Touchéquote:Op zondag 30 april 2006 09:51 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Wees blij dat we er geen dvd van maken
quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:06 schreef twi het volgende:
[..]
Helemaal niks in Rotterdam @ Rapidshare
VDBquote:Op zondag 30 april 2006 08:47 schreef keijz het volgende:
Wie is er nu eigelijk hoofd opleidingen?
En gaan ze die dan zomaar ontslaan omdat Blind z'n functie weer terugwil?
Wellciht BS maar goed, 3 miljoen pond is wel heel veel.quote:Liverpool to sell Kromkamp to Ajax
tribalfootball.com - April 30, 2006
Liverpool are ready to sell fullback Jan Kromkamp.
The Holland international has struggled to make a first team impact since arriving in January from Villarreal.
The Sunday Express says Reds boss Rafa Benitez is ready to sell Kromkamp to Ajax for £3 million, making a cool £1 million profit on the right-back in just six months.
Dat is 4,5 miljoen euro. Dat valt toch wel meequote:Op zondag 30 april 2006 11:17 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wellciht BS maar goed, 3 miljoen pond is wel heel veel.
stadionverbod voor jan!quote:Op zondag 30 april 2006 11:30 schreef Erwtensoep het volgende:
scheringa zal wel weer op zn hoogste benen staan
Vind je? Ik zou 'm ervoor van AZ overgenomen hebben. Hij kostte Villarreal bijna het dubbele, geloof ik.quote:Op zondag 30 april 2006 11:17 schreef F1Bas het volgende:
[..]
1 miljoen pond winst door bijna alleen maar op de bank te zitten.quote:Op zondag 30 april 2006 11:54 schreef twi het volgende:
[..]
Vind je? Ik zou 'm ervoor van AZ overgenomen hebben. Hij kostte Villarreal bijna het dubbele, geloof ik.
Dit zou prima nieuws zijnquote:Op zondag 30 april 2006 11:17 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zekerquote:Op zondag 30 april 2006 12:09 schreef DaYwALKuR het volgende:
Ik zie dit bedrag voor kromkamp meer zitten dan die 2 milj. voor mendes da silva
quote:Collins John bekeken door van Geel.
Martin van Geel is volgens enkele engelse media
gecharmeerd over Collins John.
De oud speler van Twente doet het goed voor Fulham. De zaakwaarnemer van Collins John zegt ook te hebben gesproken met van Geel. Collins John is van oorsprong een aanvaller maar hij kan ook als aanvallende middenvelder uit de voeten.
hoop het niet!quote:Op zondag 30 april 2006 12:17 schreef DaYwALKuR het volgende:
Is dit waar trouwens?
Bron: iemand die de volkskrant zou bezitten
[..]
Collins Johnquote:Op zondag 30 april 2006 12:17 schreef DaYwALKuR het volgende:
Is dit waar trouwens?
[..]
Ik hoop toch echt van harte dat dit onzin isquote:Op zondag 30 april 2006 12:17 schreef DaYwALKuR het volgende:
Is dit waar trouwens?
[..]
wat boeit het of MVG gecharmeerd is? Die coach van volgend seizoen moet het in hem zien zittenquote:Op zondag 30 april 2006 12:17 schreef DaYwALKuR het volgende:
Is dit waar trouwens?
[..]
Wie heeft Mendes da silva aangetrokken dan? Blind?quote:Op zondag 30 april 2006 12:24 schreef The_Hives het volgende:
[..]
wat boeit het of MVG gecharmeerd is? Die coach van volgend seizoen moet het in hem zien zitten
Ach, als je zo gaat rekenen...Hij is geruild tegen Josemi, die Liverpool voor 2 miljoen pond van Malaga haalde in 2004. Beetje makkelijk rekenen.quote:Op zondag 30 april 2006 12:05 schreef F1Bas het volgende:
[..]
1 miljoen pond winst door bijna alleen maar op de bank te zitten.
Niemand (nog)quote:Op zondag 30 april 2006 12:28 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Wie heeft Mendes da silva aangetrokken dan? Blind?
Triest maar waarquote:Op zondag 30 april 2006 12:32 schreef twi het volgende:
[..]
Moet het hoogtepunt van 't seizoen worden, de paar weken na 7 mei
Ik niet meerquote:
Voetbalzone is nog net iets beter, aangezien die maar de helft van hun nieuws verzinnen. De andere helft copy-pasten ze van VI.quote:Op zondag 30 april 2006 12:35 schreef jna het volgende:
Tribalfootball is toch net zoals als voetbalzone als het gaat om geruchten.
Volgens de BBC komt het van de Sunday Express.. dus ik weet niet of dat een beetje betrouwbaar is?quote:Op zondag 30 april 2006 12:35 schreef jna het volgende:
Tribalfootball is toch net zoals als voetbalzone als het gaat om geruchten.
Volgens een vriend in Engeland zijn die niet echt betrouwbaar.quote:Op zondag 30 april 2006 12:38 schreef keijz het volgende:
[..]
Volgens de BBC komt het van de Sunday Express.. dus ik weet niet of dat een beetje betrouwbaar is?
Dacht ik alquote:Op zondag 30 april 2006 12:43 schreef jna het volgende:
[..]
Volgens een vriend in Engeland zijn die niet echt betrouwbaar.
Heitinga is ook geen rechtsback.quote:Op zondag 30 april 2006 12:45 schreef keijz het volgende:
[..]
Dacht ik al
Ik ben trouwens benieuwd wat er met Heitinga gaat gebeuren als Kromkamp komt..Hij is toch veels te goed voor de bank?
Ach ja, nog ff en dan heeft heel Ajax een stadion verbodquote:
Ja, ze proberen hem nu rustig te brengen en zijn bezig om zijn fysiek te verbeterenquote:Op zondag 30 april 2006 13:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Die jongen speelt 5 minuten en is dan weer voor 5 maanden geblesseerd. Erg jammer want volgens mij heeft die jongen publiekslieveling potentie.
Nieuwe spotje van Becam - DSB Bank:quote:Ach ja, nog ff en dan heeft heel Ajax een stadion verbod
Hij kan goed voetballen maar hij is het niveau en het tempo nog niet gewend wat natuurlijk logisch is als je uit de armeense competitie komt, vandaar dat steeds geblesseerd raakt. Gewoon de tijd geven, komt wel goed denk ik, stond een leuk stukje in de Ajax Life over hem in het afgelopen nummer. Hij debuteerde al op zn 15e in het eerste van het beste team in Armenie (for what its worthquote:Op zondag 30 april 2006 13:04 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Ja, ze proberen hem nu rustig te brengen en zijn bezig om zijn fysiek te verbeteren
Hehequote:Op zondag 30 april 2006 13:06 schreef twi het volgende:
Nieuwe spotje van Becam - DSB Bank:
"En die 6.2% rente, geldt dat ook voor mij?"
"Jahoor, dat geldt voor iedereen. Behalve voor Martin van Geel..."
quote:Op zondag 30 april 2006 13:06 schreef twi het volgende:
Nieuwe spotje van Becam - DSB Bank:
"En die 6.2% rente, geldt dat ook voor mij?"
"Jahoor, dat geldt voor iedereen. Behalve voor Martin van Geel..."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |