En daar heeft ie nog steeds last van.quote:
quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:17 schreef Superheld het volgende:
Zo en nu duik ik de echte kroeg in.
En als we degraderen ben ik waarschijnlijk de eerst komende weken in coma.
Houdoe.
Juist wel, maar Top Oss ben ik nog nooit geweest en Volendam is ook een leuke uitwedstrijd!quote:
goed is dat he ?quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:31 schreef Eilanden het volgende:
http://www.hollandstoppen.de
Vooral die reacties lezen
Afwisseling voor de uitwedstrijden. Toch leuk als zulke clubjes elkaar jaarlijks aflossen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:32 schreef Bjoro het volgende:
tis toch wel te hopen dat NAC erin blijft.....wat moeten we in de eredivisie met van die typische "1e divisieclubs" ?
nou, schitterendquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:34 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Afwisseling voor de uitwedstrijden. Toch leuk als zulke clubjes elkaar jaarlijks aflossen.
'Als Nederland wereldkampioen wordt dan verdrink ik mezelf in de Rijn'quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:31 schreef Eilanden het volgende:
http://www.hollandstoppen.de
Vooral die reacties lezen
Nope, moet nog tot 4 uur zien vol te houden.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Brucie, ook al weekend?
Het schijnt dat ik er redelijk veel van drink, de cafeine heeft volgens mij geen invloed meer.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Koffie sleept jou er altijd wel doorheen volgens mij.
Een plaatje, Blur met Song 2quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Goede muziek ook tijdens de uitzending Sandman?
gok gewoon ff 10x...heb je er misschien 2 goed...da's meer dan 0quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik kan even geen ballen raden Bjoortje, moet zo naar Vlissingen...
Radiouitzending was goed gegaan
Donequote:Op vrijdag 28 april 2006 14:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
gok gewoon ff 10x...heb je er misschien 2 goed...da's meer dan 0
Yupz.quote:
Dat is dus precies de manier waarop ik hem ingevuld heb.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
gok gewoon ff 10x...heb je er misschien 2 goed...da's meer dan 0
je hebt mijn tekst alleen wel heeeeel letterlijk genomenquote:
maar je bent in goed gezelschap.....iig nog 2 Hools met die scorequote:
quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:49 schreef golfer het volgende:
Middag!
Spannend weer, Clauwheee
*duimt voor jullie*
WWWWWWWHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:36 schreef clauwheee het volgende:
Golfer...het heeft geholpen!
Het is fucking snel allemaal gegaan maar we hebben het huis gekocht![]()
![]()
HYPERRRR!!!
WOWquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:36 schreef clauwheee het volgende:
![]()
HYPERRRR!!!
Gefeliciteerd!!!!!! Dat worden veel rondjes op de meetquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:36 schreef clauwheee het volgende:
![]()
HYPERRRR!!!
weet je wat het allemaal kost een huisquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:38 schreef VoreG het volgende:
Gefeliciteerd!!!!!! Dat worden veel rondjes op de meet.
Denk dat hun geld op isquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!!!!! Dat worden veel rondjes op de meet.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
weet je wat het allemaal kost een huis
quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:36 schreef clauwheee het volgende:
![]()
HYPERRRR!!!
Door je rijke pappie betaald, dat is wat anders dan er zelf eentje kopen.quote:
Gefeliciteerd met dit fantastisch nieuwsquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:36 schreef clauwheee het volgende:
![]()
HYPERRRR!!!
Geld komt van de overwaarde van de hypotheek. Rijk valt wel meequote:Op vrijdag 28 april 2006 15:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Door je rijke pappie betaald, dat is wat anders dan er zelf eentje kopen.
De mijne is door de bank betaald, en ik de komende jaren maar proberen om de bank terug te betalen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Door je rijke pappie betaald, dat is wat anders dan er zelf eentje kopen.
DS je hebt nog steeds last van die spacecakequote:Op vrijdag 28 april 2006 15:41 schreef DarkShine het volgende:
@ clauwtje: Krijgen jullie nu ook een sch logo in de wc?
ik hoef nog maar 26 jaar geloof ikquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:45 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
De mijne is door de bank betaald, en ik de komende jaren maar proberen om de bank terug te betalen.
nee, dat gaat niet lukken vrees ik.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Kom je ook nog de 13e AZ?
Oke, jammer. Zo'n vast gezicht hier willen we ook wel eens in reallife zien.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
nee, dat gaat niet lukken vrees ik.
dvdtjes zijn meer van deze tijd Tong.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:56 schreef tong80 het volgende:
Ik kan niet zeggen dat ik iets te kort kom,
Geen idee geen benul wat gebrek aan liefde is.
En als ik helemaal geen zin heb om te koken,
Loop ik even naar de markt voor een moot gebakken vis.
En als ik morgen geen zin heb om te werken,
Dan stel ik al het werk tot overmorgen uit.
En als de kleuren van mijn huis me irriteren,
Dan vraag ik of mijn buurman het vandaag nog overspuit.
Een eigen huis, een plek onder de zon,
en altijd iemand in de buurt die van me houden kon.
Toch wou ik dat ik net iets vaker,
Iets vaker simpelweg gelukkig was. Oho! (2X)
Ik kan niet zeggen dat ik iets te kort kom,
geen idee geen benul wat gebrek aan liefde is.
Vandaag kocht ik mijn derde videorecorder,
van nu af aan is er dus geen programma dat ik mis.
Mijn vader en mijn moeder zijn nog allebei in leven,
dankzij hun heb ik zo'n fijne jeugd gehad.
En voordat jij en ik vanavond onder wol gaan,
gaan we met z'n tweeën drie keer uitgebreid in bad.
Ja alles alles kan een mens gelukkig maken,
Een zingende merel, de geur van de zee.
Ja alles alles kan een mens gelukkig maken,
De zon die doorbreekt, een vers kopje thee!
CLAUWHEEE
heel kleine kans dat ik die dag toevallig bij mijn ouders in Utrecht ben en dat we even komen binnenvallen, maar die kans is wel heel erg klein.....quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oke, jammer. Zo'n vast gezicht hier willen we ook wel eens in reallife zien.
wilde ik net vragenquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:16 schreef golfer het volgende:
Wanneer denken jullie dat de woning kan worden opgeleverd?
ach jochie ....ik heb ook nog niets gezien, gedeelde smart is halve smartquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:21 schreef VoreG het volgende:
En wanneer krijgen wij foto's te zien? Ik voel me achtergesteld
Nee hoor, maar zolang je daar woont je rivaal bezeiken is toch ook niet verkeerd?quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:45 schreef clauwheee het volgende:
[..]
DS je hebt nog steeds last van die spacecake![]()
Wij voelen ons achtergesteldquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ach jochie ....ik heb ook nog niets gezien, gedeelde smart is halve smart![]()
zo is dat !quote:
Tis april, maar ik ben het met je eens.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een kutweer.
Het is fockin mei.
Sjaaltjes zijn voor nichtenquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:31 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Tis april, maar ik ben het met je eens.
Daarnet even een slechte aankoop gedaan volgens sommigen; maar voor mij is ie goed.(Sjaaltje.
)
ik denk een goede aankoopquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:31 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Tis april, maar ik ben het met je eens.
Daarnet even een slechte aankoop gedaan volgens sommigen; maar voor mij is ie goed.(Sjaaltje.
)
Eeh, nee, sorry.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik denk een goede aankoop
[afbeelding]
hij heeft het op je gaatjes voorzienquote:Op vrijdag 28 april 2006 12:26 schreef clauwheee het volgende:
Sjezus heb ik weer
We zitten in een gebouw met een tandartsencombinatie. Er is daar een jonge vent tandarts en die heeft het volgens mijn collega's op mij voorzien. Komt ie net binnen met de vraag hoe het met me gaat en of ik niet patiënt van hem wil worden![]()
quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:36 schreef clauwheee het volgende:
![]()
HYPERRRR!!!
even nieuwsgierig isquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oke, jammer. Zo'n vast gezicht hier willen we ook wel eens in reallife zien.
de zon schijnt, prachtig weer hierquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een kutweer.
Het is fockin mei.
Hier ziet het er naar uit alsof het elk moment kan gaan regenenquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de zon schijnt, prachtig weer hier
Gelukkig kom ik in de delen van Rdam die overdekt zijnquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
In Rotterdam vallen de eerste druppels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |