Inderdaad zoals verwacht, het is wel oke zo. Ben benieuwd naar het niveau van de twee nieuwkomers. Een extra ploeg uit het Noorden erbij is wel leuk.quote:Op zondag 18 juni 2006 12:00 schreef methodmich het volgende:
En wat vindt Vaduz van zaterdag C volgend seizoen? Weinig verrassingen eigenlijk.
3 minuutjes man!quote:Op maandag 19 juni 2006 20:47 schreef deejaylethal het volgende:
Ik heb even genoeg aan het WK zelf, maar bedankt voor t plaatsen
Ik wil het best openen, al kan ik niet bij elk team een leuk verhaaltje vertellen, puur omdat ik ze lang niet allemaal ken.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:49 schreef methodmich het volgende:
Ah, het programma is bekendgemaakt.
ASWH begint de competitie op 2 september tegen Capelle, gelijk een leuk thuisduel.
Zo rond augustus zal ik in ieder geval het hoofdklasse A topic gaan openen en misschien ook B, al trekt onze Zeeuwse vriend Sandman daar misschien een beetje de kar? Immers 3 Zeeuwse teams. En anders F1Bas de Vogel of één van de nieuw ontdekte VVOG en Sparta Nijkerk-fans hier.
Heb mn seizoenkaart al besteld.quote:Op zondag 25 juni 2006 00:57 schreef Yeahinho het volgende:
Volgend seizoen komt er in ieder geval een zondag Hoofdklasse B-topic!
Nog nergens geloof ik, maar dit staat al op onze site.quote:Op zondag 25 juni 2006 01:17 schreef F1Bas het volgende:
Waar staat het gehele competitieprogramma MM? Op Voz, want die ligt nu plat?
Moet je even kijken, ik herken hem nog nietquote:Op zondag 25 juni 2006 16:06 schreef methodmich het volgende:
Zonder Alex dan zeker of is die al enkele weken terug gemaakt?
Niet dat ik zo weet.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:30 schreef methodmich het volgende:
Ik vind de foto wat onduidelijk, is er geen duidelijkere?
Gezellig, kom je dan wellicht ook?quote:Op maandag 26 juni 2006 20:03 schreef methodmich het volgende:
Bij jullie op 19 augustus, volgens de laatste berichten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |