Het is niet eens bekend wie DB Cooper is.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:15 schreef Rhinestone het volgende:
Ik vraag mij toch af wat DB Cooper te zoeken heeft in Prison Break... Het is niet alsof we het over Houdinie hebben ofzoEn bovendien is DB Cooper jaren dood...
Jij vindt wel meer leukquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:25 schreef YoshiBignose het volgende:
ach kvind het altijd wel leuk als ze echte legendes in films verwerken
Heb ik al gedaan.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:11 schreef suicide1 het volgende:
hebben jullie niet de verleiding om alle afleveringen te downloaden??
wat heb je daar nou weer aan dna ??quote:Op zondag 7 mei 2006 16:15 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan.
Maar kijk ze pas als ie hier geweest is
Ook wel een keer tof om iets op de tv te volgen, dus neequote:Op zondag 7 mei 2006 16:11 schreef suicide1 het volgende:
nee.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:11 schreef suicide1 het volgende:
helemaal niet, wat schiet je daar nou mee op, dan zit je op nieuwe aflevering uit amerika te wachten.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:11 schreef suicide1 het volgende:
dan hoef je maar 2 weken te wachten .Als je nu alle DVD's download kan je het tenminste lekker keer een paar uur achter elkaar kijken. Dat vind ik leuker/relaxer én spannender dan steeds wéér in het verhaal komen zeg maar...quote:Op zondag 7 mei 2006 16:24 schreef boneyard het volgende:
[..]
helemaal niet, wat schiet je daar nou mee op, dan zit je op nieuwe aflevering uit amerika te wachten.
Via de tv is het spanneder imo.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:27 schreef Gelderland het volgende:
[..]
dan hoef je maar 2 weken te wachten .Als je nu alle DVD's download kan je het tenminste lekker keer een paar uur achter elkaar kijken. Dat vind ik leuker/relaxer én spannender dan steeds wéér in het verhaal komen zeg maar...
Neee !quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:11 schreef YoshiBignose het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/D._B._Cooper
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facts don't care about your feelings
Officieel niet nee...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het is niet eens bekend wie DB Cooper is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facts don't care about your feelings
Nee, totaal nietquote:Op zondag 7 mei 2006 16:11 schreef suicide1 het volgende:
Er was een bom in haar appartement gelegd die hun beide gedood zou hebben als de conciërge van haar gebouw er niet op gestaan had haar deur te openen. Hij was het dus die levend verbrandde...quote:Op maandag 8 mei 2006 11:25 schreef Sannelie het volgende:
volgens mij was prison break te vroeg begonnen afgelopen dond? Ik heb namelijk een stukje gemist... wat was er nou precies gebeurd met veronica en die man? En ze hadden het over iemand die levend verbrand is? Kan iemand mij dit uitleggen?
Maar die 'organisatie' denkt nu dus dat ze wel dood zijn?quote:Op maandag 8 mei 2006 11:28 schreef Molluck het volgende:
[..]
Er was een bom in haar appartement gelegd die hun beide gedood zou hebben als de conciërge van haar gebouw er niet op gestaan had haar deur te openen. Hij was het dus die levend verbrandde...
Ja, dat bleek idd uit dat gesprek van die vice-president aan het einde, maar ik vrees dat ze er binnenkort wel achter gaan komen dat het niet zo is en dan hebben ze hun weer achter zich aan...quote:Op maandag 8 mei 2006 11:35 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Maar die 'organisatie' denkt nu dus dat ze wel dood zijn?
quote:Op maandag 8 mei 2006 08:50 schreef YoshiBignose het volgende:
het isKap eens met die spoilers. Totaal overbodig. Ga lekker naar het USA-topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 mei 2006 11:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Kap eens met die spoilers. Totaal overbodig. Ga lekker naar het USA-topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat heb ik ook niet. Het is sowieso toch te lekker weer om alle afleveringen nu te gaan downloaden en dan te kijken. Alleen als ik er 1 gemist heb, download ik hem.quote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 08:50 schreef YoshiBignose het volgende:
het ishahahahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Je had mequote:Op maandag 8 mei 2006 16:06 schreef YoshiBignose het volgende:
Voor zover het nog niet duidelijk was:
Ik maakte een grapje![]()
Nog 3 dagenquote:Op maandag 8 mei 2006 17:49 schreef Shirley het volgende:
Is het al donderdag? Ik kan niet wachten! Ik ben verslaafd...
Volgende keer met leestekens?quote:Op maandag 8 mei 2006 17:57 schreef mustafa_070 het volgende:
prison break de beste serie ooit mensen als ik jullie was zou ik kijken Want een keer keer betekent heletijd kijken Dit was Het
Ai Mo, je weet toch dope serie of noquote:Op maandag 8 mei 2006 17:57 schreef mustafa_070 het volgende:
prison break de beste serie ooit mensen als ik jullie was zou ik kijken Want een keer keer betekent heletijd kijken Dit was Het
Aflevering 8, 9 komt aanstaande donderdag..quote:Op maandag 8 mei 2006 18:03 schreef Ori het volgende:
bij welke aflevering zijn de nederlandse uitzendingen?
een aantal heb ik er al op dvd gekeken, maar ik wil weten of ik het ook al op tv kan volgen
Spoilers staan in spoilertags..quote:Op maandag 8 mei 2006 18:06 schreef Ori het volgende:
[..]
ik ga niet alles lezen ivm mogelijke spoilers. maar bedankt.
Beter nederlands leren jonge.quote:Op maandag 8 mei 2006 18:16 schreef mustafa_070 het volgende:
BESTE SERIE
PRison Break
NIet Voor onder de 14 kijken Verboden Voor Spoilieren
quote:Op maandag 8 mei 2006 23:30 schreef Mike het volgende:
Het loopt hier echt de spuigaten uit met het offtopic-geblaat. Er zijn een aantal posts verwijderd en dat gaat ook met elke volgende post gebeuren die niet over Prison Break gaan.
Wees eens lief enzo.
Voor vragen en opmerkingen: [Centraal] Opmerkingen/feedback/tips over FTR
En a.u.b in spoiler tags.quote:En mensen: Spoiler alleen ECHTE spoilers en geen grapjes of andere nutteloze bagger
Eensch, spoileren is volkomen nutteloos. Ik zie het liefst ook een verbod op welke manier van spoileren dan ook. Maar dit heeft niks met PB te maken en dus Off topicquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:26 schreef Nuna het volgende:
Waarom eigenlijk spoilers? Degenen die het in Nederland volgen, kunnen die spoilers toch ook niet weten?
Iets wat je denkt dat er gaat gebeuren kan ik geen spoiler noemen.
Waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:16 schreef Xurk het volgende:
Nog maar 2 dagen en dan gaan we [hopelijk] weer genieten
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:16 schreef Xurk het volgende:
Nog maar 1 dag en dan gaan we [hopelijk] weer genieten
Yupquote:Op donderdag 11 mei 2006 22:14 schreef RedFever007 het volgende:
lekker snugerre actie van die twee advocaten![]()
wat?quote:Op donderdag 11 mei 2006 22:14 schreef RedFever007 het volgende:
lekker snugerre actie van die twee advocaten![]()
ik vind het zo interessant dat ik misschien toch maar andere 'bronnen' aan ga wenden.quote:Op donderdag 11 mei 2006 23:26 schreef magnifor het volgende:
Wat was het weer spannend vandaag. Ep 10 beloofd een knaller te worden imo. Ik kan niet wachten.
naja, hij moet een formulier er over invullen, das toch nog wel iets verder weg. volgens mij overdrijft rtl een beetje.quote:Op donderdag 11 mei 2006 23:34 schreef Whoho het volgende:
ik weet echt niet wat ik moet verwachten komende aflevering, waar het dus al tijd is voor 'the last supper'
Ik blijf de serie op tv volgen. Ik ga het gewoon volhouden.quote:Op donderdag 11 mei 2006 23:34 schreef Whoho het volgende:
[..]
ik vind het zo interessant dat ik misschien toch maar andere 'bronnen' aan ga wenden.
erg leuke aflevering. kantje boord wat betreft die tafel boven dat gat. ik weet echt niet wat ik moet verwachten komende aflevering, waar het dus al tijd is voor 'the last supper'
ik zou het niet doen dadelijk ben je bij eps 13 en komt er hoogst waarschijnlijk een seizoenstop,quote:Op donderdag 11 mei 2006 23:40 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ik blijf de serie op tv volgen. Ik ga het gewoon volhouden.
als ze dat flikken dan download ik ze allemaal en kijk in ze in 1 dagquote:Op donderdag 11 mei 2006 23:55 schreef suicide1 het volgende:
[..]
ik zou het niet doen dadelijk ben je bij eps 13 en komt er hoogst waarschijnlijk een seizoenstop,
en in 13 zit weer zon spaannnnneeeeennndddee cliffhanger.....
denk niet dat jij het vol houdt 2/3 maanden seizoenstop
Dat kunnen ze niet maken hoor! Als ze dat doen word ik gek!quote:Op donderdag 11 mei 2006 23:55 schreef suicide1 het volgende:
[..]
ik zou het niet doen dadelijk ben je bij eps 13 en komt er hoogst waarschijnlijk een seizoenstop,
Dan wacht ik gewoon wel.quote:Op donderdag 11 mei 2006 23:55 schreef suicide1 het volgende:
[..]
die kans is redelijk aanwezig, maar aangezien ze voor csi nog reclame maken dat het tijdens het wk doorgaat is een mogelijke zomerstop redelijk ver weg.quote:
welke? Abruzzi? die was de baas van de werkgroep waardoor ze dat huisje in konden. hoe dat nu verder zal gaan nu hij dat niet meer is zullen we nog wel zien denk ik. en als je die andere bedoeld die op bezoek kwam dan is dat gewoon een externe factor die het lastiger voor hun maakt, "leuke" plottwist ofzo.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:11 schreef Copycat het volgende:
ben ik ook niet helemaal helder wat de rol van die maffiabaas precies is.
Nee, niet Abruzzi, maar die Fritzi (?) die nu ervoor heeft gezorgd dat Abruzzi de werkploeg niet meer mag leiden. Abruzzi heeft van die maffia baas toch een of andere taak gekregen die hij moet uitvoeren in de bak?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:37 schreef boneyard het volgende:
welke? Abruzzi? die was de baas van de werkgroep waardoor ze dat huisje in konden. hoe dat nu verder zal gaan nu hij dat niet meer is zullen we nog wel zien denk ik. en als je die andere bedoeld die op bezoek kwam dan is dat gewoon een externe factor die het lastiger voor hun maakt, "leuke" plottwist ofzo.
Dat ze aankondigen dat CSI tijdens het WK gewoon verder gaat, hoeft nog niet te betekenen dat ze verder gaan met nieuwe afleveringen. Het zou ook kunnen dat ze weer eens al die oude afleveringen laten zien.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:37 schreef boneyard het volgende:
[..]
die kans is redelijk aanwezig, maar aangezien ze voor csi nog reclame maken dat het tijdens het wk doorgaat is een mogelijke zomerstop redelijk ver weg.
[..]
Die verhaallijn begrijp ik eerlijk gezegd ook niet zo goed ...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, niet Abruzzi, maar die Fritzi (?) die nu ervoor heeft gezorgd dat Abruzzi de werkploeg niet meer mag leiden. Abruzzi heeft van die maffia baas toch een of andere taak gekregen die hij moet uitvoeren in de bak?
Dat is voor mij allemaal nog erg vaag.
De belangrijkste vraag is dus: wie is Fibernacci? Dat kan dus iedereen zijn ....quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:16 schreef Copycat het volgende:
Thanks!
Laatste vraagje ... die Fibernacci is een of andere verklikker of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |