Jesus 6 kB/sec.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:14 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Idd een drama die site, kan hij niet ergens anders neergezet worden?
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:46 schreef keijz het volgende:
Vermaelen verdient die prijs!
Urby is overschat, als links-back komt hij echt tekort hoor
Jammer dat je sceptisch blijft, typische rechtsbuitens met een actie zijn spaarzaam. Een kans wagen kan geen kwaad.quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:14 schreef methodmich het volgende:
David Mendes da Silva en Simon Cziommer zouden leuke aanwinsten kunnen zijn, aan Julian Jenner kan je beter niet beginnen.
Ik vind hem zo bedroevend weinig rendement hebben. Bij NAC is hij ook niet voor niets op de bank beland.quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jammer dat je sceptisch blijft, typische rechtsbuitens met een actie zijn spaarzaam. Een kans wagen kan geen kwaad.
Maar ff zonder dollen dan, is er echt niemand die denkt aan Diba? Relatief goedkoop, erg jong, slimme voetballer, heeft eigenlijk alles in huis. Hij lijkt me wel wat voor Ajax, of hebben ze een quota op Marokkanen?quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik vind hem zo bedroevend weinig rendement hebben. Bij NAC is hij ook niet voor niets op de bank beland.
Hij is toch al een tijdje geblesseerd (of net geweest)quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik vind hem zo bedroevend weinig rendement hebben. Bij NAC is hij ook niet voor niets op de bank beland.
redelijk overschatte speler jaquote:Op zaterdag 29 april 2006 17:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar ff zonder dollen dan, is er echt niemand die denkt aan Diba? Relatief goedkoop, erg jong, slimme voetballer, heeft eigenlijk alles in huis. Hij lijkt me wel wat voor Ajax, of hebben ze een quota op Marokkanen?²
Onderschat juist, ik ben de enige hiero die hem propageert!quote:
Dan ben je of iemand die heel goed talenten kan spotten, of iemand die er totaal langs zit. Diba is een momenten voetballer dan kun je net zo goed Boukhari verlengen hequote:Op zaterdag 29 april 2006 18:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Onderschat juist, ik ben de enige hiero die hem propageert!²
Verdedigend laat hij gewoon te veel steken vallen! Misschien komt het omdat hij nog wat 'wedstrijdritme' mist, maar de laatste paar wedstrijden is hij gewoon niet goed genoeg!quote:
Vraag me soms wel eens af of je die bullshit zelf wel gelooftquote:Op zaterdag 29 april 2006 17:12 schreef methodmich het volgende:
[..]
Koeman werd wel kampioen, bereikte de kwartfinale CL en kon wel een logisch elftal opstellen. Dus je hebt het mis dat Koeman de dalen heeft veroorzaakt, dat heeft Danny helemaal eigenhandig gedaan!
Zou iemand aub dit filmpje op een fatsoenlijke site willen zetten? Ik wil het filmpje erg graag. Heb al 9 keer geprobeerd om hem van die site af te halen maar hij stopt telkens bij 3% ongeveer. Dus als iemand hem al binnen heeft, GRAAAAAG...quote:Op zaterdag 29 april 2006 01:45 schreef vinnie06 het volgende:
Voor de liefhebber
Helemaal niks in rotterdam.avi
Helemaal niks in Rotterdam @ Rapidsharequote:Op zaterdag 29 april 2006 18:42 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Zou iemand aub dit filmpje op een fatsoenlijke site willen zetten? Ik wil het filmpje erg graag. Heb al 9 keer geprobeerd om hem van die site af te halen maar hij stopt telkens bij 3% ongeveer. Dus als iemand hem al binnen heeft, GRAAAAAG...![]()
![]()
Rapidshare zou perfect zijn![]()
quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:06 schreef twi het volgende:
[..]
Helemaal niks in Rotterdam @ Rapidshare
Thanks a bunchquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:06 schreef twi het volgende:
[..]
Prachtigquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:06 schreef twi het volgende:
[..]
Diba heeft een redelijke techniek en actie in huis. Je zou zijn momenten alleen wat moeten verfijnen . Als ie voor weinig weg mag zou je gek zijn om hem niet te halen..quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:15 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dan ben je of iemand die heel goed talenten kan spotten, of iemand die er totaal langs zit. Diba is een momenten voetballer dan kun je net zo goed Boukhari verlengen he![]()
Mendes heeft al een keer stage gelopen bij Ajax en dat beviel niet.quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:14 schreef methodmich het volgende:
Overigens opmerkelijk dat Urby en Vermaelen de prijs voor talent van het jaar moeten delen. Ik had hem aan Urby alleen gegeven, eigenlijk.
David Mendes da Silva en Simon Cziommer zouden leuke aanwinsten kunnen zijn, aan Julian Jenner kan je beter niet beginnen.
Dat over Mendes is op niks gebaseerd, want hij kwam amper aan spelen toe door blessures, daardoor verliep zijn stage niet goed. Ik denk dat hij het niveau van Ajax wel aankan.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:46 schreef Komakie het volgende:
[..]
Mendes heeft al een keer stage gelopen bij Ajax en dat beviel niet.
Diba en Jenner spelen allebij bij een ploeg (samen met Mendes) die bijna al gedegradeerd is. Om daar nou spelers van te kopen lijkt me geen goed plan.
Zeker als er 1 al een keer niet goed genoeg bevonden is (Mendes) en daarna nooit meer bij echt grotere clubs is komen te spelen (Sparta en NAC)
Cziommer schijnt "het arrogante te hebben wat ze bij Ajax behoren uit te stralen". Maar ik vind het wel meevallen. Wel 1 van de betere spelers van Roda over het hele seizoen gezien.
Hij scoort altijd wel een 6 of hoger (wat een voldoende is dus ok) en is een van de betere spelers van Roda. Hij kan goed rechtshalf spelen en dat is bij Ajax nog een vraagteken. Tevens kan hij om de linkerkant of in het centrum uit de voeten, maar de voorkeur gaat uit naar de rechterkant.
Zou op zich wel een logische versterking zijn.
Ze zijn/waren bij Ajax ook bezig met Yoann Gourcuff van Stade Rennes. Vraag is ff of die wil komen. Wel een jonge goede speler die aanvallend op het middenveld kan spelen en die ze willen halen voor de rechtshalf positie.
Nu Defour lijkt te gaan komen, zal Gourcuff wel uit beeld zijn voorlopigquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:46 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ze zijn/waren bij Ajax ook bezig met Yoann Gourcuff van Stade Rennes. Vraag is ff of die wil komen. Wel een jonge goede speler die aanvallend op het middenveld kan spelen en die ze willen halen voor de rechtshalf positie.
Lijkt Steven Defour te worden. Gourcuff lijkt me ook onhaalbaar.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:46 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik ben ook fan van Dibaquote:Op zaterdag 29 april 2006 18:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Onderschat juist, ik ben de enige hiero die hem propageert!²
Heeft iemand wat meer info over Gourcuff? Defour heb ik trouwens al is zien spelen met Genk tegen Anderlecht geloof ik, was erg indrukwekkend. Goeie techniek en razendsnel, moet alleen fysiek nog wat groeien. Maar hij's ook pas 17 geloof ik?quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:57 schreef Nashje het volgende:
[..]
Lijkt Steven Defour te worden. Gourcuff lijkt me ook onhaalbaar.
Hij is net een paar week 18.quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:00 schreef Solstice het volgende:
[..]
Heeft iemand wat meer info over Gourcuff? Defour heb ik trouwens al is zien spelen met Genk tegen Anderlecht geloof ik, was erg indrukwekkend. Goeie techniek en razendsnel, moet alleen fysiek nog wat groeien. Maar hij's ook pas 17 geloof ik?
[..]
15-04-1988quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:00 schreef Solstice het volgende:
[..]
Heeft iemand wat meer info over Gourcuff? Defour heb ik trouwens al is zien spelen met Genk tegen Anderlecht geloof ik, was erg indrukwekkend. Goeie techniek en razendsnel, moet alleen fysiek nog wat groeien. Maar hij's ook pas 17 geloof ik?
Dat denkt ie zelf volgens mij nog steedsquote:Op zaterdag 29 april 2006 21:40 schreef Nashje het volgende:
Gourcuff wordt gezien als nieuwe Zidane.
Zegt niks natuurlijk. Hersi werd ook gezien als toekomstige wereldvoetballer.
Tnx, upload ging met 122kb, maar dowload bij badongo.com blijkbar niet.quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:06 schreef twi het volgende:
[..]
quote:'Ten Cate volgend seizoen aan de slag bij Ajax' 29 april 2006
Henk ten Cate is volgend seizoen de coach van Ajax, ongeacht de uitslag van de play-offs. Dat meldt de website van Planet Internet. Zelfs als de huidige trainer Danny Blind zich plaatst voor de voorrondes van de Champions League, zou hij het veld bij Ajax moeten ruimen. Volgens een bron binnen de Amsterdamse club zijn de onderhandelingen met Ten Cate al zo ver gevorderd dat er geen weg terug meer is.
De assistent-trainer van Barcelona, die eerder een aanbod van PSV afwees, sluit een overgang naar Ajax niet op voorhand uit. Hij wil echter pas aan het eind van het seizoen een besluit nemen over zijn toekomst. Blind heeft zich al min of meer neergelegd bij zijn naderende ontslag. Onlangs liet de coach zich voor de camera van RTV Noord-Holland al ontvallen dat hij ervan uitgaat dat hij na de zomer niet meer in dienst is als hoofdtrainer van de Amsterdammers. Blind voelt zich te weinig gesteund door de clubleiding.
De supporters en de spelersgroep staan echter nog wel als één man achter de trainer. "De steun van de fans doet je goed. Maar aan afscheid nemen heb ik niet gedacht", aldus Blind in het NRC Handelsblad. "Ik ga nog twee duels mijn stinkende best doen. En daarna moet ik maar afwachten." Naast Ten Cate, die vorig seizoen ook al in beeld was bij Ajax, worden ook Louis van Gaal en Frank Rijkaard genoemd als mogelijke opvolgers van Blind.
quote:Borst: Blind wil weer als hoofd opleidingen aan de slag 29 april 2006
Danny Blind heeft zich in februari laten ontvallen dat hij er veel voor voelt om zijn oude job als hoofd jeugdopleidingen van Ajax weer op te pikken. Dat schrijft Hugo Borst vandaag in zijn column in AD Sportwereld. De journalist verwacht dat de huidige hoofdtrainer van Ajax na dit seizoen plaats zal moeten maken voor een andere coach, al is het oordeel volgens hem 'nog niet definitief geveld'.
Borst stelt dat er bij de Ajax-leiding al enige tijd twijfels bestaan over het functioneren van Blind. "Hun besluit stond, lopende dit seizoen, vast: we kunnen Blind volgend seizoen niet handhaven als trainer", vertelt hij in zijn column. "Jaakke en Van Geel vonden het niet verstandig om hem onmiddellijk te ontslaan, al was dat voor voetbalbegrippen helemaal niet zo vreemd geweest. Ajax beleeft een rampseizoen. De cijfers van die 34 competitiewedstrijden liegen niet. Blinds voorgangers Olsen, Wouters, Adriaanse en Koeman hadden een beter puntengemiddelde toen zij bij het oud vuil werden gezet."
Een ontslag zou Borst dan ook niet onterecht vinden. "Ajax hoort niet op de vierde plaats te eindigen met een achterstand van 24 punten op PSV, veertien op AZ en elf op Feyenoord. Blind was niet evenwichtig. Hij heeft te veel gewisseld van systeem, te veel gegoocheld met spelers. Als hij door zou mogen dan begint hij, hoe je het wendt of keert, met een achterstand. Danny is gewoon flink beschadigd. Triest dat het zo gelopen is. Danny had gewoon bij Heerenveen moeten beginnen als trainer."
De handelwijze van het Ajax-bestuur wordt door de Rotterdammer niet bekritiseerd, maar toegejuicht. "Ik vind het eerlijke antwoorden. Meestal liegen bestuurders en directeuren op de vraag of de trainer zijn contract mag uitdienen. Nu wordt in elk geval niet hypocriet gedaan. Ze zijn er in Amsterdam na het vertrek van Van Praag en Van Eijden flink op vooruit gegaan."
quote:Mendes da Silva dichtbij transfer naar Ajax 29 april 2006
David Mendes da Silva speelt komend seizoen zo goed als zeker voor Ajax, zo meldt BN/De Stem vandaag. De middenvelder komt over van NAC Breda. De Brabanders zouden aan de transfer twee miljoen euro overhouden. Opvallend is dat NAC tijdens de afgelopen winterstop een bod van 3,5 miljoen euro van AZ van de hand wees. Dat de club nu wel akkoord gaat heeft waarschijnlijk te maken met de sportieve malaise.
Mocht NAC degraderen naar de Gouden Gids Divisie, dan moet de Bredase club van haar duurste spelers af om een financiële crisis te voorkomen.
bij mij ging 'ie met 250 kB/s.quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:48 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Jesus 6 kB/sec.
* Me_Wesley krijgt 56k-flashbacks![]()
Misschien juist wel daarom, stoppen op je hoogtepunt hequote:Op zaterdag 29 april 2006 23:10 schreef Komakie het volgende:
Gaan ze nou voor Mendes ook nog 2 miljoen geven
Tot zover een "goedkope transfer"
Dat ook Van Gaal en Rijkaard genoemd worden als trainer kun je als niet boeiend beschouwen. Rijkaard gaat echt (nog) niet weg uit Barcalona. Niet na dit topseizoen. Als ze het volgend seizoen minder doen of ze doen het net zo goed (want beter dan nu kan eigenlijk niet) dan kan ik me voorstellen dat hij weg gaat. Nu is nog veel te vroeg.
Van Gaal is ook pas een jaartje trainer bij AZ. Die laten hem echt niet zo maar gaan. Daarnaast wordt hij ook alleen maar genoemd omdat hij nu weer een ploeg traint die kleiner is dan Ajax en het goed doet en omdat hij een Ajax-hart heeft. Allemaal een beetje gebakken lucht naar mijn mening.
De enige reden waarom Ten Cate zou komen is omdat hij weer als hoofdtrainer aan de slag wil.
Zeker als er een grote club als Ajax langs komt, dan kan ik me voorstellen dat hij dat wel interresant vindt.
Wat ik wel mooie opmerkingen vind trouwens is als je ze op tv hoort zeggen:
"waarom komt Ten Cate nou ineens in aanmerking voor een grote club terwijl hij een paar jaar geleden kleinere clubs trainde en het toen niet aan zou kunnen. Maar nou hij assistent is bij Barca kan het ineens wel. Is Ten Cate dan ineens zo'n betere trainer geworden?"
Volgens mij heeft die vent echt een hoop geleerd in Barcelona. Werken met een goeie, duidelijke trainer en werken met de beste voetballers ter wereld. Daar leer je echt wel wat van.
Rijkaard is een hele goeie trainer. Ik denk ook dat ik nog liever Rijkaard dan Ten Cate zie. Van Ten Cate moet ik nog ff afwachten hoe goed hij nou daadwerkelijk is. Rijkaard heeft al 2x aangetoond het hoogste niveau als hoofdtrainer aan te kunnen (Barca en NL11tal) Ten Cate nog niet.quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:14 schreef jna het volgende:
[..]
Misschien juist wel daarom, stoppen op je hoogtepunt he![]()
Overigens zie ik liever ten Cate dan Rijkaard komen
Deze reply wint de prijs voor meest kortzichtige opmerking van 2006.quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:51 schreef Nashje het volgende:
Ik hoef Van Gaal ook niet meer nadat hij had gezegd dat ie Salmon een jaar geleden als versterking zag.
Hoe triest.quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:06 schreef twi het volgende:
[..]
Touchéquote:Op zondag 30 april 2006 09:51 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Wees blij dat we er geen dvd van maken
[..]
VDBquote:Op zondag 30 april 2006 08:47 schreef keijz het volgende:
Wie is er nu eigelijk hoofd opleidingen?
En gaan ze die dan zomaar ontslaan omdat Blind z'n functie weer terugwil?
Wellciht BS maar goed, 3 miljoen pond is wel heel veel.quote:Liverpool to sell Kromkamp to Ajax
tribalfootball.com - April 30, 2006
Liverpool are ready to sell fullback Jan Kromkamp.
The Holland international has struggled to make a first team impact since arriving in January from Villarreal.
The Sunday Express says Reds boss Rafa Benitez is ready to sell Kromkamp to Ajax for £3 million, making a cool £1 million profit on the right-back in just six months.
Dat is 4,5 miljoen euro. Dat valt toch wel meequote:Op zondag 30 april 2006 11:17 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wellciht BS maar goed, 3 miljoen pond is wel heel veel.
stadionverbod voor jan!quote:Op zondag 30 april 2006 11:30 schreef Erwtensoep het volgende:
scheringa zal wel weer op zn hoogste benen staan
Vind je? Ik zou 'm ervoor van AZ overgenomen hebben. Hij kostte Villarreal bijna het dubbele, geloof ik.quote:Op zondag 30 april 2006 11:17 schreef F1Bas het volgende:
[..]
1 miljoen pond winst door bijna alleen maar op de bank te zitten.quote:Op zondag 30 april 2006 11:54 schreef twi het volgende:
[..]
Vind je? Ik zou 'm ervoor van AZ overgenomen hebben. Hij kostte Villarreal bijna het dubbele, geloof ik.
Dit zou prima nieuws zijnquote:Op zondag 30 april 2006 11:17 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zekerquote:Op zondag 30 april 2006 12:09 schreef DaYwALKuR het volgende:
Ik zie dit bedrag voor kromkamp meer zitten dan die 2 milj. voor mendes da silva
quote:Collins John bekeken door van Geel.
Martin van Geel is volgens enkele engelse media
gecharmeerd over Collins John.
De oud speler van Twente doet het goed voor Fulham. De zaakwaarnemer van Collins John zegt ook te hebben gesproken met van Geel. Collins John is van oorsprong een aanvaller maar hij kan ook als aanvallende middenvelder uit de voeten.
hoop het niet!quote:Op zondag 30 april 2006 12:17 schreef DaYwALKuR het volgende:
Is dit waar trouwens?
Bron: iemand die de volkskrant zou bezitten
[..]
Collins Johnquote:Op zondag 30 april 2006 12:17 schreef DaYwALKuR het volgende:
Is dit waar trouwens?
[..]
Ik hoop toch echt van harte dat dit onzin isquote:Op zondag 30 april 2006 12:17 schreef DaYwALKuR het volgende:
Is dit waar trouwens?
[..]
wat boeit het of MVG gecharmeerd is? Die coach van volgend seizoen moet het in hem zien zittenquote:Op zondag 30 april 2006 12:17 schreef DaYwALKuR het volgende:
Is dit waar trouwens?
[..]
Wie heeft Mendes da silva aangetrokken dan? Blind?quote:Op zondag 30 april 2006 12:24 schreef The_Hives het volgende:
[..]
wat boeit het of MVG gecharmeerd is? Die coach van volgend seizoen moet het in hem zien zitten
Ach, als je zo gaat rekenen...Hij is geruild tegen Josemi, die Liverpool voor 2 miljoen pond van Malaga haalde in 2004. Beetje makkelijk rekenen.quote:Op zondag 30 april 2006 12:05 schreef F1Bas het volgende:
[..]
1 miljoen pond winst door bijna alleen maar op de bank te zitten.
Niemand (nog)quote:Op zondag 30 april 2006 12:28 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Wie heeft Mendes da silva aangetrokken dan? Blind?
Triest maar waarquote:Op zondag 30 april 2006 12:32 schreef twi het volgende:
[..]
Moet het hoogtepunt van 't seizoen worden, de paar weken na 7 mei
Ik niet meerquote:
Voetbalzone is nog net iets beter, aangezien die maar de helft van hun nieuws verzinnen. De andere helft copy-pasten ze van VI.quote:Op zondag 30 april 2006 12:35 schreef jna het volgende:
Tribalfootball is toch net zoals als voetbalzone als het gaat om geruchten.
Volgens de BBC komt het van de Sunday Express.. dus ik weet niet of dat een beetje betrouwbaar is?quote:Op zondag 30 april 2006 12:35 schreef jna het volgende:
Tribalfootball is toch net zoals als voetbalzone als het gaat om geruchten.
Volgens een vriend in Engeland zijn die niet echt betrouwbaar.quote:Op zondag 30 april 2006 12:38 schreef keijz het volgende:
[..]
Volgens de BBC komt het van de Sunday Express.. dus ik weet niet of dat een beetje betrouwbaar is?
Dacht ik alquote:Op zondag 30 april 2006 12:43 schreef jna het volgende:
[..]
Volgens een vriend in Engeland zijn die niet echt betrouwbaar.
Heitinga is ook geen rechtsback.quote:Op zondag 30 april 2006 12:45 schreef keijz het volgende:
[..]
Dacht ik al
Ik ben trouwens benieuwd wat er met Heitinga gaat gebeuren als Kromkamp komt..Hij is toch veels te goed voor de bank?
Ach ja, nog ff en dan heeft heel Ajax een stadion verbodquote:
Ja, ze proberen hem nu rustig te brengen en zijn bezig om zijn fysiek te verbeterenquote:Op zondag 30 april 2006 13:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Die jongen speelt 5 minuten en is dan weer voor 5 maanden geblesseerd. Erg jammer want volgens mij heeft die jongen publiekslieveling potentie.
Nieuwe spotje van Becam - DSB Bank:quote:Ach ja, nog ff en dan heeft heel Ajax een stadion verbod
Hij kan goed voetballen maar hij is het niveau en het tempo nog niet gewend wat natuurlijk logisch is als je uit de armeense competitie komt, vandaar dat steeds geblesseerd raakt. Gewoon de tijd geven, komt wel goed denk ik, stond een leuk stukje in de Ajax Life over hem in het afgelopen nummer. Hij debuteerde al op zn 15e in het eerste van het beste team in Armenie (for what its worthquote:Op zondag 30 april 2006 13:04 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Ja, ze proberen hem nu rustig te brengen en zijn bezig om zijn fysiek te verbeteren
Hehequote:Op zondag 30 april 2006 13:06 schreef twi het volgende:
Nieuwe spotje van Becam - DSB Bank:
"En die 6.2% rente, geldt dat ook voor mij?"
"Jahoor, dat geldt voor iedereen. Behalve voor Martin van Geel..."
quote:Op zondag 30 april 2006 13:06 schreef twi het volgende:
Nieuwe spotje van Becam - DSB Bank:
"En die 6.2% rente, geldt dat ook voor mij?"
"Jahoor, dat geldt voor iedereen. Behalve voor Martin van Geel..."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |