Eigenlijk ook wel weer jammer, zou de transferprijs van Mendes wel verlagen denk ikquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:36 schreef Trancelocator het volgende:
Maar even wachten totdat het schip dat NAC heet is gezonken.
Ze zijn trouwens wel een ronde verder.
Jammer dat NAC degradeert? Ik kan er echt niet rouwig om zijn. Ze spelen binnenkort tegen Volendam, kan er mooi een Noord-Hollandse club bijkomen ipv van een Brabantse.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:39 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Eigenlijk ook wel weer jammer, zou de transferprijs van Mendes wel verlagen denk ik
Nee, jammer dat ze een ronde verder zijn bedoel ikquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:44 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Jammer dat NAC degradeert? Ik kan er echt niet rouwig om zijn. Ze spelen binnenkort tegen Volendam, kan er mooi een Noord-Hollandse club bijkomen ipv van een Brabantse.
Oh dat. Ja, Top Oss had het bijna geflikt.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:44 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nee, jammer dat ze een ronde verder zijn bedoel ik
Dat moet Ajax toch wel doen vind. Dat is de gok waard.quote:
quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik snap die hetze rond Jenner niet. Diba heeft zichzelf al veel langer bewezen. Wanneer komt er eens een echte club (Ajax?) voor deze begaafde linkspoot die alleen maar mooie doelpunten kan maken.²
Ik heb hem liever dan Mitea.quote:
Ik niet. De media blies het weer gigantisch op. Zo zeker als ik was dat we in 2004/2005 kampioen zouden worden (voordat Zlatan verkocht werdquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:49 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Mwa, vonden wij allemaal niet dat we hiermee kampioen moesten worden?
[..]
Gaat niet echt snel. Wat is het eigenlijk? 'Helemaal niets in Rotterdam' betekent toch niet dat ik straks naar een zwart beeld zit te kijken hè?quote:Op zaterdag 29 april 2006 01:45 schreef vinnie06 het volgende:
Voor de liefhebber
Helemaal niks in rotterdam.avi
quote:Mendes da Silva moet 2 miljoen kosten
BN De Stem meldt dat de transfer van David Mendes da Silva naar Ajax "zo goed als zeker" vaststaat. Bij degradatie zou NAC uit financiëel oogpunt spelers als Jenner en Mendes da Silva willen verkopen. Laatstgenoemde zou volgens de Brabantse krant ongeveer 2 miljoen euro moeten opleveren.
Als eventuele vervanger van Defour zou hij nog best aardig zijn als invaller.quote:Op zaterdag 29 april 2006 11:27 schreef manny het volgende:
ik vrees dat het helemaal niets wordt met Mendes bij ons.
quote:De wedstrijd van Racing Genk op speeldag 34 in en tegen Club Brugge zal waarschijnlijk de laatste wedstrijd van Steven Defour voor de Limburgse club zijn. Defour verklaarde openlijk op Sporza dat hij aan het einde van het seizoen absoluut Racing Genk wil verlaten.
“Ik wil weg bij Genk”, aldus de middenvelder. Defour kan rekenen op verregaande interesse van Ajax. Daar zou hij een contract van vijf jaar kunnen tekenen. Defour wil dus wel, maar Genk stribbelt nog wat tegen. Genk wil boter bij de vis, anders willen ze Defour niet laten gaan. De 18-jarige speler brak dit jaar door in eerste klasse.
quote:Concurrentie voor Sparta in strijd om Anastasiou
Nadat eerder al bekend werd dat Sparta Rotterdam aast op Ajax-aanvaller Yannis Anastasiou, lijken nu ook ADO Den Haag en Willem II in de race te zijn om de ervaren Griekse aanvaller aan te trekken.
Afgelopen week zouden de Rotterdammers al een oriënterend gesprek met Anastasiou hebben gehad, zo meldt het Algemeeb Dagblad. Echter, de Zuid-Europeaan heeft zijn jawoord nog niet gegeven aan de Rotterdamse formatie van coach Wiljan Vloet. Mede daardoor zal hij komende week zo'n zelfde gesprek gaan hebben bij ADO Den Haag.
quote:Ajax wint 'geheim' duel van Capelle
Zaterdag hoofdklasser Ajax heeft de veelbesproken wedstrijd tegen Capelle vrijdagavond met 3-1 gewonnen.
Het duel werd uiteindelijk zonder publiek gespeeld op het veld van ADO'20 in Heemskerk. Tweede paasdag ging het duel in Capelle niet door vanwege de dreiging van een confrontatie met Feyenoord-hooligans.
Een nieuwe, geheime locatie bij HSV Hoek werd deze week voortijdig bekend, waarna de Ajax-bus vrijdag op het laatste moment naar Heemskerk werd gedirigeerd. Ajax won dankzij twee benutte strafschoppen van Dustin Huisman en een treffer van Danny Moinat.
Naar mijn weten was dat meer een beetje uit voorzorg en is er verder niets aan de hand.quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:00 schreef Houniet het volgende:
Iemand al op de hoogte van de blessure van Boukhari? Hij stopte dus op de training vanwege zijn enkel.
Nog steeds ben ik voor een vertrek, maar ben zo bang dat een volgende trainer/coach wéér zal teleurstellen en dan heb je ieder seizoen weer een andere trainer/coach. Dat bedoelde ik.quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:09 schreef devv05 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit is echt typisch voor veel Ajax supporters. Veranderen constant van mening, net als met Boukhari die door 75% werd uitgefloten en nu opeens mag blijven. En 75% vond ook dat Blind weg moest maar nee, na drie matige wedstrijden tegen matige tegenstanders waarin gewonnen wordt mag ie alweer blijven. Zo schijnheilig allemaal. Had van jou trouwens wel wat meer standvastigheid gehad.
Maar goed, ik blijf erbij dat Boukhari moet blijven en Blind weg moet. Gelukkig lijkt het nu allebei te gaan gebeuren.
Dat is dus ook precies wat ik denk. Maar als Ten Cate komt, en het eerste seizoen van hem is teleurstellend, moet hij de kans krijgen dat te herstellen. Hij moet de kans krijgen een team te kunnen bouwen. Overigens, als Ten Cate niet komt (en Van Gaal ook niet, maar daar heb ik sowieso nooit in geloofd), moet Blind gewoon blijven.quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nog steeds ben ik voor een vertrek, maar ben zo bang dat een volgende trainer/coach wéér zal teleurstellen en dan heb je ieder seizoen weer een andere trainer/coach. Dat bedoelde ik.
Inderdaad, zo blijf je bezig. Als het kan moeten ze Blind gewoon behouden tot ook volgend seizoen. Als de selectie versterkt is en de blessureleed wat minder is. Kijken wat DB dan presteert.. zoniet dan kan je pas eerlijk over een andere trainer gaan nadenken. Lijkt me..quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nog steeds ben ik voor een vertrek, maar ben zo bang dat een volgende trainer/coach wéér zal teleurstellen en dan heb je ieder seizoen weer een andere trainer/coach. Dat bedoelde ik.
Dat wel, 3 miljoen voor Mendes alleen is teveel.quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:16 schreef M0NTANA het volgende:
Overigens, drie miljoen voor David Mendes da Silva én Julian Jenner is best acceptabel.
Heb je een punt, maar als Ajax nu de kans heeft een topper als Ten Cate binnen te halen moet je dat gewoon doen na een seizoen met een onervaren trainer en 42 verliespunten.quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
Inderdaad, zo blijf je bezig. Als het kan moeten ze Blind gewoon behouden tot ook volgend seizoen. Als de selectie versterkt is en de blessureleed wat minder is. Kijken wat DB dan presteert.. zoniet dan kan je pas eerlijk over een andere trainer gaan nadenken. Lijkt me..
De opmerking van devv05 is ook mooi om terug te zien:quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:03 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Perfect! Zelfs als Ajacied durf ik toe te geven dat Martin Jol bij de Spurs beter zit dan bij Ajax en in Danny Blind zie ik het hélémáál niet zitten, dat wordt een "Jan Wouters-effect" dus Johan (II) Neeskens lijkt mij de beste kandidaat...
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:13 schreef devv05 het volgende:
Ten Cate..... is de enige waar ik wel vertrouwen in zou hebben.. Jol zou misschien nog een redelijke 2e optie zijn... Neeskens zie ik niet zitten en Blind wordt idd een 2e Jan Wouters....
Of v. Eijden weg en Adriaanse terug
iemand een contract aanbieden om 'm vervolgens gepland te verhurenquote:Op zaterdag 29 april 2006 12:09 schreef Black-Death het volgende:
Hoor trouwens niet meer over Cziommer. Zeker omdat 'ie transfervrij is, is het voor Ajax denk ik wel de moeite waard hem een contract aan te bieden. Desnoods in de winter verhuren (hoewel hij daarzelf natuurlijk niet blij mee zal zijn), maar ik denk dat Ajax het gewoon moet proberen. Ik hoop dat dit de stilte voor de storm is
Die downloadsite is echt dramatisch. Erg langzaam en hij stopt ook soms halverwege.quote:Op zaterdag 29 april 2006 01:45 schreef vinnie06 het volgende:
Voor de liefhebber
Helemaal niks in rotterdam.avi
Idd een drama die site, kan hij niet ergens anders neergezet worden?quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:40 schreef J.P. het volgende:
[..]
Die downloadsite is echt dramatisch. Erg langzaam en hij stopt ook soms halverwege.
Weet iemand trouwens nog een andere site dan Ultrasuid voor samenvattingen?
Defourquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:02 schreef manny het volgende:
Hebben spelers als jenner, sjommer en mendes nou echt voldoende kwaliteit om Ajax weer aan de titel te helpen ? naar mijn mening niet. Ik zit toch echt meer te hopen op een spelers als Davids of een ECHT groot talent, zoiets als PSV met Alex.
quote:Ook Willem II en ADO Den Haag willen Anastasiou
Vrijdag meldde de website van Voetbal International dat Sparta Rotterdam Ajax-spits Yannis Anastasiou wil inlijven. De Griek heeft inmiddels één gesprek gevoerd met de clubleiding van de Rotterdammers, maar de 33-jarige aanvaller van Ajax heeft zijn jawoord nog niet gegeven.
Anastasiou, die transfervrij uit de Amsterdam Arena mag vertrekken, staat namelijk ook in de belangstelling van Willem II en ADO Den Haag. Dat weet het Algemeen Dagblad zaterdag te melden. Met de laatste club praat de Griek begin volgende week.
Koeman werd wel kampioen, bereikte de kwartfinale CL en kon wel een logisch elftal opstellen. Dus je hebt het mis dat Koeman de dalen heeft veroorzaakt, dat heeft Danny helemaal eigenhandig gedaan!quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:41 schreef marsu het volgende:
Pieken en dalen horen bij een topclub. Dit dal hebben we aan Donald te danken, maar de pieken die nog komen, hebben we aan Danny te danken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |