het volgende:
Rondje op kosten van mij: mijn oma is geridderd.
quote:Op zondag 30 april 2006 20:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Best gezellig als bepaalde mensen er niet zijn.
*schiet in een hoestbui*quote:Op zondag 30 april 2006 20:44 schreef clauwheee het volgende:
Net nog bij het huis langsgeredenGaat niet moeilijk worden hoor, zo lang wachten
![]()
Nee man. Ik heb ze altijd in m'n tasquote:Op zondag 30 april 2006 21:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die dingen stoppen inderdaad het hoesten, je gaat ter plekke over je nek.
Het is niet eens bedoeld als troll.quote:
Golfer is gewoon zwart hoor?quote:Op zondag 30 april 2006 21:31 schreef borisz het volgende:
golfer is nog oranje terwijl de rest alweer een normale kleur heeft
hij was wat langer oranje dan de rest voor mijn gevoel in het PE topicquote:
Poging tot het creëren van een relquote:Op zondag 30 april 2006 21:40 schreef tong80 het volgende:
Enquette.
Wie zullen jullie bij een permban het meest missen, zet een kruisje achter je keuze.
Dutchgooner
SCH
Cherymoontraxs
quote:Op zondag 30 april 2006 21:40 schreef tong80 het volgende:
Enquette.
Wie zullen jullie bij een permban het minst missen, zet een kruisje achter je keuze.
Dutchgooner X
SCH
Cherymoontraxs
Maar die heeft er al eentje geloof ik.quote:Op zondag 30 april 2006 21:40 schreef tong80 het volgende:
Enquette.
Wie zullen jullie bij een permban het meest missen, zet een kruisje achter je keuze.
Dutchgooner
SCH X
Cherymoontraxs
Dat gaat niet gebeuren.quote:
Ik ben er wel hoorquote:Op zondag 30 april 2006 20:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Best gezellig als bepaalde mensen er niet zijn.
Val je niet af en toe bijna in slaap.quote:
Hoe ben jij ooit aan een permban gekomen eigenlijk? Zo'n doerak ben je toch ook weer niet?quote:
Overdag VoreG, 's nachts Inquistor87. Dat laatste mocht niet meerquote:Op zondag 30 april 2006 22:19 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Hoe ben jij ooit aan een permban gekomen eigenlijk? Zo'n doerak ben je toch ook weer niet?
quote:
quote:Op zondag 30 april 2006 22:19 schreef DIGGER het volgende:
Hij staat op z'n eigen helft, links aan de zijlijn ca. 8 meter van de middenlijn af, krijgt een verkeerde dieptepass vanuit de verdediging van Empoli vlak voor tijd, denkt laat ik maar terug spelen op de keeper, die daar totaal geen rekening mee houdt en ver voor de goal staat, en hij mikt hem er zo in
En Napoli vanmiddag de meeste toeschouwers van Alle clubs/wedstrijden in heel Italie dit weekendquote:
ik had mij al voorbereid op een finale met Ebdon, dus ik had nog erger verwacht eigenlijk.quote:Op zondag 30 april 2006 22:19 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Val je niet af en toe bijna in slaap.
Heb ik namelijk wel last van, maar toch blijf ik kijken
Blijkbaar wel, of de Talpasite had ten onrechte vermeld dat ie daar zou komen.quote:Op zondag 30 april 2006 22:54 schreef pascalheister het volgende:
heeft die jaakke nou afgezegd voor cafe de sport ?![]()
Ja gsiteren zou ie gast zijn bij langs de lijn zegde ie ook af. Woensdag meldde ie zich ziek bij een radio-1 programma.Giseteren mede de journalist Rob Fleur dat ie onereikbaar ios voor journalisten. Een lafbek dus.En we kunnen concluderen dat Blind wordt ontslagen.quote:Op zondag 30 april 2006 22:54 schreef pascalheister het volgende:
was z'n auto weer vernield?quote:Op zondag 30 april 2006 22:54 schreef pascalheister het volgende:
Serieus? Wat een stelletje is het ook bij elkaar daarquote:Op zondag 30 april 2006 22:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
Jaake heeft idd afgezegd want dat zou beter voor Ajax zijn
Dat stelletje wint wel van Grunquote:Op zondag 30 april 2006 22:58 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Serieus? Wat een stelletje is het ook bij elkaar daar
quote:
Tong schat. Hap. Met een begroting van weet ik hoeveel meer. Dan kun je dat verwachten. Anders was het helemaal een stelletje prutsers bij elkaar, zeg nou zelfquote:
jaquote:Op zondag 30 april 2006 23:24 schreef dndiek het volgende:
6 frames nog of niet?
Inderdaad niet 1 van de meest sympathieke mensen, die man.quote:Op zondag 30 april 2006 23:43 schreef rubbereend het volgende:
ik walg echt van die Kesler
10 minuten je adem inhouden.quote:
Volgens mij ben je dan niet alleen van de hik afquote:Op maandag 1 mei 2006 00:26 schreef Spideyman het volgende:
[..]
10 minuten je adem inhouden.
werkt gegarandeerd![]()
Wat is een belbus?quote:Op maandag 1 mei 2006 00:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan moeten we de belbus wel inschakelen Spidey...
Leuke tag.quote:Op zondag 30 april 2006 23:37 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz gaat nog ff videootje van Boks kijken en dan ook slapen, morgen werkenipv vrijdag.
[afbeelding]
Ach, ambulance of belbus. Maakt weinig uit.quote:Op maandag 1 mei 2006 00:28 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Wat is een belbus?
Nog leuke wedstrijden gezien de afgelopen tijd flapoor?
Drink een glas water terwijl je de vogeltjesdans zingt en de macarena danst; dan zou ie over moeten zijn. Al helemaal als je dit op een roltrap in een druk winkelcentrum doet.quote:
Ja dat viel me dus ook al op, echt weinig wedstrijden waarbij je echt zoiets hebt van wow, hier zit alles op en aan. AZ had vorig seizoen in dat opzicht een paar prachtige wedstrijden, én een spannende wedstrijd én goed verzorgd voetbal wat leuk was om naar te kijken.quote:Op maandag 1 mei 2006 00:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ach, ambulance of belbus. Maakt weinig uit.
Leuke vraag Spidey. De laatste die me bij is gebleven is Benfica - Barca eigenlijk. Plus de samenvatting van Arsenal - Juve. Valt tegen de laatste tijd helaas. Komt van de zomer wel weer.
Ik kijk eens voor de gein in Hools en ik zie meteen een uitermate terechte post over 24.quote:
Arsenal v Real Madridquote:Op maandag 1 mei 2006 00:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuke vraag Spidey. De laatste die me bij is gebleven is Benfica - Barca eigenlijk. Plus de samenvatting van Arsenal - Juve. Valt tegen de laatste tijd helaas. Komt van de zomer wel weer.
Gelukkig heb je vakantie....maar wat een werk johquote:Op maandag 1 mei 2006 08:10 schreef just me het volgende:
Zaterdag het "strafwerk" van de KNVB ontvangen
mutatieformulier abonnementen officiele mededelingen
inschrijfformulier Pupillenvoetbal
inschrijfformulier G-voetbal
inschrijfformulier Juniorenvoetbal
inschrijving mini-f-pupillen
aanvraagformulier dispensatie jeugdvoetbal
formulier accomodatiegegevens
inschrijfformulier seniorenvoetbal
inschrijfformulier futsal
inventarisatie-formulier wenszen en verzoeken indeling standaardelftallen mannen
idem voor de veteranencompetitie (6e en 7e)
verzoek tot herindeling naar een andere klasse
bestelformulier wedstrijdformulier e.d.
van de week maar eens voor gaan zitten !
Daarom is het ook strafwerkquote:Op maandag 1 mei 2006 08:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Gelukkig heb je vakantie....maar wat een werk joh
dat heeft Bjoro zelfs gehaald, dus hoe moeilijk kan het zijnquote:Op maandag 1 mei 2006 08:57 schreef just me het volgende:
Spannend, vanavond moet vriendjelief examen Oefenmeester 3 gaan doen![]()
Hey Hippiemod.quote:
Niet moeilijk!quote:Op maandag 1 mei 2006 09:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dat heeft Bjoro zelfs gehaald, dus hoe moeilijk kan het zijn
wat die slome zegt dusquote:
en heeft Bjoro toevallig nog oude examensquote:Op maandag 1 mei 2006 09:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dat heeft Bjoro zelfs gehaald, dus hoe moeilijk kan het zijn
nee sorry, heb het destijds via het CIOS gedaan en zat het gewoon in mijn vakkenpakketquote:Op maandag 1 mei 2006 09:11 schreef just me het volgende:
en heeft Bjoro toevallig nog oude examens
ik heb overigens wel gemerkt dat het heel wat uitmaakt wie van de KNVB de cursus geeft; wat een knurften zitten erbij!!
Dank je, alleen nu nog een kleurtjequote:Op maandag 1 mei 2006 09:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemorgen!
Het is begonnen Bos, viel spass!
succes jongen !quote:
Oke, dank jequote:Op maandag 1 mei 2006 09:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
succes jongen !
al zal het niet meevallen een waardig opvolger van JustTeletoeter te zijn
Dank je,quote:
quote:Op maandag 1 mei 2006 09:44 schreef appelsientje het volgende:
yoyoyoyoyo
Bos?? modje ??![]()
hjahaha gefeliciteerd!
Yep.quote:
Dus het is nu meneer Bos ??quote:
Psies, je hoort wel te posten en te modden als je niet meer bekwaam bentquote:Op maandag 1 mei 2006 09:27 schreef Bjoro het volgende:
al zal het niet meevallen een waardig opvolger van JustTeletoeter te zijn
hoi hoiquote:Op maandag 1 mei 2006 10:21 schreef clauwheee het volgende:
Hoi hoi druk druk!
yup cadeaus zijn gekocht.. ik ben er klaar voorquote:Op maandag 1 mei 2006 10:30 schreef just me het volgende:
heb je het al klaar staan Sien ?
JAquote:Op maandag 1 mei 2006 10:32 schreef just me het volgende:
neem je ook koala-beertjes mee ?
ik heb er nog een in de vriezer liggen
een speelgoedkoalabeertje dus maar die begon uit te vallen!
Dan help ik toch eventjesquote:Op maandag 1 mei 2006 10:29 schreef appelsientje het volgende:
als ik ff doorpost kan ik de volgende topic openendat zou leuk zijn
damm 50 jaar!!quote:Op maandag 1 mei 2006 10:33 schreef just me het volgende:
Die koala van mij is zo'n jaar of 50 oud, mag ie ook wel een uit gaan vallen toch ?
gezelligquote:
't zijn dan ook hele enge beestjesquote:Op maandag 1 mei 2006 10:35 schreef just me het volgende:
Hij is niet van mij hoor !! Mijn oudste broer had hem ooit gekregen maar was er bang voor
Dat doe je goed, kunnen we al vast wennen als je echt weer terug bentquote:Op maandag 1 mei 2006 10:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
gezellig
nieuwe staat al zo goed als klaar
Jij komt terug en het wordt meteen weer beter weer in Nederlandquote:Op maandag 1 mei 2006 10:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
gezellig
nieuwe staat al zo goed als klaar
hier is australië aan het huilen omdat Sien weggaat !quote:Op maandag 1 mei 2006 10:38 schreef dndiek het volgende:
[..]
Jij komt terug en het wordt meteen weer beter weer in Nederland
quote:Op maandag 1 mei 2006 10:38 schreef dndiek het volgende:
[..]
Jij komt terug en het wordt meteen weer beter weer in Nederland
bedanktquote:Op maandag 1 mei 2006 10:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]neem het mooie weer mee
kleine moeite
klopt.. het regent hier... tja kan er niks aan doen.. moet toch echt weer terug naar Nederland...quote:Op maandag 1 mei 2006 10:39 schreef just me het volgende:
[..]
hier is australië aan het huilen omdat Sien weggaat !
Weet je ook wie er in de finale van de playoffs staan?quote:Op maandag 1 mei 2006 10:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
klopt.. het regent hier... tja kan er niks aan doen.. moet toch echt weer terug naar Nederland...
Ik kwam er gisteren trouwens achter wie er in de CL finale zitten
lekker op tijd
quote:Op maandag 1 mei 2006 10:45 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Weet je ook wie er in de finale van de playoffs staan?![]()
bijnaquote:Op maandag 1 mei 2006 10:46 schreef Bjoro het volgende:
zijn we er al sientje ?
buitenlanders moeten eerst een test maken van mw Verdonkquote:Op maandag 1 mei 2006 10:49 schreef appelsientje het volgende:
Zeg bos als jullie nog een back-up modje nodig hebben ??
ik ook hoorquote:Op maandag 1 mei 2006 10:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Alleen het is 2 - 0 voor ajax... maaren ik heb er alle vertrouwen in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |