Touchéquote:Op zondag 30 april 2006 09:51 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Wees blij dat we er geen dvd van maken
quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:06 schreef twi het volgende:
[..]
Helemaal niks in Rotterdam @ Rapidshare
VDBquote:Op zondag 30 april 2006 08:47 schreef keijz het volgende:
Wie is er nu eigelijk hoofd opleidingen?
En gaan ze die dan zomaar ontslaan omdat Blind z'n functie weer terugwil?
Wellciht BS maar goed, 3 miljoen pond is wel heel veel.quote:Liverpool to sell Kromkamp to Ajax
tribalfootball.com - April 30, 2006
Liverpool are ready to sell fullback Jan Kromkamp.
The Holland international has struggled to make a first team impact since arriving in January from Villarreal.
The Sunday Express says Reds boss Rafa Benitez is ready to sell Kromkamp to Ajax for £3 million, making a cool £1 million profit on the right-back in just six months.
Dat is 4,5 miljoen euro. Dat valt toch wel meequote:Op zondag 30 april 2006 11:17 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wellciht BS maar goed, 3 miljoen pond is wel heel veel.
stadionverbod voor jan!quote:Op zondag 30 april 2006 11:30 schreef Erwtensoep het volgende:
scheringa zal wel weer op zn hoogste benen staan
Vind je? Ik zou 'm ervoor van AZ overgenomen hebben. Hij kostte Villarreal bijna het dubbele, geloof ik.quote:Op zondag 30 april 2006 11:17 schreef F1Bas het volgende:
[..]
1 miljoen pond winst door bijna alleen maar op de bank te zitten.quote:Op zondag 30 april 2006 11:54 schreef twi het volgende:
[..]
Vind je? Ik zou 'm ervoor van AZ overgenomen hebben. Hij kostte Villarreal bijna het dubbele, geloof ik.
Dit zou prima nieuws zijnquote:Op zondag 30 april 2006 11:17 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zekerquote:Op zondag 30 april 2006 12:09 schreef DaYwALKuR het volgende:
Ik zie dit bedrag voor kromkamp meer zitten dan die 2 milj. voor mendes da silva
quote:Collins John bekeken door van Geel.
Martin van Geel is volgens enkele engelse media
gecharmeerd over Collins John.
De oud speler van Twente doet het goed voor Fulham. De zaakwaarnemer van Collins John zegt ook te hebben gesproken met van Geel. Collins John is van oorsprong een aanvaller maar hij kan ook als aanvallende middenvelder uit de voeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |