Maar die 'organisatie' denkt nu dus dat ze wel dood zijn?quote:Op maandag 8 mei 2006 11:28 schreef Molluck het volgende:
[..]
Er was een bom in haar appartement gelegd die hun beide gedood zou hebben als de conciërge van haar gebouw er niet op gestaan had haar deur te openen. Hij was het dus die levend verbrandde...
Ja, dat bleek idd uit dat gesprek van die vice-president aan het einde, maar ik vrees dat ze er binnenkort wel achter gaan komen dat het niet zo is en dan hebben ze hun weer achter zich aan...quote:Op maandag 8 mei 2006 11:35 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Maar die 'organisatie' denkt nu dus dat ze wel dood zijn?
quote:Op maandag 8 mei 2006 08:50 schreef YoshiBignose het volgende:
het isKap eens met die spoilers. Totaal overbodig. Ga lekker naar het USA-topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 mei 2006 11:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Kap eens met die spoilers. Totaal overbodig. Ga lekker naar het USA-topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat heb ik ook niet. Het is sowieso toch te lekker weer om alle afleveringen nu te gaan downloaden en dan te kijken. Alleen als ik er 1 gemist heb, download ik hem.quote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 08:50 schreef YoshiBignose het volgende:
het ishahahahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Je had mequote:Op maandag 8 mei 2006 16:06 schreef YoshiBignose het volgende:
Voor zover het nog niet duidelijk was:
Ik maakte een grapje![]()
Nog 3 dagenquote:Op maandag 8 mei 2006 17:49 schreef Shirley het volgende:
Is het al donderdag? Ik kan niet wachten! Ik ben verslaafd...
Volgende keer met leestekens?quote:Op maandag 8 mei 2006 17:57 schreef mustafa_070 het volgende:
prison break de beste serie ooit mensen als ik jullie was zou ik kijken Want een keer keer betekent heletijd kijken Dit was Het
Ai Mo, je weet toch dope serie of noquote:Op maandag 8 mei 2006 17:57 schreef mustafa_070 het volgende:
prison break de beste serie ooit mensen als ik jullie was zou ik kijken Want een keer keer betekent heletijd kijken Dit was Het
Aflevering 8, 9 komt aanstaande donderdag..quote:Op maandag 8 mei 2006 18:03 schreef Ori het volgende:
bij welke aflevering zijn de nederlandse uitzendingen?
een aantal heb ik er al op dvd gekeken, maar ik wil weten of ik het ook al op tv kan volgen
Spoilers staan in spoilertags..quote:Op maandag 8 mei 2006 18:06 schreef Ori het volgende:
[..]
ik ga niet alles lezen ivm mogelijke spoilers. maar bedankt.
Beter nederlands leren jonge.quote:Op maandag 8 mei 2006 18:16 schreef mustafa_070 het volgende:
BESTE SERIE
PRison Break
NIet Voor onder de 14 kijken Verboden Voor Spoilieren
quote:Op maandag 8 mei 2006 23:30 schreef Mike het volgende:
Het loopt hier echt de spuigaten uit met het offtopic-geblaat. Er zijn een aantal posts verwijderd en dat gaat ook met elke volgende post gebeuren die niet over Prison Break gaan.
Wees eens lief enzo.
Voor vragen en opmerkingen: [Centraal] Opmerkingen/feedback/tips over FTR
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |