Klopt zag het te laatquote:Op vrijdag 28 april 2006 14:58 schreef booo het volgende:
Er staat trouwens #3 in de titel.. Dit is toch al nummertje 4?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
Inderdaad niet doen dus!!!!quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:21 schreef Proper_fucked het volgende:
Zet anders in de OP dat er ook niet hele tijd gezegd hoeft te worden door mensen dat ze "zich niet in hebben kunnen houden met downloaden, dat ze al bij ep. 16 zijn en dat ons nog zoooooo veel te wachten staat". Is niet nodig dus...
Ik denk het wel hoor, lijkt me wel een eerlijke gast.quote:Anyhow, zou die Nick Savrinn nou te vertrouwen zijn of niet? Ik weet het niet..
QFTquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:21 schreef Proper_fucked het volgende:
Zet anders in de OP dat er ook niet hele tijd gezegd hoeft te worden door mensen dat ze "zich niet in hebben kunnen houden met downloaden, dat ze al bij ep. 16 zijn en dat ons nog zoooooo veel te wachten staat". Is niet nodig dus...
??quote:
Abruzzi heeft toch nog wel wat gevoel in zijn donder, denk omdat ie zelf ook kinderen heeft. Ik zou eerder met hem een deal sluiten dan met T-Bag.quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:05 schreef RedFever007 het volgende:
Whoooo net de vorige aflevering gezien (van gisteren dus) mên fucking cool![]()
Die Abruzzi vind ik een coole gozer![]()
Snap alleen niet echt hoe het mogelijk was dat die advocaten konen worden gespot, het was toch niet bekend dat ze naar WDC gingen of wel![]()
verkeerde topic, zoek maar even verder naar het usa topic.quote:Op maandag 1 mei 2006 14:23 schreef Cart_man het volgende:
Was aflevering 20 nu gisteren of is het volgende week?
Prison Break (USA) #10: "Pretty, you owe me a ticket"quote:Op maandag 1 mei 2006 14:42 schreef boneyard het volgende:
[..]
verkeerde topic, zoek maar even verder naar het usa topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door SaintOfKillers op 03-05-2006 21:42:21 ]
rot ffs is op met je spoilersquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:16 schreef Apekoek het volgende:
Nog eentje
vieze vuile kankerdebiel tief lekker op met je kanker spoilers kut mongoolquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:16 schreef Apekoek het volgende:
...
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:42 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
vieze vuile kankerdebiel tief lekker op met je kanker spoilers kut mongool![]()
Teddyquote:Op woensdag 3 mei 2006 19:49 schreef mrSPLIFFY het volgende:
T-Bag moet dood... DOOD zei ik je!!!
(TVP)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. even helemaal uit het topic.
Op die manier komen we er ook niet achter datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noise is all relative to the silence preceding it
niet, theodore is coolquote:Op woensdag 3 mei 2006 19:49 schreef mrSPLIFFY het volgende:
T-Bag moet dood... DOOD zei ik je!!!
(TVP)
WTF. Wat een sfeertje hier.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:42 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
vieze vuile kankerdebiel tief lekker op met je kanker spoilers kut mongool![]()
Klopt helemaal wat je zegt, ik had het al gezien maar was het vergeten nog te melden.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:57 schreef boneyard het volgende:
het tweede deel van het opstand gebeuren heet volgens mij gewoon part 2, je kan het in ieder geval wel als dubbel aflevering zien.
op basis van de vorige pagina zou ik zeggen dat vandaag aflevering 8 komt.
Michael kan helemaal niemand vermoorden, daar is die toch een beetje te soft voor.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:08 schreef mrSPLIFFY het volgende:
t-bag die blijft erin natuurlijk... er moet altijd een figuur zijn waar je je heerlijk aan kan irriteren...
en die blijkt dan aan t eind of een goeie te zijn en gaat dan dood, of hij blijft een teringlijer en michael vermoord em alsnog .. eind goed al goed...
Het blijft leukquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:50 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
alsof je hem nog niet gezien hebt![]()
Westmoreland heeft een spijker-jasjequote:Op donderdag 4 mei 2006 15:01 schreef woeeiiii het volgende:
Heb gister deel 2 van de opstand gezien (Afl 7. dus), had hem op tv gemist dus ff gedownload. Wat zielig van die gegijzelde bewaker..
wat me trouwens opviel, alle gedetineerden lopen in een wit tshirtje, en michael in een grijze
wie?quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:07 schreef YoshiBignose het volgende:
vinden jullie hem ook al zo irritant?![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:14 schreef Erwtensoep het volgende:
Ow spannend hij gaat een sigaret opsteken
Inderdaad geen idee hoe dat precies zatquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:59 schreef Soul79 het volgende:
Jeutje, dat verhaal over die oude man met die kaping, die kat en die kapotte knie, dat ging wat te snel voor me![]()
ja? hoe weetje dat? ws. moest dereklameblok gauw beginnen (geld he)quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:36 schreef Repeat het volgende:
wtf is hierin gekniptHet is zomaar een kwartier eerder afgelopen, en ook wel heel abrupt ineens. Het stopte gewoon ineens
Gewoon van half 10 tot half 11 hoorquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:36 schreef Repeat het volgende:
wtf is hierin gekniptHet is zomaar een kwartier eerder afgelopen, en ook wel heel abrupt ineens. Het stopte gewoon ineens
even omhoog kijken, dit was aflevering 8.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:36 schreef a-child-in-chains het volgende:
Welke aflevering was dit vanaaf op rtl-5 ??
Klopt ja die verhaallijn buiten de gevangenis word hoe langer hoe ongeloofwaardiger.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:39 schreef boneyard het volgende:
[..]
even omhoog kijken, dit was aflevering 8.
hoezo het is een kwartier eerder afgelopen? zag er gewoon vrij af voor deze aflevering.
aangezien de "baas" van het werk clubje ook gaat ontsnappen is het niet raar dat hij de anderen erbij kan krijgen. dat is een van de redenen dat ze hem er bij hebben.
ik vind dat nog niet eens heel raar, juist wat er buiten de gevangenis gebeurt wordt mij wat te overdreven. gewoon ff die ouders vermoorden en al meerdere pogingen op die twee.
het begon toch pas om kwart voor 10?quote:
Je hebt wat gemistquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:46 schreef Repeat het volgende:
[..]
het begon toch pas om kwart voor 10?
Ik ben toen pas gaan kijken iig, zeg me alsjeblieft dat ik niks gemist heb![]()
Die vriend van de moeder ook.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:53 schreef Erwtensoep het volgende:
Is zn moeder doodgeschoten![]()
Dat heb ik even gemist dan (niet echt opgelet vandaag)
Dan heb jij op een andere frequentie gekekenquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:03 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Het begon een kwartier later door dodenherdenking.
Er zit asbest en de bewakers staan gewoon buiten het gebouw, waarom niet?quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:36 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vind wel meer ongeloofwaardig. Dat bouwvakker clubje kan gewoon zonder bewaking lekker hun gang gaan.
Raar gewoon op RTL 5 om 21:45 begon het bij mijquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:04 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan heb jij op een andere frequentie gekeken
Lopen al mijn klokken dan 10 minuten achter?quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:05 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Raar gewoon op RTL 5 om 21:45 begon het bij mij
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:07 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik zou er voor gaan ja.
http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=5344088
Toen begon de intro hier.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:35 schreef VoreG het volgende:
Begonnen!
Op teletekst stond het wel goedquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:14 schreef Repeat het volgende:
Zieje, al die kut tv gidsen hadden het een kwartier te laat staan
Dus? Ik snap niet wat daar raar aan is..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:38 schreef Kurk het volgende:
Inderdaad. Het verhaal dat zich buiten de gevangenis afspeelt wordt wel érg ongeloofwaardig. Er zijn nu al 4 doden gevallen: die priester, die ouders en die dikke buurman van die advocate.
Ze houden niemand meer over op deze manier..
8 geloof ik.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:20 schreef Duiveltja het volgende:
De hoeveelste aflevering was dit?
Mooi verhaal is dat, over D.B. Cooper.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:59 schreef Soul79 het volgende:
Jeutje, dat verhaal over die oude man met die kaping, die kat en die kapotte knie, dat ging wat te snel voor me![]()
Niet iedereen kan via de ziekenboeg. Ze ontmoeten elkaar onder dat huisje in de pijp.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:41 schreef Molluck het volgende:
Ik was bij een vriendin kijken dus ik heb in het begin niet helemaal opgelet. Ze zitten met zijn drieën te bespreken wat ze allemaal moeten doen, ze komen via de toiletten in die afvoerbuis die onder de ziekenboeg doorloopt, maar ze wilden via de ziekenboeg ontsnappen, wat moeten ze dan in dat huisje dat nu afgebrand is?
Moeten ze dan allemaal een gat maken achter het toilet?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Niet iedereen kan via de ziekenboeg. Ze ontmoeten elkaar onder dat huisje in de pijp.
Wat ik niet begreep is hoe de andere inmates straks in de afvoerbuis kunnen komen aangezien alleen bij Scofield het toilet een doorgang verbergt?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:41 schreef Molluck het volgende:
Ik was bij een vriendin kijken dus ik heb in het begin niet helemaal opgelet. Ze zitten met zijn drieën te bespreken wat ze allemaal moeten doen, ze komen via de toiletten in die afvoerbuis die onder de ziekenboeg doorloopt, maar ze wilden via de ziekenboeg ontsnappen, wat moeten ze dan in dat huisje dat nu afgebrand is?
Zij hakken nu toch een gat in de grond van dat afgebrande huisje?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:57 schreef Augustina het volgende:
[..]
Moeten ze dan allemaal een gat maken achter het toilet?
Aha ok, dus voor Michael hebben we het toilet en ziekenboegquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Niet iedereen kan via de ziekenboeg. Ze ontmoeten elkaar onder dat huisje in de pijp.
Ja, maar hoe komen die anderen daar dan 's nachts als de prisonbreak plaats gaat vinden?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:02 schreef VoreG het volgende:
Zij hakken nu toch een gat in de grond van dat afgebrande huisje?
Overuren maken? Ik zou het me god niet weten, maar het lijkt mij dat ze daarvoor dat gat aan het hakken zijn.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar hoe komen die anderen daar dan 's nachts als de prisonbreak plaats gaat vinden?
Ja, dat huisje is heel belangrijk in de ontsnappingsplannen. Maar nachtelijke overuren lijkt mij niet echt geloofwaardig. Oh welll, we komen er wel achterquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:07 schreef VoreG het volgende:
Overuren maken? Ik zou het me god niet weten, maar het lijkt mij dat ze daarvoor dat gat aan het hakken zijn.
Dat gat achter dat wasbakje van scofield is alleen om uit zijn cel te komen, en toegangtot de de ruimte onder de ziekenafdeling te verschaffen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:07 schreef Augustina het volgende:
Ze willen 's nachts ontsnappen, zeiden ze gisteren. Dan zitten ze dus vast in hun cel. Toch een gat maken achter het toilet? Maar de rest heeft niet zo'n op maat gemaakte bout bij de hand.
Ik snap er geen reet van.
Ja ik zou mezelf schamen als ik zo geod een ranzige pedofiel zou kunnen spelenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:19 schreef Copycat het volgende:
De rol van T-Bag wordt trouwens wel heerlijk schmierend vertolkt!
Teddyquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:19 schreef Copycat het volgende:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:58 schreef thewishmaster het volgende:
Lincoln Burrows zit trouwens voor de moord op de broer van de vice-president toch?
Dat is juist het enge eraan.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:04 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik vind de ene agent (hulpje van vice-president) echt slecht gecast. Echt geen arrogante badguy uitstraling
.
Dat vond ik ook al vaag. Maar die broer was voor alternatieve energiebronnen en die vice-president zal wel met de olieindustrie samenwerken (net als George Bush nu trouwens).quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:03 schreef VoreG het volgende:
De Vice president (zus) heeft haar eigen broer dus laten vermoorden.
Hij ziet er poeslief uit, maar knalt wel mensen overhoop zonder blikken of blozen. Ik vind dat best eng hoor. Als hij bij mij aan zou bellen, liet ik hem rustig binnen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:16 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Nou ik krijg er niet echt de creeps van. Een persoon als Kevin Bacon zou het wel kunnen.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:09 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat vond ik ook al vaag. Maar die broer was voor alternatieve energiebronnen en die vice-president zal wel met de olieindustrie samenwerken (net als George Bush nu trouwens).
[ Bericht 7% gewijzigd door Copycat op 05-05-2006 14:20:45 (Spoilertags!) ]
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:30 schreef suicide1 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Copycat op 05-05-2006 14:21:24 (Spoilertags!) ]
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:30 schreef suicide1 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Copycat op 05-05-2006 14:21:46 (Spoilertags!) ]
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:36 schreef Undergod het volgende:
Arg dit is hier tot en met aflevering 8 hier
http://www.fox.com/prisonbreak/recaps/recap_108_1.htm
Tot daar weten wij het, dus weet je meer? niet hier zeggen!
OT: ik denk dat de Scofield dat gat in zijn wc heeft om vast voor te bereiden in die buis.
Die buis eindigt vast niet in een deur naar de ziekenboeg.
Dus dat Scofield en Sucre in die tunnel eerst met die duivel een gat in de muur moest naar iets anders toe??
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:40 schreef Repeat het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Copycat op 05-05-2006 14:23:47 ]
Ik ga het op school even uitprinten en lezen. Ben ik weer helemaal bij.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:45 schreef Repeat het volgende:
[..]wat is dat uitgebreid zeg! Ik dacht ik ga even wat teruglezen, maar het zijn wel 20 blz per aflevering ofzo
Thx Copycat!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:04 schreef Copycat het volgende:
Heb even subfora-overschrijdend de spoilertag uitgebreid.
Verre van relaxed om dat hier zo te zetten, suicide1.
seizoen 2quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:05 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik ga het op school even uitprinten en lezen. Ben ik weer helemaal bij.Is al wat duidelijk over een 2e seizoen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thnx to: Linc_The_Sink
[ Bericht 1% gewijzigd door suicide1 op 05-05-2006 14:52:16 ]
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:51 schreef suicide1 het volgende:
[..]
zo goed of wil je er wat anders of nog meer onder?? zeg maar:P
of als je hem zelf wilt poste
Er is altijd wel weer een onbenul die het verkeerd quote of op reageert met spoilerquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:12 schreef Undergod het volgende:
Ze staan toch nu netjes in spoiler tags?
Als je je niet kan beheersen om die te lezen, dan kan je je ook niet beheersen om te dl of om het usa topic te lezen?
spuit 11 to the rescue![]()
dat is toch wel duidelijk, hij moet binnen de gevangenis verschillende dingen doen, zoals zo'n muur via die duivel doorbreken. dat gaat wat lastig als ie dan steeds naar een huisje moet ofzo.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:15 schreef Undergod het volgende:
En waarom scofield het gat in de muur achter zijn wc heeft gemaakt () als de rest op een andere manier de tunnel ingaat.
jij hebt meerdere afleveringen gezien met jequote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:49 schreef boneyard het volgende:
[..]
dat is toch wel duidelijk, hij moet binnen de gevangenis verschillende dingen doen, zoals zo'n muur via die duivel doorbreken. dat gaat wat lastig als ie dan steeds naar een huisje moet ofzo.
dat sneaky tongetje van hem, goed gedaan..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:19 schreef Copycat het volgende:
Nu staat het tenminste tussen spoiler tags, hiervoor niet..quote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:49 schreef YoshiBignose het volgende:
idd wel triest hier beetje dingen verklappen. je weet dat mensen automatisch die spoiler tags gaan lezen, dat is nou eenmaal zo
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:54 schreef suicide1 het volgende:
[..]
jij hebt meerdere afleveringen gezien met jeDat is geen spoiler, dat is namelijk al aan de gang, hij doelt volgens mij gewoon op st Louis dat nu door (Westmoreland??) die zogenaamde DB cooper is afgebrand en waar ze nu in staan te meppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noise is all relative to the silence preceding it
en waarom er achter een muur altijd een gigantische open ruimte isquote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:36 schreef YoshiBignose het volgende:
wat ik me afvraag is waarom bij alle gevangenis films die ik gezien heb de muur altijd zo makkelijk te doorbreken is![]()
Waar ook nog eens nooit iemand komtquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:54 schreef Repeat het volgende:
[..]
en waarom er achter een muur altijd een gigantische open ruimte is
inderdaad, ik snapte die opmerking al niet helemaal. ik zeg gewoon dat het voor scofield niet te doen was om al zo rond te kunnen spoken binnen de gevangenis als ie niet in zijn cel al een gat had en steeds ergens anders heen zou moeten, zeker als dat ver weg was.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:53 schreef Undergod het volgende:
[..]
Dat is geen spoiler, dat is namelijk al aan de gang, hij doelt volgens mij gewoon op st Louis dat nu door (Westmoreland??) die zogenaamde DB cooper is afgebrand en waar ze nu in staan te meppen.
dat valt in deze film serie soap nog mee, toevallig lopen er altijd bewakers onder als scofield lang slooptquote:
Het is niet eens bekend wie DB Cooper is.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:15 schreef Rhinestone het volgende:
Ik vraag mij toch af wat DB Cooper te zoeken heeft in Prison Break... Het is niet alsof we het over Houdinie hebben ofzoEn bovendien is DB Cooper jaren dood...
Jij vindt wel meer leukquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:25 schreef YoshiBignose het volgende:
ach kvind het altijd wel leuk als ze echte legendes in films verwerken
Heb ik al gedaan.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:11 schreef suicide1 het volgende:
hebben jullie niet de verleiding om alle afleveringen te downloaden??
wat heb je daar nou weer aan dna ??quote:Op zondag 7 mei 2006 16:15 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan.
Maar kijk ze pas als ie hier geweest is
Ook wel een keer tof om iets op de tv te volgen, dus neequote:Op zondag 7 mei 2006 16:11 schreef suicide1 het volgende:
nee.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:11 schreef suicide1 het volgende:
helemaal niet, wat schiet je daar nou mee op, dan zit je op nieuwe aflevering uit amerika te wachten.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:11 schreef suicide1 het volgende:
dan hoef je maar 2 weken te wachten .Als je nu alle DVD's download kan je het tenminste lekker keer een paar uur achter elkaar kijken. Dat vind ik leuker/relaxer én spannender dan steeds wéér in het verhaal komen zeg maar...quote:Op zondag 7 mei 2006 16:24 schreef boneyard het volgende:
[..]
helemaal niet, wat schiet je daar nou mee op, dan zit je op nieuwe aflevering uit amerika te wachten.
Via de tv is het spanneder imo.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:27 schreef Gelderland het volgende:
[..]
dan hoef je maar 2 weken te wachten .Als je nu alle DVD's download kan je het tenminste lekker keer een paar uur achter elkaar kijken. Dat vind ik leuker/relaxer én spannender dan steeds wéér in het verhaal komen zeg maar...
Neee !quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:11 schreef YoshiBignose het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/D._B._Cooper
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facts don't care about your feelings
Officieel niet nee...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het is niet eens bekend wie DB Cooper is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facts don't care about your feelings
Nee, totaal nietquote:Op zondag 7 mei 2006 16:11 schreef suicide1 het volgende:
Er was een bom in haar appartement gelegd die hun beide gedood zou hebben als de conciërge van haar gebouw er niet op gestaan had haar deur te openen. Hij was het dus die levend verbrandde...quote:Op maandag 8 mei 2006 11:25 schreef Sannelie het volgende:
volgens mij was prison break te vroeg begonnen afgelopen dond? Ik heb namelijk een stukje gemist... wat was er nou precies gebeurd met veronica en die man? En ze hadden het over iemand die levend verbrand is? Kan iemand mij dit uitleggen?
Maar die 'organisatie' denkt nu dus dat ze wel dood zijn?quote:Op maandag 8 mei 2006 11:28 schreef Molluck het volgende:
[..]
Er was een bom in haar appartement gelegd die hun beide gedood zou hebben als de conciërge van haar gebouw er niet op gestaan had haar deur te openen. Hij was het dus die levend verbrandde...
Ja, dat bleek idd uit dat gesprek van die vice-president aan het einde, maar ik vrees dat ze er binnenkort wel achter gaan komen dat het niet zo is en dan hebben ze hun weer achter zich aan...quote:Op maandag 8 mei 2006 11:35 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Maar die 'organisatie' denkt nu dus dat ze wel dood zijn?
quote:Op maandag 8 mei 2006 08:50 schreef YoshiBignose het volgende:
het isKap eens met die spoilers. Totaal overbodig. Ga lekker naar het USA-topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 mei 2006 11:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Kap eens met die spoilers. Totaal overbodig. Ga lekker naar het USA-topic.
Nee, dat heb ik ook niet. Het is sowieso toch te lekker weer om alle afleveringen nu te gaan downloaden en dan te kijken. Alleen als ik er 1 gemist heb, download ik hem.quote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 08:50 schreef YoshiBignose het volgende:
het ishahahahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Je had mequote:Op maandag 8 mei 2006 16:06 schreef YoshiBignose het volgende:
Voor zover het nog niet duidelijk was:
Ik maakte een grapje![]()
Nog 3 dagenquote:Op maandag 8 mei 2006 17:49 schreef Shirley het volgende:
Is het al donderdag? Ik kan niet wachten! Ik ben verslaafd...
Volgende keer met leestekens?quote:Op maandag 8 mei 2006 17:57 schreef mustafa_070 het volgende:
prison break de beste serie ooit mensen als ik jullie was zou ik kijken Want een keer keer betekent heletijd kijken Dit was Het
Ai Mo, je weet toch dope serie of noquote:Op maandag 8 mei 2006 17:57 schreef mustafa_070 het volgende:
prison break de beste serie ooit mensen als ik jullie was zou ik kijken Want een keer keer betekent heletijd kijken Dit was Het
Aflevering 8, 9 komt aanstaande donderdag..quote:Op maandag 8 mei 2006 18:03 schreef Ori het volgende:
bij welke aflevering zijn de nederlandse uitzendingen?
een aantal heb ik er al op dvd gekeken, maar ik wil weten of ik het ook al op tv kan volgen
Spoilers staan in spoilertags..quote:Op maandag 8 mei 2006 18:06 schreef Ori het volgende:
[..]
ik ga niet alles lezen ivm mogelijke spoilers. maar bedankt.
Beter nederlands leren jonge.quote:Op maandag 8 mei 2006 18:16 schreef mustafa_070 het volgende:
BESTE SERIE
PRison Break
NIet Voor onder de 14 kijken Verboden Voor Spoilieren
quote:Op maandag 8 mei 2006 23:30 schreef Mike het volgende:
Het loopt hier echt de spuigaten uit met het offtopic-geblaat. Er zijn een aantal posts verwijderd en dat gaat ook met elke volgende post gebeuren die niet over Prison Break gaan.
Wees eens lief enzo.
Voor vragen en opmerkingen: [Centraal] Opmerkingen/feedback/tips over FTR
En a.u.b in spoiler tags.quote:En mensen: Spoiler alleen ECHTE spoilers en geen grapjes of andere nutteloze bagger
Eensch, spoileren is volkomen nutteloos. Ik zie het liefst ook een verbod op welke manier van spoileren dan ook. Maar dit heeft niks met PB te maken en dus Off topicquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:26 schreef Nuna het volgende:
Waarom eigenlijk spoilers? Degenen die het in Nederland volgen, kunnen die spoilers toch ook niet weten?
Iets wat je denkt dat er gaat gebeuren kan ik geen spoiler noemen.
Waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:16 schreef Xurk het volgende:
Nog maar 2 dagen en dan gaan we [hopelijk] weer genieten
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:16 schreef Xurk het volgende:
Nog maar 1 dag en dan gaan we [hopelijk] weer genieten
Yupquote:Op donderdag 11 mei 2006 22:14 schreef RedFever007 het volgende:
lekker snugerre actie van die twee advocaten![]()
wat?quote:Op donderdag 11 mei 2006 22:14 schreef RedFever007 het volgende:
lekker snugerre actie van die twee advocaten![]()
ik vind het zo interessant dat ik misschien toch maar andere 'bronnen' aan ga wenden.quote:Op donderdag 11 mei 2006 23:26 schreef magnifor het volgende:
Wat was het weer spannend vandaag. Ep 10 beloofd een knaller te worden imo. Ik kan niet wachten.
naja, hij moet een formulier er over invullen, das toch nog wel iets verder weg. volgens mij overdrijft rtl een beetje.quote:Op donderdag 11 mei 2006 23:34 schreef Whoho het volgende:
ik weet echt niet wat ik moet verwachten komende aflevering, waar het dus al tijd is voor 'the last supper'
Ik blijf de serie op tv volgen. Ik ga het gewoon volhouden.quote:Op donderdag 11 mei 2006 23:34 schreef Whoho het volgende:
[..]
ik vind het zo interessant dat ik misschien toch maar andere 'bronnen' aan ga wenden.
erg leuke aflevering. kantje boord wat betreft die tafel boven dat gat. ik weet echt niet wat ik moet verwachten komende aflevering, waar het dus al tijd is voor 'the last supper'
ik zou het niet doen dadelijk ben je bij eps 13 en komt er hoogst waarschijnlijk een seizoenstop,quote:Op donderdag 11 mei 2006 23:40 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ik blijf de serie op tv volgen. Ik ga het gewoon volhouden.
als ze dat flikken dan download ik ze allemaal en kijk in ze in 1 dagquote:Op donderdag 11 mei 2006 23:55 schreef suicide1 het volgende:
[..]
ik zou het niet doen dadelijk ben je bij eps 13 en komt er hoogst waarschijnlijk een seizoenstop,
en in 13 zit weer zon spaannnnneeeeennndddee cliffhanger.....
denk niet dat jij het vol houdt 2/3 maanden seizoenstop
Dat kunnen ze niet maken hoor! Als ze dat doen word ik gek!quote:Op donderdag 11 mei 2006 23:55 schreef suicide1 het volgende:
[..]
ik zou het niet doen dadelijk ben je bij eps 13 en komt er hoogst waarschijnlijk een seizoenstop,
Dan wacht ik gewoon wel.quote:Op donderdag 11 mei 2006 23:55 schreef suicide1 het volgende:
[..]
die kans is redelijk aanwezig, maar aangezien ze voor csi nog reclame maken dat het tijdens het wk doorgaat is een mogelijke zomerstop redelijk ver weg.quote:
welke? Abruzzi? die was de baas van de werkgroep waardoor ze dat huisje in konden. hoe dat nu verder zal gaan nu hij dat niet meer is zullen we nog wel zien denk ik. en als je die andere bedoeld die op bezoek kwam dan is dat gewoon een externe factor die het lastiger voor hun maakt, "leuke" plottwist ofzo.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:11 schreef Copycat het volgende:
ben ik ook niet helemaal helder wat de rol van die maffiabaas precies is.
Nee, niet Abruzzi, maar die Fritzi (?) die nu ervoor heeft gezorgd dat Abruzzi de werkploeg niet meer mag leiden. Abruzzi heeft van die maffia baas toch een of andere taak gekregen die hij moet uitvoeren in de bak?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:37 schreef boneyard het volgende:
welke? Abruzzi? die was de baas van de werkgroep waardoor ze dat huisje in konden. hoe dat nu verder zal gaan nu hij dat niet meer is zullen we nog wel zien denk ik. en als je die andere bedoeld die op bezoek kwam dan is dat gewoon een externe factor die het lastiger voor hun maakt, "leuke" plottwist ofzo.
Dat ze aankondigen dat CSI tijdens het WK gewoon verder gaat, hoeft nog niet te betekenen dat ze verder gaan met nieuwe afleveringen. Het zou ook kunnen dat ze weer eens al die oude afleveringen laten zien.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:37 schreef boneyard het volgende:
[..]
die kans is redelijk aanwezig, maar aangezien ze voor csi nog reclame maken dat het tijdens het wk doorgaat is een mogelijke zomerstop redelijk ver weg.
[..]
Die verhaallijn begrijp ik eerlijk gezegd ook niet zo goed ...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, niet Abruzzi, maar die Fritzi (?) die nu ervoor heeft gezorgd dat Abruzzi de werkploeg niet meer mag leiden. Abruzzi heeft van die maffia baas toch een of andere taak gekregen die hij moet uitvoeren in de bak?
Dat is voor mij allemaal nog erg vaag.
De belangrijkste vraag is dus: wie is Fibernacci? Dat kan dus iedereen zijn ....quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:16 schreef Copycat het volgende:
Thanks!
Laatste vraagje ... die Fibernacci is een of andere verklikker of zo?
Ja maar, we hebben er nog geen gezicht bij toch?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:18 schreef thewishmaster het volgende:
Fibernacci gaat binnenkort getuigen voor de rechtbank tegen een aantal maffiabazen, waaronder die kerel die steeds de gevangenis bezoekt. Daarom willen ze Fibernacci dood hebben,want anders draaien ze voor de rest van hun leven de bak in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |