abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 mei 2006 @ 06:42:29 #1
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_37445097
De voorbereiding lijkt van een afstandje gladjes te gaan voor onze San Marco. Hij verloor geen enkele wedstrijd in de kwalificatie en moest zich in oefenduels alleen de meerdere erkennen in Italie. Maar zo gladjes gaat het echter niet in de werkelijkheid. Aan het begin van zijn bondscoachschap bralde onze oud nummer 10 nog hoog van de daken dat voor hem aanvallend en mooi voetbal het belangrijkste was voor de speelstijl van Oranje. Dit is werkelijk in nog geen enkele wedstrijd voorgekomen. Nederland wint wel tegen de kleintjes en had een beetje geluk tegen Tjechie, maar tegen de eerste de beste grotere voetbalnatie lopen ze tegen de lamp, net zoals dat op het WK waarschijnlijk gaat gebeuren. Driemaal kansloos verliezen en na de voorrondes naar huis.

Ook zijn selectiebeleid roept veel vraagtekens op. Spelers die al jaren in de top van Europa meedraaien krijgen niet eens een telefoontje van Bassie, maar moeten in de krant vernemen dat spelers als Vlaar, Boateng en Babel wél zijn geselecteerd. Vooral de hooghartigheid waarmee de schijnheilige en zichzelf tegensprekende Marco bepaalde topspelers behandeld zet veel kwaad bloed. In Portugal loopt een man rond die dit al veel eerder zag en het bovenstaande verhaal bondig samenvatte in één zin: "Een goed paard is nog geen goede ruiter", En daarom:

Marco van Basten zou moeten worden ontslagen.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  maandag 1 mei 2006 @ 08:58:39 #2
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_37445628
sjit je bent me net voor!

maar laat san marco eerst maar es zien waar voor die staat...
en t is ook wel eens fijn dat er een frisse wind door dat elftal gaat ipv elke x maar weer die zelfde spelers...
nee ik denk dat we best een eind zullen komen.. finale denk ik niet, maar kwart finale moet wel kunnen..

En daarna kan die alsnog ontslagen worden wehehehe
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_37445788
Typisch nederlands om nog te gaan zeuren zelfs na zo'n kwalificatie reeks.

Kan je zeggen dat het makkelijk is maar dat was die kwalificatie reeks voor 2002 ook en dat lukte toen ook niet met een top ruiter als van Gaal......

Marco heeft vooralsnog mijn onvoorwaardelijke steun!
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  maandag 1 mei 2006 @ 09:14:10 #4
8152 Gabberhead
Komm in mein Boot
pi_37445791
Het is ook nooit goed he?

Al jaren wordt er geroepen dat spelers als Seedorf en Kluivert hun paspoort moeten inleveren en nooit meer voor Oranje mogen uitkomen. Door diverse mensen werden het pek en de veren al klaar gezet en de opmerkingen over nekschoten waren niet van de lucht.

Nou is er eindelijk een bondscoach die ze eruit geschopt heeft, is het WEER niet goed. Stelletje zeikerds
Oracle en Java ontwikkelaars hier melden! http://www.oracletoppers.nl of http://www.javatoppers.nl
Nu ook op http://www.flitspaal.nl
  maandag 1 mei 2006 @ 09:18:12 #5
113593 kodro
i love tomatos
pi_37445842
quote:
Aan het begin van zijn bondscoachschap bralde onze oud nummer 10 nog hoog van de daken dat voor hem aanvallend en mooi voetbal het belangrijkste was voor de speelstijl van Oranje.
Volgens mij was het onze oud nummer 9, en ik snap het allemaal niet, onder Advocaat zat iedereen te zeuren dat hij teveel voetbalde met de oude garde, en nu v Basten het 11-tal verjongd is het weer niet goed, en ik geloof dat hij in het begin ook heeft gezegd dat het grote doel was om EK te worden in 2008, en dat plaatsing voor het WK een bonus zou zijn, en aan de hand daarvan is ie goed onderweg.
  maandag 1 mei 2006 @ 09:21:55 #6
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_37445889
Lekker laten blijven, gaat toch goed nu
pi_37445898
quote:
Op maandag 1 mei 2006 09:14 schreef Gabberhead het volgende:
Het is ook nooit goed he?

Al jaren wordt er geroepen dat spelers als Seedorf en Kluivert hun paspoort moeten inleveren en nooit meer voor Oranje mogen uitkomen. Door diverse mensen werden het pek en de veren al klaar gezet en de opmerkingen over nekschoten waren niet van de lucht.

Nou is er eindelijk een bondscoach die ze eruit geschopt heeft, is het WEER niet goed. Stelletje zeikerds
Hier kan ik me wel in vinden alhoewel ik nog steeds denk dat Nederland gewoon geen bondscoach nodig heeft.
pi_37445932
Klopt Kodro dat heeft hij inderdaad gezegt. Hij wilde eerst een team creeeren wat voetbalde en voor het land speelde. Je kan wel heel de tijd de "oudjes" oproepen maar er komt een tijd dat er toch echt jong nieuw bloed moet komen opdeze manier creeer je een elftal voor de komende paar jaar wat goed mee kan draaien en niet weer steeds in de kwartfinales eruit ga of halve finale. Marco heeft mijn steun in iedergeval.
  maandag 1 mei 2006 @ 09:26:00 #9
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_37445955
quote:
Op maandag 1 mei 2006 09:14 schreef Gabberhead het volgende:
. Stelletje zeikerds
Stelletje? ik zie er hier maar een hoor... en die heeft de OP geschreven...
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_37445967
Marco!!
pi_37445972
quote:
Op maandag 1 mei 2006 09:18 schreef kodro het volgende:

[..]

Volgens mij was het onze oud nummer 9, en ik snap het allemaal niet, onder Advocaat zat iedereen te zeuren dat hij teveel voetbalde met de oude garde, en nu v Basten het 11-tal verjongd is het weer niet goed, en ik geloof dat hij in het begin ook heeft gezegd dat het grote doel was om EK te worden in 2008, en dat plaatsing voor het WK een bonus zou zijn, en aan de hand daarvan is ie goed onderweg.
Eensch.
  maandag 1 mei 2006 @ 09:43:32 #12
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_37446250
quote:
Op maandag 1 mei 2006 09:24 schreef Ultralaser het volgende:
Klopt Kodro dat heeft hij inderdaad gezegt. Hij wilde eerst een team creeeren wat voetbalde en voor het land speelde. Je kan wel heel de tijd de "oudjes" oproepen maar er komt een tijd dat er toch echt jong nieuw bloed moet komen opdeze manier creeer je een elftal voor de komende paar jaar wat goed mee kan draaien en niet weer steeds in de kwartfinales eruit ga of halve finale. Marco heeft mijn steun in iedergeval.
ik vind dat een WK draait om top spelers van DIT moment, daarom graag ook de zogenaamde oudjes.
  maandag 1 mei 2006 @ 09:45:04 #13
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_37446280
Wat is nou qua resultaten en spel het verschil tussen Van B. en Advocaat?? Niets toch? En die presentatie zal me een worst wezen. Als Advocaat weg moest, dan moet Van B. nu ook weg!!
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_37446313
quote:
Op maandag 1 mei 2006 09:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat is nou qua resultaten en spel het verschil tussen Van B. en Advocaat?? Niets toch? En die presentatie zal me een worst wezen. Als Advocaat weg moest, dan moet Van B. nu ook weg!!
U is duidelijk de draad kwijt. Resultaten.......
pi_37446331
Ach we zien het wel na het WK . . .!
Nu gewoon weer genieten van de fantastische sfeer die Nederlanders op kunnen bouwen rondom een wk-wedstrijd, hopelijk worden dat er minimaal 7
  maandag 1 mei 2006 @ 09:49:35 #16
113593 kodro
i love tomatos
pi_37446355
Roberto Carlos heeft van dichtbij op de paal geschoten en de bal terugontvangen op z'n kop.

Volgens mij heeft Nederland zich nog nooit zo makkelijk geplaatst voor het WK (correct me if i'm wrong)
pi_37446362
Wat ik echt niet begrijp is dat hij SEEDORF thuislaat. Goede speler MET ervaring die erg verandert is en volgens mij perfect past in Oranje.. En zo zijn er nog enkele keuzes voor spelers....

Maar misschien is hij al aan het denken aan, 'stel over 4 jaar....'

Verder ben ik benieuwd wat ie doet op het WK
pi_37446399
quote:
Op maandag 1 mei 2006 09:50 schreef mroijjoijoi het volgende:
Wat ik echt niet begrijp is dat hij SEEDORF thuislaat. Goede speler MET ervaring die erg verandert is en volgens mij perfect past in Oranje.. En zo zijn er nog enkele keuzes voor spelers....

Maar misschien is hij al aan het denken aan, 'stel over 4 jaar....'

Verder ben ik benieuwd wat ie doet op het WK
Wat ik niet begrijp is dat anderhalf jaar geleden half Nederland liep te zeiken dat Seedorf eruit moest en nu opeens bijgedraaid is, Seedorf is echt niet beter/slechter geworden hoor.

Ik ben altijd van mening geweest dat Seedorf toegevoegde waarde kan hebben, maar nu doet Marco wat iedereen verwacht, is het nog niet goed. Men had anderhalf jaar geleden niet zo moeten zeuren!
pi_37446447
quote:
Op maandag 1 mei 2006 09:50 schreef mroijjoijoi het volgende:
Wat ik echt niet begrijp is dat hij SEEDORF thuislaat.
dat begrijp ik juist heel goed! maar ga daar niet weer een hele discussie over beginnen. Als je het nu nog niet begrijpt waarom meneer Seedorf thuis mag blijven heeft die discussie namelijk helemaal geen nut meer
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_37446460
quote:
Op maandag 1 mei 2006 09:14 schreef Tim_G het volgende:
[...]
een top ruiter als van Gaal......
[...]
Ahum je boedoelt die man die als een klein kind liep te zeiken dat het niet eerlijk was dat FC Groningen in twee wedstrijden volgens Championsleague regels heeft gewonnen en zodoende door mag naar de finale voor Championsleague voorrondes.
Boehoeboehoe zij speelden gemeen, er was maar een club die voetbalde, waar is mijn knufeelbeer dan kan ik gaan duimen en mij door mijn mammie laten troosten.
"Zijn jullie nou zo gemeen of ben ik een loser"
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_37446567
quote:
Op maandag 1 mei 2006 09:55 schreef Deetch het volgende:

[..]

Ahum je boedoelt die man die als een klein kind liep te zeiken dat het niet eerlijk was dat FC Groningen in twee wedstrijden volgens Championsleague regels heeft gewonnen en zodoende door mag naar de finale voor Championsleague voorrondes.
Boehoeboehoe zij speelden gemeen, er was maar een club die voetbalde, waar is mijn knufeelbeer dan kan ik gaan duimen en mij door mijn mammie laten troosten.
"Zijn jullie nou zo gemeen of ben ik een loser"
die bedoel ik ja........ das er zo 1 die zichzelf een topruiter vind!
  maandag 1 mei 2006 @ 10:05:34 #22
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_37446656
Ja laten we Kale Dick terughalen
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_37446683
quote:
Op maandag 1 mei 2006 10:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja laten we Kale Dick terughalen
Met van Hanegem als nederige en doofstomme assistent?
  maandag 1 mei 2006 @ 10:08:24 #24
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_37446716
Neh van Hanegem is oké Die had bondscoach moeten zijn tijdens Euro 2004.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_37446726
quote:
Op maandag 1 mei 2006 10:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Neh van Hanegem is oké Die had bondscoach moeten zijn tijdens Euro 2004.
Van Hanegem is heel OK, maar niet als assistent van ene gefrustreerde Dick Advocaat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')