abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zaterdag 29 april 2006 @ 17:48:59 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_37407161
Hier verder met het plaatsen van resultaten van je eigen elftal( mocht je in het eerste elftal spelen ), verslagen van je favoriete club of andere posts die betrekking hebben op het elftal/de club die je volgt.

Die van Mij is NIVO-Sparta en doen het de laatste tijd slecht. Staan op een degradatie/nacompetitie plaats.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_37407212
Best veel delen al. Zeker omdat de hoofdklasseclubs gewoon eigen topics hebben.

Beker post ik dan weer wel hier, dus nogmaals:

ASWH BEREIKT HALVE FINALE BEKER

Voor een, gezien de kou en de weinig gebruikelijke speeldag, redelijke hoeveelheid toeschouwers heeft ASWH vrijdagavond de halve finale van de districtsbeker Zuid 1 bereikt. De Ambachters deden dit ten koste van Rijsoord en hebben zich hiermee verzekerd van deelname aan het toernooi om de Gatorade Cup voor volgend seizoen. Tegen de in de eerste klasse C uitkomende gastheren had trainer Jack van den Berg Bram Plomp als rechtsback in de basis gezet, terwijl Louis van Kleef in de spits begon tegen zijn oude club.

In de eerste helft werd al na de eerste balomwentelingen duidelijk hoe de verhoudingen die avond zouden liggen. Rijsoord probeerde het achterin dicht te houden en hoopte met spaarzame uitbraken in de buurt van het doel van Willem-Jan Barendregt te komen. Het was tekenend dat die in de hele eerste helft misschien twee keer in actie hoefde te komen, waarbij hij één poging wel op knappe wijze diende te verijdelen. ASWH, dat aanvankelijk in een te laag tempo opereerde om de gastheren echt te verontrusten, was voortdurend in balbezit.

Gaandeweg de eerste helft werd ASWH sterker en kreeg het de eerste kansen. Een door Stefan van Dam direct genomen indirecte vrije trap vloog zelfs binnen, maar werd afgekeurd. Ook Louis van Kleef kreeg enkele kansen, terwijl Sjoerd van der Waal na goed terugleggen van Alexander de Jong helaas te zacht in schoot om keeper Aart Kranendonk te verrassen. De mooiste aanval was er kort voor rust, toen Louis van Kleef vanaf de rechtervleugel met de buitenkant van zijn linkervoet de bal voorslingerde. De kopbal van Izaäk Verhoeven vloog echter rakelings naast, zodat de ploegen met een 0-0 thee konden gaan drinken.

Na rust veranderde er weinig aan het spelbeeld. ASWH bleef de betere ploeg, zonder echt groots te spelen. Wel waren er, zodra ASWH het tempo iets opschroefde, enkele goede aanvallen te bewonderen. Omdat ASWH al vlug na rust op voorsprong kwam, diende Rijsoord wat meer de aanval te zoeken. Die goal kwam, tekenend voor de gisteren haperende afwerking aan Ambachtse kant, van de voet van Carlos Lopes. De verdediger van Rijsoord verlengde een voorzet van Stefan van Dam met zijn teen, waarna deze onbereikbaar voor Kranendonk in de goal belandde.

Met name in het laatste deel van de wedstrijd kreeg ASWH goede kansen om de score verder uit te bouwen, maar jammer genoeg kregen de bij tijd en wijle prima aanvalsopzetten niet het passende vervolg. Stefan van Dam koos alleen voor de keeper voor een lob, maar zag deze inzet naast vliegen. Sjoerd van der Waal raakte de paal, Alex de Jong zag een prachtige volley net over getikt worden, invaller Danny Versluis kopte na een corner net naast en Sjoerd schoot even later ook vanuit de draai nog over. Tussendoor had Sjoerd eigenlijk wel gescoord, maar wilde de arbiter hier niet aan. Stefan van Dam gaf, op het moment dat de regelmatig mistastende grensrechter vlagde voor buitenspel, een voorzet vanaf de achterlijn. De scheidsrechter liet terecht doorspelen, waarna Sjoerd inkopte. Zijn inzet werd achter de lijn door een verdediger gestopt, maar de grensrechter verzuimde dit aan te geven.

Het deerde ASWH echter niet, want Rijsoord wist ook met de achterstand niet echt gevaarlijk te worden. Op die manier bereikten onze jongens relatief eenvoudig de halve finale van de beker, waarin Kozakken Boys uit Werkendam de tegenstander zal zijn. Zo blijft het uitzicht op een mooie afsluiting van het seizoen in de vorm van een prijs gehandhaafd.

Ze moeten nu dus tegen Kozakken Boys, dat onder interimcoach Johan van der Werff pas na strafschoppen van Terneuzen wist te winnen. De winnaar lijkt de grootste kans te hebben de beker ook daadwerkelijk te winnen. De andere halve finale gaat tussen DESK / Oisterwijk, dat verrassend van Baronie win na pingels, en Roda Boys / Bommelerwaard, die met 3-0 van Engelen wonnen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_37407223
Dit is helemaal niet het topic om over je eigen elftal te praten tong . *zucht*
  Trouwste user 2022 zaterdag 29 april 2006 @ 17:53:55 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_37407288
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 17:51 schreef Yeahinho het volgende:
Dit is helemaal niet het topic om over je eigen elftal te praten tong . *zucht*
Openingspost verduidelijkt. En niet zo zuchten, dat kost je onnodig luchtverlies.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zaterdag 29 april 2006 @ 17:54:41 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_37407309
STAND
Nunspeet 20 12 6 2 42 30- 12 +18
CSV Apeldoorn 20 9 7 4 34 29- 12 +17
Berkum 20 8 8 4 32 39- 19 +20
OWIOS 20 8 8 4 32 25- 18 +7
SDV Barneveld 20 8 7 5 31 32- 26 +6
DVS '33 20 8 6 6 30 35- 25 +10
DETO 20 8 4 8 28 28- 35 -7
AZSV 20 7 4 9 25 27- 31 -4
VRC 20 6 7 7 25 22- 26 -4
Nivo Sparta 20 6 5 9 23 29- 34 -5
WHcZ 20 5 5 10 20 27- 34 -7
FC Horst 20 1 1 18 4 13- 64 -51

pi_37407642
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 17:53 schreef tong80 het volgende:

[..]

Openingspost verduidelijkt. En niet zo zuchten, dat kost je onnodig luchtverlies.

Er voetbalt hier volgens mij amper iemand in het 1e, dus dit is onnodig de boel onduidelijk maken.

Daarnaast is NIVO erg slecht bezig...
pi_37407657
1 PSV 34 26 6 2 84 71 - 23

2 AZ 34 23 5 6 74 78 - 32
3 Feyenoord 34 21 8 5 71 79 - 34
4 Ajax 34 18 6 10 60 66 - 41
5 FC Groningen 34 16 8 10 56 46 - 43

Trouwste user 2022 zaterdag 29 april 2006 @ 18:25:22 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_37408002
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 18:08 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Er voetbalt hier volgens mij amper iemand in het 1e, dus dit is onnodig de boel onduidelijk maken.

Daarnaast is NIVO erg slecht bezig...
Ach zeur niet

pi_37440068
OJC wint met 1-2 bij WSC, maar omdat Blauw Geel in de slotfase ook Rood Wit wist te kloppen (0-2) gaat het kampioenschap aan onze neus voorbij. Op naar de nacompetitie.
  Trouwste user 2022 maandag 1 mei 2006 @ 20:03:21 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_37464277
Na missen levensgrote kans komt de mokerslag voor Nivo Sparta
van een verslaggever

Maandag 1 mei 2006 - Zaltbommel - Met nog twee competitiewedstrijden te gaan is de situatie voor Nivo Sparta nu echt zorgelijk. In de uitwedstrijd tegen Berkum verspeelde Nivo Sparta in de slotminuut een kostbaar punt: 2-1.
Nivo Sparta had dat puntje best verdiend in Zwolle. „Maar als je in de hoek zit waar de klappen vallen, dan kom je aan de verkeerde kant van de score“, baalde trainer Bert Ruijsch.
In een matige eerste helft kreeg Nivo Sparta de kansen. Theo van Geffen, doorgaans zo trefzeker, kon nu het net maar niet vinden. Na een uur spelen kwam Berkum, dat waarschijnlijk nacompetitie gaat spelen, door een kopbal van Erwin van de Leur op voorsprong. Nivo Sparta toonde veerkracht door vijf minuten later door Van Geffen langszij te komen. Nivo Sparta kreeg drie minuten voor het einde zelfs een unieke kans op de winnende treffer. Emiel van der Sanden ging samen met Van Geffen en Peter van Tuil op de keeper af. Van der Sanden speelde de bal verkeerd in, waardoor doelman Frans Koornberg er tussen kon komen. „Als die bal er in gaat winnen wij en hebben wij opeens vier ploegen onder ons“, rekende Ruijsch voor.
Berkum profiteerde daar in de blessuretijd van. Dit keer was het Leonard de Jong die de uitstekend keepende Ad Sluijter versloeg. Nu kan het nog alle kanten uit met voor Nivo Sparta nog wedstrijden tegen Owios en kampioen Nunspeet te gaan. „Wij kunnen ergens tussen plaats acht en elf eindigen. Ik houd het er op dat wij in elk geval nacompetitie gaan spelen.“

pi_37487112
Dat is niet al te positief tong, dat ze sowieso rekening met nacompetitie houden. Toch altijd een loterij.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 dinsdag 2 mei 2006 @ 18:48:38 #12
7889 tong80
Spleenheup
pi_37491449
Het is wel realistisch met twee wedstrijden te gaan en 2 punten achterstand.

pi_37511597
Bekervoetbal op de Vlotter gisteravond!
ADO'20 1 - Buitenboys 1 3-0 Naar ik heb begrepen relatief eitje tegen een wat onbehouwen ploeg
ADO'20 2 - DEM za.2 5-3 Met rust 2-0 voor en oppermachtig, 2-3 achter en via een hattrick van captain Thierry toch nog 5-3 winnen van een verzameling dertigers en veertigers...
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
  woensdag 3 mei 2006 @ 14:42:01 #14
67174 Dos37
Come on Twente
pi_37511695
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 18:48 schreef tong80 het volgende:

Misschien moet Nivo wel tegen ons. Vorig jaar hebben we tegen Horst gespeeld om promotie
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_37515811
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 18:48 schreef tong80 het volgende:

Dat wel. Zou wel erg zonde zijn, jaar van uitersten dan. Want winnen in Nunspeet is bijvoorbeeld weer helemaal top.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 woensdag 3 mei 2006 @ 22:54:47 #16
7889 tong80
Spleenheup
pi_37527657
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 14:42 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Misschien moet Nivo wel tegen ons. Vorig jaar hebben we tegen Horst gespeeld om promotie
Dat hebben jullie toen niet gered dus. Dan zijn jullie nog slechter dan Horst waar we me 6-0 van wonnen

pi_37547633
Ah, de legendarische wedstrijd!
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 5 mei 2006 @ 17:44:57 #18
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_37581697
Morgen laatste ronde, thuis tegen Vitesse Delft .

1 Vitesse Delft 2143 52-27
2 TOGR 2141 46-15
3 Barendrecht 21 40 39-26

TOGR speelt uit bij de nummer 11 (van de 12) en zal dus wel winnen. In dat geval wordt het nacompetitie. Wint TOGR niet en wint Barendrecht wel van Vitesse-Delft volgt een beslissingswedstrijd met VD om het kampioenschap .

Al heeft Barendrecht het de laatste wedstrijd uiteraard helemaal zelf weggegeven !!
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_37581889
Ja, ik vrees toch dat Jack, Richard, Xander en Wally volgend jaar in de eerste klasse moeten spelen BVO. Maar ik hoop op promotie!
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 5 mei 2006 @ 17:56:35 #20
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_37581935
Sinds Vermunt in de plek van Ruud Heus is gekomen draait het wel weer leuk geloof ik.
Morgen zal het niet gaan lukken, maar heb nog steeds wel een goed gevoel over de nacompetitie .

Eerste een competitietje met 2 andere ploegen uit deze competitie, en dan tegen de winnaar van zo'n zelfde competitietje uit klasse 1E. Hoeven dus niet tegen een hoofdklasser.
pi_37581983
Vandaag is de Frans Hoek Keepersdag op ons nieuwe complex gehouden.

600 keepertjes uit heel Zuid I streden om de titel 'Beste keeper' in het leeftijdscategorie. Prachtig weer, veel volk op de been (zo'n 2.000 in totaal denk ik) en weer een mooie demonstratietraining op het hoofdveld. Martijn van Strien (moest helaas eerder weg vanwege een reden die hij niet wilde noemen, maar ik wel weet ) en Doris de Vries van ADO waren de profkeepers hierbij. Wapenaar moest helaas op het laatste moment afmelden.

Het blijft overigens geweldig om te zien hoe Frans Hoek de bal zelf nog kan raken, prachtig!
pi_37581999
Ah, dat is wel gunstig natuurlijk. Wat zit er in 1E?
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 5 mei 2006 @ 18:00:15 #23
67174 Dos37
Come on Twente
pi_37582012
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 22:54 schreef tong80 het volgende:

[..]

Dat hebben jullie toen niet gered dus. Dan zijn jullie nog slechter dan Horst waar we me 6-0 van wonnen

Die dag hebben we vooral thuis erg slecht gespeeld ja. Maarja we kunnen iedereen hebben op het moment
  vrijdag 5 mei 2006 @ 18:01:34 #24
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_37582038
quote:
De rood-witten spelen in die nacompetitie twee duels (13 mei en 20 of 27 mei) tegen andere ploegen uit de 1e klasse B. Wint Barendrecht deze nacompetitie, dan speelt het een directe promotie-degradatiewedstrijd op neutraal terrein. Niet tegen een hoofdklasser, zoals gebruikelijk, maar tegen de winnaar van de nacompetitie uit de 1e klasse E. En dat wordt waarschijnlijk HZVV, Viboa of ASV Dronten. Deze wedstrijd staat gepland voor 3 juni.
Zegt me helemaal niks eerlijk gezegd .
Nou ja, hier de stand in 1E http://www.fcupdate.nl/am(...)mpetitionSeasonID=10
pi_37584325
ASV Dronten is een goede kanshebber, die hebben een talentvolle groep. Maar de rest zegt me ook niks.
That's all folks!
pi_37597769
Op papier zou Barendrecht dat moeten kunnen, maar ja, op papier worden zelden duels gewonnen.

Vermunt is wel een leuke trainer trouwens. Komt z'n dochter ook wel eens kijken?
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 6 mei 2006 @ 18:17:47 #27
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_37607758
Heb d'r niet gezien nee . Zal eens opletten . Hij is wel een behoorlijk opgewonden standje zeg . Altijd al geweest, maar vandaag was het weer erg, bijna eraf gestuurd.

Leuke wedstrijd verder ! Veel VDfans uiteraard, konden kampioen worden als ze zouden winnen. Beginfase was ook voor Vitesse Delft en kwamen na een half uurtje op voorsprong. Door een eigen doelpunt en een doelpunt van Vermunt . Is idd de zoon van, nu twee weken bij de selectie, kwam uit de A_jeugd, uiteraard direct gehaald door z'n vader . Maar absoluut een leuke speler. Ook nog wat andere jongens uit de A-jeugd erbij gehaald en ze vielen me zeker niet tegen.

Tweede helft was VD erg zwak, Barendrecht redelijk, bij vlagen erg goed. Uiteindelijk nog 3-1 geworden. Tja, ik zie nog steeds potentie in het team, zitten gewoon leuke spelers bij. Is alleen zo dat ik dat sinds het begin van het seizoen al zeg maar het dan toch steeds weer fout gaat . Vaak zo slordig, nemen geen rust en maken stomme fouten.

Nou ja, nacompetitie nu met Vitesse Delft (heeft barendrecht ook het uitduel van gewonnen) en Voorschoten (thuis 1-1 en uit vorige week 3-0 verloren, kostte B'drecht het kampioenschap). Vrees vooral Voorschoten, al zie ik toch steds nog wel kansen, als het eenmaal loopt zit er best wat creativiteit in de ploeg.
  Trouwste user 2022 zaterdag 6 mei 2006 @ 19:12:45 #28
7889 tong80
Spleenheup
pi_37609246
OWIOS - NIVO - Sparta 1-2

Nog één wedstrijd te gaan staan we met nog een club derde van onderen. Wordt nog spannend om de nacompetitie te ontlopen. Moeten thuis tegen Nunspeet de kampioen.

pi_37629625
Jammer dat het niet in één keer is gelukt BVO, maar het zat erin dat TOGR de lachende derde zou gaan worden. Doet Steve Wesenhagen nog wel eens mee bij Barendrecht 1 trouwens?

VVGZ - Nieuw-Lekkerland 1-1 geworden, zij spelen met Roda Boys / Bommelerwaard in de nacompetitie van 1C.

BVO: http://joycevermunt.hyves.nl/

Voor tong hopen dat Nunspeet rustig aan gaat doen.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 7 mei 2006 @ 16:10:43 #30
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_37630214
Laatste wedstrijden heb ik hem niet meer gezien nee . Gaat komend seizoen ook naar Smitshoek.
pi_37630246
Okee, zoals alles wat het bij jullie niet lijkt te redden dus. Jammer, aardige kerel altijd en goede voetballer.
www.thuisuiteten.nl
pi_37642861
ADO'20 - AFC 1-1

De 4e plek in handen houden, dat was het enige wat telde en dat is gelukt! AFC was, uiteraard, beter, maar wij hadden de beste kansen. Terechte eindstand wel. Was leuk om een berg oud-spelers, oud-trainers Wesseling en de Kip en vriend Jurgen weer op de Vlotter te zien voor de huldiging van aanvoerder Giso (250e wedstrijd in het 1e).

Volgende week winnen van Nieuwenhoorn (en Turkiyemspor wint van Haaglandia) en we gaan de Gatorade Cup in! De kortste weg naar Europa is via de beker...
pi_37660657
Netjes gedaan Sersjee! Dat de Turken jullie gaan helpen lijkt me klaar als een klontje, die willen die titel grijpen.

Al aankopen en verkopen bij ADO '20??
www.thuisuiteten.nl
pi_37660734
Kampioenschap Klasse 4e beslist

Op woensdagavond 3 mei j.l. is v.v. Rijen KAMPIOEN geworden van de 4e klasse E. In een noodzakelijke beslissingswestrijd tegen DIA uit Teteringen werd niet geheel onverdiend met 1-0 gewonnen. De beslissingswedstrijd was noodzakelijk omdat beide teams gelijk waren geeindigd in de reguliere competitie. Ongeveer 750 meegreisde supporters zaken een prima begin van v.v. Rijen. Al in de 5e minuut zorgde Patrick de Jong voor de 1-0 voorsprong door een vrije trap van buiten het strafschopgebied in 1 keer binnen de schieten. Gedurende de eerste helft had v.v. Rijen vaak het beste van het spel ondanks het feit dat er geen grote kansen werden gecreeerd. Alleen Patrich Dhaeze was dichtbij de 2-0 maar zijn inzet rolde net langs de verkeerde kant van de paal. In de 2e helft moest DIA wel komen want bij een gelijke stand zou DIA alsnog tot kampioen worden uitgeroepen. In een vaak zeer harde ( er waren 3 spelers van v.v. Rijen die geblesseerd raakten ) wist v.v. Rijen echter met het nodige kunst en vliegwerk overeind te blijven Tot de laatste seconden bleef het buitengemeen spannend en de ontlading na het laatste fluitsignaal was dan ook groot. Kampioen worden is prachtig en v.v. Rijen ( voorheen RAC en EVV) heeft hier lang op moeten wachten. Uiteraard was de avond nog niet voorbij en in een afgeladen Cafe " 't Rijens Vat" werd nog tot diep in de nacht feest gevierd. We zijn trots met het behaalde resultaat en willen dat uiteraard nog eens goed gaan vieren.
pi_37660824
quote:
Op maandag 8 mei 2006 16:26 schreef methodmich het volgende:
Netjes gedaan Sersjee! Dat de Turken jullie gaan helpen lijkt me klaar als een klontje, die willen die titel grijpen.

Al aankopen en verkopen bij ADO '20??
Nou, onze spits is op stage geweest bij Falkirk en VVSB wil zo'n beetje het hele elftal wel overnemen geloof ik, dus misschien is het een idee wat extra kapitaal (laat dat "extra" maar weg eigenlijk) te genereren om zo de mannen binnenboord te houden.
pi_37662647
Dat zou lullig zijn, VVSB dat iedereen ophaalt. Naar Falkirk is wel leuk om als club te kunnen zeggen.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 maandag 8 mei 2006 @ 17:54:27 #37
7889 tong80
Spleenheup
pi_37663538
Nivo Sparta gelooft weer in klassebehoud na nipte zege
van een verslaggever

Maandag 8 mei 2006 - Oldebroek - Nivo Sparta doet er alles aan om degradatiewedstrijden te ontlopen. In Oldebroek werd OWIOS knap met 1-2 verslagen. Hierdoor is de spanning onderaan de ranglijst nog verder toegenomen.
FC Horst en WHcZ zijn gedegradeerd, maar voor de tiende plaats komen nog vier ploegen in aanmerking. VRC en Nivo Sparta staan in punten (26) en doelsaldo (-4) precies gelijk. AZSV staat op 28 punten en een doelsaldo van -2. DETO staat op 29 punten met een doelsaldo van -7. Nivo Sparta-trainer Bert Ruijsch heeft het scenario voor de laatste speelronde van volgende week al in zijn hoofd. „VRC speelt tegen het al gedegradeerde WHcZ en gaat ongetwijfeld winnen. Bij DETO tegen DVS’33 verwacht ik een salonremise. Ik richt mijn pijlen op AZSV, dat het tegen SDVB, dat nog voor de nacompetitie gaat, niet cadeau zal krijgen.“
Maar Nivo Sparta zal op het eigen Eurosportpark vooralsnog zelf vol aan de bak moeten, want kampioen Nunspeet komt op bezoek. Mogelijk leven er bij Nunspeet revanchegevoelens, want op 15 april verstoorde Nivo Sparta het kampioensfeest bij Nunspeet.
Bij OWIOS, dat na de nederlaag tegen Nivo Sparta nacompetitie wel kan vergeten, speelde Nivo zeer gedegen. Ruijsch had het 5-2-3-concept weer eens uit de kast gehaald. „Ik zag direct al dat het goed stond.“ Na twintig minuten stuurde Jongste spits Theo van Geffen weg, 0-1. Nog voor de pauze zorgde Patrick Janse voor de 1-2 en eindstand. Het enige minpuntje was het uitvallen van doelman Ad Sluiter.

pi_37663837
de plaatselijke voetbalclub heeft gister goede zaken gedaan door de topper te winnen, ze staan nu bovenaan gedeeld 1e met een beter doelsaldo. Met nog 1 wedstrijd te gaan wordt het heel spannend.

Silvolde - Concordia-W 2 - 1

1
2
3
team            gesp.  gew.  gel. verl.  pnt.  voor  tegen saldo     
1. Silvolde       21    13    6    2     45     43     16     27
2. Concordia-W    21    14    3    4     45     50     26     24

programma 14 mei:

14:30 Dinxperlo - Silvolde
14:30 Concordia-W - Winterswijk
quote:
Door Theo Jansen, assistent trainer Sportclub Silvolde,

Als voetballer zou je elke week wel zo’n topper willen spelen. De nummer 1 tegen de nummer 2. Drie punten verschil; inzet het kampioenschap van de 4e klasse C. Doelstelling: WINNEN!

In een schitterende ambiance werd deze wedstrijd afgewerkt op Sportpark De Munsterman.

Speculaties vooraf waren niet nodig. Alleen bij winst krijgen we weer direct zicht op het kampioenschap.

Concordia kwam sterk uit de startblokken. Direct na het beginsignaal van de scheidsrechter werd er druk gezet op onze spelers. Dit leverde geen directe kansen op. Na een 15 minuten kregen we echter greep op de wedstrijd. We gingen de duels winnen en we konden op de helft van Concordia gaan spelen. Echte kansen leverde dit op voor Jaël die, na goed doorzetten van Ivo, de bal op een presenteer blaadje kreeg, de bal in het net wilde rammen, ware het niet dat zijn inzet door een verdediger van Concordia met de hand uit het doel werd gewerkt.

Iedereen op het sportpark had dit gezien, behalve de scheidsrechter. Het werd een cornerbal in plaats van een veldverwijzing en een penalty. Na een goede aanval over de rechterkant kon Concordia ternauwernood de bal in de doelmond onderscheppen en plaatste het een scherp counter. In de 1 tegen 1 actie was de rechtsbuiten van Concordia net iets slimmer en tikte de bal onhoudbaar in de verre hoek: 0-1.

Dit was tevens de ruststand.

In de rust werd aangegeven rustig vanuit de organisatie het combinatie spel te blijven spelen. Daar ligt onze kracht. Na rust werd er vanuit deze organisatie steeds meer druk opgebouwd en kon Betroy op aangeven van Ischa de 1-1 aantekenen. Toen was het moment van Niek Vriesen aangebroken. Met een magistrale kopbal tekende hij het vonnis voor Concordia: 2-1. De Munsterman ontplofte! Concordia was niet bij machte om nog aan te zetten voor de 2-2.

De terechte overwinning was binnen. Gezien de twee duels denk ik dat wij over meer kwaliteit beschikken dan Concordia. Feit is dat het nog niet is beslist in 4C. Volgende week mogen er door beide teams geen punten gemorst worden.
meer info zie http://www.sportclubsilvolde.nl/
  maandag 8 mei 2006 @ 18:13:25 #39
67677 furanku
Did I Do That :?
pi_37664052
Stadskanaal 1 niet gedegradeerd en geeindig op een 7e plek in de competitie. 3e klasse

Wat een aparte competitie... afgelopen zondag speelde stadskanaal het 1e om klassebehoud. Verliezen is dodelijk en betekende degradatie. Gelukkig 1-0 gewonnen en geeindigd op een 7e plek.

Het 2e speelt nu nacompetitie na een 3-1 overwinning afgelopen zondag op de koploper.

Ben zelf nu speler van het 2e (van het 1e naar het 2e gegaan) en heb afg. zondag ook weer meegedaan met het 1e. (het 2e speelt 2e klasse).
I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
  maandag 8 mei 2006 @ 18:51:22 #40
82589 S-Two
barba macacu
pi_37665188
Ik speel nu nog bij Appingedam A1. Het eerste heeft zondag met 4-0 verloren, en kan nu geloof ik alleen nog degradatie ontlopen door volgende week met iets van 16-0 te winnen wat dus toch nooit gaat lukken.

Volgend jaar speel ik waarschijnlijk bij SC Loppersum. Dit seizoen kampioen geworden met 60 punten uit 20 wedstrijden. Zij zijn hiermee de 7de ploeg ongeveer die dit ooit in de historie van het Nederlandse voetbal hebben behaald, toch wel netjes!
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_37666489
quote:
Op maandag 8 mei 2006 18:51 schreef S-Two het volgende:
Ik speel nu nog bij Appingedam A1. Het eerste heeft zondag met 4-0 verloren, en kan nu geloof ik alleen nog degradatie ontlopen door volgende week met iets van 16-0 te winnen wat dus toch nooit gaat lukken.

Volgend jaar speel ik waarschijnlijk bij SC Loppersum. Dit seizoen kampioen geworden met 60 punten uit 20 wedstrijden. Zij zijn hiermee de 7de ploeg ongeveer die dit ooit in de historie van het Nederlandse voetbal hebben behaald, toch wel netjes!
Zie ook Voetballende Fok!ers deel 15: Op weg naar het kampioenschap? .
  zaterdag 13 mei 2006 @ 11:14:35 #42
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_37782571
Straks de eerste wedstrijd uit de nacompetitie. Een herhaling van vorige week, wederom thuis tegen Vitesse Delft. Vorige week 3-1 winst, uit met 1-0 gewonnen. Al vrees ik hierbij nogal het Feyenoord/Ajax scenario dat ze er in de play-offs gewoon hard af gaan .
Verliezer de 20e tegen Voorschoten, winnaar de 27e. (Vitesse Delft thuis, Barendrecht uit) .
pi_37783810
Succes alvast BVO. Ik heb nog getwijfeld om te komen kijken, maar ga toch naar Putten. Wel zijn er andere ASWH'ers die Wally komen aanmoedigen.

Als jullie winnen kan Wally niet meedoen de 27e in de afscheidsmatch voor WJ, Xander, Richard en Louis trouwens.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 13 mei 2006 @ 16:45:22 #44
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_37790755
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:14 schreef BVO het volgende:
Al vrees ik hierbij nogal het Feyenoord/Ajax scenario dat ze er in de play-offs gewoon hard af gaan .
Dat dus .

Slechte eerste helft, 1-2 bij rust. Tweede helft snel weer op gelijke hoogte, vervolgens véél sterker en kansen op de 3-2, valt 'ie 3 minuten in blessuretijd op een lullige manier aan de andere kant .
pi_37795862
Ik hoorde het via de telefoon steeds ja. Wally wel een mooie 2-2.

Ik denk dat het nu einde verhaal is, dan moet je hopen dat Voorschoten wint van VD en dan zelf dik van Voorschoten winnen. Xander baalde flink.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zaterdag 13 mei 2006 @ 20:12:23 #46
7889 tong80
Spleenheup
pi_37796417
NIVO-Sparta - Nunspeet 2-3. Nu degradatie-nacompetitie.

pi_37819523
OJC wint met 2-3 bij RIOS '31, volgende week het thuisduel.

Laatste half uurtje even wezen kijken bij de Kruisstraat (RKKSV). Was 2-1 toen ik aankwam (had al 5-1 moeten zijn vertelden ze langs de kant), maar het stond even voor tijd 2-3 na twee counters . In de laatste minuut alsnog 3-3 gelijk gespeeld tegen Beesd. Vorige week werd Beesd - GSC (kampclub uit Dordrecht) 0-3, waardoor winst bij GSC genoeg is voor promotie .
pi_37821349
Colmschate kon vandaag kampioen worden in de zondag 2e klasse J. Vorige week konden ze dat ook al, maar toen speelden ze uit gelijk tegen Voorwaarts (1-1). Vandaag kon het nog altijd tegen de Tubanters, maar wederom werd het 1-1.
Nu moet er een beslissingswedstrijd komen tegen Avanti Wilskracht

Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_37824338
Er staat wel een mooi K-tje achter Colmschate .
  Trouwste user 2022 zondag 14 mei 2006 @ 20:40:49 #50
7889 tong80
Spleenheup
pi_37825138
Heino derde. Zonder bril waarschijnlijk.

pi_37828889
Nieuwenhoorn - ADO'20 2-1
Nieuwenhoorn is al wéken gedegradeerd, ADO moest winnen om een grote kans te maken op een doorgeschoven periodetitel (als Turkiyem kampioen zou worden was het dan voor elkaar)... ADO speelt niet best, verliest, maar omdat AFC verliest en Turkiyemspor gelijk speelt zijn we als 4e geëindigd en gaan we volgend seizoen de Gatorade Cup in! Knap, erg knap.

Limmen 2 - ADO'20 2 2-1 Kwartfinale tweede-elftallen-beker, Limmen had er zin in, wij niet echt (het was familiedag bij ADO vandaag, daar hadden we liever aan meegedaan) met een volkomen terechte nederlaag als gevolg. Einde van het seizoen derhalve, we kunnen er niet mee zitten.
pi_37852342
Gefeliciteerd Sersjee!

Volgend jaar ASWH - ADO '20 in de eerste ronde?
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 maandag 15 mei 2006 @ 20:37:01 #53
7889 tong80
Spleenheup
pi_37855550
Nivo Sparta nog niet in veiligheid
van een verslaggever

Maandag 15 mei 2006 - Zaltbommel - „Wij leven nog“, klonk het na de 2-3 nederlaag tegen Nunspeet uit de mond van Nivo Sparta-trainer Bert Ruijsch.

Als Nivo Sparta met één doelpunt verschil had gewonnen van de kampioen uit deze eerste klasse was Nivo klaar geweest en was DETO in de promotie/degradatie-competitie terecht gekomen. Maar Nivo Sparta liet het zaterdag lelijk afweten. Het benutte in de openingsfase zelf de kansen niet en zag Andries van Beek, na een sterk Nivo-begin, de 0-1 langs doelman Arjan Poelstra koppen. „Dat doelpunt was al zo’n beetje de doodsteek voor ons. Tegen zo’n goede ploeg als Nunspeet, waar wij onlangs overigens als enige ploeg van gewonnen hebben, moet je op voorsprong komen“, vond Ruijsch. Bij de 0-1 stond Nivo Sparta verdedigend overigens collectief te slapen. „Het was ongekend dat die speler bij een spelhervatting zo vrij kon in koppen.“ Ruijsch heeft duidelijk problemen in de verdediging. Dave Brothwell zit in het gips, Niels Blom zat een laatste wedstrijd schorsing uit en Ed Visser had zich ziek afgemeld. De gelegenheidsverdediging keek na een halfuur spelen al tegen een 0-3 achterstand aan. „Het tweede doelpunt was een lachertje. Minstens vier meter buitenspel.“ Na de 0-3 van Joachim Evertse leek het doek voor Nivo Sparta gevallen. De 1-3, een strafschop in twee keer benut door Theo van Geffen, gaf weer hoop. De wens van Ruijsch op een snelle aansluitingstreffer in de tweede helft, ging meteen in vervulling. Patrick Janse, die de club aan het einde van het seizoen verlaat, joeg de 2-3 binnen. Daarna waren er wel degelijk kansen voor Nivo Sparta om de wedstrijd
naar zich toe te trekken, maar doelpunten bleven uit. Nivo Sparta gaat nu twee weken de wachtkamer in. Op 27 mei speelt Nivo Sparta eerst thuis tegen de winnaar uit de dubbel Lunteren-WVF (Zwolle). Op dinsdag 30 mei volgt de return. Bij verlies is Nivo Sparta tweedeklasser. Bij winst wordt op neutraal terrein de finale tegen een nog onbekende tegenstander gespeeld. De tegenvallende resultaten van Nivo Sparta hebben ook hun weerslag op de komst van nieuwe spelers. De broers Richard en Robert van der Heijden hebben hun overschrijving van Blauw Geel naar Nivo Sparta ingetrokken.

pi_37857230
quote:
Op maandag 15 mei 2006 18:55 schreef methodmich het volgende:
Gefeliciteerd Sersjee!

Volgend jaar ASWH - ADO '20 in de eerste ronde?
Doe maar, dan weten we tenminste zeker dat we een ronde verder komen!
  maandag 15 mei 2006 @ 21:59:56 #55
11721 scheur
maar toch.....................
pi_37859284
Roberto Verhagen komt Nivo volgend jaar versterken.
  Trouwste user 2022 maandag 15 mei 2006 @ 22:13:08 #56
7889 tong80
Spleenheup
pi_37859971
Die van PSV ? Waar komt ie vandaan Scheur ?

Trouwste user 2022 maandag 15 mei 2006 @ 22:14:30 #57
7889 tong80
Spleenheup
pi_37860052
En FC den Bosch natuurlijk

maandag 15 mei 2006 @ 22:14:43 #58
82589 S-Two
barba macacu
pi_37860065
Appingedam dus gedegradeerd uit de Hoofdklasse .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  Trouwste user 2022 maandag 15 mei 2006 @ 22:23:05 #59
7889 tong80
Spleenheup
pi_37860462
Oe da'minder

pi_37876601
Verhagen komt van OJC. Wat ben ik blij dat die op gaat rotten zeg .

Hoorde gisteren nog vertellen dat ie naar CHC zou gaan trouwens.
  Trouwste user 2022 dinsdag 16 mei 2006 @ 21:21:58 #61
7889 tong80
Spleenheup
pi_37892288
Waarom ben je blij dat ie oprot

pi_37892505
Mijn cluppie (VCW uit Wagenberg) won in de nacompetitie vd 5e klasse van Zaltbommel.
pi_37892975
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 21:21 schreef tong80 het volgende:
Waarom ben je blij dat ie oprot

Omdat het een lamme kutvoetballer is die met zijn kwaliteiten echt 100x meer moet presteren dan ie nu doet. Het enige wat ie momenteel doet is domme gele kaarten pakken en zorgen dat z'n broekje niet uitgewassen hoeft te worden. Weg ermee!
  Trouwste user 2022 dinsdag 16 mei 2006 @ 21:41:08 #64
7889 tong80
Spleenheup
pi_37893252
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 21:26 schreef Beschouw het volgende:
Mijn cluppie (VCW uit Wagenberg) won in de nacompetitie vd 5e klasse van Zaltbommel.
Je weet niet half hoe blij ik daar mee ben

pi_37893334
Leg uit
pi_37893403
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 21:42 schreef Beschouw het volgende:
Leg uit
NIVO Sparta (tong's clubje) is de grote buurman/rivaal van Zaltbommel .
  Trouwste user 2022 dinsdag 16 mei 2006 @ 21:44:59 #67
7889 tong80
Spleenheup
pi_37893437
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 21:42 schreef Beschouw het volgende:
Leg uit
Dat is de andere club uit Zaltbommel. Het is groen tegen rood. En dit jaar weer vuur aan de schenen omdat die kleine kutclub weigert ons te helpen met het lenen van hun velden als de jeugd moet spelen.

pi_37893516
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 21:44 schreef tong80 het volgende:

[..]

Dat is de andere club uit Zaltbommel. Het is groen tegen rood. En dit jaar weer vuur aan de schenen omdat die kleine kutclub weigert ons te helpen met het lenen van hun velden als de jeugd moet spelen.

Zijn het zulke gasten? Waardeloos zeg. Je helpt elkaar toch uit de brand?
  Trouwste user 2022 dinsdag 16 mei 2006 @ 21:47:19 #69
7889 tong80
Spleenheup
pi_37893546
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 21:46 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Zijn het zulke gasten? Waardeloos zeg. Je helpt elkaar toch uit de brand?
Precies hele krantenstukken in de krant en ingezaonden brieven en alles

pi_37893636
Kun je niet in hun ballenhok 's nachts? Alle ballen leksteken of zo?
  dinsdag 16 mei 2006 @ 21:51:19 #71
67174 Dos37
Come on Twente
pi_37893763
Dat flikt DETO dus altijd bij ons

of ze schrijven 11 teams in. Terwijl ze maar genoeg mensen hebben voor 9 team's zodat ze recht hebben op meer velden
pi_37918201
quote:
Op maandag 15 mei 2006 21:18 schreef Sersjee het volgende:

[..]

Doe maar, dan weten we tenminste zeker dat we een ronde verder komen!
Ploegen die onder Argon eindigen, rollen wij op.

Wij gaan de districtsbeker winnen, denk ik:

ASWH NAAR FINALE DISTRICTSBEKER

Dinsdagavond heeft ASWH, na zaterdag de competitie als nummer twee te hebben afgesloten, het seizoen van nog meer glans voorzien. In Werkendam plaatste ASWH zich ten koste van Kozakken Boys voor de finale van de districtsbeker Zuid I. Hierin zal op 27 mei in Ulvenhout worden aangetreden tegen Oisterwijk.

Trainer Jack van den Berg had achterin voor de vijf namen gekozen die de afgelopen seizoenen zo vertrouwd in de oren klinken. Op het middenveld namen Marphe Redjosetiko en Stefan van Dam de plaatsen in van de geschorste Ferry van Lare en niet geheel fitte Alex de Jong. Verder begon Arjan Human, die zaterdag een succesvolle rentree maakte als invaller, opnieuw op de bank. Kozakken Boys, dat een uitermate teleurstellend seizoen achter de rug heeft, had via de beker wellicht nog iets goed kunnen maken. De Werkendammers maakten echter zelden de indruk dit echt te willen of te kunnen. Kozakken Boys begon zeer voorzichtig aan de wedstrijd. Dit was mede de verdienste van ASWH, dat wel vanaf het eerste fluitsignaal scherp en fel was. De Ambachters zetten al vroeg druk, zodat de thuisploeg zelden iets gevaarlijks kon doen op de helft van ASWH.

Hier kwam ook geen verandering in toen ASWH na ongeveer een kwart van de wedstrijd werd gereduceerd tot een tiental. Bij de gebruikelijke schermutselingen in het strafschopgebied als er een corner genomen wordt, liet Louis van Kleef zich verleiden tot het maken van een slaande beweging met zijn elleboog. Hoewel ASWH nog wel protesteerde, trok de scheidsrechter volledig terecht de rode kaart. Op zijn zachtst gezegd was dit niet echt een handige actie van Louis, die zaterdag in Putten nog matchwinner was.

Desondanks bleef ASWH de sterkere ploeg. Kozakken Boys durfde ook tegen tien man niet op de aanval te spelen, zodat een voorsprong voor ASWH niet uit kon blijven. Die kwam er na 34 minuten spelen dan ook. Jordi Boogers kreeg de bal op de rand van het strafschopgebied aangespeeld en produceerde een fraai schot dat langs doelman Patrick Werther zeilde. Ook na de 0-1 merkte niemand dat ASWH een man minder had, want het bleef domineren. Illustratief was het feit dat Roël Gorré en Johan Sturrus regelmatig diep op de vijandelijke helft opdoken, terwijl de backs van de thuisploeg zelden de eigen helft verlieten. Een voorzet van Roël, overigens opvallend genoeg spelend met nummer 13, kon door Stefan net niet goed worden verwerkt. Zo bleef het 0-1.

De trainer van Kozakken Boys, Johan van der Werff, had in de rust ingegrepen. De kale doelman, dit seizoen nog actief voor FC Dordrecht, had Jean-Philip Becht ingeruild voor een iets dynamischer speler. Becht had in de eerste helft zeker op vier momenten geel kunnen krijgen, maar de matig leidende arbiter spaarde hem in alle gevallen. Ongetwijfeld had Van der Werff met deze wissel voor ogen om het ASWH iets lastiger te maken, maar de spelers waren koud op het veld of het stond al 0-2. Een vrije trap op een meter of twintig werd dankbaar in ontvangst genomen door ASWH. Enkele spelers toonden hun interesse in deze kans, waarna Sjoerd van der Waal als schutter uit de bus kwam. Dit deed hij voortreffelijk, want de bal eindigde achter de verraste goalie Werther in het net.

Vanaf dat moment kon ASWH, dat veel krachten verspeelde om het numerieke verschil goed te maken, wat rustiger achterover leunen en op de counter loeren. Die counters kwamen er niet echt, maar ook Kozakken Boys wist nauwelijks indruk te maken. De ploeg perste er halverwege de tweede helft nog iets uit dat je met wat fantasie een slotoffensief kon noemen, maar verder dan een bal op de paal kwam men niet. Bovendien, als er al een kansje ontstond, wist de zwak spelende spits Ruben Wilson hier geen raad mee.

Bij ASWH was de balvaste Arjan Human inmiddels voor Sjoerd gekomen, om zo wat tijd te winnen bij uitbraken. Danny Versluis kwam even later voor Stefan van Dam en Marcel Gerritsen verving in de slotfase Roël Gorré. Marcel verijdelde kort na zijn invalbeurt een goede mogelijkheid voor Kozakken Boys, dat echter geen moment kon imponeren. Zo won ASWH uiteindelijk relatief eenvoudig. Een zeer knappe prestatie, aangezien er lange tijd met tien man gespeeld moest worden. De kans om dit seizoen opnieuw met een prijs af te sluiten is dus nog altijd aanwezig en is, samen met het goede spel van gisteren, een compliment waard.
www.thuisuiteten.nl
pi_37918298
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 21:51 schreef Dos37 het volgende:
Dat flikt DETO dus altijd bij ons

of ze schrijven 11 teams in. Terwijl ze maar genoeg mensen hebben voor 9 team's zodat ze recht hebben op meer velden
Getver, ik wist niet dat die verhoudingen zo slecht waren.
That's all folks!
  woensdag 17 mei 2006 @ 15:40:53 #74
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_37918462
Morgenavond een wedstrijd tussen Zaterdag 1 en Zondag 1, met afsluitend een soort Gala-avond (incl dresscode !!) waar onder het genot van de nodige consumpties de diverse awards uitgereikt gaan worden !
(speler van het jaar/talent van het jaar/topscorer etc. voor zon1/zon2/zat1)

wordt weer gezellig denk ik !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  woensdag 17 mei 2006 @ 20:32:28 #75
67174 Dos37
Come on Twente
pi_37928494
Wie kan met dit vertellen. Op het werk hadden we vandaag een discussie over wat de grootste amateurclub is in Nederland. Wij zelf zijn met 600 leden redelijk groot maar absoluut niet in de top maar wat zijn de grootste club's. Hier in de buurt zullen Excelsior '31, HSC '21 quick '20 het goed doen denk ik. Maar zijn dit ook toppers wat dat betreft.
pi_37928632
OJC in ieder geval van Zuid-Nederland. Zo'n 1500 leden inmiddels .
  Trouwste user 2022 woensdag 17 mei 2006 @ 20:57:28 #77
7889 tong80
Spleenheup
pi_37929565
Volgens mij was hetr vroeger Sportclub Erica maar is het nu Volendam.

pi_37933614
Silvolde heeft afgelopen zondag gewonnen in Dinxperlo, na 1-0 te hebben achtergestaan toch nog knap met 1-4 gewonnen.

Zondag 14 mei:

14:30 Dinxperlo - Silvolde 1-4
14:30 Concordia-W - Winterswijk 6-0

Morgen is er tussen Concordia en Silvolde een beslissingswedstrijd, de winnaar is kampioen.
  donderdag 18 mei 2006 @ 09:42:48 #79
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_37942043
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 20:36 schreef Yeahinho het volgende:
OJC in ieder geval van Zuid-Nederland. Zo'n 1500 leden inmiddels .
Je zou eens bij Sersjee moeten navragen hoeveel leden ADO'20 (Heemskerk) heeft.

-edit:-
Volgens de site is het aantal elftallen/teams:
Kabouters (50 spelertjes),
F-jun. (11 teams),
E-jun. (14 teams),
D-jun. (9 elftallen),
C-jun. (10 teams),
Meisjes (4 teams),
B-jun. (7 teams),
A-jun (5 teams),
Dames (4 teams),
Senioren (17 teams). (een jaar of 10 geleden waren dit er bijna 30 volgens mij !)
256 goals !
pi_37944496
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 09:42 schreef Bjoro het volgende:

[..]

Je zou eens bij Sersjee moeten navragen hoeveel leden ADO'20 (Heemskerk) heeft.

-edit:-
Volgens de site is het aantal elftallen/teams:
Kabouters (50 spelertjes),
F-jun. (11 teams),
E-jun. (14 teams),
D-jun. (9 elftallen),
C-jun. (10 teams),
Meisjes (4 teams),
B-jun. (7 teams),
A-jun (5 teams),
Dames (4 teams),
Senioren (17 teams). (een jaar of 10 geleden waren dit er bijna 30 volgens mij !)
Dat lijstje klopt niet helemaal (heb dat ook aan onze webmaster doorgegeven), maar we zitten op zo'n 1100 spelende leden en ruim 300 medewerkers. Het aantal senioreneftallen is in 15 jaar ongeveer gehalveerd, dat klopt.

Nee, de grootste zijn we allang niet meer! Maar goed ook, we zitten nu al te kloten met veld- en kleedkamerindelingen. Ben ergens wel benieuwd hoe ze dat vroeger deden.

Vlak FC Lisse trouwens ook niet uit, die hebben iets van 9 velden en dat zal vast niet voor de leukigheid zijn!
  donderdag 18 mei 2006 @ 12:47:03 #81
67174 Dos37
Come on Twente
pi_37947585
Quick boys hoor ik net is de grootste

die hebben 21 senioren elftallen.
pi_37947835
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 12:47 schreef Dos37 het volgende:
Quick boys hoor ik net is de grootste

die hebben 21 senioren elftallen.
21 is niet zo extreem veel hoor, volgens mij heeft AFC er meer.
pi_37948694
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 20:32 schreef Dos37 het volgende:
Hier in de buurt zullen Excelsior '31, HSC '21 quick '20 het goed doen denk ik. Maar zijn dit ook toppers wat dat betreft.
Wij (Excelsior'31) zitten rond de 1200 leden. Groot, maar er zijn grotere verenigingen zoals hierboven al blijkt.
That's all folks!
  donderdag 18 mei 2006 @ 13:24:53 #84
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_37948962
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 12:53 schreef Sersjee het volgende:

[..]

21 is niet zo extreem veel hoor, volgens mij heeft AFC er meer.
Klopt, volgens de site zijn het er 23
256 goals !
pi_37950114
OJC heeft maar 11 seniorenteams .

Maar des te meer jeugd. Het aantal F-jes en Mini's is niet meer te tellen...
pi_37950819
Maar ik denk dat Quick Boys de grootste is, met 3000 leden.
That's all folks!
pi_37951303
Zelfs FC Uitgeest ('t kleine broertje van ADO '20) heeft al 16 senioren-elftallen.
1000 leden meen ik, niet slecht voor een dorp van 14k inwoners. =)

In de hoofdklasse ben ik natuurlijk voor ADO Heemskerk!
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_37951341
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar ik denk dat Quick Boys de grootste is, met 3000 leden.
Tja, hoeveel daarvan zijn spelend en hoeveel niet? AFC heeft leden van dik in de 80, denk niet dat die nog wekelijks over de velden draven!
Ik vind persoonlijk dat je alleen naar de spelende leden moet kijken als je de grootste voetbalcub wilt bepalen.
pi_37951724
Gaat die spits van Odin nou eigenlijk nog naar ADO?
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  donderdag 18 mei 2006 @ 16:12:15 #90
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_37954619
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:28 schreef Sersjee het volgende:
Tja, hoeveel daarvan zijn spelend en hoeveel niet? AFC heeft leden van dik in de 80, denk niet dat die nog wekelijks over de velden draven!
Ik vind persoonlijk dat je alleen naar de spelende leden moet kijken als je de grootste voetbalcub wilt bepalen.
klopt, dus moet je kijken naar het aantal elftallen.

Als je bijv. naar Kon HFC kijkt, die hebben ook een hele grote jeugdafdeling.
Ik dacht dat die wel iets van 20 E-tjes en 20 D-tjes ofzo

Wij (bij HBC in Heemstede) hebben 11 senioren-elftallen !
256 goals !
pi_37955474
Hoogland 1 is dit seizoen kampioen geworden!
Volgend jaar 3e klasse!
God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie
pi_37955671
-

[ Bericht 99% gewijzigd door M3THoD_MAN op 18-05-2006 16:49:47 (Dubbel) ]
Vakantie
pi_37955678
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 16:12 schreef Bjoro het volgende:
Wij (bij HBC in Heemstede) hebben 11 senioren-elftallen !
Wij ook bij Hoogland!
Vakantie
  Trouwste user 2022 donderdag 18 mei 2006 @ 20:30:25 #94
7889 tong80
Spleenheup
pi_37963133
Wij hebben er 8.

Mijn god 23 senioren teams. Dan ben je aardig anoniem als je in het 19de speelt.

pi_37963433
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 22:24 schreef pascalheister het volgende:
Silvolde heeft afgelopen zondag gewonnen in Dinxperlo, na 1-0 te hebben achtergestaan toch nog knap met 1-4 gewonnen.

Zondag 14 mei:

14:30 Dinxperlo - Silvolde 1-4
14:30 Concordia-W - Winterswijk 6-0

Morgen is er tussen Concordia en Silvolde een beslissingswedstrijd, de winnaar is kampioen.
ondertussen staat het 2-0 in het voordeel van Silvolde
nog een kleine 15 min te spelen
pi_37964349
1-3 geworden

Silvolde kampioen
pi_37967333
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 20:32 schreef Dos37 het volgende:
Wie kan met dit vertellen. Op het werk hadden we vandaag een discussie over wat de grootste amateurclub is in Nederland. Wij zelf zijn met 600 leden redelijk groot maar absoluut niet in de top maar wat zijn de grootste club's. Hier in de buurt zullen Excelsior '31, HSC '21 quick '20 het goed doen denk ik. Maar zijn dit ook toppers wat dat betreft.
Barendrecht heeft meer dan 1700 leden
  Trouwste user 2022 donderdag 18 mei 2006 @ 22:15:56 #98
7889 tong80
Spleenheup
pi_37968099
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 21:04 schreef pascalheister het volgende:
1-3 geworden

Silvolde kampioen
Van Harte

pi_37971428
Volgend jaar 15 seniorenteams bij OJC hoorde ik zojuist vertellen .

3 complete teams komen over van andere clubs, en A2/A3 gaan ook samen een elftal vormen.
pi_37976288
colmschate heeft met 1-0 verloren (om het kampioenschap in zondag 2e klasse J)

Trouwste user 2022 vrijdag 19 mei 2006 @ 04:03:43 #101
7889 tong80
Spleenheup
pi_37977431
Wel een mooie foto. Alleen een echt oede fotograaf had die man op de achtergrond er af gelaten.

vrijdag 19 mei 2006 @ 08:49:36 #102
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_37978535
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 16:45 schreef M3THoD_MAN het volgende:

[..]

Wij ook bij Hoogland!
is toch amersfoort ??
256 goals !
pi_37997281
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 22:02 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Waarvan zo'n 1695 arrogante zakken.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 19 mei 2006 @ 22:05:05 #104
67677 furanku
Did I Do That :?
pi_38002236
Volgend seizoen naar mijn oude club: V.V. Nieuw-Buinen..

Ze spelen momenteel nog nacompetitie voor promotie van de 1e klasse naar de hoofdklasse, maar wordt een moeilijke taak om de 4-0 van vorige week weg te poetsen.

Moet me in de voorbereiding wel bewijzen.. vorig seizoen speelde ik nog 5e klasse, waarna ik dit seizoen bij een 3e klasser ben gaan spelen.. een 1e klasser is erg hoog en moet zelf ook flink wat voorbereiding doen om op dat niveau te komen, maar ik ga het proberen.

Huidige club is nu nog S.C. Stadskanaal.. het 2e heeft de 2e ronde behaald van de nacompetitie (na 2 wedstrijden met doelsaldo 14 voor 4 tegen) en moet nog 3 wedstrijden spelen, wil het promoveren.
I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
  vrijdag 19 mei 2006 @ 23:25:54 #105
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_38004819
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 19:09 schreef methodmich het volgende:

[..]

Waarvan zo'n 1695 arrogante zakken.
Hoho, dat valt reuze mee .
pi_38005420
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 23:10 schreef Yeahinho het volgende:
Volgend jaar 15 seniorenteams bij OJC hoorde ik zojuist vertellen .
Bij ons volgend jaar ook 15 seniorenteams.
That's all folks!
pi_38005793
Bij ons waarschijnlijk weer gewoon 6. Het probleem bij ons is ook dat de jeugd er de laatste jaren zoveel mee ophoudt, dit jaar hadden we geen A en geen B. Veel C spelers gaan daarom ook voetballen bij buurman Virtus, waardoor er dus nog minder jeugd doorkomt.
pi_38012838
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 23:25 schreef BVO het volgende:

[..]

Hoho, dat valt reuze mee .
BVO, Wally, Steve Wesenhagen en nog 2 zijn wel tof.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 20 mei 2006 @ 17:23:23 #109
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_38021126
Met 2-1 gewonnen bij Voorschoten ! Zo is dat late en onverdiende verlies van vorige week extra zuur. Ervan uitgaande dat ze gewoon naar doelsaldo kijken haalt Barendrecht het alleen als Voorschoten komende week met 1-0 wint uit bij Vitesse Delft .

1. Vitesse Delft: 1 gespeeld, 3 punten. 3-2.
2. Barendrecht: 2 gespeeld, 3 punten. 4-4.
3. Voorschoten: 1 gespeeld, 0 punten. 1-2.
pi_38023922
Wally de 1-1 gemaakt, wie maakte de 1-2?

En ze kijken NIET naar doelsaldo. Als alle drie de ploegen gelijk eindigen, gaat de hoogst geëindigde ploeg in de competitie verder. Waren jullie tweede of Vitesse Delft?

Eenzelfde scenario namelijk bij de match die ik vanmiddag heb bekeken: Nieuw-Lekkerland - Roda Boys / Bommelerwaard uit 1C. Beide teams speelden eerder gelijk tegen VVGZ en een gelijkspel vandaag had betekend dat VVGZ, als nummer twee van de competitie, tegen Hoek mocht aantreden. Het werd echter Nieuw-Lekkerland. Ze waren daar al vanaf negen uur vanmorgen in touw en hadden allerlei leuke dingen opgehangen en voor dik zeshonderd euro vuurwerk gehaald.

De wedstrijd was redelijk, duidelijk geen hoofdklasseniveau. De gasten begonnen aardig, maar toen het 1-0 werd via Seat Nezerivic waren ze vrijwel gebroken. Diezelfde kerel, een boomlange maar trage spits, maakte ook koppend de 2-0. Daarmee ging men rusten. Opmerkelijk dat hij de corners nam ipv te proberen koppend voor gevaar te zorgen, maar volgens een fan van Lekkerland (zwager van een vriend van me) is hij de enige die een goede trap heeft.

Na rust maakten de drie broers voorin het kundig af. Perry, Joey en Serginho van Axel-Dongen, alle drie snel, technisch vaardig en donker, waren op de counter een plaag voor de bezoekers. Die moesten wel ruimte weggeven. Joey van Axel-Dongen, die ook gevolgd wordt door ASWH, mocht de score nog uitbouwen naar 4-0. Meer had gekund, als men wat beter afgerond had.

Kortom, Nieuw-Lekkerland volgende week tegen Hoek. Ik geef ze een kansje op basis van de voorhoede, maar ik vrees dat Hoek met mannen als Destorme en Ysebaert meer kan profiteren van de gaten die achterin vielen dan Roda Boys deed.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 20 mei 2006 @ 20:43:23 #111
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_38026496
Lees het nu ook op de site dat ze naar de competitie kijken dan en dat ze het dus zeker niet gehaald hebben . Daarin hadden ze ook evenveel punten, maar had Vitesse een beter doelsaldo. Achja, Barendrecht heeft het op het einde zelf helemaal weggeven. De een-na-laatste wedstrijd bijvoorbeeld, verliezen ze bij Voorschoten met 3-0, terwijl ze er vandaag (terwijl het voor Barendrecht het er zelfs niet eens meer om ging en voor hun wel) gewoon winnen. Volgend jaar beter .

De tweede was trouwens weer van Bob Vermunbt. Heeft zowat in elk duel gescoord dat 'ie speelde, goede zet geweest dus van z'n vader .
pi_38026916
Arme BVO, maar volgend jaar belooft een prachtjaar te worden natuurlijk.
That's all folks!
  zondag 21 mei 2006 @ 16:17:08 #113
17328 methodmich
Nummer 10
pi_38048330
Ja, nou... Er zijn allerlei clubs gedegradeerd die bij Barendrecht kunnen aanschuiven in 1B, dus 1B wordt een erg zware klasse. Weet in ieder geval dat Jack 100 % liever had gezien dat ze gepromoveerd waren.
www.thuisuiteten.nl
pi_38086027
OJC won met 2-0 van RIOS '31 en plaatste zich daarmee voor de volgende ronde van de nacompetitie. Daarin wacht a.s. donderdag en zondag Venray, dat afrekende met OSS '20.
  Trouwste user 2022 maandag 22 mei 2006 @ 15:38:32 #115
7889 tong80
Spleenheup
pi_38086382
Een vriend was wezen kijken om de aanstaande spelers van NIVO te zien. Verhagen zat op de bank.
Hij heeft inmiddels ook Fok ontdekt omdat ie googlede op Roberto Verhagen en in dit topic terecht kwam. Staat inmiddels bij z'n favorieten zei ie vanmiddag

pi_38091267
Nacompetitie:

Vaassen - Colmschate 1-2
Er zat (veel) meer in voor Colmschate. Mja, dit maken ze thuis wel af..
pi_38091279
Op naar de 1e klasse dus
  Trouwste user 2022 maandag 22 mei 2006 @ 17:57:48 #118
7889 tong80
Spleenheup
pi_38092086
Kom je bij ons denk ik als we er in blijven.

pi_38098210
VCW terug in de vierde klas . Beschouw gaat binnenkort meehelepn een paar vaten Jupiler te legen.
  Trouwste user 2022 maandag 22 mei 2006 @ 21:10:55 #120
7889 tong80
Spleenheup
pi_38099275
Klasse over een paar jaar tegen NIVO

pi_38099392
quote:
Op maandag 22 mei 2006 21:10 schreef tong80 het volgende:
Klasse over een paar jaar tegen NIVO

Dan spreken we af. En ik betaal het eerste rondje.
  Trouwste user 2022 maandag 22 mei 2006 @ 21:28:21 #122
7889 tong80
Spleenheup
pi_38100126
Ik de andere 5

pi_38100176
quote:
Op maandag 22 mei 2006 21:28 schreef tong80 het volgende:
Ik de andere 5

Nee, nee: we delen de kosten.
pi_38132683
Laat NIVO maar naar de hoofdklasse promoveren. Ook gezellig.
www.thuisuiteten.nl
pi_38203113
Venray - OJC Rosmalen 2-3

Nadat in de eerste nacompetitieronde Rios '31 in eigen huis ook al met 2-3 werd verslagen door ons eerste elftal, kreeg Venray vanmiddag eenzelfde nederlaag te slikken. De thuisploeg kwam nog wel op een 1-0 voorsprong, maar via een eigen doelpunt en een treffer van Pieter Schrassert Bert was het OJC dat bij rust op voorsprong stond.

In de tweede helft werd een foutje van Fred van Schaik keihard afgestraft, en kwam Venray terug tot 2-2. De ingevallen Mi Idrissi zorgde hierna echter alsnog voor de overwinning. Aanstaande zondag volgt de thuiswedstrijd.
pi_38203195
Dus de kans op promotie is er?
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 donderdag 25 mei 2006 @ 17:12:32 #127
7889 tong80
Spleenheup
pi_38203690
Zo dat gaat goed daar bij OJC.

pi_38204030
Ze hebben al 2 jaar op rij de finale van de nacompetitie gehaald, maar die ook 2x verloren .

Maar goed, ze zijn in ieder geval op weg naar de 3e op rij.... zondag niet verliezen en de finale is wederom daar.
  Trouwste user 2022 zaterdag 27 mei 2006 @ 16:50:42 #129
7889 tong80
Spleenheup
pi_38272575
NIVO-Sparta - WVF-Zwolle 5-1.

Eerste helft al 4-0. We hadden nog meer kunnen scoren. Het verschil tussen eerste en tweede klas was wel groot. Theo van Geffen scoorde natuurlijk weer en was het publiek aan het vermaken met z'n commentaar. Die vent is echt zo gek als een deur.

pi_38272638
Is NIVO nu veilig?
  Trouwste user 2022 zaterdag 27 mei 2006 @ 16:59:09 #131
7889 tong80
Spleenheup
pi_38272896
Nee dinsdag de return in Zwolle. Dat mag geen probleem meer zijn. En dan zaterdag op neutraal terrein de allerlaatste wedstrijd om lijfsbehoud.

zaterdag 27 mei 2006 @ 17:06:36 #132
67174 Dos37
Come on Twente
pi_38273136
Moeten jullie dan tegen de winnaar van DZC'68 - Veensche Boys
  Trouwste user 2022 zaterdag 27 mei 2006 @ 17:08:03 #133
7889 tong80
Spleenheup
pi_38273181
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 17:06 schreef Dos37 het volgende:
Moeten jullie dan tegen de winnaar van DZC'68 - Veensche Boys
Als DZC uit Doetinchem komt wel ja. Waar komt Veensche Boys vandaan ? Veenendaal ?

Trouwste user 2022 zaterdag 27 mei 2006 @ 17:08:34 #134
7889 tong80
Spleenheup
pi_38273202
En wat hebben die gepresteerd zijn dat eerste klassers ofzo ? Geef eens informatie

zaterdag 27 mei 2006 @ 17:19:57 #135
67174 Dos37
Come on Twente
pi_38273564
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 17:08 schreef tong80 het volgende:

[..]

Als DZC uit Doetinchem komt wel ja. Waar komt Veensche Boys vandaan ? Veenendaal ?

DZC komt uit doetinchem ja. Die spelen 2de klassen bij ons in daar werden ze 3de. Veensche Boys komt uit Nijkerkerveen en die schakelden ons uit in de eerste ronde doormiddel van penals. Zij spelen ook 2de klasse.
  Trouwste user 2022 zaterdag 27 mei 2006 @ 17:27:20 #136
7889 tong80
Spleenheup
pi_38273811
Ok dat moet dus ook te doen zijn.

pi_38274183
Degradatie uit de Zondag Hoofdklasse
  Trouwste user 2022 zaterdag 27 mei 2006 @ 17:42:07 #138
7889 tong80
Spleenheup
pi_38274327
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 17:37 schreef InnocentFR het volgende:
Degradatie uit de Zondag Hoofdklasse
Waar heb je het over

pi_38274484
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 22:02 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Wij 800, maar weinig jeugd, we hebben volgend jaar 21 zaterdag teams en 10 op zondag.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_38274568
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 17:42 schreef tong80 het volgende:

[..]

Waar heb je het over

Topic heet: Wat doet je amateurclubje seizoen 2005/2006 # 4

Wat denk je dan Tong?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  Trouwste user 2022 zaterdag 27 mei 2006 @ 18:23:54 #141
7889 tong80
Spleenheup
pi_38275706
Ja maar welke club enzo ?

pi_38276551
Kan Germania zijn of Nieuwenhoorn of nog 4 anderen...

Wij hebben er weer een bekertje bij:

ASWH WINT DE DISTRICTSBEKER

Op sportpark Jeugdland in Ulvenhout trad ASWH vandaag voor de bekerfinale in het district Zuid I. De tegenstander was RKSV Oisterwijk. Deze ploeg, uitkomend in de tweede klasse van de zondagamateurs, had zich op weg naar de finale een reuzendoder getoond. Het team was, vaak na het nemen van strafschoppen, te sterk geweest voor bijvoorbeeld Baronie en Roda Boys. Trainer Jack van den Berg, winnaar van de Rinus Michels Award, kon niet beschikken over de geschorste Louis van Kleef, Ferry van Lare en Richard Lodder.

Na een opening met veel vuurwerk en tromgeroffel kon de bal aan het rollen worden gebracht. ASWH toonde direct aan dat het niet de fout maakte om de op lager niveau acterende tegenstander te onderschatten. De ploeg probeerde Oisterwijk al vroeg onder druk te zetten. Dit sorteerde effect, want de verdedigers van Oisterwijk maakten in de opbouw vaak al snel fouten. Echte kansen kreeg ASWH nog niet echt, hoewel er wel wat kleine mogelijkheden waren om de score te openen. Oisterwijk wilde echter niet te snel buigen en kon het de Ambachtse aanvallers steeds net lastig genoeg maken.

In aanvallend opzicht werd er van Oisterwijk niet heel veel vernomen. Af en toe kwam het team er wel uit en ondernam het een doelpoging, maar Willem-Jan hoefde nauwelijks in actie te komen. Dat ASWH, waar Bram Plomp de geblesseerde Boudy Hoogendoorn had vervangen, de score opende, was dan ook geen verrassing. Johan Sturrus kreeg de bal aan de linkerkant van de zestien, na een mooie aanval van ASWH, en gaf een afgemeten voorzet. Bij de tweede paal hoefde Stefan van Dam slechts te knikken met het hoofd om te scoren. Zijn kopbal ging mooi in tegendraadse richting het doel in en zo stond het 1-0.

Dit was een ideale situatie, want Oisterwijk moest nu wel wat meer ruimte weg geven als het nog iets wilde bereiken. Met name in de slotfase van de eerste helft kon ASWH daar handig van profiteren. Sjoerd van der Waal werd weggestuurd, omspeelde de keeper en werd neergelegd. Arbiter Van de Ketterij kende terecht een strafschop toe. Specialist Izaäk Verhoeven benutte de penalty feilloos en verdubbelde de voorsprong. Daarmee was de koek nog niet op, want kort daarna kon Arjan Human alleen doorlopen richting de geblondeerde keeper van Oisterwijk. Arjan bleef zeer koel, passeerde de doelman en schoof de bal tegen de touwen. Zo kon ASWH met 3-0 gaan rusten en was de wedstrijd eigenlijk wel al gespeeld.

Na rust ging ASWH direct op jacht naar een vierde treffer. Sjoerd leek die te gaan maken, maar alleen voor de keeper mikte hij helaas over. ASWH werd toen ook wat slordiger en één zo’n slordigheidje in de opbouw werd door Oisterwijk afgestraft. Een aanvaller zag zijn inzet van richting veranderd worden en zodoende was Willem-Jan kansloos. De 3-1 bracht bij ASWH het besef terug dat het geconcentreerd moest blijven. Dit resulteerde in een vierde treffer. Arjan kreeg de bal op de rand van het strafschopgebied aangespeeld, bewaarde het overzicht en tikte door naar de rechts van hem opstomende Izaäk. De routinier had vervolgens geen moeite om de keeper met een mooie schuiver in de verre hoek kansloos te laten en ASWH op 4-1 te zetten.

Meer goals vielen er niet, hoewel er na enkele mooie aanvallen best nog wel kansen kwamen. Zo had Izaäk bijvoorbeeld pech dat de bal, net voor hij wilde afronden, opstuitte en hij over schoot. Ook Marphe Redjosetiko en Danny Versluis kregen nog speeltijd van Jack. Zij vervingen Jordi en Alex. De slotfase van het duel, dat geruime tijd in de stromende regen werd afgewerkt, was niet erg verheffend meer. Logisch, omdat de buit voor ASWH al lang binnen was en Oisterwijk niet meer kon. De tegenstander had zich kranig geweerd en leek er na de laatste Ambachtse treffer voor te kiezen om vooral niet meer tegengoals te incasseren. In die opzet slaagde de ploeg.

Met het winnen van de districtsbeker kan ASWH wederom een prijs toevoegen aan de sinds enkele jaren toch al zo volle prijzenkast. Een compliment voor de selectie en begeleiding is dan ook op zijn plaats, zeker gezien het feit dat dit nu al het tweede lange seizoen op rij is. ASWH mag nu gaan proberen om eventueel nog de Gatorade Cup te winnen. Deze reeks start met een wedstrijd tegen de winnaar van West I, GVVV. Deze ploeg won in de finale met 3-1 van Spakenburg en was al twee keer tegenstander in de competitie.
www.thuisuiteten.nl
pi_38276683
Van een 2de klasser moest je ook gewoon winnen.

Mooi dat de blauwen verloren hebben.
pi_38276794
Ja, je moet er van winnen. Maar Baronie verloor ervan, om maar wat te noemen.
www.thuisuiteten.nl
pi_38276869
Ach, ik kan me herinneren dat een paar jaar geleden zondag 3e of 4e klasser Schijndel de districtsbeker won... Ze stootten wel in een keer door naar de hoofdklasse toen.
  Trouwste user 2022 zaterdag 27 mei 2006 @ 18:59:26 #146
7889 tong80
Spleenheup
pi_38276934
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 18:58 schreef Zjakkie het volgende:
Ach, ik kan me herinneren dat een paar jaar geleden zondag 3e of 4e klasser Schijndel de districtsbeker won... Ze stootten wel in een keer door naar de hoofdklasse toen.
Daar zat dan ook al vroeg een miljonair die het bepaalde

pi_38276988
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 18:58 schreef Zjakkie het volgende:
Precies. Je moet die teams niet onderschatten, dan worden ze gevaarlijk. Dat hebben we ook niet gedaan, ze werden vrij simpel weggetikt.
www.thuisuiteten.nl
pi_38277017
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 18:56 schreef methodmich het volgende:
Ja, je moet er van winnen. Maar Baronie verloor ervan, om maar wat te noemen.
Was verder niet lullig bedoeld, gefeliciteerd
pi_38277047
Dank je wel hoor.
www.thuisuiteten.nl
pi_38289134
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 18:49 schreef methodmich het volgende:
Kan Germania zijn of Nieuwenhoorn of nog 4 anderen...

Wij hebben er weer een bekertje bij:

ASWH WINT DE DISTRICTSBEKER
Gelficiteerd Mich
ASWH plaatste zich dus allang voor de KNVB-beker van volgend seizoen. Spijkenisse ook.
  zondag 28 mei 2006 @ 15:43:26 #151
17328 methodmich
Nummer 10
pi_38302804
Ja, daar waren we al voor geplaatst door de halve finale te halen. En anders wel door tweede te worden in de competitie. En anders doordat we een periodetitel van de Vogels overgenomen hebben. Dus op vier manieren nu.

Champagne!

Die is voor Jopie!

Even het clublied zingen

Het is een goed stel, zei men in 88 al

Sfeerfoto's opponent:

MM half verscholen achter de spelers inclusief vaste kijkgroep

De duivel!

Gastkeeper Santi Cañizares

[ Bericht 21% gewijzigd door methodmich op 28-05-2006 15:53:24 ]
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zondag 28 mei 2006 @ 16:02:32 #152
7889 tong80
Spleenheup
pi_38303391
Leuke foto's

zondag 28 mei 2006 @ 16:07:22 #153
17328 methodmich
Nummer 10
pi_38303532
Speelde NIVO vorig jaar nou tegen Meerkerk tong? Gisteravond op een verjaardag sprak ik een speler van Groote Lindt en die spelen nu play-offs tegen Meerkerk. Meerkerk promoveert vermoedelijk naar de eerste klasse na de 1-3 winst in Zwijndrecht.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zondag 28 mei 2006 @ 16:10:50 #154
7889 tong80
Spleenheup
pi_38303621
Ja was de laatste wedstrijd van het seizoen om het kampioenschap. We wonnen uit met 0-1 en promoveerden. Ik gun hun de promotie wel.

zondag 28 mei 2006 @ 16:24:16 #155
17328 methodmich
Nummer 10
pi_38303955
Ja, zit er dik in. Tenzij de Lindt daar met 0-3 gaat winnen, maar dat zie ik niet.
www.thuisuiteten.nl
pi_38343024
OJC won met 6-0 van Venray, en speelt nu op 2e Pinksterdag (maandag dus) op het veld van Rhode (Sint Oedenrode) tegen hoofdklasser Deurne om een plaats in de hoofdklasse van 2006/2007 .
  Trouwste user 2022 maandag 29 mei 2006 @ 20:20:21 #157
7889 tong80
Spleenheup
pi_38343624
6-0 geweldig resultaat zeg.

pi_38343690
Succes Yeahinho. Deurne moet te doen zijn!
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 dinsdag 30 mei 2006 @ 21:47:38 #159
7889 tong80
Spleenheup
pi_38388086
WVF Zwolle - NIVO-Sparta. 4-1.

Thuis hadden we met 5-1 gewonnen dus door naar de finale van de nacompetitie. Maar dat scheelde dus niet veel of het was op penalties aangekomen. Dit had ik niet verwacht omdat we thuis een klasse beter waren. Maar goed toch door.

pi_38388151
Was billenknijpen dus
  Trouwste user 2022 dinsdag 30 mei 2006 @ 21:51:10 #161
7889 tong80
Spleenheup
pi_38388289
Ja ik heb verder geen informatie bij NIVO nam niemand op. Dus maar naar Zwolle gebeld. Volgens die man scheelde het niet veel of het was gewoon 5-1 geweest. Dat had betekend dat er strafschoppen hadden moeten worden genomen.

pi_38388419
Dick zal wel hartkloppingen hebben gehad....
Morgen in de krant: wonderbaarlijke ontsnapping NIVO
  Trouwste user 2022 dinsdag 30 mei 2006 @ 21:54:39 #163
7889 tong80
Spleenheup
pi_38388488
Ja arme Dick

pi_38388539
En nu? Zaterdag tegen....
  Trouwste user 2022 dinsdag 30 mei 2006 @ 22:02:07 #165
7889 tong80
Spleenheup
pi_38388771
Dat weet ik niet iig tegen een tweedeklasser uit Oost. Geloof een Doetinchemse club of Veensche Boys.

pi_38389796
'k Zal voor je duimen.
pi_38412903
Zo tong, dat is op het randje.

Meerkerk gepromoveerd trouwens, gisteren weer gewonnen van Groote Lindt. En de trainer van de Lindt had nog wel gezegd in de krant "gewoon met 0-3 te winnen daar." Niet dus, nu de tweede klasse in.
www.thuisuiteten.nl
pi_38417678
Grappig dat je erachteraan gebeld hebt tong, nu hopen dat de boys het af kunnen maken.
That's all folks!
pi_38418112
Tong, ik ken de Veensche Boys wel. Het is een redelijk sterk team. Kijk voor iets meer info op www.deblauwehelden.nl
  Trouwste user 2022 woensdag 31 mei 2006 @ 21:12:55 #170
7889 tong80
Spleenheup
pi_38422019
Inhaalrace WVF eindigt in tranen

van onze sportredactie

31 MEI 2006 - ZWOLLE - Wat onwaarschijnlijk leek, bleek in praktijk bijna haalbaar. WVF moest met 4-0 winnen om de finale van de nacompetitie van de tweede klasse te halen. Het lukte net niet: 4-1.

Het wonder hing in de lucht, toen de Zwolse ploeg het slappe begin van Nivo Sparta afstrafte met drie treffers binnen achttien minuten. De gewaagde tactiek - achterin man tegen man - betaalde zich uit. Los van de goals creëerde WVF nog drie opgelegde kansen. Na de tegentreffer van Janse miste de ploeg uit Zaltbommel mogelijkheden op 3-2. Het gevolg was een zinderend slot na de tweede treffer van Timon Beimers. Twee keer sprong trainer John Beijen op met de gedachte dat de cruciale vijfde goal aanstaande was. Die treffer bleef uit, na de thriller lag de hele ploeg gestrekt op het veld. Beijen: 'Net als in het eerste duel had het 10-5 kunnen worden, maar nu voor ons. We hebben echt gespeeld als een eersteklasser. Het was genieten, maar volgend jaar word ik toch liever meteen kampioen.'

Trouwste user 2022 woensdag 31 mei 2006 @ 21:16:32 #171
7889 tong80
Spleenheup
pi_38422112
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 18:25 schreef Dennus-F het volgende:
Tong, ik ken de Veensche Boys wel. Het is een redelijk sterk team. Kijk voor iets meer info op www.deblauwehelden.nl
Ok,bedankt

woensdag 31 mei 2006 @ 22:10:10 #172
67174 Dos37
Come on Twente
pi_38422550
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 21:47 schreef tong80 het volgende:
WVF Zwolle - NIVO-Sparta. 4-1.

Thuis hadden we met 5-1 gewonnen dus door naar de finale van de nacompetitie. Maar dat scheelde dus niet veel of het was op penalties aangekomen. Dit had ik niet verwacht omdat we thuis een klasse beter waren. Maar goed toch door.

OMG wat hebben ze het nog spannend gemaakt zeg. De volgende moeten jullie ook kunnen hebben tong.
  Trouwste user 2022 donderdag 1 juni 2006 @ 17:45:52 #173
7889 tong80
Spleenheup
pi_38444081
Ken je ze een beetje Dos ?

pi_38444744
ik ga morgen hier in t dorp naar Vitesse Delft en HZVV. kent iemand deze clubs?
  Trouwste user 2022 donderdag 1 juni 2006 @ 18:52:10 #175
7889 tong80
Spleenheup
pi_38446393
Vitesse Delft is een grote club. Dat weet ik nog wel.Is het om promotie ?

pi_38447745
Vitesse Delft is de ploeg die de nacompetitie in 1B heeft gewonnen, voor Barendrecht en Voorschoten '97. Ik hoop dat ze promoveren, dan komen ze bij ons. Vorig jaar liepen ze promotie mis na een play-off. HZVV komt uit Hoogeveen en won de play-offs in 1E meen ik.

Let op aanvaller Daniel Da Cruz.

En leuk dat tong naar De Panhuis gaat zaterdag!
www.thuisuiteten.nl
pi_38452455
Kan wel een leuk worden dus. Helaas is het bij VVOG das de andere club in mijn dorpje!
pi_38483130
Ah, je bent een Harderwijker dus. Geen VVOG-fan?
www.thuisuiteten.nl
pi_38485511
Vitesse Delft dit jaar twee keer gezien tegen Spïjkenisse. Was er niet van onder de indruk.
pi_38485581
Nee, maar ik heb liever dat die promoveren dan een clubje uit het noorden.
www.thuisuiteten.nl
pi_38490778
Nee, dat is eigenlijk een scheld wordt bij mij in de familie! Ik ken natuurlijk wel een aantal jongens van VVOG persoonlijk..
pi_38499290
Okee. Dit jaar waren ze vrij zwak, hoewel ze op het eind een goede eindsprint hadden. Wie ken je zoal, de oudere mannen of juist jonkies als Van Polen?
www.thuisuiteten.nl
pi_38500112
Vooralde jonkies.. Van Polen gaat trouwens naar Vitesse, of wist je dat al? Ik denk dat ik alle Harderwijkse jongens wel ken.. Blommetjes, van Polen. De nieuwe jongens die van de A1 komen heb ik eigenlijk bij mijn clubje nog tegen gespeeld
pi_38500331
Ja, wist ik. Leuk, benieuwd of hij het gaat redden daar.

Veel plezier bij Vitesse Delft vanmiddag, let maar op Daniel da Cruz.
www.thuisuiteten.nl
pi_38500655
zal ik doen! ze verwachten een aardige drukte
pi_38506785
Vitesse heeft met 1 - 0 gewonnen. In een niet zo bijzondere wedstrijd. Vitesse had het vooral het eerste half uur moeilijk met het fysieke spel van HZVV. Toen Vitesse in de blessure tijd van de eerste helft scoorde was het eigenlijk gebeurd. HZVV wist eigenlijk geen kansen meer af te dwingen
  zaterdag 3 juni 2006 @ 17:26:00 #187
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_38507459
Vitesse dus gewonnen .
Gunde het ze niet, totaal niet verdiend .

Da Cruz is inderdaad wel een goede, maar ze zullen daar flink moeten inkopen om er wat van te maken komend jaar.
pi_38508156
Volgens hun website hebben ze 10 aankopen gedaan. Ze hebben een beste houthakker achterin bij vitesse
  Trouwste user 2022 zaterdag 3 juni 2006 @ 18:14:41 #189
7889 tong80
Spleenheup
pi_38508614
NIVO-Sparta - Veensche Boys 3-1.

NIVO blijft dus eerste klasser.

Hoeraaaaaaaa

pi_38509632
Feli tong, netjes. Nog meegeweest?

En Vitesse Delft erbij is wel leuk, heb vandaag gehoord dat A nu definitief bollenclubs + Rotterdam wordt.

Wij gaan ook door:

STERK ASWH BLIJFT OP KOERS RICHTING GATORADE CUP

Na het veroveren van de districtsbeker Zuid I vorige week, mag ASWH nog proberen om de Gatorade Cup voor amateurs te winnen. De eerste stap in de juiste richting diende vanmiddag op eigen veld te worden gezet tegen de winnaar van het district West I, GVVV. Een taaie opponent, gezien het feit dat ASWH en GVVV elkaar dit seizoen in de competitie geen duimbreed toegaven. In Veenendaal werd het 1-1, thuis bleef het 0-0. Scheidend trainer Jack van den Berg kon weer beschikken over Richard Lodder en Ferry van Lare, terwijl Louis van Kleef in afwachting van zijn schorsing ook inzetbaar was. Slechts Boudy Hoogendoorn en Jordi Boogers ontbraken wegens blessures.

Al vanaf het eerste fluitsignaal van de sterk leidende scheidsrechter waren de ambities van ASWH duidelijk. GVVV werd steeds vroeg vast gezet en kreeg geen gelegenheid om te voetballen. Het scherp startende ASWH kreeg ook direct enkele kansjes, maar wist in die fase doelman Bennie Geerts niet te passeren. Gaandeweg de eerste helft moest ASWH wat gas terugnemen. Van GVVV werd echter vrij weinig vernomen. Het gemis van topschutter Edwin van Rooijen deed zich in aanvallend opzicht duidelijk voelen bij de “Blauwen” uit Veenendaal.

In het laatste deel van de eerste helft besliste ASWH feitelijk de wedstrijd. Nadat Sjoerd van der Waal, die eerder al rakelings over kopte, met het hoofd de lat had getoucheerd, kon hij even later wel juichen. Arjan Human werd weggestuurd aan de rechterkant. Hij trok goed naar binnen en bewaarde het overzicht. Zijn lage voorzet werd door Sjoerd op waarde geschat. Hij kwam goed voor de verdediger en tikte de bal tegen de touwen. Enkele minuten later werd Arjan opnieuw richting de goal gezonden. Deze keer was hij alleen en besloot hij terecht om het dan ook maar zelf af te maken. Na een fraaie lichaamsschijnbeweging kon hij doelman Geerts omspelen, om vervolgens de bal met wiskundige precisie in het lege doel te schuiven, zodat de teruggelopen verdedigers daar niets meer aan konden doen. Met deze veilige marge van 2-0 mocht het sterk acterende ASWH gaan rusten.

In de tweede helft leken de Ambachters de wedstrijd rustig uit te willen voetballen. Dat kon ook, want GVVV wist geen moment de indruk te wekken dat het de spanning nog terug zou kunnen brengen. Ook niet in een fase halverwege de tweede helft, waarin ASWH soms iets te makkelijk voetbalde. ASWH bleef zelf wel gevaarlijk en het leek er dan ook op dat Sjoerd zijn tweede treffer van de middag mocht laten bijschrijven. Helaas werd de goal afgekeurd, omdat de scheidsrechter een handsbal zag in Sjoerds poging de bal te controleren.

Later werd er nog een treffer van ASWH geannuleerd. Inmiddels was Alex de Jong, nadat hij nog enkele technische staaltjes had vertoond, vervangen. Voor Alex waren dit zijn laatste acties voor ASWH, want hij gaat op vakantie. De voor hem ingevallen Marphe Redjosetiko was de maker van deze tweede afgekeurde goal. Hij zou buitenspel hebben gestaan, maar kreeg op dat moment de bal via een verdediger. Het deerde ASWH, waar ook Louis van Kleef inmiddels voor Sjoerd in het veld was gekomen, echter geenszins.

De ploeg ging onder impuls van met name invaller Marphe, de onvermoeibare Arjan, de zeer actieve Ferry van Lare en de ouderwets opstomende aanvoerder Johan Sturrus op zoek naar een derde treffer. Die kwam er dan ook. Marphe kreeg de bal op de rand van het strafschopgebied, hield die goed vast en speelde hem op het juiste moment door richting de inlopende Ferry van Lare. Diens inzet schoof door de benen van doelman Geerts in het doel en betekende een score die meer recht deed aan de krachtsverhoudingen.

Met deze dik verdiende overwinning zet ASWH weer een stap richting het winnen van de Gatorade Cup. Er werd vandaag goed gevoetbald en gecombineerd, wat nog maar eens duidelijk maakt dat de spelers de ambitie hebben om deze prijs te gaan veroveren. De volgende tegenstander in het traject richting finale is WHC, dat de beker in het district Oost wist te winnen.
www.thuisuiteten.nl
pi_38512981
Proficiat tong!

Nu zullen Wesley, Joris en Roberto wel definitief naar jullie verkassen.
pi_38513010
Trouwens....
quote:
De finale: OJC ROSMALEN - sv DEURNE
Rosmalen, 03 Juni 2006

Aanstaande maandag 3 juni is het dan zover. Het eerste elftal staat dan voor de derde keer op rij in de finale van de nacompetitie. En dit keer is het vertrouwen groot dat 3x scheepsrecht is. Met de steun van een grote supportersschare zal het team (voor de laatste keer onder leiding van John Meijs) gaan voor goud!

Maandag 3 juni, aanvang 14:30 uur.
Lokatie: sportpark De Neul, VR v Kessellaan 1 in Sint Oedenrode (voetbalvereniging Rhode).

Bij winst en dus promotie naar de hoofdklasse zal het dak er op ons voetbalcomplex De Groote Wielen vanaf gaan. We verwachten de selectie dan rond 6 uur terug. En na de afsluiting van het schooltoernooi op De Groote Wielen zullen ongetwijfeld veel OJC-ers de huldiging gaan bijwonen. De discotheek staat al klaar. Maar eerst moet Deurne natuurlijk nog aan de zegekar gebonden worden.... OJC-ers zet hem op!
  Trouwste user 2022 zaterdag 3 juni 2006 @ 21:09:45 #193
7889 tong80
Spleenheup
pi_38513102
Succes

zondag 4 juni 2006 @ 12:05:56 #194
17328 methodmich
Nummer 10
pi_38524941
Ja, succes Yeahinho. Zou leuk zijn als jullie weer promoveren!
www.thuisuiteten.nl
pi_38537518
Tong, gefeliciteerd. Yeahinho: veel succes.
pi_38558925
OJC staat al voor. 1-0 Prachtige vrije trap Dirk Jan in de Eng (ex FC Den Bosch uiteraard ). Live op de hoogste gehouden door Yeahinho.

Forza OJC
pi_38559030
En dat is 2. Michael van Rijn 10 10 10 !!!
  maandag 5 juni 2006 @ 14:54:43 #198
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_38559033
quote:
Op maandag 5 juni 2006 14:50 schreef TerroRobbie het volgende:
OJC staat al voor. 1-0 Prachtige vrije trap Dirk Jan in de Eng (ex FC Den Bosch uiteraard ). Live op de hoogste gehouden door Yeahinho.

Forza OJC
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_38559077
quote:
Op maandag 5 juni 2006 14:54 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Voorspelbaar +2000
pi_38559344
Het gaat wel heel snel nu. 3-1 weer van Rijn en gelijk 3-2
pi_38559427
Nitraten fakkels en rookpotten op het veld
pi_38560868
Nog steeds 3-2, het is allemaal wat vertraagd 2e helft is om 15.40 begonnen.
  Trouwste user 2022 maandag 5 juni 2006 @ 16:00:30 #204
7889 tong80
Spleenheup
pi_38560934
Komen er gelijk strafschoppen bij een gelijke stand ?

pi_38560949
Spannend!
That's all folks!
pi_38560991
quote:
Op maandag 5 juni 2006 16:00 schreef tong80 het volgende:
Komen er gelijk strafschoppen bij een gelijke stand ?

Dat weet ik eerlijk gezegd niet.
  maandag 5 juni 2006 @ 16:04:45 #207
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_38561073
Zou leuk zijn. VOlgend jaar OJC tegen Geldrop
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Trouwste user 2022 maandag 5 juni 2006 @ 16:04:49 #208
7889 tong80
Spleenheup
pi_38561076
Dat was bij ons in de nacompetitie wel het geval namelijk.

pi_38561125
4-2 Schouwenaar! CAMPEONE!
  Trouwste user 2022 maandag 5 juni 2006 @ 16:07:34 #210
7889 tong80
Spleenheup
pi_38561166
Klasse, pa ook al een oud Boschenaar toch ?

pi_38561284
Weet niet of dat een zoon van Roger is. Zou goed kunnen.
pi_38561326
Leuk, OJC - Geldrop. Yeahinho tegen Bos!

Dirk-Jan In Den Eng, nota bene oud-Ajax en nu bij OJC.
www.thuisuiteten.nl
pi_38561497
quote:
Op maandag 5 juni 2006 16:12 schreef methodmich het volgende:
Leuk, OJC - Geldrop. Yeahinho tegen Bos!

Dirk-Jan In Den Eng, nota bene oud-Ajax en nu bij OJC.
Ja werd nog kampioen met Ajax A1 in 2001-2002.
pi_38561536
quote:
Op maandag 5 juni 2006 16:04 schreef tong80 het volgende:
Dat was bij ons in de nacompetitie wel het geval namelijk.

Volgens Yeahinho is het gewoon verlenging, maar hij weet het niet zeker. Nog +- 10 minuten.
pi_38561678
Van Schaik (ojc) mag douchen. 2x geel.
  Trouwste user 2022 maandag 5 juni 2006 @ 16:30:39 #217
7889 tong80
Spleenheup
pi_38561889
Spannend.

pi_38561893
Afgelopen! Hoofdklasse here we come!
  Trouwste user 2022 maandag 5 juni 2006 @ 16:31:13 #219
7889 tong80
Spleenheup
pi_38561904
Gefeliciteerd

pi_38562565
Van harte Yeahinho!
www.thuisuiteten.nl
  maandag 5 juni 2006 @ 16:53:56 #221
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_38562598
Feli Yeahinho
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_38562602
Zo naar de huldiging.
pi_38562708
Successupporter.
www.thuisuiteten.nl
pi_38563105
Deze week tentamenweek anders was ik wrs wel ff gaan kijken bij de wedstrijd. Maar ben idd een successupporter. En elke keer als ik kwam kijken de laatste tijd was het bagger. Dusjah op een gegeven moment kun je je dan wel betere invullingen van je zondag middag bedenken.
pi_38563414
Is het wel je club of meer gewoon omdat het in de buurt is?
www.thuisuiteten.nl
pi_38563774
Kampioenen ole ole .
  Trouwste user 2022 maandag 5 juni 2006 @ 17:41:17 #227
7889 tong80
Spleenheup
pi_38563980
Klasse jongen

maandag 5 juni 2006 @ 17:43:39 #228
67174 Dos37
Come on Twente
pi_38564044
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef tong80 het volgende:
NIVO-Sparta - Veensche Boys 3-1.

NIVO blijft dus eerste klasser.

Hoeraaaaaaaa

Goed gedaan.
pi_38566291
Van harte Yeahinho, OJC is waar het gezien de grootte van de club thuishoort!
That's all folks!
pi_38570798
quote:
Op maandag 5 juni 2006 17:21 schreef methodmich het volgende:
Is het wel je club of meer gewoon omdat het in de buurt is?
Ik heb er 13 jaar gevoetbald.
pi_38571581
Dan jij ook gefeliciteerd Robbie.
That's all folks!
pi_38580155
Kampioenuuhhhhhhhhhh ole oleeeeeeeeee .
pi_38580159
De spelers waren gvd eerder naar huis de stad dan ik .
pi_38580168
Volgend jaar het 8e kampioen en weer zo'n groot feest, hebben we afgesproken [14.gif]
  Trouwste user 2022 dinsdag 6 juni 2006 @ 15:55:26 #235
7889 tong80
Spleenheup
pi_38594258
Nivo Sparta handhaaft zich door prima slot

van een verslaggever
Dinsdag 6 juni 2006 - Veenendaal - Nivo Sparta mag ook volgend seizoen in de eerste klasse acteren. De Zaltbommelaren klaarden op het neutrale veld van GVVV in Veenendaal de laatste klus: 3-1 winst op Veensche Boys.
„Een fantastisch slot“, sprak trainer Bert Ruijsch nadat de missie volbracht was. Het 4-1 verlies van dinsdag tegen WVF, waardoor zijn pupillen met de hakken over de sloot doordrongen tot de finale, was voor de oefenmeester een deceptie. „Maar misschien kwam het wel op het goede moment, zodat we nu op scherp stonden“, zag Ruijsch toch nog een voordeel.
Nivo Sparta speelde overtuigend tegen de tweedeklasser uit Nijkerkerveen en begon ook voortvarend. Na vijf minuten stond de 1-0 op het bord. Goalgetter Theo van Geffen scoorde vanaf de stip na een overtreding op Louren Dorleijn. Dat herhaalde zich in de tweede helft - die een stuk later begon omdat de scheidsrechter geblesseerd uitviel - middels een snelle goal van Emiel van de Sanden.
Spannend werd het nog wel toen Veensche Boys op 2-1 kwam en de opponent de vlag van pompen of verzuipen hees. „Dan is het altijd uitkijken geblazen. Stel dat er eens een bal verkeerd valt“, blikte Ruijsch terug. Peter van Tuijl maakte kort voor tijd met de 3-1 aan alle spanningen een einde.
Nivo Sparta speelt volgend seizoen in Zuid 1. Dan zijn er weer streekderby’s tegen Roda Boys, Achilles Veen en Meerkerk. Voor Ruijsch maakt het allemaal niet uit. „Ik begrijp dat het voor de club beter is, maar ik heb het derbygevoel niet zo. Ik heb genoten van Oost.“

Ontgroeid

De trainer kwalificeert het voorbije seizoen als een leerjaar en zag tegen Veensche Boys dat zijn ploeg toch wel het tweedeklasserschap is ontgroeid. Over ’het leerjaar’ heeft Ruijsch wel een tegenstrijdig gevoel. „We dachten moeiteloos mee te kunnen. We begonnen goed met een mooi team. We deden mee voor de eerste vier plaatsen. We wonnen van Nunspeet, maar daarna verloren we van Apeldoorn. Toen raakten we ook nog eens drie spelers kwijt door blessures en schorsingen. Daaropvolgend was er nog direct verlies tegen concurrenten. We kregen bijna het deksel op de neus. Ja, het is een beetje tegenstrijdig allemaal. Maar nu ben ik erg blij.“

dinsdag 6 juni 2006 @ 16:36:33 #236
67174 Dos37
Come on Twente
pi_38595480
vind je het een verbetering dat je nu naar Zuid 1 gaat tong of maakt het je niet veel uit.
  Trouwste user 2022 dinsdag 6 juni 2006 @ 16:42:49 #237
7889 tong80
Spleenheup
pi_38595661
LRC - VVGZ - Nieuw Lekkerland - Roda Boys - Rijsoord - Achilles Veen - oostkapelle - GJS - Terneuzense Boys - Schelluinen - Meerkerk - NIVO Sparta

Dit worden dan de mogelijke tegenstanders. Daar zitten zo al 6 clubs tussen waar ik vaak tegen heb gespeeld. We krijgen dan ook 3 derby's. Er zullen dan ook meer toeschouwers meekomen b.v. Dit jaar misten we dat wel. De clubs waar we tegen speelden waren over het algemeen onbekenden voor ons. Het voetbal opzich was leuk. Maar het blijft gewoon leuker tegen oude rivalen te spelen.

pi_38601084
1C is een erg matige klasse, dus daar heeft NIVO denk ik meer kansen. VVGZ en Lekkerland hebben meegedaan om de titel en zelfs promotie en dat zijn echt geen sterke clubs. Dus wellicht NIVO volgend jaar als stuntploeg zomaar bovenin.

Schelluinen barst van de poen trouwens.

Robbie en Yeahinho volgend jaar tegen Bos!
www.thuisuiteten.nl
pi_38628588
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 09:18 schreef deejaylethal het volgende:
Oke... Ik heb n fout gemaakt, t moet D zijn. 1E was ik even mee in de war, daar zit Holwierde in, ben ik geboren en als talentje rondgelopen. Helaas moest ik toen verhuizen, anders was ik wellicht beter doorontwikkeld en had ik in het eerste kunnen spelen
1D moet kunnen dan. De eerste klasse volgend seizoen ook wel spannend door tong80 (NIVO), deejaylethal (DOVO) en BVO (Barendrecht).
www.thuisuiteten.nl
pi_38744667
Finale!

ASWH BEREIKT FINALE VAN DE GATORADE CUP!

Omdat het Ambachtse hoofdveld niet meer in gebruik is en er een flink aantal bezoekende supporters werd verwacht, diende ASWH vanmiddag voor de halve finale in de Gatorade Cup aan te treden in Heerjansdam. ASWH trapte onder zomerse omstandigheden af voor de wedstrijd tegen WHC. Die ploeg won de districtsbeker Oost en komt uit in de hoofdklasse C van de zaterdagamateurs. Bij ASWH ontbraken Alexander de Jong, die al op vakantie is, Stefan van Dam, Boudy Hoogendoorn en Jordi Boogers. Zodoende had trainer Jack van den Berg een tactisch concept bedacht waarin Sjoerd van der Waal in de rug van Arjan Human en Louis van Kleef speelde en was er ook plaats voor Marphe Redjosetiko op het middenveld.

Al na enkele minuten bleek dat ASWH in voetballend opzicht een stuk sterker was dan WHC. Die ploeg probeerde met fysiek spel dit verschil te compenseren, maar kon toch niet voorkomen dat ASWH voor rust zeker vijf uitgespeelde kansen op de openingstreffer kreeg. Zo dook Louis van Kleef op voor doelman Arjan Verhoef, die zijn inzet met links pareerde en tot zijn opluchting zag dat de rebound door Louis met zijn andere been over geschoten werd. Even later deed Arjan Human met een volley hetzelfde. Ferry van Lare had pech dat hij, nadat hij via een goede loopactie het strafschopgebied binnengedrongen was, net te veel werd gehinderd om goed te schieten.

Het dichtst bij een treffer was Arjan. Eerst belandde een goed schot van hem op de paal, terwijl de Wezeper goalie ook nog een keer goed pareerde op een inzet van de sterke spits. WHC kon hier vrij weinig tegenover stellen. De ploeg kwam er af en toe redelijk uit, maar als er al een doelpoging werd ondernomen was Willem-Jan steeds op zijn post. Ondanks de hoge temperatuur wist ASWH in de eerste helft op de juiste momenten tempo te maken, wat zoals gezegd de nodige kansen opleverde, maar nog geen goals. Zo werd het dan ook rust zonder dat er gescoord was.

In de tweede helft veranderde er vrij weinig aan het spelbeeld, al speelde de hitte ASWH als ploeg met de meest aanvallende intenties wel parten. WHC wachtte af en hoopte via een uitbraak aan een goal te kunnen komen. Een oude voetbalwet stelt ook dat als je zelf de kansen niet benut, de tegenstander ineens wel scoort. Een wet die ze in Wezep ongetwijfeld ook kennen. WHC kreeg na rust ook wel enkele mogelijkheden en dwong Willem-Jan tot een prima redding. ASWH zelf bleef echter ook kansen krijgen. Helaas wisten de aanvallers steeds net niet te scoren. Izaäk Verhoeven was het dichtst bij, toen hij met een enorme poeier de paal geselde.

De verdiende goal kwam uiteindelijk toch. Ferry van Lare kreeg op de rand van het strafschopgebied de bal. Zijn inzet werd door Arjan achter het standbeen tot doelpunt gepromoveerd. ASWH kreeg hiermee waar het gezien het spelbeeld absoluut recht op had. Het was het startsein voor een spannende slotfase, waarin veel blessuretijd toegekend werd. WHC kwam nog enkele keren in de buurt van de gelijkmaker, waarbij de beste kans door Willem-Jan op schitterende wijze van de lijn werd geslagen. Aan Ambachtse zijde was Danny Versluis op dat moment al ingevallen voor Sjoerd. Mede door die redding van Willem-Jan hield ASWH stand en won het verdiend.

Door dit resultaat mag ASWH volgende week aantreden in de finale van de Gatorade Cup. Een prachtige prestatie, die hopelijk nog mooier wordt door het winnen van die beker. De tegenstander in de finale is het Limburgse EVV uit Echt, dat vandaag in een spectaculair duel met 4-3 van Harkemase Boys won in de verlenging. EVV komt uit in de zondaghoofdklasse B en was daarin tegenstander van Papendrecht, dus wellicht kan toekomstig ASWH-trainer Bill Tukker ons nog van enkele tips voorzien. De wedstrijd wordt vermoedelijk in Echt gespeeld.

Dat WHC was echt slecht trouwens. Alleen maar een beetje schoppen.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zondag 11 juni 2006 @ 13:32:43 #241
7889 tong80
Spleenheup
pi_38746671
Gefeliciteerd.

pi_38746761
ASWH speelt volgende week de finale. Mooi.
Op televisie vertelden ze dat Steven Gerrard van Liverpool dit seizoenmeer dan 60 officiële wedstrijden heeft gespeeld. Hoeveel wedstrijden hebben de mannen van ASWH inmiddels achter hun kiezen?
pi_38753188
Nou, eens tellen.

Qua officiële duels:

26 in de hoofdklasse B
1 in de Supercup Amateurs
2 in de Gatorade Cup profs
6 in de Districtsbeker Zuid I
3 in de daaropvolgende kwartfinale, halve finale en finale Gatorade Cup amateurs

38 potjes dus, vanaf eind augustus tot en met 17 juni. Aardig aantal dus. Dan tel ik de AD / RD / Dordtenaar Cup maar niet mee, dat waren er 3.

Willem-Jan Barendregt zal er de meeste gespeeld hebben, vermoed ik, net voor Izaäk Verhoeven. Opvallend genoeg de oudste spelers in de selectie.

Gisteravond Speler van het Jaar bekend gemaakt:

1. Willem-Jan Barendregt
2. Arjan Human
3. Sjoerd van der Waal
4. Richard Lodder
5. Ferry van Lare

Terechte nummer één en twee, vanaf plek 3 tot en met pakweg 9 zat er vrij weinig tussen. Want ook Roël Gorré, Johan Sturrus, Alex de Jong en Izaäk Verhoeven hadden daar wat mij betreft kunnen staan.

De historie qua prijswinnaars:

Wout Tims 1985-'86
Aad van de Graaf 1986-'87
Ruud Dorst 1987-'88
Tjesco de Goede 1988-'89
Leo van Driel 1989-'90
Martin Nouwen 1990-'91
Leo van Driel 1991-'92
Martin Nouwen 1992-'93
Marcel Dekker 1993-'94
Jan Scheurwater 1994-'95
Ruud Dorst 1995-'96
Michel Devilee 1996-'97
Willem Jan Barendregt 1997-'98
Willem Jan Barendregt 1998-'99
Ron Tempelaar 1999-2000
Michel Devilee 2000-'01
Michel Devilee 2001-'02
Johan Sturrus 2002-'03
Willem Jan Barendregt 2003-'04
Ferry van Lare 2004-'05

Het is een prijs die door de rapporteurs (dat zijn supporters die de cijfers geven) bepaald wordt. Een publieksprijs dus wel. Willem-Jan pakt dus zijn 4e in 10 seizoenen, niet verkeerd. Opvallend veel keepers wel.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 12 juni 2006 @ 09:30:36 #244
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_38771399
Ik heb dan ook eindelijk dit topic gevonden
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
  Trouwste user 2022 maandag 12 juni 2006 @ 20:15:07 #245
7889 tong80
Spleenheup
pi_38789072
quote:
Op maandag 12 juni 2006 09:30 schreef deejaylethal het volgende:
Ik heb dan ook eindelijk dit topic gevonden
Ah DOVO. Mijn club NIVO-Sparta speelde vorige week nog bij jullie buurman.

dinsdag 13 juni 2006 @ 09:12:20 #246
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_38803326
En daarna was het "onder-NIVO-Sparta"??

Nee, geintje... Was zeker voor de beker?
Be your best
pi_38806527
Was een play-off om handhaving in de eerste klasse op neutraal terrein, deejaylethal.

Ik las trouwens dat de KNVB jullie officiele protest heeft verworpen.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 dinsdag 13 juni 2006 @ 17:03:37 #248
7889 tong80
Spleenheup
pi_38817577
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 09:12 schreef deejaylethal het volgende:
En daarna was het "onder-NIVO-Sparta"??

Nee, geintje... Was zeker voor de beker?
We waren bij uitzondering een jaar in Oost geplaatst en moesten in de play offs op neutraal terrein spelen.

Trouwste user 2022 dinsdag 13 juni 2006 @ 19:44:12 #249
7889 tong80
Spleenheup
pi_38823052
Tong gaat columns schrijven voor de internet-site van NIVO-Sparta

woensdag 14 juni 2006 @ 09:29:37 #250
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_38839822
Misschien is het dan leuk om even een URLetje te plaatsen bij je post
Be your best
pi_38845129
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 19:44 schreef tong80 het volgende:

Doet beschouw al bijna 15 jaar in het clubblad van VCW
pi_38854628
Leuk tong! Dan gaan we ze lezen. Ga je dan ook mee naar de uitduels met de bus ofzo?
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 woensdag 14 juni 2006 @ 20:20:00 #253
7889 tong80
Spleenheup
pi_38860428
Ik heb ooit al eens zo'n 5 jaar columns geschreven samen met een andere NIVO-sparta man. Dat deden we in correspondentie-vorm, en reageerden op elkaar. Maar met de bus ga ik niet mee, ik ben snel wagenziek.

donderdag 15 juni 2006 @ 09:55:38 #254
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_38875363
Eigen vervoer roeleert!
Be your best
  donderdag 15 juni 2006 @ 09:59:44 #255
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_38875472
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 19:44 schreef tong80 het volgende:

hee leuk man

onder de titel "de Tong likt op NIVO"

laat je ze hier af en toe lezen ?
256 goals !
  Trouwste user 2022 donderdag 15 juni 2006 @ 15:47:44 #256
7889 tong80
Spleenheup
pi_38886642
Ok beloof ik.

pi_38890243
Dat moet lukken, linkjes plaatsen!
www.thuisuiteten.nl
pi_38924890
Dit is de indeling van volgend jaar voor de hoofdklasse B

Hoofdklasse A Hoofdklasse C
ASWH
Capelle
DOTO
Excelsior M.
Heerjansdam
Katwijk
Kozakken Boys
Lisse
Noordwijk
Rijnsburgse Boys
SHO
Ter Leede
TOGR
Vitesse Delft

Hoofdklasse B
Ajax
Bennekom
Geinoord
G.V.V.V.
Hoek
Huizen
Kloetinge
Nunspeet
Quick Boys
Spakenburg
Sparta Nijkerk
SSV '65
VVOG
IJsselmeervogels

Hoofdklasse C
ACV
Be Quick '28
Berkum
DOS Kampen
Excelsior '31
Flevo Boys
SC Genemuiden
Go Ahead Kampen
Harkemase Boys
HHC Hardenberg
ONS Sneek
Oranje Nassau
Urk
WHC

[ Bericht 49% gewijzigd door Dennus-F op 16-06-2006 17:34:10 ]
pi_38929285
De jankerds van Quick Boys dus hun zin gekregen en naar B gezet. Ongelooflijk dat ze dat zo graag willen. Ja, ze willen graag tegen Vogels spelen, maar heb je daar allerlei andere aardige reizen voor over? Ook AFC Ajax blij, hoeven niet naar Rotterdam.

Kozakken Boys naar A dan, in plaats van in B in het voorstel. Vind ik leuk, lekkere derby altijd. Ik vind het een prima indeling zo voor ASWH.

Hier overigens de indeling voor tong80:

Eerste klasse C
Achilles Veen
GJS
LRC
sv Meerkerk
Nieuw Lekkerland
Nivo Sparta
Oostkapelle
Rijsoord
Roda Boys/Bommelerwaard
Schelluinen
Terneuzense Boys
VVGZ

Ook een leuke. De aanvraag van Barendrecht om naar C te mogen dus niet gehonoreerd. Die zitten in 1B met Deltasport, Scheveningen en Voorschoten '97. Krijgt Jack met zijn sterrenteam een fikse kluift aan.

In 1A zit ARC als degradant, DOVO van deejaylethal mag in 1D strijden met o.a. Dronten, Putten, Barneveld en SVZW.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 vrijdag 16 juni 2006 @ 20:42:33 #260
7889 tong80
Spleenheup
pi_38929597
Bedankt Mich

Trouwste user 2022 vrijdag 16 juni 2006 @ 20:42:40 #261
7889 tong80
Spleenheup
pi_38929603
Bedankt Mich

Trouwste user 2022 zaterdag 17 juni 2006 @ 19:10:54 #262
7889 tong80
Spleenheup
pi_38950149
Niet mijn club, maar de vogels zijn weer eens landskampioen geworden. 0-3 winst in Amsterdam.

pi_38951307
ASWH heeft de Gatorade Cup van de amateurs binnengesleept. Er werd met 1-3 gewonnen van EVV.

methodmich, proficiat!
pi_38960771
Mooi voor Mich.
pi_38966187
Dank heren!

Was een prima dagje Limburg zo. Hier mijn verslag, dat ook op VoZ is opgenomen (!) zie http://www.voetbalopzaterdag.com/?nid=2435 :

ASWH NEEMT DE GATORADE CUP MEE UIT ECHT!

Voor ASWH stond vandaag de laatste wedstrijd van het seizoen 2005/06 op het programma. Na meer dan veertig officiële duels gespeeld te hebben, diende het team van Jack van den Berg aan te treden in de finale van de Gatorade Cup voor amateurs, bij EVV uit Echt. Dit was de enige prijs die ASWH in de afgelopen jaren nog niet gewonnen had. Jack had de hele week kunnen puzzelen om tot een opstelling te komen. Dat was nodig, aangezien Louis van Kleef geschorst was, Jordi Boogers, Boudy Hoogendoorn en Rick Verbrugge met blessures kampten en Alex de Jong reeds op vakantie was. Aanvoerder Johan Sturrus ontbrak ook nog, zodat Danny Versluis als linksback mocht spelen en Stefan van Dam en Marphe Redjosetiko het middenveld completeerden.

Onder het toeziend oog van veel meegereisde Ambachtse supporters mocht ASWH aftrappen voor de finale tegen EVV, dat de beker in Zuid II had gewonnen en zich via een zege op Harkemase Boys voor de eindstrijd had geplaatst. De aftrap werd onder zonnige omstandigheden verricht, begeleid door een heuse hoempapaband. ASWH kende een flitsende start en zette de gastheren, die spelen in de zondaghoofdklasse, direct onder druk. Deze tactiek had succes, want al na vijf minuten nam ASWH de leiding. Marphe ontving de bal aan de linkerkant van het veld en zette voor op Arjan Human, die helemaal vrij stond en de bal in de lucht kon binnen tikken.

EVV werd daarna geen tijd gegund om bij te komen van de snelle achterstand, want amper zes minuten later had ASWH de tweede treffer al gemaakt. Een lange pass van achteruit belandde op de rand van het strafschopgebied bij Sjoerd van der Waal. De spits nam de bal prima aan, wipte die langs een verdediger en schoot die onhoudbaar achter keeper Jort Berghuis. Een schitterende goal, die ASWH in een comfortabele positie bracht.

In het restant van de eerste helft kreeg het goed voetballende ASWH, dat EVV amper kans gaf om aan de druk te ontsnappen, nog enkele kansen om de score te verhogen. Hier slaagde het niet in. De gastheren kregen weinig mogelijkheden om de achterstand te verkleinen, maar kwamen in de slotfase van de eerste helft nog wel twee keer dicht in de buurt van de aansluitingstreffer. ASWH mocht opgelucht ademhalen toen één van de aanvallers in zeer kansrijke positie naast kopte.

Na rust probeerde EVV de druk op ASWH te verhogen. Dit was gezien de stand logisch. De thuisploeg werd hierbij gesterkt door een snelle goal, want de rust was amper voorbij toen de ingevallen Dennis Welters kon profiteren van een spaarzaam missertje in de Ambachtse defensie. Er ontstond toen een fase waarin ASWH het lastiger kreeg. EVV wist onze jongens achteruit te drukken, zodat ASWH niet echt meer aan aanvallen toe kwam. Toch wist de thuisploeg niet echt grote kansen te creëren.

ASWH wist gaandeweg de tweede helft, waarin de hitte ook nog eens tegenstander was, de grip op de wedstrijd terug te krijgen. Het leverde direct enkele mogelijkheden op, na slimme counters. Zo kopte Arjan na een mooie voorzet van Marphe tegen de keeper en was Izaäk Verhoeven de enige die na een afgeslagen aanval van ASWH in de zestien van EVV oplette en besloot door te voetballen. Helaas mikte de routinier net voorlangs. Bij ASWH had Bram Plomp toen Roël Gorré al afgelost als rechtsback.

Kort voor het einde besliste ASWH de wedstrijd definitief. Sjoerd van der Waal kreeg de bal via een counter in zijn bezit, troefde knap een verdediger af en bleef alleen voor de keeper ijzig kalm. Met zijn linker schoof Sjoerd de bal achter de doelman en bezorgde ASWH daarmee definitief de winst. Zijn publiekswissel in de extra tijd was dan ook dik verdiend. Danny Slingerland mocht hem vervangen en ook Marco Nijssen mocht nog zijn opwachting maken.

Na het laatste fluitsignaal barstte er een mooi feestje los, waarbij ASWH de Gatorade Cup en de bijbehorende badjassen in ontvangst mocht nemen. Deze wedstrijd was een goed voorbeeld van de manier waarop ASWH de afgelopen seizoenen veel prijzen won, namelijk als een hecht team. Zo werd een lang en slopend seizoen op fantastische wijze afgesloten en is een enorm compliment aan deze unieke groep op zijn plaats!

Ongelooflijk eigenlijk, we hebben nu alle prijzen gewoon gewonnen...

Enkele foto's:

Afscheid nemend trainer Jack van den Berg en de eveneens vertrekkende gelegenheidsaanvoerder Xander van der Veeke met beker én badjas

Het is een goed stel!

Willem-Jan Barendregt stopt met een geweldige prijs!

Overigens op onze site een mini-interview met Jack, die stelt dat hij ook is gebeld door Spakenburg en een club uit de Bollenstreek. Hij kiest echter bewust voor Barendrecht.

En een geldprijs van 7000 euro voor deze bekerwinst, niet verkeerd voor een amateurclub!
www.thuisuiteten.nl
pi_38966305
Leuk! En gefeliciteerd natuurlijk!
That's all folks!
pi_38966345
Ja, dank je.

Extra bijkomstigheid: 19 augustus Supercup tegen de Vogels. Grappig dat we die kunnen verdedigen, dat had niemand verwacht.

Overigens, de indeling van zondag B, is Yeahinho daar tevreden mee voor OJC? Ze moeten ook tegen het Geldrop van Bos.

En wat vindt Vaduz van zaterdag C volgend seizoen? Weinig verrassingen eigenlijk.
www.thuisuiteten.nl
pi_38969605
quote:
Op zondag 18 juni 2006 12:00 schreef methodmich het volgende:

Overigens, de indeling van zondag B, is Yeahinho daar tevreden mee voor OJC? Ze moeten ook tegen het Geldrop van Bos.
Uiteraard! Heel veel Brabantse clubs erbij, dus veel op reisafstand en een aantal leuke derby's. Prima indeling als je het mij vraagt . Nu nog lekker meedraaien . Er gaan er 4 weg, en er komen maar 2 nieuwen bij ons erbij...

Baronie (Breda)
Blauw Geel '38 (Veghel)
EVV (Echt)
Geldrop
Gemert
Groene Ster (Heerlerheide)
JVC Cuijk
sv Meerssen
OJC Rosmalen
Papendrecht
Schijndel/SBA
Triborgh (Tilburg)
UDI'19 Beter Bed (Uden)
UNA (Veldhoven)
  Trouwste user 2022 zondag 18 juni 2006 @ 15:50:48 #269
7889 tong80
Spleenheup
pi_38972756
Gefeliciteerd Mich.

pi_38975135
Dank je tong! Hoe vind jij de indeling van NIVO?

En Yeahinho, ik zie wel mogelijkheden voor OJC om zich eventueel te handhaven. Papendrecht wel weer steeds aardige reisjes.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zondag 18 juni 2006 @ 17:20:03 #271
7889 tong80
Spleenheup
pi_38975212
We zijn erg leuk ingedeeld. Veel wedstrijden in de buurt. Dat is leuker dan tegen een onbekende tegenstander uit Zwolle.

pi_38975349
Precies. En 1C is een afdeling waarin je zomaar mee kan doen om de titel. Zie VVGZ, in 2005 slechts achter de groene tafel van degradatie gered en vorig seizoen op 3 minuten na kampioen....
www.thuisuiteten.nl
  maandag 19 juni 2006 @ 09:14:55 #273
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_38993535
quote:
DOVO mag strijden...
Mag voor de winterstop kampioen worden bedoel je
Be your best
pi_39007105
Dat is te hopen!

Via http://www.l1.nl/l1/nl/html/algemeen/sporthomepage/nieuws2.pshe?nieuws_item=E7FN1477U0NJUFQF6671&nieuws_sectie=HJ6BS760H7P13QIF0Q1K zijn er videobeelden te zien van EVV - ASWH. Duurt een kleine 3 minuten. Vooral de tweede goal was een plaatje, dus wie het leuk vindt...
www.thuisuiteten.nl
  maandag 19 juni 2006 @ 20:47:16 #275
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_39013471
Ik heb even genoeg aan het WK zelf, maar bedankt voor t plaatsen
Be your best
pi_39019775
Leuke 2de goal MM, heb ik hem alvast iets goeds zien doen
pi_39024212
quote:
Op zondag 18 juni 2006 12:00 schreef methodmich het volgende:

En wat vindt Vaduz van zaterdag C volgend seizoen? Weinig verrassingen eigenlijk.
Inderdaad zoals verwacht, het is wel oke zo. Ben benieuwd naar het niveau van de twee nieuwkomers. Een extra ploeg uit het Noorden erbij is wel leuk.
That's all folks!
pi_39045481
quote:
Op maandag 19 juni 2006 20:47 schreef deejaylethal het volgende:
Ik heb even genoeg aan het WK zelf, maar bedankt voor t plaatsen
3 minuutjes man!

www.thuisuiteten.nl
pi_39049499
Ik heb em wel gezien hoor En die 2e goal zat er inderdaad aardig in. En hoe kan je zo naast koppen als die van EVV vlak voor rust?
pi_39085882
Ja, dat was een onbegrijpelijke misser. Maar goed, niet erg natuurlijk.
www.thuisuiteten.nl
pi_39086408
LadyFCDB heeft een amateur-dvd gemaakt met bijna de complete finalewedstrijd Deurne - OJC . Eigenlijk voor eigen gebruik, maar ik heb een leuke hoesje gemaakt en hij is voor een paar euro te verkrijgen via onze website. In nog geen twee dagen al bijna 25 mensen die em willen hebben .

Heb em even snel bekeken, en valt me niks tegen. Best aardig beeld voor een handycam, en ook nog eens beelden van het kampioensfeest na de wedstrijd . Leuk om nog eens te bekijken op een regenachtige vrije middag .
pi_39086530
Gaaf Yeahinho!

Kampioensdvd's zijn altijd leuk.
www.thuisuiteten.nl
pi_39179047
Ah, het programma is bekendgemaakt.

ASWH begint de competitie op 2 september tegen Capelle, gelijk een leuk thuisduel.

Zo rond augustus zal ik in ieder geval het hoofdklasse A topic gaan openen en misschien ook B, al trekt onze Zeeuwse vriend Sandman daar misschien een beetje de kar? Immers 3 Zeeuwse teams. En anders F1Bas de Vogel of één van de nieuw ontdekte VVOG en Sparta Nijkerk-fans hier.
www.thuisuiteten.nl
pi_39196178
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 15:49 schreef methodmich het volgende:
Ah, het programma is bekendgemaakt.

ASWH begint de competitie op 2 september tegen Capelle, gelijk een leuk thuisduel.

Zo rond augustus zal ik in ieder geval het hoofdklasse A topic gaan openen en misschien ook B, al trekt onze Zeeuwse vriend Sandman daar misschien een beetje de kar? Immers 3 Zeeuwse teams. En anders F1Bas de Vogel of één van de nieuw ontdekte VVOG en Sparta Nijkerk-fans hier.
Ik wil het best openen, al kan ik niet bij elk team een leuk verhaaltje vertellen, puur omdat ik ze lang niet allemaal ken.
pi_39196330
Volgend seizoen komt er in ieder geval een zondag Hoofdklasse B-topic!
pi_39196449
quote:
Op zondag 25 juni 2006 00:57 schreef Yeahinho het volgende:
Volgend seizoen komt er in ieder geval een zondag Hoofdklasse B-topic!
Heb mn seizoenkaart al besteld.
pi_39196746
Waar staat het gehele competitieprogramma MM? Op Voz, want die ligt nu plat?
pi_39200165
Poeee, wat een loting voor de beker heeft mijn clubbie zeg!

Dos Kampen (Hoofdklasse C, Za)
CSV Apeldoorn (1e Klasse D)
WSV (Hoofdklasse C, zo)
v.v. Zwart Wit '63 (2e klasse I)

Leuk met 2 hoofdklassers in de beker!
pi_39208173
quote:
Op zondag 25 juni 2006 01:17 schreef F1Bas het volgende:
Waar staat het gehele competitieprogramma MM? Op Voz, want die ligt nu plat?
Nog nergens geloof ik, maar dit staat al op onze site.

Anders open ik B ook wel, gaat in één moeite door dan. Die volg ik toch ook.

Of jij opent en dan voeg ik later wel wat toe.
www.thuisuiteten.nl
pi_39208620
Schema staat nu ook op de site van de Vogels. De eerste wedstrijd thuis tegen GVVV en de tweede speeldag al de topper Quick Boys - IJsselmeervogels.
pi_39209024
Zware opening, aangezien GVVV een belangrijke outsider is voor de titel. Veel meer dan het matige Quick Boys trouwens.
www.thuisuiteten.nl
pi_39209201
De nieuwe elftalfoto staat ook al op de website.
pi_39209281
Zonder Alex dan zeker of is die al enkele weken terug gemaakt?
www.thuisuiteten.nl
pi_39209462
quote:
Op zondag 25 juni 2006 16:06 schreef methodmich het volgende:
Zonder Alex dan zeker of is die al enkele weken terug gemaakt?
Moet je even kijken, ik herken hem nog niet
pi_39210134
Ik vind de foto wat onduidelijk, is er geen duidelijkere?
www.thuisuiteten.nl
pi_39210683
quote:
Op zondag 25 juni 2006 16:30 schreef methodmich het volgende:
Ik vind de foto wat onduidelijk, is er geen duidelijkere?
Niet dat ik zo weet.
pi_39210897
Zag net dat de foto 19 juni is gemaakt en toen was Lex op vakantie.
www.thuisuiteten.nl
pi_39256812
GVVV ga ik denk ik wel heen.

Tegen ASWH lijkt mij ook wel leuk, al weet ik niet waar dat gespeeld wordt.
pi_39261780
Bij jullie op 19 augustus, volgens de laatste berichten.
www.thuisuiteten.nl
pi_39262091
quote:
Op maandag 26 juni 2006 20:03 schreef methodmich het volgende:
Bij jullie op 19 augustus, volgens de laatste berichten.
Gezellig, kom je dan wellicht ook?
pi_39262501
Laat dat wellicht maar weg, want ik ben er altijd. Tenzij er echt iets is ofzo, ziek of helemaal geen vervoer.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')