abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38563774
Kampioenen ole ole .
  Trouwste user 2022 maandag 5 juni 2006 @ 17:41:17 #227
7889 tong80
Spleenheup
pi_38563980
Klasse jongen

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 5 juni 2006 @ 17:43:39 #228
67174 Dos37
Come on Twente
pi_38564044
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef tong80 het volgende:
NIVO-Sparta - Veensche Boys 3-1.

NIVO blijft dus eerste klasser.

Hoeraaaaaaaa

Goed gedaan.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_38566291
Van harte Yeahinho, OJC is waar het gezien de grootte van de club thuishoort!
That's all folks!
pi_38570798
quote:
Op maandag 5 juni 2006 17:21 schreef methodmich het volgende:
Is het wel je club of meer gewoon omdat het in de buurt is?
Ik heb er 13 jaar gevoetbald.
pi_38571581
Dan jij ook gefeliciteerd Robbie.
That's all folks!
pi_38580155
Kampioenuuhhhhhhhhhh ole oleeeeeeeeee .
pi_38580159
De spelers waren gvd eerder naar huis de stad dan ik .
pi_38580168
Volgend jaar het 8e kampioen en weer zo'n groot feest, hebben we afgesproken [14.gif]
  Trouwste user 2022 dinsdag 6 juni 2006 @ 15:55:26 #235
7889 tong80
Spleenheup
pi_38594258
Nivo Sparta handhaaft zich door prima slot

van een verslaggever
Dinsdag 6 juni 2006 - Veenendaal - Nivo Sparta mag ook volgend seizoen in de eerste klasse acteren. De Zaltbommelaren klaarden op het neutrale veld van GVVV in Veenendaal de laatste klus: 3-1 winst op Veensche Boys.
„Een fantastisch slot“, sprak trainer Bert Ruijsch nadat de missie volbracht was. Het 4-1 verlies van dinsdag tegen WVF, waardoor zijn pupillen met de hakken over de sloot doordrongen tot de finale, was voor de oefenmeester een deceptie. „Maar misschien kwam het wel op het goede moment, zodat we nu op scherp stonden“, zag Ruijsch toch nog een voordeel.
Nivo Sparta speelde overtuigend tegen de tweedeklasser uit Nijkerkerveen en begon ook voortvarend. Na vijf minuten stond de 1-0 op het bord. Goalgetter Theo van Geffen scoorde vanaf de stip na een overtreding op Louren Dorleijn. Dat herhaalde zich in de tweede helft - die een stuk later begon omdat de scheidsrechter geblesseerd uitviel - middels een snelle goal van Emiel van de Sanden.
Spannend werd het nog wel toen Veensche Boys op 2-1 kwam en de opponent de vlag van pompen of verzuipen hees. „Dan is het altijd uitkijken geblazen. Stel dat er eens een bal verkeerd valt“, blikte Ruijsch terug. Peter van Tuijl maakte kort voor tijd met de 3-1 aan alle spanningen een einde.
Nivo Sparta speelt volgend seizoen in Zuid 1. Dan zijn er weer streekderby’s tegen Roda Boys, Achilles Veen en Meerkerk. Voor Ruijsch maakt het allemaal niet uit. „Ik begrijp dat het voor de club beter is, maar ik heb het derbygevoel niet zo. Ik heb genoten van Oost.“

Ontgroeid

De trainer kwalificeert het voorbije seizoen als een leerjaar en zag tegen Veensche Boys dat zijn ploeg toch wel het tweedeklasserschap is ontgroeid. Over ’het leerjaar’ heeft Ruijsch wel een tegenstrijdig gevoel. „We dachten moeiteloos mee te kunnen. We begonnen goed met een mooi team. We deden mee voor de eerste vier plaatsen. We wonnen van Nunspeet, maar daarna verloren we van Apeldoorn. Toen raakten we ook nog eens drie spelers kwijt door blessures en schorsingen. Daaropvolgend was er nog direct verlies tegen concurrenten. We kregen bijna het deksel op de neus. Ja, het is een beetje tegenstrijdig allemaal. Maar nu ben ik erg blij.“

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 6 juni 2006 @ 16:36:33 #236
67174 Dos37
Come on Twente
pi_38595480
vind je het een verbetering dat je nu naar Zuid 1 gaat tong of maakt het je niet veel uit.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  Trouwste user 2022 dinsdag 6 juni 2006 @ 16:42:49 #237
7889 tong80
Spleenheup
pi_38595661
LRC - VVGZ - Nieuw Lekkerland - Roda Boys - Rijsoord - Achilles Veen - oostkapelle - GJS - Terneuzense Boys - Schelluinen - Meerkerk - NIVO Sparta

Dit worden dan de mogelijke tegenstanders. Daar zitten zo al 6 clubs tussen waar ik vaak tegen heb gespeeld. We krijgen dan ook 3 derby's. Er zullen dan ook meer toeschouwers meekomen b.v. Dit jaar misten we dat wel. De clubs waar we tegen speelden waren over het algemeen onbekenden voor ons. Het voetbal opzich was leuk. Maar het blijft gewoon leuker tegen oude rivalen te spelen.

pi_38601084
1C is een erg matige klasse, dus daar heeft NIVO denk ik meer kansen. VVGZ en Lekkerland hebben meegedaan om de titel en zelfs promotie en dat zijn echt geen sterke clubs. Dus wellicht NIVO volgend jaar als stuntploeg zomaar bovenin.

Schelluinen barst van de poen trouwens.

Robbie en Yeahinho volgend jaar tegen Bos!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_38628588
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 09:18 schreef deejaylethal het volgende:
Oke... Ik heb n fout gemaakt, t moet D zijn. 1E was ik even mee in de war, daar zit Holwierde in, ben ik geboren en als talentje rondgelopen. Helaas moest ik toen verhuizen, anders was ik wellicht beter doorontwikkeld en had ik in het eerste kunnen spelen
1D moet kunnen dan. De eerste klasse volgend seizoen ook wel spannend door tong80 (NIVO), deejaylethal (DOVO) en BVO (Barendrecht).
www.thuisuiteten.nl
pi_38744667
Finale!

ASWH BEREIKT FINALE VAN DE GATORADE CUP!

Omdat het Ambachtse hoofdveld niet meer in gebruik is en er een flink aantal bezoekende supporters werd verwacht, diende ASWH vanmiddag voor de halve finale in de Gatorade Cup aan te treden in Heerjansdam. ASWH trapte onder zomerse omstandigheden af voor de wedstrijd tegen WHC. Die ploeg won de districtsbeker Oost en komt uit in de hoofdklasse C van de zaterdagamateurs. Bij ASWH ontbraken Alexander de Jong, die al op vakantie is, Stefan van Dam, Boudy Hoogendoorn en Jordi Boogers. Zodoende had trainer Jack van den Berg een tactisch concept bedacht waarin Sjoerd van der Waal in de rug van Arjan Human en Louis van Kleef speelde en was er ook plaats voor Marphe Redjosetiko op het middenveld.

Al na enkele minuten bleek dat ASWH in voetballend opzicht een stuk sterker was dan WHC. Die ploeg probeerde met fysiek spel dit verschil te compenseren, maar kon toch niet voorkomen dat ASWH voor rust zeker vijf uitgespeelde kansen op de openingstreffer kreeg. Zo dook Louis van Kleef op voor doelman Arjan Verhoef, die zijn inzet met links pareerde en tot zijn opluchting zag dat de rebound door Louis met zijn andere been over geschoten werd. Even later deed Arjan Human met een volley hetzelfde. Ferry van Lare had pech dat hij, nadat hij via een goede loopactie het strafschopgebied binnengedrongen was, net te veel werd gehinderd om goed te schieten.

Het dichtst bij een treffer was Arjan. Eerst belandde een goed schot van hem op de paal, terwijl de Wezeper goalie ook nog een keer goed pareerde op een inzet van de sterke spits. WHC kon hier vrij weinig tegenover stellen. De ploeg kwam er af en toe redelijk uit, maar als er al een doelpoging werd ondernomen was Willem-Jan steeds op zijn post. Ondanks de hoge temperatuur wist ASWH in de eerste helft op de juiste momenten tempo te maken, wat zoals gezegd de nodige kansen opleverde, maar nog geen goals. Zo werd het dan ook rust zonder dat er gescoord was.

In de tweede helft veranderde er vrij weinig aan het spelbeeld, al speelde de hitte ASWH als ploeg met de meest aanvallende intenties wel parten. WHC wachtte af en hoopte via een uitbraak aan een goal te kunnen komen. Een oude voetbalwet stelt ook dat als je zelf de kansen niet benut, de tegenstander ineens wel scoort. Een wet die ze in Wezep ongetwijfeld ook kennen. WHC kreeg na rust ook wel enkele mogelijkheden en dwong Willem-Jan tot een prima redding. ASWH zelf bleef echter ook kansen krijgen. Helaas wisten de aanvallers steeds net niet te scoren. Izaäk Verhoeven was het dichtst bij, toen hij met een enorme poeier de paal geselde.

De verdiende goal kwam uiteindelijk toch. Ferry van Lare kreeg op de rand van het strafschopgebied de bal. Zijn inzet werd door Arjan achter het standbeen tot doelpunt gepromoveerd. ASWH kreeg hiermee waar het gezien het spelbeeld absoluut recht op had. Het was het startsein voor een spannende slotfase, waarin veel blessuretijd toegekend werd. WHC kwam nog enkele keren in de buurt van de gelijkmaker, waarbij de beste kans door Willem-Jan op schitterende wijze van de lijn werd geslagen. Aan Ambachtse zijde was Danny Versluis op dat moment al ingevallen voor Sjoerd. Mede door die redding van Willem-Jan hield ASWH stand en won het verdiend.

Door dit resultaat mag ASWH volgende week aantreden in de finale van de Gatorade Cup. Een prachtige prestatie, die hopelijk nog mooier wordt door het winnen van die beker. De tegenstander in de finale is het Limburgse EVV uit Echt, dat vandaag in een spectaculair duel met 4-3 van Harkemase Boys won in de verlenging. EVV komt uit in de zondaghoofdklasse B en was daarin tegenstander van Papendrecht, dus wellicht kan toekomstig ASWH-trainer Bill Tukker ons nog van enkele tips voorzien. De wedstrijd wordt vermoedelijk in Echt gespeeld.

Dat WHC was echt slecht trouwens. Alleen maar een beetje schoppen.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zondag 11 juni 2006 @ 13:32:43 #241
7889 tong80
Spleenheup
pi_38746671
Gefeliciteerd.

pi_38746761
ASWH speelt volgende week de finale. Mooi.
Op televisie vertelden ze dat Steven Gerrard van Liverpool dit seizoenmeer dan 60 officiële wedstrijden heeft gespeeld. Hoeveel wedstrijden hebben de mannen van ASWH inmiddels achter hun kiezen?
pi_38753188
Nou, eens tellen.

Qua officiële duels:

26 in de hoofdklasse B
1 in de Supercup Amateurs
2 in de Gatorade Cup profs
6 in de Districtsbeker Zuid I
3 in de daaropvolgende kwartfinale, halve finale en finale Gatorade Cup amateurs

38 potjes dus, vanaf eind augustus tot en met 17 juni. Aardig aantal dus. Dan tel ik de AD / RD / Dordtenaar Cup maar niet mee, dat waren er 3.

Willem-Jan Barendregt zal er de meeste gespeeld hebben, vermoed ik, net voor Izaäk Verhoeven. Opvallend genoeg de oudste spelers in de selectie.

Gisteravond Speler van het Jaar bekend gemaakt:

1. Willem-Jan Barendregt
2. Arjan Human
3. Sjoerd van der Waal
4. Richard Lodder
5. Ferry van Lare

Terechte nummer één en twee, vanaf plek 3 tot en met pakweg 9 zat er vrij weinig tussen. Want ook Roël Gorré, Johan Sturrus, Alex de Jong en Izaäk Verhoeven hadden daar wat mij betreft kunnen staan.

De historie qua prijswinnaars:

Wout Tims 1985-'86
Aad van de Graaf 1986-'87
Ruud Dorst 1987-'88
Tjesco de Goede 1988-'89
Leo van Driel 1989-'90
Martin Nouwen 1990-'91
Leo van Driel 1991-'92
Martin Nouwen 1992-'93
Marcel Dekker 1993-'94
Jan Scheurwater 1994-'95
Ruud Dorst 1995-'96
Michel Devilee 1996-'97
Willem Jan Barendregt 1997-'98
Willem Jan Barendregt 1998-'99
Ron Tempelaar 1999-2000
Michel Devilee 2000-'01
Michel Devilee 2001-'02
Johan Sturrus 2002-'03
Willem Jan Barendregt 2003-'04
Ferry van Lare 2004-'05

Het is een prijs die door de rapporteurs (dat zijn supporters die de cijfers geven) bepaald wordt. Een publieksprijs dus wel. Willem-Jan pakt dus zijn 4e in 10 seizoenen, niet verkeerd. Opvallend veel keepers wel.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 12 juni 2006 @ 09:30:36 #244
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_38771399
Ik heb dan ook eindelijk dit topic gevonden
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
  Trouwste user 2022 maandag 12 juni 2006 @ 20:15:07 #245
7889 tong80
Spleenheup
pi_38789072
quote:
Op maandag 12 juni 2006 09:30 schreef deejaylethal het volgende:
Ik heb dan ook eindelijk dit topic gevonden
Ah DOVO. Mijn club NIVO-Sparta speelde vorige week nog bij jullie buurman.

dinsdag 13 juni 2006 @ 09:12:20 #246
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_38803326
En daarna was het "onder-NIVO-Sparta"??

Nee, geintje... Was zeker voor de beker?
Be your best
pi_38806527
Was een play-off om handhaving in de eerste klasse op neutraal terrein, deejaylethal.

Ik las trouwens dat de KNVB jullie officiele protest heeft verworpen.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 dinsdag 13 juni 2006 @ 17:03:37 #248
7889 tong80
Spleenheup
pi_38817577
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 09:12 schreef deejaylethal het volgende:
En daarna was het "onder-NIVO-Sparta"??

Nee, geintje... Was zeker voor de beker?
We waren bij uitzondering een jaar in Oost geplaatst en moesten in de play offs op neutraal terrein spelen.

Trouwste user 2022 dinsdag 13 juni 2006 @ 19:44:12 #249
7889 tong80
Spleenheup
pi_38823052
Tong gaat columns schrijven voor de internet-site van NIVO-Sparta

woensdag 14 juni 2006 @ 09:29:37 #250
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_38839822
Misschien is het dan leuk om even een URLetje te plaatsen bij je post
Be your best
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: