Sinds het EK 2004 Forum geopend is merk ik steeds meer dat de echte die-hard supporters van het Nederlands Elftal niet serieus worden genomen.
Vaak worden ze al Teletoeter uitgemaakt als ze trots vertellen over hun zelfgemaakte oranje burqa, of rood-wit-blauw koeienpak. Ook de trommels en toeters, die bij dragen aan de geweldige oranje sfeer, worden belachelijk gemaakt.
IK VIND DIT EEN GROTE SCHANDE!
Ook ik sta wedstrijd op wedstrijd in mijn oranje overall met rood-wit-blauwe klompen en leeuwenpruik mee te brullen om onze jongens een hart onder de riem te steken. Ik kan zelfs het Wilhelmus boeren! Mijn vrouw gaat altijd mee, getooid in een oranje burqa, en mijn twee kindjes lopen met schattige rood-witte-blauwe schmink op hun gelaat. We hebben zelfs een vaste groep waar we altijd mee gaan, waar ook de nodige trommels en toeters worden meegenomen, en in het stadion krijgne wij respect vanwege onze sfeerbevorderende acties.
EN NOG WORDEN WE NIET SERIEUS GENOMEN!
De zogenaamde voetbal-experts op dit Forum laten veel te veel hun persoonlijke (club)voorkeuren meetellen in hun mening, en ze zien dus niet in dat mensen zoals bijv. Frank de Boer gewoon een basisplaats MOETEN hebben. Die gast heeft godverdomme zoveel voor het Nederlandse Voetbal betekent! Kluivert wordt als stront afgeserveerd terwijl hij met zijn staat van verdienste toch altijd het voordeel van de twijfel moet krijgen. Waarom nemen ze in godsnaam Ronald de Boer niet mee?
In plaats daarvan juichen ze voor mensen als Van der Vaart, Sneijder, Robben, Makaay en meer van dat soort zogenaamde voetballers die niet weten hoe het is om in het Nederlands elftal te spelen. Walgelijk gewoon! Ze verdienen het niet om in het Oranje te spelen, wat weten ze nu van vaderlandliefde!
Ook worden we afgezeken vanwege onze mooie liederen "Hup Holland Hup!" "Oranje Boven" en ga zo maar door. Een voor een fantastische liederen die het oranje bloed harder laten stromen! Maar nee, het zijn volgens iedereen seniele liederen voor zwakzinnige Teletoeters!
Proud to be a Teletoeter!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]