Klopt helemaal wat je zegt, ik had het al gezien maar was het vergeten nog te melden.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:57 schreef boneyard het volgende:
het tweede deel van het opstand gebeuren heet volgens mij gewoon part 2, je kan het in ieder geval wel als dubbel aflevering zien.
op basis van de vorige pagina zou ik zeggen dat vandaag aflevering 8 komt.
Michael kan helemaal niemand vermoorden, daar is die toch een beetje te soft voor.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:08 schreef mrSPLIFFY het volgende:
t-bag die blijft erin natuurlijk... er moet altijd een figuur zijn waar je je heerlijk aan kan irriteren...
en die blijkt dan aan t eind of een goeie te zijn en gaat dan dood, of hij blijft een teringlijer en michael vermoord em alsnog .. eind goed al goed...
Het blijft leukquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:50 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
alsof je hem nog niet gezien hebt![]()
Westmoreland heeft een spijker-jasjequote:Op donderdag 4 mei 2006 15:01 schreef woeeiiii het volgende:
Heb gister deel 2 van de opstand gezien (Afl 7. dus), had hem op tv gemist dus ff gedownload. Wat zielig van die gegijzelde bewaker..
wat me trouwens opviel, alle gedetineerden lopen in een wit tshirtje, en michael in een grijze
wie?quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:07 schreef YoshiBignose het volgende:
vinden jullie hem ook al zo irritant?![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:14 schreef Erwtensoep het volgende:
Ow spannend hij gaat een sigaret opsteken
Inderdaad geen idee hoe dat precies zatquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:59 schreef Soul79 het volgende:
Jeutje, dat verhaal over die oude man met die kaping, die kat en die kapotte knie, dat ging wat te snel voor me![]()
ja? hoe weetje dat? ws. moest dereklameblok gauw beginnen (geld he)quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:36 schreef Repeat het volgende:
wtf is hierin gekniptHet is zomaar een kwartier eerder afgelopen, en ook wel heel abrupt ineens. Het stopte gewoon ineens
Gewoon van half 10 tot half 11 hoorquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:36 schreef Repeat het volgende:
wtf is hierin gekniptHet is zomaar een kwartier eerder afgelopen, en ook wel heel abrupt ineens. Het stopte gewoon ineens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |