En daar heeft ie nog steeds last van.quote:
quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:17 schreef Superheld het volgende:
Zo en nu duik ik de echte kroeg in.
En als we degraderen ben ik waarschijnlijk de eerst komende weken in coma.
Houdoe.
Juist wel, maar Top Oss ben ik nog nooit geweest en Volendam is ook een leuke uitwedstrijd!quote:
goed is dat he ?quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:31 schreef Eilanden het volgende:
http://www.hollandstoppen.de
Vooral die reacties lezen
Afwisseling voor de uitwedstrijden. Toch leuk als zulke clubjes elkaar jaarlijks aflossen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:32 schreef Bjoro het volgende:
tis toch wel te hopen dat NAC erin blijft.....wat moeten we in de eredivisie met van die typische "1e divisieclubs" ?
nou, schitterendquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:34 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Afwisseling voor de uitwedstrijden. Toch leuk als zulke clubjes elkaar jaarlijks aflossen.
'Als Nederland wereldkampioen wordt dan verdrink ik mezelf in de Rijn'quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:31 schreef Eilanden het volgende:
http://www.hollandstoppen.de
Vooral die reacties lezen
Nope, moet nog tot 4 uur zien vol te houden.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Brucie, ook al weekend?
Het schijnt dat ik er redelijk veel van drink, de cafeine heeft volgens mij geen invloed meer.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Koffie sleept jou er altijd wel doorheen volgens mij.
Een plaatje, Blur met Song 2quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Goede muziek ook tijdens de uitzending Sandman?
gok gewoon ff 10x...heb je er misschien 2 goed...da's meer dan 0quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik kan even geen ballen raden Bjoortje, moet zo naar Vlissingen...
Radiouitzending was goed gegaan
Donequote:Op vrijdag 28 april 2006 14:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
gok gewoon ff 10x...heb je er misschien 2 goed...da's meer dan 0
Yupz.quote:
Dat is dus precies de manier waarop ik hem ingevuld heb.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
gok gewoon ff 10x...heb je er misschien 2 goed...da's meer dan 0
je hebt mijn tekst alleen wel heeeeel letterlijk genomenquote:
maar je bent in goed gezelschap.....iig nog 2 Hools met die scorequote:
quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:49 schreef golfer het volgende:
Middag!
Spannend weer, Clauwheee
*duimt voor jullie*
WWWWWWWHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:36 schreef clauwheee het volgende:
Golfer...het heeft geholpen!
Het is fucking snel allemaal gegaan maar we hebben het huis gekocht![]()
![]()
HYPERRRR!!!
WOWquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:36 schreef clauwheee het volgende:
![]()
HYPERRRR!!!
Gefeliciteerd!!!!!! Dat worden veel rondjes op de meetquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:36 schreef clauwheee het volgende:
![]()
HYPERRRR!!!
weet je wat het allemaal kost een huisquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:38 schreef VoreG het volgende:
Gefeliciteerd!!!!!! Dat worden veel rondjes op de meet.
Denk dat hun geld op isquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!!!!! Dat worden veel rondjes op de meet.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
weet je wat het allemaal kost een huis
quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:36 schreef clauwheee het volgende:
![]()
HYPERRRR!!!
Door je rijke pappie betaald, dat is wat anders dan er zelf eentje kopen.quote:
Gefeliciteerd met dit fantastisch nieuwsquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:36 schreef clauwheee het volgende:
![]()
HYPERRRR!!!
Geld komt van de overwaarde van de hypotheek. Rijk valt wel meequote:Op vrijdag 28 april 2006 15:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Door je rijke pappie betaald, dat is wat anders dan er zelf eentje kopen.
De mijne is door de bank betaald, en ik de komende jaren maar proberen om de bank terug te betalen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Door je rijke pappie betaald, dat is wat anders dan er zelf eentje kopen.
DS je hebt nog steeds last van die spacecakequote:Op vrijdag 28 april 2006 15:41 schreef DarkShine het volgende:
@ clauwtje: Krijgen jullie nu ook een sch logo in de wc?
ik hoef nog maar 26 jaar geloof ikquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:45 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
De mijne is door de bank betaald, en ik de komende jaren maar proberen om de bank terug te betalen.
nee, dat gaat niet lukken vrees ik.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Kom je ook nog de 13e AZ?
Oke, jammer. Zo'n vast gezicht hier willen we ook wel eens in reallife zien.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
nee, dat gaat niet lukken vrees ik.
dvdtjes zijn meer van deze tijd Tong.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:56 schreef tong80 het volgende:
Ik kan niet zeggen dat ik iets te kort kom,
Geen idee geen benul wat gebrek aan liefde is.
En als ik helemaal geen zin heb om te koken,
Loop ik even naar de markt voor een moot gebakken vis.
En als ik morgen geen zin heb om te werken,
Dan stel ik al het werk tot overmorgen uit.
En als de kleuren van mijn huis me irriteren,
Dan vraag ik of mijn buurman het vandaag nog overspuit.
Een eigen huis, een plek onder de zon,
en altijd iemand in de buurt die van me houden kon.
Toch wou ik dat ik net iets vaker,
Iets vaker simpelweg gelukkig was. Oho! (2X)
Ik kan niet zeggen dat ik iets te kort kom,
geen idee geen benul wat gebrek aan liefde is.
Vandaag kocht ik mijn derde videorecorder,
van nu af aan is er dus geen programma dat ik mis.
Mijn vader en mijn moeder zijn nog allebei in leven,
dankzij hun heb ik zo'n fijne jeugd gehad.
En voordat jij en ik vanavond onder wol gaan,
gaan we met z'n tweeën drie keer uitgebreid in bad.
Ja alles alles kan een mens gelukkig maken,
Een zingende merel, de geur van de zee.
Ja alles alles kan een mens gelukkig maken,
De zon die doorbreekt, een vers kopje thee!
CLAUWHEEE
heel kleine kans dat ik die dag toevallig bij mijn ouders in Utrecht ben en dat we even komen binnenvallen, maar die kans is wel heel erg klein.....quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oke, jammer. Zo'n vast gezicht hier willen we ook wel eens in reallife zien.
wilde ik net vragenquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:16 schreef golfer het volgende:
Wanneer denken jullie dat de woning kan worden opgeleverd?
ach jochie ....ik heb ook nog niets gezien, gedeelde smart is halve smartquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:21 schreef VoreG het volgende:
En wanneer krijgen wij foto's te zien? Ik voel me achtergesteld
Nee hoor, maar zolang je daar woont je rivaal bezeiken is toch ook niet verkeerd?quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:45 schreef clauwheee het volgende:
[..]
DS je hebt nog steeds last van die spacecake![]()
Wij voelen ons achtergesteldquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ach jochie ....ik heb ook nog niets gezien, gedeelde smart is halve smart![]()
zo is dat !quote:
Tis april, maar ik ben het met je eens.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een kutweer.
Het is fockin mei.
Sjaaltjes zijn voor nichtenquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:31 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Tis april, maar ik ben het met je eens.
Daarnet even een slechte aankoop gedaan volgens sommigen; maar voor mij is ie goed.(Sjaaltje.
)
ik denk een goede aankoopquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:31 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Tis april, maar ik ben het met je eens.
Daarnet even een slechte aankoop gedaan volgens sommigen; maar voor mij is ie goed.(Sjaaltje.
)
Eeh, nee, sorry.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik denk een goede aankoop
[afbeelding]
hij heeft het op je gaatjes voorzienquote:Op vrijdag 28 april 2006 12:26 schreef clauwheee het volgende:
Sjezus heb ik weer
We zitten in een gebouw met een tandartsencombinatie. Er is daar een jonge vent tandarts en die heeft het volgens mijn collega's op mij voorzien. Komt ie net binnen met de vraag hoe het met me gaat en of ik niet patiënt van hem wil worden![]()
quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:36 schreef clauwheee het volgende:
![]()
HYPERRRR!!!
even nieuwsgierig isquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oke, jammer. Zo'n vast gezicht hier willen we ook wel eens in reallife zien.
de zon schijnt, prachtig weer hierquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een kutweer.
Het is fockin mei.
Hier ziet het er naar uit alsof het elk moment kan gaan regenenquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de zon schijnt, prachtig weer hier
Gelukkig kom ik in de delen van Rdam die overdekt zijnquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
In Rotterdam vallen de eerste druppels
sterktequote:Op vrijdag 28 april 2006 16:56 schreef VoreG het volgende:
Ik ga aan mijn veel te lange reis beginnen
quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:13 schreef popolon het volgende:
Leuk, een huis, feli luitjes!
Heb je er ook een zwembad bij?![]()
Zo te horen zit Clau middenin een winkelcentrumquote:Op vrijdag 28 april 2006 17:21 schreef clauwheee het volgende:
[..]![]()
Er zit op de hoek, paar meter lopen, een groot overdekt zwembad
Plus de Appie, Etos, Blokker enz. ook om de hoek![]()
Het is dan ook een natuurbadquote:Op vrijdag 28 april 2006 17:22 schreef popolon het volgende:
Ja daar pissen al die kleine kinderen in het water.
Mooi.
Weet je zeker dat je geen huisje in Center Parcs hebt gekocht ?quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:21 schreef clauwheee het volgende:
[..]![]()
Er zit op de hoek, paar meter lopen, een groot overdekt zwembad
Plus de Appie, Etos, Blokker enz. ook om de hoek![]()
Precies op tijd, net na de NBA en NHL Playoffs.quote:
quote:Beste klant,
Onlangs heeft u bij ons de cd ‘In Search Of Sunrise 5’ van DJ
Tiesto besteld.
De eerste 250 klanten zouden een gesigneerd exemplaar
ontvangen en u bent een van de gelukkigen! Aangezien u de
gewone cd reeds ontvangen heeft, zult u de gesigneerde hoes
in de loop van volgende week alsnog toegestuurd krijgen.
Hopelijk hebben we u hiermee voldoende geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice
ESPN op HDTVquote:Op vrijdag 28 april 2006 17:29 schreef Eilanden het volgende:
Popo .... jij als kenner .... wie zendt de wk-wedstrijden in de US uit? Ik zit namelijk tijdens de eerste wedstrijd van Nederland in Puerto Rico
quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je geen huisje in Center Parcs hebt gekocht ?
Je brengt me op een ideequote:Op vrijdag 28 april 2006 17:37 schreef pascalheister het volgende:dat stukje gras
kun je daar geen grunn logo van maken clau
Denk niet dat Clau het zal waarderen als jij die ook ophangtquote:Op vrijdag 28 april 2006 18:28 schreef Noca het volgende:
[..]
Jouw huissie mag er ook zijn tong!
Vooral die rooie lampies.
Succesquote:Op vrijdag 28 april 2006 18:39 schreef pascalheister het volgende:
ik ga de weg weer eens onveilig maken
Dan ga ik Buijs op die ene mooie grote muur schilderenquote:Op vrijdag 28 april 2006 18:28 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Denk niet dat Clau het zal waarderen als jij die ook ophangt
Ik zou hem in de badkamer schilderen.En dan de loodgieter bellen dat de Buis lektquote:Op vrijdag 28 april 2006 18:47 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dan ga ik Buijs op die ene mooie grote muur schilderen![]()
quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zou hem in de badkamer schilderen.En dan de loodgieter bellen dat de Buis lekt
quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:28 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Denk niet dat Clau het zal waarderen als jij die ook ophangt
Dat zie je verkeerdquote:Op vrijdag 28 april 2006 19:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Zie ik het nu verkeerd of zit er geen uitgang op de straat in de tuin?
Het is dan ook een korfballerquote:
quote:
Daar wacht ik opquote:Up to now DJ Promo (Sebastian Hoff) has released an impressive list of innovative productions, constantly amazing both friend and fo. With his fresh style he performed at numerous big events, demonstrating in effect what he stands for as a DJ and producer. Now, two years after his last album "Never Compromise", Promo is putting on the final touch to the next chapter in the evolution of his style: "The Revolutionist".
DOUBLE ALBUM
The album "The Revolutionist" contains two CDs. The first disc is mostly compiled of tracks which are considered as more party orientated. These melody-driven productions were created with the dancefloors in mind and therefor will be liked by a wide audience. CD 2 labelled "the studio" contains more experimental and darker tracks, which together give a good reflection of the innovative ideas of Promo. With this split up Promo achieved to blur musical borders and proves once again that as a producer he controls all the elements of creating innovative music.
Next to the music "The Revolutionist" also contains a DVD.
DVD
The DVD is an overview of 10 years Promo; the many performances at all sorts of events and festivals in The Netherlands and far beyond. This visual side of “The Revolutionist” is a peak over the shoulder of Promo. From the highlight at Sensation Black to an illegal rave in a factoryhall in Siberia. The wide selection of events and behind the decks moments place the viewer next to Promo himself, and give a thrilling impression of the reach of his music.
THE REVOLUTIONIST VINYL
In the slipstream of the album release a special vinyl will be available featuring 6 tracks taken straight from "The Revolutionist". With tracks from both the dancefloor orientated and the studio side of the album this release will definitely attract attention.
Je wordt traag.quote:
God haat Beatrixquote:Op vrijdag 28 april 2006 19:47 schreef clauwheee het volgende:
Volgend weekend gaat het wel mooi weer worden, waarom dit weekend niet...vraag je je dan af
ze was binnen 2 jaar haar vader, moeder en man verloren ......dan kun je moeilijk zeggen dat je het lievelingetje van onze lieve heer bentquote:Op vrijdag 28 april 2006 19:57 schreef clauwheee het volgende:
O dat is het. Moet ze morgen de hele dag bibberen in Almere. Dat ik daar niet op kwam.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:35 schreef Bjoro het volgende:
ik ben er ook weer even hoor !
vanavond weer Wie is de Mol
Volgende week toch de finale. ?quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:35 schreef Bjoro het volgende:
ik ben er ook weer even hoor !
vanavond weer Wie is de Mol
dat zat ik vanavond ook te denken ja....moet haast wel !quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgende week toch de finale. ?
Er zijn er toch nog maar 4 over ? (Roderick, Milouska, Frédérique en Peggy)
Of zie ik een kandidaat over het hoofd?
zit er een open haard in jullie huisje ?/quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:04 schreef clauwheee het volgende:
Bjoor we hebben nu veel meer aanleiding voor rosé en borrelnootjes
vrouwenquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:15 schreef Eilanden het volgende:
wilden we hier in Utreg de vrijmarkt op, begint mijn vriendin nu ziek te worden![]()
Is N. het vrouwtje bij hen?quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
vrouwen
Misschien is N. ook ziek, kun je gezellig met SCH
allebei een beetje toch ?quote:
Ik heb mijn vriendin voor haar verjaardag Mar Adentro cadeau gegeven. Heb em zelf nog niet gezienquote:Op vrijdag 28 april 2006 21:33 schreef pascalheister het volgende:
Na Top Gear maar eens een dvdtje erin gooien
goeie keuze, ijzersterke filmquote:Op vrijdag 28 april 2006 21:35 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik heb mijn vriendin voor haar verjaardag Mar Adentro cadeau gegeven. Heb em zelf nog niet gezien
In ieder geval een donkerequote:Op vrijdag 28 april 2006 21:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Naast Jack de Gier de babe analyticus van RTV Oost Sport!
[afbeelding]
Ik moet mijn collectie nog uitbreiden.
Relateer je eigen beperkte en soms onbegrijpelijke (FC Twente/NAC) kennis en voorkeur niet aan onze kennis blauw konijn!quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze is beter op de hoogte dan menig van ons.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:58 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Relateer je eigen beperkte en soms onbegrijpelijke (FC Twente/NAC) kennis en voorkeur niet aan onze kennis blauw konijn!
morgenavond is alweer wat onzeker. het kan door blijven gaan met buien, maar het kan net zo goed weer rustig worden (maar dan dus wel weer flink koud).quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:44 schreef clauwheee het volgende:
Hmmm. Zo erg? En morgenavond? Vanavond hoef ik niet perse naar de stad maar morgenavond lijkt me nog wel ok, IOS op die befaamde Grote Markt
Zoals altijd dusquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
morgenavond is alweer wat onzeker. het kan door blijven gaan met buien, maar het kan net zo goed weer rustig worden (maar dan dus wel weer flink koud).
het wordt morgen een typisch gevalletje van: we zien wel!
dat maakt het nou zo leukquote:
Ja, dat vond ik ookquote:Op vrijdag 28 april 2006 23:03 schreef golfer het volgende:
Indrukwekkende reportage net bij Studio Sport over de hotelbrand in Eindhoven van 1971 en Chemie Halle.
die vader was echt vereerd !quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:03 schreef golfer het volgende:
Indrukwekkende reportage net bij Studio Sport over de hotelbrand in Eindhoven van 1971 en Chemie Halle.
die smiley's werden iig gestuiterd van die filmquote:Op vrijdag 28 april 2006 23:52 schreef golfer het volgende:
Even kijken of die film op Ned3 de moeite waard is om helemaal te bekijken.
als ik hem niet al eens gezien heb
ik noem het vandaag Bjoranjequote:
daar doe je mij ook geen plezier meequote:
ik heb het altijd al gezegd... * Bjoro in Oranje !quote:
en bij je wortelsquote:Op zaterdag 29 april 2006 00:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Past ook nog eens prima bij m'n haar dit.
zelfde kleur als wortelquote:Op zaterdag 29 april 2006 00:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Past ook nog eens prima bij m'n haar dit.
Hoiquote:Op zaterdag 29 april 2006 00:26 schreef golfer het volgende:
Gotver....wie zit hier achter, dat kan niet anders dan iemand zijn die nog weet dat ik jarenlang tegen dat oranje kleurtje heb gevochten.
Lullo!quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:26 schreef Dagonet het volgende:
Even z'n tag aangepast.
http://forum.fok.nl/topic/850462quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:26 schreef golfer het volgende:
Gotver....wie zit hier achter, dat kan niet anders dan iemand zijn die nog weet dat ik jarenlang tegen dat oranje kleurtje heb gevochten.
Neuj, maar ik heb wel zo'n vermoeden dat ik weet wat er staat.quote:
Daar kan ik niet lezen, maar ik ga even lurken via Bluezz.quote:
quote:
quote:
quote:
Fijne dag vandaag Golferquote:
Onder jequote:
dat idee had ik al toen ik erop kliktequote:
maar dan in een dance jasje tegenwoordigquote:Op zaterdag 29 april 2006 00:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeie klassieker Borisz!
en deze kleur past zo mooi bij je kapselquote:Op zaterdag 29 april 2006 00:26 schreef golfer het volgende:
quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:26 schreef Dagonet het volgende:
Even z'n tag aangepast.
Muts! maar ik kan er wel om lachen en waardeer het dat jullie het hebben onthoudenquote:
Wheheheeeeeeehoooohooooooo.quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:26 schreef golfer het volgende:
Kom je met me r☺lleb☺llen Bj☺☺rquote:Op zaterdag 29 april 2006 00:39 schreef Bjoro het volgende:
Lijkt wel een oranje-cafe met al die mensen die onverwacht op koninginnenacht ff binnen komen vallen !
die tagquote:Op zaterdag 29 april 2006 00:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Muts! maar ik kan er wel om lachen en waardeer het dat jullie het hebben onthouden
![]()
maar al te graag, dat weet je tøch ?quote:
Awww das waar jaquote:Op zaterdag 29 april 2006 00:44 schreef popolon het volgende:
Wat leuk dat jullie dat allemaal doen voor mijn trouwdag.
gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:44 schreef popolon het volgende:
Wat leuk dat jullie dat allemaal doen voor mijn trouwdag.
* Bluezz slaat alles op hieroquote:Op zaterdag 29 april 2006 00:46 schreef laffer het volgende:
WTF, zit ik zomaar in VBL te posten??![]()
dit ga ik inlijsten![]()
quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Awww das waar ja
HOP, nog een oranjebittertje voor de hele tent inschenkt
Ja, ze plagen me.quote:
whehehe, een leuke koninningendag toegewenst luitjesquote:
moet je eens om je heen kijken......hij is echt niet de enige, jij hebt er een land vol vanquote:
ja, was wel gezellig geweest...maar helaasquote:Op zaterdag 29 april 2006 00:49 schreef borisz het volgende:
als ik nou nog sportnieuwsposter was, was ik ook oranje![]()
quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:47 schreef popolon het volgende:
Volgens mij de enige Nederlander die op Koninginnedag in het zuipschuitje is gestapt.
Er zitten er meer op fok dan in heel Michigan.quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:49 schreef Bjoro het volgende:
[..]
moet je eens om je heen kijken......hij is echt niet de enige, jij hebt er een land vol van
quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:51 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee gaat slapies doen!HoolSCH
slaap lekker koninginnetje van de Hoolsquote:Op zaterdag 29 april 2006 00:51 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee gaat slapies doen!HoolSCH
quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:51 schreef Bluezz het volgende:
Doeg clautje![]()
!
Droom maar van je eerste putje
is fok zoooooo domquote:Op zaterdag 29 april 2006 00:51 schreef popolon het volgende:
Er zitten er meer op fok dan in heel Michigan.
terugplagen..quote:
newbiequote:Op zaterdag 29 april 2006 00:54 schreef borisz het volgende:
vandaag of morgen ga ik denk ik mijn 4000ste post maken![]()
Bluezz is nu in het dorp hier een stukje straat aan het afzetten met oranjelint en op de stoep aan het krijten: "BEZET".quote:Op zaterdag 29 april 2006 01:07 schreef Bjoro het volgende:
en zijn al die oranje mensen nu weer weg ?
Leve de Republiek!quote:Op zaterdag 29 april 2006 01:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Bluezz is nu in het dorp hier een stukje straat aan het afzetten met oranjelint en op de stoep aan het krijten: "BEZET".
![]()
Geen Woning, Geen Kroning!quote:
alweer 26 jaar geleden !quote:Op zaterdag 29 april 2006 01:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen Woning, Geen Kroning!
[afbeelding]
hebben we dan wel 30 april vrij ivm dag van de republiek ?quote:
Jij wel, daar pleit ik wel voor bij Jquote:Op zaterdag 29 april 2006 01:19 schreef Bjoro het volgende:
hebben we dan wel 30 april vrij ivm dag van de republiek ?
maar ik vind Mao-rijnissen af en toe een beetje eng enzoquote:Op zaterdag 29 april 2006 01:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij wel, daar pleit ik wel voor bij Jn
En ik stond er middenin mee te doen in Amsterdam.quote:
Dat paleisje van jullie is dus, net als Soestdijk, al weer rijp om afgebroken te worden.quote:trouwens vandaag exact 2 jaar geleden betrokken wij officieel ons nieuwbouw stulpje
hou jij eens even lekker opquote:Op zaterdag 29 april 2006 01:22 schreef golfer het volgende:
Dat paleisje van jullie is dus, net als Soestdijk, al weer rijp om afgebroken te worden.![]()
slaap lekker en veel plezier met de eventuele feestelijkhedenquote:Op zaterdag 29 april 2006 01:24 schreef -Vaduz- het volgende:
* -Vaduz- vindt het mooi geweest en gaat kijken of z'n hol ook oranje is, welterusten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |