abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38845129
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 19:44 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat columns schrijven voor de internet-site van NIVO-Sparta

Doet beschouw al bijna 15 jaar in het clubblad van VCW
pi_38854628
Leuk tong! Dan gaan we ze lezen. Ga je dan ook mee naar de uitduels met de bus ofzo?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 woensdag 14 juni 2006 @ 20:20:00 #253
7889 tong80
Spleenheup
pi_38860428
Ik heb ooit al eens zo'n 5 jaar columns geschreven samen met een andere NIVO-sparta man. Dat deden we in correspondentie-vorm, en reageerden op elkaar. Maar met de bus ga ik niet mee, ik ben snel wagenziek.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 15 juni 2006 @ 09:55:38 #254
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_38875363
Eigen vervoer roeleert!
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
  donderdag 15 juni 2006 @ 09:59:44 #255
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_38875472
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 19:44 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat columns schrijven voor de internet-site van NIVO-Sparta

hee leuk man

onder de titel "de Tong likt op NIVO"

laat je ze hier af en toe lezen ?
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  Trouwste user 2022 donderdag 15 juni 2006 @ 15:47:44 #256
7889 tong80
Spleenheup
pi_38886642
Ok beloof ik.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_38890243
Dat moet lukken, linkjes plaatsen!
www.thuisuiteten.nl
pi_38924890
Dit is de indeling van volgend jaar voor de hoofdklasse B

Hoofdklasse A Hoofdklasse C
ASWH
Capelle
DOTO
Excelsior M.
Heerjansdam
Katwijk
Kozakken Boys
Lisse
Noordwijk
Rijnsburgse Boys
SHO
Ter Leede
TOGR
Vitesse Delft

Hoofdklasse B
Ajax
Bennekom
Geinoord
G.V.V.V.
Hoek
Huizen
Kloetinge
Nunspeet
Quick Boys
Spakenburg
Sparta Nijkerk
SSV '65
VVOG
IJsselmeervogels

Hoofdklasse C
ACV
Be Quick '28
Berkum
DOS Kampen
Excelsior '31
Flevo Boys
SC Genemuiden
Go Ahead Kampen
Harkemase Boys
HHC Hardenberg
ONS Sneek
Oranje Nassau
Urk
WHC

[ Bericht 49% gewijzigd door Dennus-F op 16-06-2006 17:34:10 ]
pi_38929285
De jankerds van Quick Boys dus hun zin gekregen en naar B gezet. Ongelooflijk dat ze dat zo graag willen. Ja, ze willen graag tegen Vogels spelen, maar heb je daar allerlei andere aardige reizen voor over? Ook AFC Ajax blij, hoeven niet naar Rotterdam.

Kozakken Boys naar A dan, in plaats van in B in het voorstel. Vind ik leuk, lekkere derby altijd. Ik vind het een prima indeling zo voor ASWH.

Hier overigens de indeling voor tong80:

Eerste klasse C
Achilles Veen
GJS
LRC
sv Meerkerk
Nieuw Lekkerland
Nivo Sparta
Oostkapelle
Rijsoord
Roda Boys/Bommelerwaard
Schelluinen
Terneuzense Boys
VVGZ

Ook een leuke. De aanvraag van Barendrecht om naar C te mogen dus niet gehonoreerd. Die zitten in 1B met Deltasport, Scheveningen en Voorschoten '97. Krijgt Jack met zijn sterrenteam een fikse kluift aan.

In 1A zit ARC als degradant, DOVO van deejaylethal mag in 1D strijden met o.a. Dronten, Putten, Barneveld en SVZW.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 vrijdag 16 juni 2006 @ 20:42:33 #260
7889 tong80
Spleenheup
pi_38929597
Bedankt Mich

Trouwste user 2022 vrijdag 16 juni 2006 @ 20:42:40 #261
7889 tong80
Spleenheup
pi_38929603
Bedankt Mich

Trouwste user 2022 zaterdag 17 juni 2006 @ 19:10:54 #262
7889 tong80
Spleenheup
pi_38950149
Niet mijn club, maar de vogels zijn weer eens landskampioen geworden. 0-3 winst in Amsterdam.

pi_38951307
ASWH heeft de Gatorade Cup van de amateurs binnengesleept. Er werd met 1-3 gewonnen van EVV.

methodmich, proficiat!
pi_38960771
Mooi voor Mich.
pi_38966187
Dank heren!

Was een prima dagje Limburg zo. Hier mijn verslag, dat ook op VoZ is opgenomen (!) zie http://www.voetbalopzaterdag.com/?nid=2435 :

ASWH NEEMT DE GATORADE CUP MEE UIT ECHT!

Voor ASWH stond vandaag de laatste wedstrijd van het seizoen 2005/06 op het programma. Na meer dan veertig officiële duels gespeeld te hebben, diende het team van Jack van den Berg aan te treden in de finale van de Gatorade Cup voor amateurs, bij EVV uit Echt. Dit was de enige prijs die ASWH in de afgelopen jaren nog niet gewonnen had. Jack had de hele week kunnen puzzelen om tot een opstelling te komen. Dat was nodig, aangezien Louis van Kleef geschorst was, Jordi Boogers, Boudy Hoogendoorn en Rick Verbrugge met blessures kampten en Alex de Jong reeds op vakantie was. Aanvoerder Johan Sturrus ontbrak ook nog, zodat Danny Versluis als linksback mocht spelen en Stefan van Dam en Marphe Redjosetiko het middenveld completeerden.

Onder het toeziend oog van veel meegereisde Ambachtse supporters mocht ASWH aftrappen voor de finale tegen EVV, dat de beker in Zuid II had gewonnen en zich via een zege op Harkemase Boys voor de eindstrijd had geplaatst. De aftrap werd onder zonnige omstandigheden verricht, begeleid door een heuse hoempapaband. ASWH kende een flitsende start en zette de gastheren, die spelen in de zondaghoofdklasse, direct onder druk. Deze tactiek had succes, want al na vijf minuten nam ASWH de leiding. Marphe ontving de bal aan de linkerkant van het veld en zette voor op Arjan Human, die helemaal vrij stond en de bal in de lucht kon binnen tikken.

EVV werd daarna geen tijd gegund om bij te komen van de snelle achterstand, want amper zes minuten later had ASWH de tweede treffer al gemaakt. Een lange pass van achteruit belandde op de rand van het strafschopgebied bij Sjoerd van der Waal. De spits nam de bal prima aan, wipte die langs een verdediger en schoot die onhoudbaar achter keeper Jort Berghuis. Een schitterende goal, die ASWH in een comfortabele positie bracht.

In het restant van de eerste helft kreeg het goed voetballende ASWH, dat EVV amper kans gaf om aan de druk te ontsnappen, nog enkele kansen om de score te verhogen. Hier slaagde het niet in. De gastheren kregen weinig mogelijkheden om de achterstand te verkleinen, maar kwamen in de slotfase van de eerste helft nog wel twee keer dicht in de buurt van de aansluitingstreffer. ASWH mocht opgelucht ademhalen toen één van de aanvallers in zeer kansrijke positie naast kopte.

Na rust probeerde EVV de druk op ASWH te verhogen. Dit was gezien de stand logisch. De thuisploeg werd hierbij gesterkt door een snelle goal, want de rust was amper voorbij toen de ingevallen Dennis Welters kon profiteren van een spaarzaam missertje in de Ambachtse defensie. Er ontstond toen een fase waarin ASWH het lastiger kreeg. EVV wist onze jongens achteruit te drukken, zodat ASWH niet echt meer aan aanvallen toe kwam. Toch wist de thuisploeg niet echt grote kansen te creëren.

ASWH wist gaandeweg de tweede helft, waarin de hitte ook nog eens tegenstander was, de grip op de wedstrijd terug te krijgen. Het leverde direct enkele mogelijkheden op, na slimme counters. Zo kopte Arjan na een mooie voorzet van Marphe tegen de keeper en was Izaäk Verhoeven de enige die na een afgeslagen aanval van ASWH in de zestien van EVV oplette en besloot door te voetballen. Helaas mikte de routinier net voorlangs. Bij ASWH had Bram Plomp toen Roël Gorré al afgelost als rechtsback.

Kort voor het einde besliste ASWH de wedstrijd definitief. Sjoerd van der Waal kreeg de bal via een counter in zijn bezit, troefde knap een verdediger af en bleef alleen voor de keeper ijzig kalm. Met zijn linker schoof Sjoerd de bal achter de doelman en bezorgde ASWH daarmee definitief de winst. Zijn publiekswissel in de extra tijd was dan ook dik verdiend. Danny Slingerland mocht hem vervangen en ook Marco Nijssen mocht nog zijn opwachting maken.

Na het laatste fluitsignaal barstte er een mooi feestje los, waarbij ASWH de Gatorade Cup en de bijbehorende badjassen in ontvangst mocht nemen. Deze wedstrijd was een goed voorbeeld van de manier waarop ASWH de afgelopen seizoenen veel prijzen won, namelijk als een hecht team. Zo werd een lang en slopend seizoen op fantastische wijze afgesloten en is een enorm compliment aan deze unieke groep op zijn plaats!

Ongelooflijk eigenlijk, we hebben nu alle prijzen gewoon gewonnen...

Enkele foto's:

Afscheid nemend trainer Jack van den Berg en de eveneens vertrekkende gelegenheidsaanvoerder Xander van der Veeke met beker én badjas

Het is een goed stel!

Willem-Jan Barendregt stopt met een geweldige prijs!

Overigens op onze site een mini-interview met Jack, die stelt dat hij ook is gebeld door Spakenburg en een club uit de Bollenstreek. Hij kiest echter bewust voor Barendrecht.

En een geldprijs van 7000 euro voor deze bekerwinst, niet verkeerd voor een amateurclub!
www.thuisuiteten.nl
pi_38966305
Leuk! En gefeliciteerd natuurlijk!
That's all folks!
pi_38966345
Ja, dank je.

Extra bijkomstigheid: 19 augustus Supercup tegen de Vogels. Grappig dat we die kunnen verdedigen, dat had niemand verwacht.

Overigens, de indeling van zondag B, is Yeahinho daar tevreden mee voor OJC? Ze moeten ook tegen het Geldrop van Bos.

En wat vindt Vaduz van zaterdag C volgend seizoen? Weinig verrassingen eigenlijk.
www.thuisuiteten.nl
pi_38969605
quote:
Op zondag 18 juni 2006 12:00 schreef methodmich het volgende:

Overigens, de indeling van zondag B, is Yeahinho daar tevreden mee voor OJC? Ze moeten ook tegen het Geldrop van Bos.
Uiteraard! Heel veel Brabantse clubs erbij, dus veel op reisafstand en een aantal leuke derby's. Prima indeling als je het mij vraagt . Nu nog lekker meedraaien . Er gaan er 4 weg, en er komen maar 2 nieuwen bij ons erbij...

Baronie (Breda)
Blauw Geel '38 (Veghel)
EVV (Echt)
Geldrop
Gemert
Groene Ster (Heerlerheide)
JVC Cuijk
sv Meerssen
OJC Rosmalen
Papendrecht
Schijndel/SBA
Triborgh (Tilburg)
UDI'19 Beter Bed (Uden)
UNA (Veldhoven)
  Trouwste user 2022 zondag 18 juni 2006 @ 15:50:48 #269
7889 tong80
Spleenheup
pi_38972756
Gefeliciteerd Mich.

pi_38975135
Dank je tong! Hoe vind jij de indeling van NIVO?

En Yeahinho, ik zie wel mogelijkheden voor OJC om zich eventueel te handhaven. Papendrecht wel weer steeds aardige reisjes.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zondag 18 juni 2006 @ 17:20:03 #271
7889 tong80
Spleenheup
pi_38975212
We zijn erg leuk ingedeeld. Veel wedstrijden in de buurt. Dat is leuker dan tegen een onbekende tegenstander uit Zwolle.

pi_38975349
Precies. En 1C is een afdeling waarin je zomaar mee kan doen om de titel. Zie VVGZ, in 2005 slechts achter de groene tafel van degradatie gered en vorig seizoen op 3 minuten na kampioen....
www.thuisuiteten.nl
  maandag 19 juni 2006 @ 09:14:55 #273
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_38993535
quote:
DOVO mag strijden...
Mag voor de winterstop kampioen worden bedoel je
Be your best
pi_39007105
Dat is te hopen!

Via http://www.l1.nl/l1/nl/html/algemeen/sporthomepage/nieuws2.pshe?nieuws_item=E7FN1477U0NJUFQF6671&nieuws_sectie=HJ6BS760H7P13QIF0Q1K zijn er videobeelden te zien van EVV - ASWH. Duurt een kleine 3 minuten. Vooral de tweede goal was een plaatje, dus wie het leuk vindt...
www.thuisuiteten.nl
  maandag 19 juni 2006 @ 20:47:16 #275
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_39013471
Ik heb even genoeg aan het WK zelf, maar bedankt voor t plaatsen
Be your best
pi_39019775
Leuke 2de goal MM, heb ik hem alvast iets goeds zien doen
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_39024212
quote:
Op zondag 18 juni 2006 12:00 schreef methodmich het volgende:

En wat vindt Vaduz van zaterdag C volgend seizoen? Weinig verrassingen eigenlijk.
Inderdaad zoals verwacht, het is wel oke zo. Ben benieuwd naar het niveau van de twee nieuwkomers. Een extra ploeg uit het Noorden erbij is wel leuk.
That's all folks!
pi_39045481
quote:
Op maandag 19 juni 2006 20:47 schreef deejaylethal het volgende:
Ik heb even genoeg aan het WK zelf, maar bedankt voor t plaatsen
3 minuutjes man!

www.thuisuiteten.nl
pi_39049499
Ik heb em wel gezien hoor En die 2e goal zat er inderdaad aardig in. En hoe kan je zo naast koppen als die van EVV vlak voor rust?
pi_39085882
Ja, dat was een onbegrijpelijke misser. Maar goed, niet erg natuurlijk.
www.thuisuiteten.nl
pi_39086408
LadyFCDB heeft een amateur-dvd gemaakt met bijna de complete finalewedstrijd Deurne - OJC . Eigenlijk voor eigen gebruik, maar ik heb een leuke hoesje gemaakt en hij is voor een paar euro te verkrijgen via onze website. In nog geen twee dagen al bijna 25 mensen die em willen hebben .

Heb em even snel bekeken, en valt me niks tegen. Best aardig beeld voor een handycam, en ook nog eens beelden van het kampioensfeest na de wedstrijd . Leuk om nog eens te bekijken op een regenachtige vrije middag .
pi_39086530
Gaaf Yeahinho!

Kampioensdvd's zijn altijd leuk.
www.thuisuiteten.nl
pi_39179047
Ah, het programma is bekendgemaakt.

ASWH begint de competitie op 2 september tegen Capelle, gelijk een leuk thuisduel.

Zo rond augustus zal ik in ieder geval het hoofdklasse A topic gaan openen en misschien ook B, al trekt onze Zeeuwse vriend Sandman daar misschien een beetje de kar? Immers 3 Zeeuwse teams. En anders F1Bas de Vogel of één van de nieuw ontdekte VVOG en Sparta Nijkerk-fans hier.
www.thuisuiteten.nl
pi_39196178
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 15:49 schreef methodmich het volgende:
Ah, het programma is bekendgemaakt.

ASWH begint de competitie op 2 september tegen Capelle, gelijk een leuk thuisduel.

Zo rond augustus zal ik in ieder geval het hoofdklasse A topic gaan openen en misschien ook B, al trekt onze Zeeuwse vriend Sandman daar misschien een beetje de kar? Immers 3 Zeeuwse teams. En anders F1Bas de Vogel of één van de nieuw ontdekte VVOG en Sparta Nijkerk-fans hier.
Ik wil het best openen, al kan ik niet bij elk team een leuk verhaaltje vertellen, puur omdat ik ze lang niet allemaal ken.
pi_39196330
Volgend seizoen komt er in ieder geval een zondag Hoofdklasse B-topic!
pi_39196449
quote:
Op zondag 25 juni 2006 00:57 schreef Yeahinho het volgende:
Volgend seizoen komt er in ieder geval een zondag Hoofdklasse B-topic!
Heb mn seizoenkaart al besteld.
pi_39196746
Waar staat het gehele competitieprogramma MM? Op Voz, want die ligt nu plat?
pi_39200165
Poeee, wat een loting voor de beker heeft mijn clubbie zeg!

Dos Kampen (Hoofdklasse C, Za)
CSV Apeldoorn (1e Klasse D)
WSV (Hoofdklasse C, zo)
v.v. Zwart Wit '63 (2e klasse I)

Leuk met 2 hoofdklassers in de beker!
pi_39208173
quote:
Op zondag 25 juni 2006 01:17 schreef F1Bas het volgende:
Waar staat het gehele competitieprogramma MM? Op Voz, want die ligt nu plat?
Nog nergens geloof ik, maar dit staat al op onze site.

Anders open ik B ook wel, gaat in één moeite door dan. Die volg ik toch ook.

Of jij opent en dan voeg ik later wel wat toe.
www.thuisuiteten.nl
pi_39208620
Schema staat nu ook op de site van de Vogels. De eerste wedstrijd thuis tegen GVVV en de tweede speeldag al de topper Quick Boys - IJsselmeervogels.
pi_39209024
Zware opening, aangezien GVVV een belangrijke outsider is voor de titel. Veel meer dan het matige Quick Boys trouwens.
www.thuisuiteten.nl
pi_39209201
De nieuwe elftalfoto staat ook al op de website.
pi_39209281
Zonder Alex dan zeker of is die al enkele weken terug gemaakt?
www.thuisuiteten.nl
pi_39209462
quote:
Op zondag 25 juni 2006 16:06 schreef methodmich het volgende:
Zonder Alex dan zeker of is die al enkele weken terug gemaakt?
Moet je even kijken, ik herken hem nog niet
pi_39210134
Ik vind de foto wat onduidelijk, is er geen duidelijkere?
www.thuisuiteten.nl
pi_39210683
quote:
Op zondag 25 juni 2006 16:30 schreef methodmich het volgende:
Ik vind de foto wat onduidelijk, is er geen duidelijkere?
Niet dat ik zo weet.
pi_39210897
Zag net dat de foto 19 juni is gemaakt en toen was Lex op vakantie.
www.thuisuiteten.nl
pi_39256812
GVVV ga ik denk ik wel heen.

Tegen ASWH lijkt mij ook wel leuk, al weet ik niet waar dat gespeeld wordt.
pi_39261780
Bij jullie op 19 augustus, volgens de laatste berichten.
www.thuisuiteten.nl
pi_39262091
quote:
Op maandag 26 juni 2006 20:03 schreef methodmich het volgende:
Bij jullie op 19 augustus, volgens de laatste berichten.
Gezellig, kom je dan wellicht ook?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')