abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37407110
Vermaelen verdient die prijs!
Urby is overschat, als links-back komt hij echt tekort hoor
pi_37407144
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 13:14 schreef Tvduijn het volgende:

[..]

Idd een drama die site, kan hij niet ergens anders neergezet worden?
Jesus 6 kB/sec.
* Me_Wesley krijgt 56k-flashbacks
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_37407151
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 17:46 schreef keijz het volgende:
Vermaelen verdient die prijs!
Urby is overschat, als links-back komt hij echt tekort hoor
Hoe kom je daar nou bij?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_37407234
Ik vind het een goede beslissing, toen ik het er over had met mn vrienden in het stadion dacht ik meteen aan Urby terwijl anderen juist weer voor Thomas kozen. Ik vind dat je beide tekort zou doen door het ze niet te geven, ze hebben het allebei fantastisch gedaan, helaas was Urby iets minder de laatste wedstrijd maar dat is niet verwonderlijk na zon lang seizoen (en het is pas zn eerste seizoen ook op dit niveau dus het is al een wonder dat hij het zolang heeft volgehouden)
Dat we nog maar lang van deze 2 mogen genieten
AFC Ajax
pi_37407289
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 17:14 schreef methodmich het volgende:

David Mendes da Silva en Simon Cziommer zouden leuke aanwinsten kunnen zijn, aan Julian Jenner kan je beter niet beginnen.
Jammer dat je sceptisch blijft, typische rechtsbuitens met een actie zijn spaarzaam. Een kans wagen kan geen kwaad.
That's all folks!
pi_37407323
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 17:54 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Jammer dat je sceptisch blijft, typische rechtsbuitens met een actie zijn spaarzaam. Een kans wagen kan geen kwaad.
Ik vind hem zo bedroevend weinig rendement hebben. Bij NAC is hij ook niet voor niets op de bank beland.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 29 april 2006 @ 17:57:36 #207
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_37407389
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 17:55 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ik vind hem zo bedroevend weinig rendement hebben. Bij NAC is hij ook niet voor niets op de bank beland.
Maar ff zonder dollen dan, is er echt niemand die denkt aan Diba? Relatief goedkoop, erg jong, slimme voetballer, heeft eigenlijk alles in huis. Hij lijkt me wel wat voor Ajax, of hebben ze een quota op Marokkanen?

²

[ Bericht 1% gewijzigd door BansheeBoy op 29-04-2006 18:03:24 ]
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_37407556
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 17:55 schreef methodmich het volgende:

[..]

Hij is toch al een tijdje geblesseerd (of net geweest)
  zaterdag 29 april 2006 @ 18:08:52 #209
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_37407662
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 17:57 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Maar ff zonder dollen dan, is er echt niemand die denkt aan Diba? Relatief goedkoop, erg jong, slimme voetballer, heeft eigenlijk alles in huis. Hij lijkt me wel wat voor Ajax, of hebben ze een quota op Marokkanen?

²
redelijk overschatte speler ja
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  zaterdag 29 april 2006 @ 18:12:26 #210
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_37407718
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 18:08 schreef stefmans het volgende:

[..]

redelijk overschatte speler ja
Onderschat juist, ik ben de enige hiero die hem propageert!

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 29 april 2006 @ 18:15:50 #211
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_37407780
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 18:12 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Onderschat juist, ik ben de enige hiero die hem propageert!

²
Dan ben je of iemand die heel goed talenten kan spotten, of iemand die er totaal langs zit. Diba is een momenten voetballer dan kun je net zo goed Boukhari verlengen he
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_37407787
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 17:48 schreef methodmich het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nou bij?
Verdedigend laat hij gewoon te veel steken vallen! Misschien komt het omdat hij nog wat 'wedstrijdritme' mist, maar de laatste paar wedstrijden is hij gewoon niet goed genoeg!
  zaterdag 29 april 2006 @ 18:17:35 #213
107445 Jajong
Hadouken!
pi_37407824
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 17:12 schreef methodmich het volgende:

[..]

Koeman werd wel kampioen, bereikte de kwartfinale CL en kon wel een logisch elftal opstellen. Dus je hebt het mis dat Koeman de dalen heeft veroorzaakt, dat heeft Danny helemaal eigenhandig gedaan!
Vraag me soms wel eens af of je die bullshit zelf wel gelooft .
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  zaterdag 29 april 2006 @ 18:42:25 #214
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_37408443
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 01:45 schreef vinnie06 het volgende:
Voor de liefhebber

Helemaal niks in rotterdam.avi
Zou iemand aub dit filmpje op een fatsoenlijke site willen zetten? Ik wil het filmpje erg graag. Heb al 9 keer geprobeerd om hem van die site af te halen maar hij stopt telkens bij 3% ongeveer. Dus als iemand hem al binnen heeft, GRAAAAAG...

Rapidshare zou perfect zijn
"To accomplish great things, we must not only act, but also dream, not only plan, but also believe"
"Many of us spend half our time wishing for things we could have if we didn't spend half our time wishing"
  zaterdag 29 april 2006 @ 19:06:31 #215
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_37409130
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 18:42 schreef F4iTH het volgende:

[..]

Zou iemand aub dit filmpje op een fatsoenlijke site willen zetten? Ik wil het filmpje erg graag. Heb al 9 keer geprobeerd om hem van die site af te halen maar hij stopt telkens bij 3% ongeveer. Dus als iemand hem al binnen heeft, GRAAAAAG...

Rapidshare zou perfect zijn
Helemaal niks in Rotterdam @ Rapidshare
  zaterdag 29 april 2006 @ 19:09:37 #216
107445 Jajong
Hadouken!
pi_37409221
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 19:06 schreef twi het volgende:

[..]

zaterdag 29 april 2006 @ 19:25:47 #217
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_37409665
quote:

[..]

Thanks a bunch
"To accomplish great things, we must not only act, but also dream, not only plan, but also believe"
"Many of us spend half our time wishing for things we could have if we didn't spend half our time wishing"
  zaterdag 29 april 2006 @ 19:30:54 #218
125132 J.P.
De Dadel
pi_37409826
Thanks
pi_37411738
quote:

[..]

Prachtig Bedankt dat je hem ff hebt geupped

Die beelden van Roda, zal ik echt nooit meer vergeten wat een feest
AFC Ajax
pi_37412070
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 18:15 schreef stefmans het volgende:

[..]

Dan ben je of iemand die heel goed talenten kan spotten, of iemand die er totaal langs zit. Diba is een momenten voetballer dan kun je net zo goed Boukhari verlengen he
Diba heeft een redelijke techniek en actie in huis. Je zou zijn momenten alleen wat moeten verfijnen . Als ie voor weinig weg mag zou je gek zijn om hem niet te halen..
  zaterdag 29 april 2006 @ 20:46:41 #221
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_37412127
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 17:14 schreef methodmich het volgende:
Overigens opmerkelijk dat Urby en Vermaelen de prijs voor talent van het jaar moeten delen. Ik had hem aan Urby alleen gegeven, eigenlijk.

David Mendes da Silva en Simon Cziommer zouden leuke aanwinsten kunnen zijn, aan Julian Jenner kan je beter niet beginnen.
Mendes heeft al een keer stage gelopen bij Ajax en dat beviel niet.
Diba en Jenner spelen allebij bij een ploeg (samen met Mendes) die bijna al gedegradeerd is. Om daar nou spelers van te kopen lijkt me geen goed plan.
Zeker als er 1 al een keer niet goed genoeg bevonden is (Mendes) en daarna nooit meer bij echt grotere clubs is komen te spelen (Sparta en NAC)

Cziommer schijnt "het arrogante te hebben wat ze bij Ajax behoren uit te stralen". Maar ik vind het wel meevallen. Wel 1 van de betere spelers van Roda over het hele seizoen gezien.
Hij scoort altijd wel een 6 of hoger (wat een voldoende is dus ok) en is een van de betere spelers van Roda. Hij kan goed rechtshalf spelen en dat is bij Ajax nog een vraagteken. Tevens kan hij om de linkerkant of in het centrum uit de voeten, maar de voorkeur gaat uit naar de rechterkant.
Zou op zich wel een logische versterking zijn.

Ze zijn/waren bij Ajax ook bezig met Yoann Gourcuff van Stade Rennes. Vraag is ff of die wil komen. Wel een jonge goede speler die aanvallend op het middenveld kan spelen en die ze willen halen voor de rechtshalf positie.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zaterdag 29 april 2006 @ 20:52:05 #222
107445 Jajong
Hadouken!
pi_37412303
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 20:46 schreef Komakie het volgende:

[..]

Mendes heeft al een keer stage gelopen bij Ajax en dat beviel niet.
Diba en Jenner spelen allebij bij een ploeg (samen met Mendes) die bijna al gedegradeerd is. Om daar nou spelers van te kopen lijkt me geen goed plan.
Zeker als er 1 al een keer niet goed genoeg bevonden is (Mendes) en daarna nooit meer bij echt grotere clubs is komen te spelen (Sparta en NAC)

Cziommer schijnt "het arrogante te hebben wat ze bij Ajax behoren uit te stralen". Maar ik vind het wel meevallen. Wel 1 van de betere spelers van Roda over het hele seizoen gezien.
Hij scoort altijd wel een 6 of hoger (wat een voldoende is dus ok) en is een van de betere spelers van Roda. Hij kan goed rechtshalf spelen en dat is bij Ajax nog een vraagteken. Tevens kan hij om de linkerkant of in het centrum uit de voeten, maar de voorkeur gaat uit naar de rechterkant.
Zou op zich wel een logische versterking zijn.

Ze zijn/waren bij Ajax ook bezig met Yoann Gourcuff van Stade Rennes. Vraag is ff of die wil komen. Wel een jonge goede speler die aanvallend op het middenveld kan spelen en die ze willen halen voor de rechtshalf positie.
Dat over Mendes is op niks gebaseerd, want hij kwam amper aan spelen toe door blessures, daardoor verliep zijn stage niet goed. Ik denk dat hij het niveau van Ajax wel aankan.

Cziommeer is gewoon een matige speler, die weer compleet overhyped is, die hoef ik niet te zien hier.
pi_37412391
Mendes is de laatste weken wel uitblinker bij NAC nam zijn ploeg tegen bijv. Twente ook op sleeptouw, Diba is voor de meeste verdedigers niet af te stoppen, dus als ie weinig kost, waarom niet. Jenner vind ik op het moment nog niet goed genoeg, maar heeft wel de techniek om het te halen. Misschien kopen en meteen voor 2 jaar verhuren.

Dat Mendes het eerst niet gehaald heeft zegt niet veel trouwens, v.d. Meijde en Ronald de Boer bijv. bevielen eerst ook niet bij Ajax. Die zijn toen uitgeleend en blonken daarna uit. Bij NAC is trouwens het probleem dat ze individueel heel goeie spelers hebben, maar te weinig bikkelaars. Die lopen bij Ajax straks wel weer met Stam, Vermaelen en misschien Cziommer.
pi_37412458
quote:

[..]
Nu Defour lijkt te gaan komen, zal Gourcuff wel uit beeld zijn voorlopig
pi_37412496
quote:

[..]

Lijkt Steven Defour te worden. Gourcuff lijkt me ook onhaalbaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')