Volgens mij was het onze oud nummer 9, en ik snap het allemaal niet, onder Advocaat zat iedereen te zeuren dat hij teveel voetbalde met de oude garde, en nu v Basten het 11-tal verjongd is het weer niet goed, en ik geloof dat hij in het begin ook heeft gezegd dat het grote doel was om EK te worden in 2008, en dat plaatsing voor het WK een bonus zou zijn, en aan de hand daarvan is ie goed onderweg.quote:Aan het begin van zijn bondscoachschap bralde onze oud nummer 10 nog hoog van de daken dat voor hem aanvallend en mooi voetbal het belangrijkste was voor de speelstijl van Oranje.
Hier kan ik me wel in vinden alhoewel ik nog steeds denk dat Nederland gewoon geen bondscoach nodig heeft.quote:Op maandag 1 mei 2006 09:14 schreef Gabberhead het volgende:
Het is ook nooit goed he?
Al jaren wordt er geroepen dat spelers als Seedorf en Kluivert hun paspoort moeten inleveren en nooit meer voor Oranje mogen uitkomen. Door diverse mensen werden het pek en de veren al klaar gezet en de opmerkingen over nekschoten waren niet van de lucht.
Nou is er eindelijk een bondscoach die ze eruit geschopt heeft, is het WEER niet goed. Stelletje zeikerds
Stelletje? ik zie er hier maar een hoor... en die heeft de OP geschreven...quote:
Eensch.quote:Op maandag 1 mei 2006 09:18 schreef kodro het volgende:
[..]
Volgens mij was het onze oud nummer 9, en ik snap het allemaal niet, onder Advocaat zat iedereen te zeuren dat hij teveel voetbalde met de oude garde, en nu v Basten het 11-tal verjongd is het weer niet goed, en ik geloof dat hij in het begin ook heeft gezegd dat het grote doel was om EK te worden in 2008, en dat plaatsing voor het WK een bonus zou zijn, en aan de hand daarvan is ie goed onderweg.
ik vind dat een WK draait om top spelers van DIT moment, daarom graag ook de zogenaamde oudjes.quote:Op maandag 1 mei 2006 09:24 schreef Ultralaser het volgende:
Klopt Kodro dat heeft hij inderdaad gezegt. Hij wilde eerst een team creeeren wat voetbalde en voor het land speelde. Je kan wel heel de tijd de "oudjes" oproepen maar er komt een tijd dat er toch echt jong nieuw bloed moet komen opdeze manier creeer je een elftal voor de komende paar jaar wat goed mee kan draaien en niet weer steeds in de kwartfinales eruit ga of halve finale. Marco heeft mijn steun in iedergeval.
U is duidelijk de draad kwijt.quote:Op maandag 1 mei 2006 09:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat is nou qua resultaten en spel het verschil tussen Van B. en Advocaat?? Niets toch? En die presentatie zal me een worst wezen. Als Advocaat weg moest, dan moet Van B. nu ook weg!!
Wat ik niet begrijp is dat anderhalf jaar geleden half Nederland liep te zeiken dat Seedorf eruit moest en nu opeens bijgedraaid is, Seedorf is echt niet beter/slechter geworden hoor.quote:Op maandag 1 mei 2006 09:50 schreef mroijjoijoi het volgende:
Wat ik echt niet begrijp is dat hij SEEDORF thuislaat. Goede speler MET ervaring die erg verandert is en volgens mij perfect past in Oranje.. En zo zijn er nog enkele keuzes voor spelers....
Maar misschien is hij al aan het denken aan, 'stel over 4 jaar....'
Verder ben ik benieuwd wat ie doet op het WK
dat begrijp ik juist heel goed! maar ga daar niet weer een hele discussie over beginnen. Als je het nu nog niet begrijpt waarom meneer Seedorf thuis mag blijven heeft die discussie namelijk helemaal geen nut meerquote:Op maandag 1 mei 2006 09:50 schreef mroijjoijoi het volgende:
Wat ik echt niet begrijp is dat hij SEEDORF thuislaat.
Ahum je boedoelt die man die als een klein kind liep te zeiken dat het niet eerlijk was dat FC Groningen in twee wedstrijden volgens Championsleague regels heeft gewonnen en zodoende door mag naar de finale voor Championsleague voorrondes.quote:
die bedoel ik ja........ das er zo 1 die zichzelf een topruiter vind!quote:Op maandag 1 mei 2006 09:55 schreef Deetch het volgende:
[..]
Ahum je boedoelt die man die als een klein kind liep te zeiken dat het niet eerlijk was dat FC Groningen in twee wedstrijden volgens Championsleague regels heeft gewonnen en zodoende door mag naar de finale voor Championsleague voorrondes.
Boehoeboehoe zij speelden gemeen, er was maar een club die voetbalde, waar is mijn knufeelbeer dan kan ik gaan duimen en mij door mijn mammie laten troosten.![]()
![]()
"Zijn jullie nou zo gemeen of ben ik een loser"
Van Hanegem is heel OK, maar niet als assistent van ene gefrustreerde Dick Advocaatquote:Op maandag 1 mei 2006 10:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Neh van Hanegem is okéDie had bondscoach moeten zijn tijdens Euro 2004.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |