Openingspost verduidelijkt. En niet zo zuchten, dat kost je onnodig luchtverlies.quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:51 schreef Yeahinho het volgende:
Dit is helemaal niet het topic om over je eigen elftal te praten tong. *zucht*
Er voetbalt hier volgens mij amper iemand in het 1e, dus dit is onnodig de boel onduidelijk maken.quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Openingspost verduidelijkt. En niet zo zuchten, dat kost je onnodig luchtverlies.
Ach zeur nietquote:Op zaterdag 29 april 2006 18:08 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Er voetbalt hier volgens mij amper iemand in het 1e, dus dit is onnodig de boel onduidelijk maken.
Daarnaast is NIVO erg slecht bezig...
Misschien moet Nivo wel tegen ons. Vorig jaar hebben we tegen Horst gespeeld om promotiequote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:48 schreef tong80 het volgende:
Het is wel realistisch met twee wedstrijden te gaan en 2 punten achterstand.
Dat wel. Zou wel erg zonde zijn, jaar van uitersten dan. Want winnen in Nunspeet is bijvoorbeeld weer helemaal top.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:48 schreef tong80 het volgende:
Het is wel realistisch met twee wedstrijden te gaan en 2 punten achterstand.
Dat hebben jullie toen niet gered dus. Dan zijn jullie nog slechter dan Horst waar we me 6-0 van wonnenquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:42 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Misschien moet Nivo wel tegen ons. Vorig jaar hebben we tegen Horst gespeeld om promotie
Die dag hebben we vooral thuis erg slecht gespeeld ja. Maarja we kunnen iedereen hebben op het momentquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat hebben jullie toen niet gered dus. Dan zijn jullie nog slechter dan Horst waar we me 6-0 van wonnen
Zegt me helemaal niks eerlijk gezegdquote:De rood-witten spelen in die nacompetitie twee duels (13 mei en 20 of 27 mei) tegen andere ploegen uit de 1e klasse B. Wint Barendrecht deze nacompetitie, dan speelt het een directe promotie-degradatiewedstrijd op neutraal terrein. Niet tegen een hoofdklasser, zoals gebruikelijk, maar tegen de winnaar van de nacompetitie uit de 1e klasse E. En dat wordt waarschijnlijk HZVV, Viboa of ASV Dronten. Deze wedstrijd staat gepland voor 3 juni.
Nou, onze spits is op stage geweest bij Falkirk en VVSB wil zo'n beetje het hele elftal wel overnemen geloof ik, dus misschien is het een idee wat extra kapitaal (laat dat "extra" maar weg eigenlijk) te genereren om zo de mannen binnenboord te houden.quote:Op maandag 8 mei 2006 16:26 schreef methodmich het volgende:
Netjes gedaan Sersjee! Dat de Turken jullie gaan helpen lijkt me klaar als een klontje, die willen die titel grijpen.
Al aankopen en verkopen bij ADO '20??
1 2 3 | 1. Silvolde 21 13 6 2 45 43 16 27 2. Concordia-W 21 14 3 4 45 50 26 24 |
meer info zie http://www.sportclubsilvolde.nl/quote:Door Theo Jansen, assistent trainer Sportclub Silvolde,
Als voetballer zou je elke week wel zo’n topper willen spelen. De nummer 1 tegen de nummer 2. Drie punten verschil; inzet het kampioenschap van de 4e klasse C. Doelstelling: WINNEN!
In een schitterende ambiance werd deze wedstrijd afgewerkt op Sportpark De Munsterman.
Speculaties vooraf waren niet nodig. Alleen bij winst krijgen we weer direct zicht op het kampioenschap.
Concordia kwam sterk uit de startblokken. Direct na het beginsignaal van de scheidsrechter werd er druk gezet op onze spelers. Dit leverde geen directe kansen op. Na een 15 minuten kregen we echter greep op de wedstrijd. We gingen de duels winnen en we konden op de helft van Concordia gaan spelen. Echte kansen leverde dit op voor Jaël die, na goed doorzetten van Ivo, de bal op een presenteer blaadje kreeg, de bal in het net wilde rammen, ware het niet dat zijn inzet door een verdediger van Concordia met de hand uit het doel werd gewerkt.
Iedereen op het sportpark had dit gezien, behalve de scheidsrechter. Het werd een cornerbal in plaats van een veldverwijzing en een penalty. Na een goede aanval over de rechterkant kon Concordia ternauwernood de bal in de doelmond onderscheppen en plaatste het een scherp counter. In de 1 tegen 1 actie was de rechtsbuiten van Concordia net iets slimmer en tikte de bal onhoudbaar in de verre hoek: 0-1.
Dit was tevens de ruststand.
In de rust werd aangegeven rustig vanuit de organisatie het combinatie spel te blijven spelen. Daar ligt onze kracht. Na rust werd er vanuit deze organisatie steeds meer druk opgebouwd en kon Betroy op aangeven van Ischa de 1-1 aantekenen. Toen was het moment van Niek Vriesen aangebroken. Met een magistrale kopbal tekende hij het vonnis voor Concordia: 2-1. De Munsterman ontplofte! Concordia was niet bij machte om nog aan te zetten voor de 2-2.
De terechte overwinning was binnen. Gezien de twee duels denk ik dat wij over meer kwaliteit beschikken dan Concordia. Feit is dat het nog niet is beslist in 4C. Volgende week mogen er door beide teams geen punten gemorst worden.
Zie ook Voetballende Fok!ers deel 15: Op weg naar het kampioenschap?quote:Op maandag 8 mei 2006 18:51 schreef S-Two het volgende:
Ik speel nu nog bij Appingedam A1. Het eerste heeft zondag met 4-0 verloren, en kan nu geloof ik alleen nog degradatie ontlopen door volgende week met iets van 16-0 te winnen wat dus toch nooit gaat lukken.
Volgend jaar speel ik waarschijnlijk bij SC Loppersum. Dit seizoen kampioen geworden met 60 punten uit 20 wedstrijden. Zij zijn hiermee de 7de ploeg ongeveer die dit ooit in de historie van het Nederlandse voetbal hebben behaald, toch wel netjes!
Dat dusquote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:14 schreef BVO het volgende:
Al vrees ik hierbij nogal het Feyenoord/Ajax scenario dat ze er in de play-offs gewoon hard af gaan.
Doe maar, dan weten we tenminste zeker dat we een ronde verder komen!quote:Op maandag 15 mei 2006 18:55 schreef methodmich het volgende:
Gefeliciteerd Sersjee!
Volgend jaar ASWH - ADO '20 in de eerste ronde?
Omdat het een lamme kutvoetballer is die met zijn kwaliteiten echt 100x meer moet presteren dan ie nu doet. Het enige wat ie momenteel doet is domme gele kaarten pakken en zorgen dat z'n broekje niet uitgewassen hoeft te worden. Weg ermee!quote:
Je weet niet half hoe blij ik daar mee benquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:26 schreef Beschouw het volgende:
Mijn cluppie (VCW uit Wagenberg) won in de nacompetitie vd 5e klasse van Zaltbommel.
NIVO Sparta (tong's clubje) is de grote buurman/rivaal van Zaltbommelquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:42 schreef Beschouw het volgende:
Leg uit
Dat is de andere club uit Zaltbommel. Het is groen tegen rood. En dit jaar weer vuur aan de schenen omdat die kleine kutclub weigert ons te helpen met het lenen van hun velden als de jeugd moet spelen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:42 schreef Beschouw het volgende:
Leg uit
Zijn het zulke gasten? Waardeloos zeg. Je helpt elkaar toch uit de brand?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is de andere club uit Zaltbommel. Het is groen tegen rood. En dit jaar weer vuur aan de schenen omdat die kleine kutclub weigert ons te helpen met het lenen van hun velden als de jeugd moet spelen.
Precies hele krantenstukken in de krant en ingezaonden brieven en allesquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:46 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Zijn het zulke gasten? Waardeloos zeg. Je helpt elkaar toch uit de brand?
quote:Op maandag 15 mei 2006 21:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Doe maar, dan weten we tenminste zeker dat we een ronde verder komen!
Getver, ik wist niet dat die verhoudingen zo slecht waren.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:51 schreef Dos37 het volgende:
Dat flikt DETO dus altijd bij ons
of ze schrijven 11 teams in. Terwijl ze maar genoeg mensen hebben voor 9 team's zodat ze recht hebben op meer velden
Je zou eens bij Sersjee moeten navragen hoeveel leden ADO'20 (Heemskerk) heeft.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:36 schreef Yeahinho het volgende:
OJC in ieder geval van Zuid-Nederland. Zo'n 1500 leden inmiddels.
Dat lijstje klopt niet helemaal (heb dat ook aan onze webmaster doorgegeven), maar we zitten op zo'n 1100 spelende leden en ruim 300 medewerkers. Het aantal senioreneftallen is in 15 jaar ongeveer gehalveerd, dat klopt.quote:Op donderdag 18 mei 2006 09:42 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Je zou eens bij Sersjee moeten navragen hoeveel leden ADO'20 (Heemskerk) heeft.
-edit:-
Volgens de site is het aantal elftallen/teams:
Kabouters (50 spelertjes),
F-jun. (11 teams),
E-jun. (14 teams),
D-jun. (9 elftallen),
C-jun. (10 teams),
Meisjes (4 teams),
B-jun. (7 teams),
A-jun (5 teams),
Dames (4 teams),
Senioren (17 teams). (een jaar of 10 geleden waren dit er bijna 30 volgens mij !)
21 is niet zo extreem veel hoor, volgens mij heeft AFC er meer.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:47 schreef Dos37 het volgende:
Quick boys hoor ik net is de grootste
die hebben 21senioren elftallen.
Wij (Excelsior'31) zitten rond de 1200 leden. Groot, maar er zijn grotere verenigingen zoals hierboven al blijkt.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:32 schreef Dos37 het volgende:
Hier in de buurt zullen Excelsior '31, HSC '21 quick '20 het goed doen denk ik. Maar zijn dit ook toppers wat dat betreft.
Klopt, volgens de site zijn het er 23quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
21 is niet zo extreem veel hoor, volgens mij heeft AFC er meer.
Tja, hoeveel daarvan zijn spelend en hoeveel niet? AFC heeft leden van dik in de 80, denk niet dat die nog wekelijks over de velden draven!quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar ik denk dat Quick Boys de grootste is, met 3000 leden.
klopt, dus moet je kijken naar het aantal elftallen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:28 schreef Sersjee het volgende:
Tja, hoeveel daarvan zijn spelend en hoeveel niet? AFC heeft leden van dik in de 80, denk niet dat die nog wekelijks over de velden draven!
Ik vind persoonlijk dat je alleen naar de spelende leden moet kijken als je de grootste voetbalcub wilt bepalen.
Wij ook bij Hoogland!quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:12 schreef Bjoro het volgende:
Wij (bij HBC in Heemstede) hebben 11 senioren-elftallen !
ondertussen staat het 2-0 in het voordeel van Silvoldequote:Op woensdag 17 mei 2006 22:24 schreef pascalheister het volgende:
Silvolde heeft afgelopen zondag gewonnen in Dinxperlo, na 1-0 te hebben achtergestaan toch nog knap met 1-4 gewonnen.
Zondag 14 mei:
14:30 Dinxperlo - Silvolde 1-4
14:30 Concordia-W - Winterswijk 6-0
Morgen is er tussen Concordia en Silvolde een beslissingswedstrijd, de winnaar is kampioen.
Barendrecht heeft meer dan 1700 ledenquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:32 schreef Dos37 het volgende:
Wie kan met dit vertellen. Op het werk hadden we vandaag een discussie over wat de grootste amateurclub is in Nederland. Wij zelf zijn met 600 leden redelijk groot maar absoluut niet in de top maar wat zijn de grootste club's. Hier in de buurt zullen Excelsior '31, HSC '21 quick '20 het goed doen denk ik. Maar zijn dit ook toppers wat dat betreft.
Van Hartequote:
is toch amersfoort ??quote:
Waarvan zo'n 1695 arrogante zakken.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:02 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Barendrecht heeft meer dan 1700 leden
Hoho, dat valt reuze meequote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:09 schreef methodmich het volgende:
[..]
Waarvan zo'n 1695 arrogante zakken.
Bij ons volgend jaar ook 15 seniorenteams.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:10 schreef Yeahinho het volgende:
Volgend jaar 15 seniorenteams bij OJC hoorde ik zojuist vertellen.
BVO, Wally, Steve Wesenhagen en nog 2 zijn wel tof.quote:
Als DZC uit Doetinchem komt wel ja. Waar komt Veensche Boys vandaan ? Veenendaal ?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:06 schreef Dos37 het volgende:
Moeten jullie dan tegen de winnaar van DZC'68 - Veensche Boys
DZC komt uit doetinchem ja. Die spelen 2de klassen bij ons in daar werden ze 3de. Veensche Boys komt uit Nijkerkerveen en die schakelden ons uit in de eerste ronde doormiddel van penals. Zij spelen ook 2de klasse.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als DZC uit Doetinchem komt wel ja. Waar komt Veensche Boys vandaan ? Veenendaal ?
Waar heb je het overquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:37 schreef InnocentFR het volgende:
Degradatie uit de Zondag Hoofdklasse
Wij 800, maar weinig jeugd, we hebben volgend jaar 21 zaterdag teams en 10 op zondag.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:02 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Barendrecht heeft meer dan 1700 leden
Topic heet: Wat doet je amateurclubje seizoen 2005/2006 # 4quote:
Daar zat dan ook al vroeg een miljonair die het bepaaldequote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:58 schreef Zjakkie het volgende:
Ach, ik kan me herinneren dat een paar jaar geleden zondag 3e of 4e klasser Schijndel de districtsbeker won... Ze stootten wel in een keer door naar de hoofdklasse toen.
Precies. Je moet die teams niet onderschatten, dan worden ze gevaarlijk. Dat hebben we ook niet gedaan, ze werden vrij simpel weggetikt.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:58 schreef Zjakkie het volgende:
Ach, ik kan me herinneren dat een paar jaar geleden zondag 3e of 4e klasser Schijndel de districtsbeker won... Ze stootten wel in een keer door naar de hoofdklasse toen.
Was verder niet lullig bedoeld, gefeliciteerdquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:56 schreef methodmich het volgende:
Ja, je moet er van winnen. Maar Baronie verloor ervan, om maar wat te noemen.
Gelficiteerd Michquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:49 schreef methodmich het volgende:
Kan Germania zijn of Nieuwenhoorn of nog 4 anderen...
Wij hebben er weer een bekertje bij:
ASWH WINT DE DISTRICTSBEKER
Ok,bedanktquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:25 schreef Dennus-F het volgende:
Tong, ik ken de Veensche Boys wel. Het is een redelijk sterk team. Kijk voor iets meer info op www.deblauwehelden.nl
OMG wat hebben ze het nog spannend gemaakt zeg. De volgende moeten jullie ook kunnen hebben tong.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:47 schreef tong80 het volgende:
WVF Zwolle - NIVO-Sparta. 4-1.
Thuis hadden we met 5-1 gewonnen dus door naar de finale van de nacompetitie. Maar dat scheelde dus niet veel of het was op penalties aangekomen. Dit had ik niet verwacht omdat we thuis een klasse beter waren. Maar goed toch door.
quote:De finale: OJC ROSMALEN - sv DEURNE
Rosmalen, 03 Juni 2006
Aanstaande maandag 3 juni is het dan zover. Het eerste elftal staat dan voor de derde keer op rij in de finale van de nacompetitie. En dit keer is het vertrouwen groot dat 3x scheepsrecht is. Met de steun van een grote supportersschare zal het team (voor de laatste keer onder leiding van John Meijs) gaan voor goud!
Maandag 3 juni, aanvang 14:30 uur.
Lokatie: sportpark De Neul, VR v Kessellaan 1 in Sint Oedenrode (voetbalvereniging Rhode).
Bij winst en dus promotie naar de hoofdklasse zal het dak er op ons voetbalcomplex De Groote Wielen vanaf gaan. We verwachten de selectie dan rond 6 uur terug. En na de afsluiting van het schooltoernooi op De Groote Wielen zullen ongetwijfeld veel OJC-ers de huldiging gaan bijwonen. De discotheek staat al klaar. Maar eerst moet Deurne natuurlijk nog aan de zegekar gebonden worden.... OJC-ers zet hem op!
quote:Op maandag 5 juni 2006 14:50 schreef TerroRobbie het volgende:
OJC staat al voor. 1-0 Prachtige vrije trap Dirk Jan in de Eng (ex FC Den Bosch uiteraard). Live op de hoogste gehouden door Yeahinho.
Forza OJC
Dat weet ik eerlijk gezegd niet.quote:Op maandag 5 juni 2006 16:00 schreef tong80 het volgende:
Komen er gelijk strafschoppen bij een gelijke stand ?
Ja werd nog kampioen met Ajax A1 in 2001-2002.quote:Op maandag 5 juni 2006 16:12 schreef methodmich het volgende:
Leuk, OJC - Geldrop. Yeahinho tegen Bos!
Dirk-Jan In Den Eng, nota bene oud-Ajax en nu bij OJC.
Volgens Yeahinho is het gewoon verlenging, maar hij weet het niet zeker. Nog +- 10 minuten.quote:Op maandag 5 juni 2006 16:04 schreef tong80 het volgende:
Dat was bij ons in de nacompetitie wel het geval namelijk.
Goed gedaan.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef tong80 het volgende:
NIVO-Sparta - Veensche Boys 3-1.
NIVO blijft dus eerste klasser.
Hoeraaaaaaaa
Ik heb er 13 jaar gevoetbald.quote:Op maandag 5 juni 2006 17:21 schreef methodmich het volgende:
Is het wel je club of meer gewoon omdat het in de buurt is?
1D moet kunnen dan. De eerste klasse volgend seizoen ook wel spannend door tong80 (NIVO), deejaylethal (DOVO) en BVO (Barendrecht).quote:Op woensdag 7 juni 2006 09:18 schreef deejaylethal het volgende:
Oke... Ik heb n fout gemaakt, t moet D zijn. 1E was ik even mee in de war, daar zit Holwierde in, ben ik geboren en als talentje rondgelopen. Helaas moest ik toen verhuizen, anders was ik wellicht beter doorontwikkeld en had ik in het eerste kunnen spelen
Ah DOVO. Mijn club NIVO-Sparta speelde vorige week nog bij jullie buurman.quote:Op maandag 12 juni 2006 09:30 schreef deejaylethal het volgende:
Ik heb dan ook eindelijk dit topic gevonden
We waren bij uitzondering een jaar in Oost geplaatst en moesten in de play offs op neutraal terrein spelen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:12 schreef deejaylethal het volgende:
En daarna was het "onder-NIVO-Sparta"??
Nee, geintje... Was zeker voor de beker?
Doet beschouw al bijna 15 jaar in het clubblad van VCWquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:44 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat columns schrijven voor de internet-site van NIVO-Sparta
hee leuk manquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:44 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat columns schrijven voor de internet-site van NIVO-Sparta
Uiteraard!quote:Op zondag 18 juni 2006 12:00 schreef methodmich het volgende:
Overigens, de indeling van zondag B, is Yeahinho daar tevreden mee voor OJC? Ze moeten ook tegen het Geldrop van Bos.
Mag voor de winterstop kampioen worden bedoel jequote:DOVO mag strijden...
Inderdaad zoals verwacht, het is wel oke zo. Ben benieuwd naar het niveau van de twee nieuwkomers. Een extra ploeg uit het Noorden erbij is wel leuk.quote:Op zondag 18 juni 2006 12:00 schreef methodmich het volgende:
En wat vindt Vaduz van zaterdag C volgend seizoen? Weinig verrassingen eigenlijk.
3 minuutjes man!quote:Op maandag 19 juni 2006 20:47 schreef deejaylethal het volgende:
Ik heb even genoeg aan het WK zelf, maar bedankt voor t plaatsen
Ik wil het best openen, al kan ik niet bij elk team een leuk verhaaltje vertellen, puur omdat ik ze lang niet allemaal ken.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:49 schreef methodmich het volgende:
Ah, het programma is bekendgemaakt.
ASWH begint de competitie op 2 september tegen Capelle, gelijk een leuk thuisduel.
Zo rond augustus zal ik in ieder geval het hoofdklasse A topic gaan openen en misschien ook B, al trekt onze Zeeuwse vriend Sandman daar misschien een beetje de kar? Immers 3 Zeeuwse teams. En anders F1Bas de Vogel of één van de nieuw ontdekte VVOG en Sparta Nijkerk-fans hier.
Heb mn seizoenkaart al besteld.quote:Op zondag 25 juni 2006 00:57 schreef Yeahinho het volgende:
Volgend seizoen komt er in ieder geval een zondag Hoofdklasse B-topic!
Nog nergens geloof ik, maar dit staat al op onze site.quote:Op zondag 25 juni 2006 01:17 schreef F1Bas het volgende:
Waar staat het gehele competitieprogramma MM? Op Voz, want die ligt nu plat?
Moet je even kijken, ik herken hem nog nietquote:Op zondag 25 juni 2006 16:06 schreef methodmich het volgende:
Zonder Alex dan zeker of is die al enkele weken terug gemaakt?
Niet dat ik zo weet.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:30 schreef methodmich het volgende:
Ik vind de foto wat onduidelijk, is er geen duidelijkere?
Gezellig, kom je dan wellicht ook?quote:Op maandag 26 juni 2006 20:03 schreef methodmich het volgende:
Bij jullie op 19 augustus, volgens de laatste berichten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |