Sarcasme is je vreemd?quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:34 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Pardon? Een vierde plaats netjes?
Als je ziet dat iets niet gaat, dan is dat misschien wel een oplossing ja.quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:24 schreef Radegast het volgende:
[..]
![]()
Blind had geen vrijwel geen andere keuze door de vele blessures. Had ie dan Moisander op moeten stellen soms?
Ja tuurlijkquote:Dat gekut met de aanvallers, lag gewoon aan de spelers zelf die er niks van bakten.
quote:En wat is er nou weer mis met z'n wisselbeleid? Danny redt door z'n wissels onder andere de wedstrijden tegen FC Twente en tegen Roda JC. Aanvaller voor een aanvaller wisselen, is echt onzin. De laatste wedstrijden haalt hij bijvorbeeld steeds Maduro eraf om er een extra spits in te zetten. Er valt veel te klagen over Danny Blind, maar kom op zeg... Verzin dan iets beters.
Ben ik met je eens, Boukhari ging domme fouten maken omdat hij het tempo niet aakonquote:Op vrijdag 28 april 2006 17:34 schreef Chadi het volgende:
[..]
Jawel Boukhari en Rosenberg werden pas na 2-2 gewisseld wat al in de 65 ste minuut moest. Ze konden het niet belopen.
Oké, maar Ajax verloor die wedstrijd niet.quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:34 schreef Chadi het volgende:
[..]
Jawel Boukhari en Rosenberg werden pas na 2-2 gewisseld wat al in de 65 ste minuut moest. Ze konden het niet belopen.
Heb je de wedstrijd tegen groningen gezien?? Hoevaak is die bal rond gespeeld???quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:36 schreef Trancelocator het volgende:
Het heeft Blind eigenlijk nooit meegezeten, al vanaf zijn aanstelling niet. En nu dit gedoe weer, terwijl nu toch een stijgende lijn is te zien.
Het is een komen en vooral gaan van echte Ajacieden, hoeveel moet er nog gebeuren eer er binnen de club duidelijk wordt dat het probleem structureel is. De clubleiding zal nu weer een blik nieuwe mensen opentrekken, maar voor hetzelfde geld wordt ook HtC het werken onmogelijk gemaakt.
stijgende lijn?quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:36 schreef Trancelocator het volgende:
Het heeft Blind eigenlijk nooit meegezeten, al vanaf zijn aanstelling niet. En nu dit gedoe weer, terwijl nu toch een stijgende lijn is te zien.
nee maar het kost je wel 2 HELE kostbare punten, dat weet je zelf ook lijkt mij. beetje jammer dat dat nog gezegd moet worden dan.quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:37 schreef Radegast het volgende:
[..]
Oké, maar Ajax verloor die wedstrijd niet.
Ja maar het werd 2-2 omdat ze die back niet mneer op konden vangen... dat zag je van te voren aan komen en je zat te wachten op die wissel. bij 2-0 moet je een loper erin brengen die vers is en de tegenaanval eruit haalt.quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:37 schreef Radegast het volgende:
[..]
Oké, maar Ajax verloor die wedstrijd niet.
Heb jij ook maar eing idee HOE SLECHT die gozer Moisander wel niet is? Die zit volgend jaar gewoon op de bank bij De Graafschap hoor.quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als je ziet dat iets niet gaat, dan is dat misschien wel een oplossing ja.
[..]
Je ziet bij vlagen dat het voetbal er wel degelijk in zit, kijk maar naar de 0-3 tegen Feyenoord. Het is een kwestie van dit vast te houden, om vastigheid te creëren in de ploeg. Dat laatste wordt in de kiem gesmoord, omdat het roer opnieuw wordt omgegooid.quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:37 schreef Chadi het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijd tegen groningen gezien?? Hoevaak is die bal rond gespeeld???
Hij had Boukhari idd moeten wisselen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:38 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee maar het kost je wel 2 HELE kostbare punten, dat weet je zelf ook lijkt mij. beetje jammer dat dat nog gezegd moet worden dan.![]()
Nou tegen groningen was het bedroevend slecht hoor. Tegen Feyenoord heb je even gepiekt maar dat was het ook.quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:40 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Je ziet bij vlagen dat het voetbal er wel degelijk in zit, kijk maar naar de 0-3 tegen Feyenoord. Het is een kwestie van dit vast te houden, om vastigheid te creëren in de ploeg. Dat laatste wordt in de kiem gesmoord, omdat het roer opnieuw wordt omgegooid.
ja idd. schiet gewoon de bal in eigen doel, je gaat toch niet doorquote:Op vrijdag 28 april 2006 17:41 schreef Radegast het volgende:
[..]
Alsof Ajax wel door was gegaan als het thuis had gewonnen van Inter. Dan had Inter thuis gewoon meer gas gegeven...
je geeft jezelf wel meer kans door met die 2-0 naar Milaan te gaanquote:Op vrijdag 28 april 2006 17:41 schreef Radegast het volgende:
[..]
Alsof Ajax wel door was gegaan als het thuis had gewonnen van Inter. Dan had Inter thuis gewoon meer gas gegeven...
Weet je niet. Dan moet inter 3-0 winnen en ruimte weg geven achterin. Nu moest Ajax aanvallen en Inter lekker lui toekijken want die waren bij 0-0 ook door.quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:41 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, als iemand Blind wil aanvallen op z'n wisselbeleid dan moet je niet met Inter - Ajax aankomen, vind ik.quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:42 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja idd. schiet gewoon de bal in eigen doel, je gaat toch niet door![]()
beetje moeilijke discussie wordt het zo.
jij komt met kul argumenten.quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:43 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, als iemand Blind wil aanvallen op z'n wisselbeleid dan moet je niet met Inter - Ajax aankomen, vind ik.
Geef dan een fatsoenlijk voorbeeld uit de competitie waaardoor punten verspeeld werden...
dat is de vraag niet, want zulke garanties kan je nooit krijgen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:55 schreef Trancelocator het volgende:
Al met al is niet te ontkennen dat Blind op veel fronten tekort is geschoten, dus zijn vertrek is te verantwoorden. Ajax had geen onervaren coach moeten aanstellen, maar dat is enkel achteraf praten.
Nu is het de vraag of gegarandeerd kan worden dat Ten Cate (als die komt) wel goed gaat/kan functioneren.
Dat heb je met niemand.quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:55 schreef Trancelocator het volgende:
Nu is het de vraag of gegarandeerd kan worden dat Ten Cate (als die komt) wel goed gaat/kan functioneren.
Wat ik bedoel is of gegarandeerd kan worden dat Henk ten Cate ook niet wordt weggebonjourd als al zijn andere voorgangers.quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:57 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat is de vraag niet, want zulke garanties kan je nooit krijgen.
de vraag is of hij het beter zal doen.
dat ligt aan het spel en de resultaten.quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:59 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is of gegarandeerd kan worden dat Henk ten Cate ook niet wordt weggebonjourd als al zijn andere voorgangers.
Maar waarom? Waarom is Louis van Gaal de laatste coach die op een normale manier is weggegaan. Ik zou blij zijn als ze daar een antwoord op kunnen vinden.quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:00 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat ligt aan het spel en de resultaten.
tegenwoordig worden veel trainers voortijdig ontslagen, maar bij Ajax is het wel erg vaak idd.quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:01 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Maar waarom? Waarom is Louis van Gaal de laatste coach die op een normale manier is weggegaan. Ik zou blij zijn als ze daar een antwoord op kunnen vinden.
Integendeel zelfsquote:Op vrijdag 28 april 2006 18:05 schreef -Wolf- het volgende:
Laatste seizoen van Louis was overigens ook geen denderend successeizoen meen ik mij vaag te herinneren.
wie houdt de bank dan warm?quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:19 schreef Trancelocator het volgende:
Het is gewoon knulligheid troef bij Ajax.
Over herinneren gesproken: ik moet opeens weer denken aan Westerhof die de hele reservebank liet warmlopen. Aan de ene kant triest, maar ook wel grappig.
Met andere woorden: de druk staat er nu al vol op. Zeker als de supporters voet bij stuk houden en achter Blind blijven staan. Zodra het dan volgend seizoen ook maar even tegenzit... Maar ja, wint Ten Cate de eerste vijf wedstrijden en de voorronde CL dan is Blind natuurlijk snel vergetenquote:Op vrijdag 28 april 2006 17:59 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is of gegarandeerd kan worden dat Henk ten Cate ook niet wordt weggebonjourd als al zijn andere voorgangers.
Ik denk dat Henk ten Cate het zeker goed zal doen, dat is het punt niet. Alleen zal ook hij gauw met allerlei randzaken te maken hebben. Ik ben benieuwd hoe hij daarmee omgaat.quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:22 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Met andere woorden: de druk staat er nu al vol op. Zeker als de supporters voet bij stuk houden en achter Blind blijven staan. Zodra het dan volgend seizoen ook maar even tegenzit... Maar ja, wint Ten Cate de eerste vijf wedstrijden en de voorronde CL dan is Blind natuurlijk snel vergeten
Die staat er altijd op bij een club als Ajax.quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:22 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Met andere woorden: de druk staat er nu al vol op.
Klopt, maar zo maak je het niet makkelijker voor jezelf als club zijnde.quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:50 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Die staat er altijd op bij een club als Ajax.
Sorry hoor, maar dit is echt typisch voor veel Ajax supporters. Veranderen constant van mening, net als met Boukhari die door 75% werd uitgefloten en nu opeens mag blijven. En 75% vond ook dat Blind weg moest maar nee, na drie matige wedstrijden tegen matige tegenstanders waarin gewonnen wordt mag ie alweer blijven. Zo schijnheilig allemaal. Had van jou trouwens wel wat meer standvastigheid gehad.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:21 schreef M0NTANA het volgende:
Toch ben ik gaan twijfelen, eigenlijk was ik voor een nieuwe trainer/coach, maar wat als ook deze niet presteert? Volgend jaar weer een nieuwe? En het jaar daarop weer één? Misschien is het wel goed om DB aan te houden, hij heeft in elk geval de spelersgroep en supporters achter zich.
* BadRabbit is hiermee eensquote:Op vrijdag 28 april 2006 19:18 schreef Radegast het volgende:
Opportunisme is niemand in de voetbalwereld vreemd. Aldus Hugo B.
Boukhari mag van mij vertrekken. Blind ook, maar wel met pijn in 't hart. En alleen als er 'betere' coach (Henk ten Cate?) voor in de plaats komt.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:34 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
* BadRabbit is hiermee eens
Verder ga ik geen woorden vuil maken aan deze discussieLaten we dit baggerseizoen maar snel vergeten en vooruit kijken
![]()
Zo geweldig was het spel echt niet hoorquote:Op vrijdag 28 april 2006 19:54 schreef Kang-He het volgende:
Ik denk dat iedereen alweer een beetje is vergeten dat Ajax met Blind tot aan het einde van de eerste seizoenshelft echt goed spel heeft vertoond maar veel pech had met de afronding van kansen van de ploeg.
Ja idd. Was wel een hele grote fout.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:02 schreef StarGazer het volgende:
Blind heeft de selectie overschat, dat is z'n grote fout geweest.
Mwa, vonden wij allemaal niet dat we hiermee kampioen moesten worden?quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:02 schreef StarGazer het volgende:
Blind heeft de selectie overschat, dat is z'n grote fout geweest.
quote:28/4/2006 - Mendes da Silva moet 2 miljoen kosten
(Gepost door JZ)
BRON: BN De Stem
BN De Stem meldt dat de transfer van David Mendes da Silva naar Ajax "zo goed als zeker" vaststaat. Bij degradatie zou NAC uit financiëel oogpunt spelers als Jenner en Mendes da Silva willen verkopen. Laatstgenoemde zou volgens de Brabantse krant ongeveer 2 miljoen euro moeten opleveren. In het seizoen 2001/2002 liep de speler van NAC al stage bij Ajax. Door blessures kwam hij tot weinig speelminuten in het eerste en besloot Ajax af te zien van het aantrekken van de jonge middenvelder.
Dat vonden we inderdaad, ook ik.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:49 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Mwa, vonden wij allemaal niet dat we hiermee kampioen moesten worden?
[..]
Ik las op Ajax Netwerk een bericht dat de 3 miljoen voor Mendes en Jenner zou zijn, maar ik betwijfel of er iets van waar isquote:Op vrijdag 28 april 2006 21:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat vonden we inderdaad, ook ik.
2 miljoen, dat is toch al bijna de helft minder. Ik zeg doen.
Zou hij trouwens goedkoper worden als NAC degradeert?
Voor beide samen 3 miljoen?quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:53 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Ik las op Ajax Netwerk een bericht dat de 3 miljoen voor Mendes en Jenner zou zijn, maar ik betwijfel of er iets van waar is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |