Openingspost verduidelijkt. En niet zo zuchten, dat kost je onnodig luchtverlies.quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:51 schreef Yeahinho het volgende:
Dit is helemaal niet het topic om over je eigen elftal te praten tong. *zucht*
Er voetbalt hier volgens mij amper iemand in het 1e, dus dit is onnodig de boel onduidelijk maken.quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Openingspost verduidelijkt. En niet zo zuchten, dat kost je onnodig luchtverlies.
Ach zeur nietquote:Op zaterdag 29 april 2006 18:08 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Er voetbalt hier volgens mij amper iemand in het 1e, dus dit is onnodig de boel onduidelijk maken.
Daarnaast is NIVO erg slecht bezig...
Misschien moet Nivo wel tegen ons. Vorig jaar hebben we tegen Horst gespeeld om promotiequote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:48 schreef tong80 het volgende:
Het is wel realistisch met twee wedstrijden te gaan en 2 punten achterstand.
Dat wel. Zou wel erg zonde zijn, jaar van uitersten dan. Want winnen in Nunspeet is bijvoorbeeld weer helemaal top.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:48 schreef tong80 het volgende:
Het is wel realistisch met twee wedstrijden te gaan en 2 punten achterstand.
Dat hebben jullie toen niet gered dus. Dan zijn jullie nog slechter dan Horst waar we me 6-0 van wonnenquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:42 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Misschien moet Nivo wel tegen ons. Vorig jaar hebben we tegen Horst gespeeld om promotie
Die dag hebben we vooral thuis erg slecht gespeeld ja. Maarja we kunnen iedereen hebben op het momentquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat hebben jullie toen niet gered dus. Dan zijn jullie nog slechter dan Horst waar we me 6-0 van wonnen
Zegt me helemaal niks eerlijk gezegdquote:De rood-witten spelen in die nacompetitie twee duels (13 mei en 20 of 27 mei) tegen andere ploegen uit de 1e klasse B. Wint Barendrecht deze nacompetitie, dan speelt het een directe promotie-degradatiewedstrijd op neutraal terrein. Niet tegen een hoofdklasser, zoals gebruikelijk, maar tegen de winnaar van de nacompetitie uit de 1e klasse E. En dat wordt waarschijnlijk HZVV, Viboa of ASV Dronten. Deze wedstrijd staat gepland voor 3 juni.
Nou, onze spits is op stage geweest bij Falkirk en VVSB wil zo'n beetje het hele elftal wel overnemen geloof ik, dus misschien is het een idee wat extra kapitaal (laat dat "extra" maar weg eigenlijk) te genereren om zo de mannen binnenboord te houden.quote:Op maandag 8 mei 2006 16:26 schreef methodmich het volgende:
Netjes gedaan Sersjee! Dat de Turken jullie gaan helpen lijkt me klaar als een klontje, die willen die titel grijpen.
Al aankopen en verkopen bij ADO '20??
1 2 3 | 1. Silvolde 21 13 6 2 45 43 16 27 2. Concordia-W 21 14 3 4 45 50 26 24 |
meer info zie http://www.sportclubsilvolde.nl/quote:Door Theo Jansen, assistent trainer Sportclub Silvolde,
Als voetballer zou je elke week wel zo’n topper willen spelen. De nummer 1 tegen de nummer 2. Drie punten verschil; inzet het kampioenschap van de 4e klasse C. Doelstelling: WINNEN!
In een schitterende ambiance werd deze wedstrijd afgewerkt op Sportpark De Munsterman.
Speculaties vooraf waren niet nodig. Alleen bij winst krijgen we weer direct zicht op het kampioenschap.
Concordia kwam sterk uit de startblokken. Direct na het beginsignaal van de scheidsrechter werd er druk gezet op onze spelers. Dit leverde geen directe kansen op. Na een 15 minuten kregen we echter greep op de wedstrijd. We gingen de duels winnen en we konden op de helft van Concordia gaan spelen. Echte kansen leverde dit op voor Jaël die, na goed doorzetten van Ivo, de bal op een presenteer blaadje kreeg, de bal in het net wilde rammen, ware het niet dat zijn inzet door een verdediger van Concordia met de hand uit het doel werd gewerkt.
Iedereen op het sportpark had dit gezien, behalve de scheidsrechter. Het werd een cornerbal in plaats van een veldverwijzing en een penalty. Na een goede aanval over de rechterkant kon Concordia ternauwernood de bal in de doelmond onderscheppen en plaatste het een scherp counter. In de 1 tegen 1 actie was de rechtsbuiten van Concordia net iets slimmer en tikte de bal onhoudbaar in de verre hoek: 0-1.
Dit was tevens de ruststand.
In de rust werd aangegeven rustig vanuit de organisatie het combinatie spel te blijven spelen. Daar ligt onze kracht. Na rust werd er vanuit deze organisatie steeds meer druk opgebouwd en kon Betroy op aangeven van Ischa de 1-1 aantekenen. Toen was het moment van Niek Vriesen aangebroken. Met een magistrale kopbal tekende hij het vonnis voor Concordia: 2-1. De Munsterman ontplofte! Concordia was niet bij machte om nog aan te zetten voor de 2-2.
De terechte overwinning was binnen. Gezien de twee duels denk ik dat wij over meer kwaliteit beschikken dan Concordia. Feit is dat het nog niet is beslist in 4C. Volgende week mogen er door beide teams geen punten gemorst worden.
Zie ook Voetballende Fok!ers deel 15: Op weg naar het kampioenschap?quote:Op maandag 8 mei 2006 18:51 schreef S-Two het volgende:
Ik speel nu nog bij Appingedam A1. Het eerste heeft zondag met 4-0 verloren, en kan nu geloof ik alleen nog degradatie ontlopen door volgende week met iets van 16-0 te winnen wat dus toch nooit gaat lukken.
Volgend jaar speel ik waarschijnlijk bij SC Loppersum. Dit seizoen kampioen geworden met 60 punten uit 20 wedstrijden. Zij zijn hiermee de 7de ploeg ongeveer die dit ooit in de historie van het Nederlandse voetbal hebben behaald, toch wel netjes!
Dat dusquote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:14 schreef BVO het volgende:
Al vrees ik hierbij nogal het Feyenoord/Ajax scenario dat ze er in de play-offs gewoon hard af gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |