quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:20 schreef alsem het volgende:
was niet druk op de snelweg vandaag
[afbeelding]
d'r zijn er geloof ik 6 in nederland, ik weet niet of ze allemaal op kenteken staan..quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:38 schreef multatuli het volgende:
Weet iemand van wie deze F430 is? (zie overigens de maserati op de achtergrond), want het leukste is dat ik daar dus argeloos bij het Amstel hotel langs loop en dit allemaal net zie staan. Nog geen mobiel in de hand of fototoestel, maar ik hoor een zacht gerommel achter me en verdomd daar rijdt een Carrrera GT (de enige op NL kenteken meen ik) dit doodlopende straatje in. Niet op zoek naar een parkeerplaats (want die was er nog wel) en ook niet verdwaald want meneer Perridon weet daar echt de weg wel. Ging te snel voor een foto.
vroeg hij dat aan jullie?quote:
Hij wou weten wie er bij elkaar zaten voor de lunch op goede vrijdag en dat zou ik ook heel graag weten. Vandaar de vraag naar de eigenaar van deze Ferrari.
Nee, dat vroeg hij niet, maar dat was duidelijk aan het gedrag als je dat straatje daar kent. Verder weet ik hoe je moet editten, maar vond ik het voor de opbouw mooier om het in verschillende posts te doen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:44 schreef alsem het volgende:
[..]
d'r zijn er geloof ik 6 in nederland, ik weet niet of ze allemaal op kenteken staan..
[..]
vroeg hij dat aan jullie?
enne, is dit: [afbeelding] knopje je weleens opgevallen?
quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:15 schreef Hanno_de_Hennie het volgende:
Ferrari 612 Spagetti
WTF! bizare bak! zal wel een prachtig geluid hebben gemaaktquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:15 schreef Hanno_de_Hennie het volgende:
Vakantie-plaatje Masterati MC12
[afbeelding]
Al iemand een idee over de eigenaar?quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:49 schreef multatuli het volgende:
De extra foto's van de F430 (voegt niet veel toe aan mijin vraag, maar vooruit
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 30 april 2006 13:50 schreef multatuli het volgende:
[..]
Al iemand een idee over de eigenaar?
Als toegift voor dit kickje dan maar een echt domme stretch
[afbeelding]
zogenaamd een CBT 735IL (heel L
"Windowshopper, mad at me"quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:15 schreef Hanno_de_Hennie het volgende:
Vakantie-plaatje Masterati MC12
[afbeelding]
waarom oude fotos boink?quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:05 schreef Boink het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
wtf is er met die lambo gebeurd dan? (zie sidepod)quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:43 schreef Hanno_de_Hennie het volgende:
Om even terug te komen op die Veyron van Scepsis..
Die is niet geplaat door hemzelf
maar door iemand van het peugeot forum
link
Ontopic
[[url=http://xs77.xs.to/pics/06160/fotowe.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
vorige week in Zandvoort
Moest toch ff een tvptje makenquote:Op zondag 30 april 2006 18:58 schreef Pharell het volgende:
[..]
waarom oude fotos boink?
[..]
wtf is er met die lambo gebeurd dan? (zie sidepod)
Een van de weinige auto's waar een geel kenteken mooi bij staatquote:Op zaterdag 29 april 2006 18:43 schreef Hanno_de_Hennie het volgende:
Om even terug te komen op die Veyron van Scepsis..
Die is niet geplaat door hemzelf
maar door iemand van het peugeot forum
link
Ontopic
[[url=http://xs77.xs.to/pics/06160/fotowe.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
vorige week in Zandvoort
hmmzz is dit in Heemskerk/Beverwijk?quote:Op zondag 30 april 2006 17:38 schreef -Eddow- het volgende:
Maserati Quattroporte Executive GT
[afbeelding]
http://www.autogespot.com
Ik kan je verzekeren dat dat GEEN Brabus is. Laatst stond de eigenaar op Marktplaats om z'n achterbumper te verpatsen.quote:en een ml500 brabus in zandvoort (Daar ook nog een db9 gespot maar die staat er wel vaker en had geen tijd om foto te maken...)
[[url=http://xs78.xs.to/pics/06170/DSC00049.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
edit: ik denk dat ik met me telefoon maar niet meer moet inzoomen want dat ziet er echt niet uit....
Kentekengegevens van 32-PD-DH:quote:Op maandag 1 mei 2006 19:30 schreef seninha het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat dat GEEN Brabus is. Laatst stond de eigenaar op Marktplaats om z'n achterbumper te verpatsen.
Spullen zijn wel Brabus , het gaat niet alleen om de body om een Brabus te zijn.![]()
Iig geen ML500, altijd nog een 320quote:Voertuigsoort Info Personenauto
Merk Info MERCEDES-BENZ
Handelsbenaming Info ML 320
Kleur(en) Info Blauw
Brandstof Info Benzine
Aantal cilinders Info 6
Cilinderinhoud Info 0 cm3
Aantal zitplaatsen Info 5
Aantal staanplaatsen Info N.v.t.
Massa ledig voertuig Info 1.955 kg
Maximum massa voertuig Info 2.650 kg
Massa rijklaar Info 0 kg
Laadvermogen Info N.v.t.
Maximum massa te trekken indien aanhangwagen:
- ongeremd Info 750 kg
- geremd Info 2.650 kg
- oplegger geremd Info N.v.t.
- autonoom geremd Info N.v.t.
- middenas geremd Info N.v.t.
Datum eerste afgifte Nederland Info 3 mei 2004
Datum eerste toelating Info 30 november 1999
Datum aanvang tenaamstelling Info 18 april 2006
Vervaldatum APK Info 27 april 2007
Maw: een eigenaar van een 'budget'-ML die probeert met een paar badges en bumpers z'n auto op te waarderenquote:Op maandag 1 mei 2006 20:14 schreef JosvG het volgende:
[..]
Kentekengegevens van 32-PD-DH:
[..]
Iig geen ML500, altijd nog een 320
Station Delft?quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:27 schreef -Eddow- het volgende:
Merk: Hummer
Type: H2 Limousine
[afbeelding]
Weet je dat heeeeeel zeker? Kom er elke dag minstens twee keer langs en 't station staat ook in de steigers. En de gene die 'm had gepost komt ook uit Delft....quote:Op maandag 1 mei 2006 22:08 schreef eer-ik het volgende:
Nee, 't is in lisse
Voor het geval er mensen bekend zijn in lisse: het is bij de parkeerplaats bij het blokhuis.
jep vrijdag avond rond een uurtje of 2000quote:Op maandag 1 mei 2006 22:04 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Station Delft?Die zelfde lui van dat merk stonden ook bij Zuidpoort (c1000).
Haha, ja, ik dacht dat effe.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:13 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Weet je dat heeeeeel zeker? Kom er elke dag minstens twee keer langs en 't station staat ook in de steigers. En de gene die 'm had gepost komt ook uit Delft....
edit:
Zie 't al jij dacht dat ik op jouw foto reageerde...
is het toch ook?quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:17 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat die de vorm hadden van CD-"nummer".
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nederlands_kentekenquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:32 schreef Fugie het volgende:
waren toch ook andere kleur nummerborden bij een CD autovolgens mij een gewonen vw hoor
![]()
Nee hoor,quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:32 schreef Fugie het volgende:
waren toch ook andere kleur nummerborden bij een CD autovolgens mij een gewonen vw hoor
![]()
mooie spot alex. die monte carlo's zijn heel zeldzaam, rond deze tijd helemaal, want ze roesten als .. als jah, een oude italiaan volgens mij. ik vind dit model erg mooi. ondanks de niet meegespoten stukken plastickquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
knip*
Dit is de nieuwe Opel Corsa, miniatuur variant van de astra zeg maar gewoon...quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:06 schreef nerdette het volgende:
Rara! Wat voor oto is dit?
[afbeelding]
[afbeelding]
Kenteken is "Giessen" maar geen idee welke producent daar zit. Ik woon bij Opel in de buurt... maar. ?
Budget MLquote:Op maandag 1 mei 2006 20:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maw: een eigenaar van een 'budget'-ML die probeert met een paar badges en bumpers z'n auto op te waarderen
Is dit de Esso langs de Bunschoterstraat? Eergister? Zoja, dan zag ik dezelfde auto later op de dag nogquote:
voor mensen zoals jij is dat dus niet budget, maar voor mensen in een ml55 amg wel..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:49 schreef seninha het volgende:
[..]
Budget MLRij zelf ook een 320 , kan je verzekeren dat er niets budget aan is. Trouwens, de goedkoopste uitvoering was de viercilinder 230.
Dat is inderdaad de Esso op de Bunschoterstraatquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:49 schreef OG-Loco het volgende:
[..]
Is dit de Esso langs de Bunschoterstraat? Eergister? Zoja, dan zag ik dezelfde auto later op de dag nog. Heb je een kenteken misschien?
Mwah, weet niet. Vind de nieuwe ook wel wat hebben.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:06 schreef nerdette het volgende:
Seat Leon Cupraatje (de Leon die ik leuker vind dan de huidige)
[afbeelding]
Iedereen weet hoe zo'n 360 uitziet, ik vond het kenteken wel apartquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Je komt een Ferrari tegen en je zet alleen het kenteken op de foto?Nou ja, elk zn eigen invulling van de hobby he?
sorry hoor maar mag ik ff kwijlenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:25 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Mwah, weet niet. Vind de nieuwe ook wel wat hebben.Ben een beetje uitgekeken op het oude model.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Damn, dat is hiero achter in Westbroek trekken ze die fullspeed drag's.quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:46 schreef HekkeySE het volgende:
Die Bugattie Veyron is meegeweest met de autovisie redactie. Zie hier:
http://www.autovisie.nl/r(...)tti_veyron/index.xml
[afbeelding]
[afbeelding]
toen ik in albufeira was zag ik alleen maar kut autosquote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:47 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Mercedes-Benz/McLaren SLR bij Balaia Atlântico in Albufeira (Algarve, Portugal)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat was het merendeel wel![]()
Garage foto's zijn meestal de moeite niet waard, het gaat er toch echt om om een auto in het dagelijks verkeer tegen te komen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:24 schreef Opa_vertelt het volgende:
Nemen jullie nou die foto's gewoon bij garagebedrijven, op 'loop' je er toevallig tegenaan?
Zoveel exclusieve auto's als dat sommigen van jullie in 1 post hebben, zie ik in een heel leven niet..
ik zie in scheveninen heel wat speciale auto's rijden. Van SLR tot een porsche carrera GTquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:24 schreef Opa_vertelt het volgende:
Nemen jullie nou die foto's gewoon bij garagebedrijven, op 'loop' je er toevallig tegenaan?
Zoveel exclusieve auto's als dat sommigen van jullie in 1 post hebben, zie ik in een heel leven niet..
Valt me nu ook op inderdaad, er zat een oudere man in die nogal lacherig deed aan de telefoon met iemand anders, ik denk omdat ik en nog iemand foto's stonden te maken. De bestuurder was de eigenaar van de hotelketen "Varandotéis".quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:59 schreef ook_gek het volgende:
heeft die SLR nou inparkeer schade op zijn velg zitten.
Zo ja dan heeft zijn vrouw dat op zeker gedaan![]()
Nja Zalm heeft de BPM niet bedachtquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:38 schreef Stretto het volgende:
Jag die zit momenteel in Nieuw-Zeeland. En daar hebben ze geen minister Zalm (of althans in mindere mate)![]()
haha goeie shit! dit is dus een 530D!. Check RDW maar. Aan de buitenkant zie ik het niet , maar een BMW M5 met nummerbord PP kan natuurlijk niet!. Volgens mij ze er pas vanaf PX of RB....quote:Op donderdag 4 mei 2006 08:48 schreef Inorbit het volgende:
kakelverse M5 E60:vette bak
[afbeelding]
[afbeelding]
klopt, dan ziet iedereen dat het geen echte m5 isquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:10 schreef 400PK het volgende:
beetje jammer zo'n net iets ouder nummerbord dat je de das om doet!
Humorquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:10 schreef 400PK het volgende:
[..]
haha goeie shit! dit is dus een 530D!. Check RDW maar. Aan de buitenkant zie ik het niet , maar een BMW M5 met nummerbord PP kan natuurlijk niet!. Volgens mij ze er pas vanaf PX of RB....
Waaruit blijkt dan dat de bestuurder dit een M5 wil laten lijken? Ik zie geen ///M-logo ofzo.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:10 schreef 400PK het volgende:
haha goeie shit! dit is dus een 530D!. Check RDW maar. Aan de buitenkant zie ik het niet , maar een BMW M5 met nummerbord PP kan natuurlijk niet!. Volgens mij ze er pas vanaf PX of RB....
Een zwarte he?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Humor
Wel netjes gedaan dan, dat pakketje erop.
Zag vandaag ook een M5 hier, heerlijk apparaat is 't toch
M5 bumper met 4 uitlaten, M5 velgen. Er is wel een M pakket wat aardig de richting op gaat qua looks van de M5.quote:Op zondag 7 mei 2006 00:51 schreef Steijn het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dan dat de bestuurder dit een M5 wil laten lijken? Ik zie geen ///M-logo ofzo.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:38 schreef Stretto het volgende:
[..]
En je hebt het over zoveel exclusieve auto's in een post: Jag die zit momenteel in Nieuw-Zeeland. En daar hebben ze geen minister Zalm (of althans in mindere mate)![]()
volgens de RDW: ALFA ROMEO GIULIETTA SPRINT 750 Bquote:Op zondag 7 mei 2006 10:00 schreef eer-ik het volgende:
Gister dit apparaatje gespot in katwijk:
[afbeelding]
Heb geen idee wat het is..
Iemand hier?
[...]
Misschien is het wel degelijk een M5 maar rijdt ie tijdelijk met het kenteken van een 530D omdat z'n M5 nog niet op het kenteken is gezet (de garage was dr te laat mee) , heeft m'n vader ook is gehadquote:Op zondag 7 mei 2006 01:15 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
M5 bumper met 4 uitlaten, M5 velgen. Er is wel een M pakket wat aardig de richting op gaat qua looks van de M5.
Het grote verschil is alleen dat 4 uitlaten een alleenrecht is van de M modellen. Dus hij wil er wel degelijk op een M5 lijken.
Lol die zag ik dus ook in Haarlem werden begeleid door allemaal motoren met oranje vestenquote:Op zondag 7 mei 2006 11:04 schreef eer-ik het volgende:
Ik zie het al: het was de kinderrally voor chronisch zieke kinderen volgens maseraticlub.nl
klopt, wanneer je een ongeluk krijgt moet je fraude plegen , maar sommige mensen willen heel graag hun nieuwe auto hebbenquote:Op zondag 7 mei 2006 11:20 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Dat mag toch niet zomaar? Dan kloppen je papieren enz. ook niet? Vraag me af of je dan wel verzekerd bent aangezien de waarde van je auto niet overeen komt?
Ken 'tquote:Op zondag 7 mei 2006 11:35 schreef stifmeister18 het volgende:
[..]
klopt, wanneer je een ongeluk krijgt moet je fraude plegen , maar sommige mensen willen heel graag hun nieuwe auto hebben(i.v.m verjaardag bijvoorbeeld .
)
dan heeft ie er een M pakket bij besteld, beetje jammerquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:10 schreef 400PK het volgende:
[..]
Zou kunnen, was in deze reeks ooit is een Rolls Royce Phantom gespot en het kenteken was van een Ford Focusquote:Op zondag 7 mei 2006 11:07 schreef stifmeister18 het volgende:
[..]
Misschien is het wel degelijk een M5 maar rijdt ie tijdelijk met het kenteken van een 530D omdat z'n M5 nog niet op het kenteken is gezet (de garage was dr te laat mee) , heeft m'n vader ook is gehad![]()
Juten inderdaad.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:28 schreef AcidTrance het volgende:
[..]
Lol die zag ik dus ook in Haarlem werden begeleid door allemaal motoren met oranje vesten
Schrijf je altijd je naam op de straat? Aso.quote:Op zondag 7 mei 2006 13:13 schreef Alexxxxx het volgende:
genoeg slowchat maar weer.
edit, om het goede voorbeeld te geven
Bij het plaatselijke anti-roest en autowascentrum is elke zonnige dag wel iets moois te zien. Afgelopen vrijdag deze Alfa.
[afbeelding]
en voor de liefhebbers van het modernere spul, een Hummer die bet wegreed van een Citroën-meet![]()
[afbeelding]
nou je het zegt! ik vond hem al wat appart voor een M5 wie laat de M5 badge nou van de achterkant af halen. en er zat alleen een pot onder het linker stel uitlaten + dat het er niet helemaal netjes uit zag qua achterkant. ik weet niet hoe ik het uitleggen moet, maar het zag er niet zo uit zoals het hoortquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:10 schreef 400PK het volgende:
[..]
56 - SN - nog ietsquote:
Knokke roeleert echt de pan uit qua spotwaardige auto's.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:25 schreef Boink het volgende:
foto's
Naam ben ik ff kwijt, wel weet ik nog dat dit frans moet zijn.quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:48 schreef nerdette het volgende:
oh boy, als ik wist wat dit was
[afbeelding]
Geen Austin-Healy?quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:35 schreef Scepsis het volgende:
[..]
Naam ben ik ff kwijt, wel weet ik nog dat dit frans moet zijn.
Mooie auto's doen daar aan mee zeg!quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:48 schreef nerdette het volgende:
Voor de liefhebbers van oude(re) auto's:
Ik kwam vorige week ineens verzeild in de RTCE Nibelungenfahrt (http://rtce.de)
Een aantal foto's kan je op mijn site vinden
De IMHO mooiste heb ik hier:
Triumph TR3
[afbeelding]
Lancia Fulvia 1300/1600 HF
[afbeelding]
Renault Alpine A110
[afbeelding]
Fiat 131 Rally
[afbeelding]
nerdette
waarom noem je die Merc eerst een S600 en daarna een 320CDI V6???quote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:37 schreef nerdette het volgende:
Van de afgelopen 2 daagjes:
tis niet eerlijk, zie ik bijna identiek blik hierboven staan!![]()
Mercedes Benz S600
[afbeelding]
Mercedes Benz S* limo (ik gok diesel, S320CDI V6) plus Alfa GT plus Porsche .. cabrio (ah, please help! welke?Ben niet zo thuis op het Porschefront nog!
[afbeelding]
Wat is die Ferrari toch een ordinair karretje als je hem zo naast de Maybach en Rolls Royce ziet staan.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:59 schreef Stretto het volgende:
http://www.dotlane.com/gallery/files/Img1943.JPG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |