Voorzitter.quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:20 schreef Robar het volgende:
Blind mag assistent worden, is dat een mooi compromis?
gaat ie niet doen lijkt me.quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:20 schreef Robar het volgende:
Blind mag assistent worden, is dat een mooi compromis?
Over andere plaatsen in het elftal heb ik het niet. Maar met de blessuregevoeligheid van Sneijder en het eventuele op linksback zetten van Urby, wil ik echt niet weer een (half) seizoen Boukhari als vaste linkshalf hebben. Vandaar. Uiteraard moet er een rechtshalf en eventueel een rechtsback komen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Een linkshalf? Prioriteiten zullen daar niet liggen, want met Wesley Sneijder, Urby Emanuelson, Nourdin Boukhari en de aanstormende jeugd hebben we op die positie genoeg keuzes. Liever één of twee man voor de rechtshalf-positie, anders hebben we volgend jaar alleen Jeffrey Sarpong, Vurnon Anita en Murat Yildirim voor die positie.
Ik denk Milan of PSG.quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:55 schreef S-Two het volgende:
Anastasiou zal idd een goeie zijn voor Sparta. Hoop ook dat Galasek nog een mooie club krijgt om zijn carriere af te sluiten en ben eigenlijk ook wel benieuwd waar Trabelsi nou volgend seizoen speelt.
Liever vd meyde op rechts. En op links hebben we al genoeg rond lopen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:43 schreef Nashje het volgende:
Gronkjaer ligt onder druk bij VfB Stuttgart.
Als Sparta het lukt om Anastasiou te contracteren zijn ze echt goed bezig. Die gaat daar aan de lopende band scoren.
quote:Van der Lem verwacht afscheid Danny Blind
Gerard van der Lem is er van overtuigd dat de laatste wedstrijd van Ajax-trainer Danny Blind er aan zit te komen. De assistent-trainer van Danny Blind vindt dat alles er op wijst dat de trainersstaf moet vertrekken bij Ajax.
"Er zijn genoeg signalen dat het na de play-offs voorbij is. Het is jammer, maar ik kan het wel accepteren. Want de voetbalwereld, is een extreme wereld." zegt van der Lem voor de camera's van AT5. Ochtend krant Spits! betwijfelt of de trainersstaf van Ajax wel moet vertrekken aan het eind van het seizoen. De krant denkt dat zolang de supporters van Ajax achter de trainer staan, dat de trainer zal blijven. Maar mocht Ajax verliezen van FC Groningen dan is het vrijwel zeker dat het gedaan is met Danny Blind.
Valt weinig aan te doen. 42 verliespunten, klaar.quote:
Mooi gezegdquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:41 schreef marsu het volgende:
Pieken en dalen horen bij een topclub. Dit dal hebben we aan Donald te danken, maar de pieken die nog komen, hebben we aan Danny te danken![]()
Dat is ook het normale tenue van dit seizoen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:48 schreef S-Two het volgende:
Ik hoorde volgens mij van iemand dat er achterop het nieuwe shirt ook de drie kruizen komen te staan. Maar ik heb ze woensdag tijdens de wedstrijd niet gezien
Die staan heel klein op de zijkantquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:48 schreef S-Two het volgende:
Ik hoorde volgens mij van iemand dat er achterop het nieuwe shirt ook de drie kruizen komen te staan. Maar ik heb ze woensdag tijdens de wedstrijd niet gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |